Porsche Macan S 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Porsche Macan S 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
Motorolers Reģ.: 19.07.2002
18 0 Atbildēt

Šis būs iauto uz testu?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
18 0 Atbildēt

Izskatās, ka piedalīsies Gada Auto konkursā...

GuntarsPulss Reģ.: 16.09.2016
19 0 Atbildēt

Porsche debija Latvijas Gada auto konkursā notiek ar markas bestsellera Macan atjaunoto versiju. Lai gan tas par divām trešdaļām sastāvot no Audi Q5 detaļām, jāteic, ka Porsche aura tomēr ir sajūtama - it īpaši šā zīmola apjūsmotājiem, pie kuriem zināmā mērā pieskaitu arī sevi.

AgnarsJundass Reģ.: 01.02.2018
19 1 Atbildēt

Porsche Macan S. Šis ir auto ar reālu "WOW!" efektu. 3.0 litri un 354 zirgi. Bet galvenais ir sajūtas - perfekts salona noformējums, ideāla paklausība un diskrēti klusa, bet varena dinamika... Bāzes aprīkojumā 65 tk euro, bet ar visu individuālo aprīkojumu testētais auto jau maksā 99,9 tk euro.

IntarsVizbulis Reģ.: 20.07.2019
14 0 Atbildēt

Porsche Macan vadītāja sēdeklis saturīgs, ērts, perfekts jebkura garuma pārbraucienam. Aizmugurē sēžot galva nedaudz bakstīja griestus (braucējs virs 185cm) visticamāk dēļ lielās panorāmas jumta lūkas kas sportisko salonu padara gaišāku. Spiežot pedāli sporta režīmā + pievienojot papildus turbopūtes pogas spiedienu rāviens ir pamatīgs un ātrs. Skaņa liek justies kā īstā sporta autiņā. Asfaltam nav nozīmes galvenais, lai nav bedres, kur riteņus nolauzt, savākāk Porsche smuki apēd visus ceļa negludumus un saglabā savu stabilo gaidu pie jebkura ātruma.

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
12 0 Atbildēt

Nenoliedzami prieks, ka arī Porsche izšķīries par dalību Gada Auto pasākumā(droši vien aizskāra pagājušā gada Urus iznāciens)! Nenoliedzami ar atjaunoto Porsche Macan viss ir kārtībā(par 100 tk Euro), bet vai apvidus auto ir jābūt ar tādu jaudu(365 Zs) un dinamiku un vai vispār Porsche ir jābūt apvidniekam. Lai mani atvaino Porsche apvidnieku fani, bet man(ļoti ceru, ka ne tikai) Porsche tā ir klasika, 911 utt...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
10 0 Atbildēt

Iekāpjot gan vadītāja vietā gan arī aizmugurē, radās tāda sajūta, kā uzvelkot piemērītu uzvalku. Viss kā nākas - ne par platu, ne par šauru. No šī zvēra biju gaidījis brutālu uzvedību, bet nesagaidīju. Šeit tiesības var viegli pazaudēt, nevis medījot sajūtas, ko sniedz adrenalīns, bet tādēļ, ka tā nejauši sanāca. Ļoti civilizēta automašīna, kas dara to, ko tai liek. Varbūt pat pārāk civilizēta šai markai.Visprecīzākā stūre no visām braucienā pieejamajām automašīnām.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
11 0 Atbildēt

Lai ar ko, bet ar Porsche braucis pie stūres neesmu nekad. Būtu interesanti

JanJan Reģ.: 07.02.2018
6 0 Atbildēt

Porsche reklāmas kampaņa - ja tev krāns par mazu, tad paņem vienu makano.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 1 Atbildēt

Var nopirkt lietotu Macan un vieglāk tikt pie prestiža un apbrīna līdzpilsoņu acīs:

www.ss.com/msg/lv/transport/cars/porsche/macan/bljckj.html

core Reģ.: 03.01.2017
3 0 Atbildēt

Jaunajam dizains daudz labāks.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
6 0 Atbildēt

Arī vecajam ir acij tīkams dizains.

msh Reģ.: 16.04.2007
5 5 Atbildēt

Ar tādu eksemplāru tik izsmieklu var iegūt - traktorš makan, mašīna kurai savādā kārtā virsū uzliktas porkas bļembas, jo viss pārējais ir no kaut kā cita, ne no porkas. Bet tā jau forši tiem kas grib papontot, bet nevar atļauties īstu porku - virsū porkas bļembas, zem haubes audī traktordzinējs, un bākā var liet kreiso soļķi, nav kā īstajām porkām, kur, bļin, jālej bākā astotais, kuru pa kreisi īsti dabūt nevar...

