Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Latvijas Gada auto 2020

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Konkursā "Latvijas Gada auto 2020" drīkst pieteikt tikai jauākos automobiļu modeļus, kuru pirmreizējā reģistrēšana Latvijā CSDD ir pēc 1.oktobra 2018