feciic Reģ.: 09.05.2008
5 0 Atbildēt

Pļūtī pļūtīšanas pēc? Tehniski skaidrs ka tas ir q5, bet salons tur ir par kārtu kvalitatīvāks.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nu un kas tad ir? Poršs = sporta mašīna; paneļa vietā īstā poršā hoķ metāla gabals ar apaļiem pulksteņiem varētu būt - brīdī kad tu pa trasi močī uz 200+, tas tevi neinteresēs. Bet ja no porkas ir tikai bļembas, tad jā, salons paliek svarīgs jo trasē tādu var likt tikai galīgā izmisumā.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Vai tiešām? Atver porša cenu lapu un saskaiti cik sporta mašīnas tur vari ieraudzīt? Sporta nevis "sporta".

Tad sanāk ka Porsche konstruktori ir lohi un ražo MSH-prāt neīstus auto?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Par cenu lapām neko nezinu - atverot wikipēdijā porša šībrīža modeļu laika joslu, tur ir četri porši, un divi "porši" - pēdējie divi ir makāns un kājene. Kāds to pēdējo divu eksistencē vispār sakars ar konstruktoriem? Veikalinga speciālisti nosaka - "mums vajag palielināt pārdošanas apjomus - šobrīd modē ir SUV - konstruktori, davai taisiet SUV!" - un tā radās kājene un makāns. Labi, kājene, vismaz iepriekšējās divas paaudzes, no porkas varēja saturēt ne tikai bļembas, bet arī motorus - patreizējajai laikam vairs nav.

Es pieņemu ka pie mums valdošās treniņtērpu mentailtātes dēļ ja kaut kur izdodas ieraudzīt mašīnu, uz kuras ir piestiprinātas porša bļembas, tā ir kājene vai makāns. Minos, kad 9 gadus atpakaļ daudz sanāca staigāt pa glasgovas apkārtnes guļamrajoniem, biezajos rajonos šad un tad sanāca redzēt poršus, bet poršs - tas vienmēr bija diezgan svaigs 911; neredzēju nevienu kājeni, lai arī tās sāka ražot 2002. gadā...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Jā, par šito piekrītu par visiem 100%. Protams, ka īstais porsche cilvēkiem vienmēr būs 911, bet ir ok arī lētākas opcijas līdzīgā stilā - 718. Arī vēsturiski ir bijušais vienmēr lētākas versijas - gan boxteri, gan, piemēram, 944. Cayenne jau tiešām ir tikai no sērijas - jāpārdod vairāk vienību un jāiegūst lielāks apgrozījums. Es vēl teiktu, ka Panamera arī tur nu tā, tā uz robežas sēž, jo tās 4 durvis ar nav porsche sirdī īsti...

core Reģ.: 03.01.2017
8 1 Atbildēt

Tev kā vienmēr taisnība, labāk nopirkt golf II. Pačots un uvažuha

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

Kas ir dīvaini - parasti par prestižu vairāk iespringuši ļautiņi, kas šo vārdu uzrakstīt nemāk (ne šis gadījums). Likumsakarība diezgan īpatnēja. Otrs novērojums: pareizrakstības kļūdas visbiežāk pieļautas BMW pārdevēju sludinājumos. Un par kārtu biežāk.

rolis Reģ.: 31.08.2001
1 0 Atbildēt

Šī marka man vienmēr izraisījusi interesi , bet ne jau tāpēc ka būtu jāmin , kas tad tā par marku, jo tik ļoti šodienas ražotāji( bez tik garas un bagātas vēstures) cenšas iet "unisex" virzienā... Tradīcijām ir nozīme, atslēga ar kreiso roku, taho un spido konkrēti norāda par sportisko raksturu...

un tad stunda baudas ( testa laiks) , kuru atkal nodrošina benzīns!

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Pārsteidza cena, jo biju domājis, ka auto būs dārgāks, ja godīgi. Pat itin pieklājīgi aprīkotais demo auto maksāja ~99 tūkstošus EUR.

Pagājušā gada konkursā gan Audi Q8, gan Audi A7 abiem demo modeļi maksāja >100k EUR. Pat VW Touareg, šķiet, maksāja 90k EUR.

Ja salīdzinām ar 3 manis nosauktajiem auto, es drīzāk izvēlētos Porsche Macan S.

Pats vēl neizbraucu, tikai salonā sēdēju, bet tāpat atstāja labu un pārliecinošu iespaidu!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Protams, ka šinī cenu grupā ņemtu Porsche... Un nekādā gadījumā ne to tizlo Volvo-XC60...

Konuss Reģ.: 10.02.2015
3 0 Atbildēt

Kas XC60 ir tizls?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

2017.gada Rudens mediju testa braucienā man nepatika. Likās skaļš un ciets gaitā tas dīzeļauto.

Vēl bija toreiz tāda situācija ar XC60. Braucu pa līkumaino Talsu-Jūrmalas šoseju. Tuvojos slaidam pagriezienam pa labi. Bija sēņu laiks, un tieši līkumā uz tanī vietā ļoti platās nomales stāvēja kāds auto. Bija tā, ka tas stāvošais auto bija taisni pretī man taisnā līnijā, ja iedomātos, ka ceļam nav līkuma pa labi. Un ko dara pārgudrais Volvo-XC60? Tas nodomā, ka es braukšu taisni virsū uz nomales stāvošajam auto un sāk spalgi brēkt. Tāda pārgudra Volvo reakcija tikai lieki mani izbiedēja. It kā es neredzētu, ka būs pagrieziens!

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
4 1 Atbildēt

Volvo XC60 galīgi nebija ne vainas. Manuprāt, vizuāli ļoti pievilcīgs auto (gan no ārpuses, gan arī interjera dizains). Ļoti labi sevi parādīja arī offroad testos, kur togad izpogāja visus, kas nebija tīri offroad auto. Arī uz šosejas braukt bija patīkami.

Piekrītu gan, ka citiem ražotājiem tajā cenu grupā, iespējams, ir arī labāki piedāvājumi.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
4 0 Atbildēt

Lai arī cik augsts, plats vai garš nebūtu Porsche, tas nenoliedzami ir Porsche. Tiklīdz atverat durvis un iesēžaties salonā, šo zīmolu nav iespējams sajaukt ar konkurentiem.

Lai arī Macan ir krosovers, tas iemieso Porsche gaitas īpašības, sabalansējot dinamisku gaitu ar komfortu. Pat niknākā sporta režīma aktivizēšana saglabās jūsu mugurkaulu vietā ceļa lāpītākajos posmos.

Porsche pārdošanas nodaļa ir izdarījusi pareizos gājienus. Klasisko vērtību piekritējiem vēl joprojām paliek 911, bet praktiķi var izvēlēties SUV segmentu. Win-win!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Porsche Macan 2019

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Konuss Reģ.: 10.02.2015
4 0 Atbildēt

Macan Gada auto braucienā šoreiz bija atbraucis bez "S" jeb ar divlitrīgo 245 Zs spēcīgo dzinēju. Protams, šāda jauda 1.8 tonnas (+vadītājs) smago auto nedzen uz priekšu ar tādu paātrinājumu, cik mēs gribētu sagaidīt no šīs markas spēkrata. Bet grēks būtu teikt, ka auto neiet. Iet gan, to tikai nevar just. Liekas, ka brauc ar 100 - paskaties spidometrā, un jau ir virs 130. (oficiāli 6.5-6.7 sekundes līdz simtam) - Apdare, un komforts arī līmenī. Vienīgi izteiktais nulles punks stūrei ir tas, pie kā jāpierod, citādi brīdī, kad stūre strauji atgriežas šajā punktā, automobiļa vadāmība var šķist nedaudz nervoza.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Nuja, vajag kā aiz okeāna- ir Porsche911 un ir pony car- macan

OskarsKrampans Reģ.: 28.09.2019
1 0 Atbildēt

Pārsēžoties no Mercedes CLA, kur viss šķita gaisīgs un viegls, Poršā viss liekas smagi. Smags panelis ar milzum daudz pogām, smaga stūre, smags bremžu pedālis, smagnēja gaita. Bet tas tik pirmajās 5-7 minūtēs. Pēc tam sāc saprast, ka visas pogas ir ērti sagrupētas blokos pēc to pielietojuma, ka stūre ir tieši tik smaga, lai to neraustītu ceļa negludumi un varētu sajust katru riteņu pagrieziena leņķa grādu, ka gaita nav smaga, bet gan monolīti savākt un braucot pat Latvijā nelegālos ātruma diapazonos ir sajūta, ka šis auto var visu. Bremžu pedālis gan varēja būt asāks .

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti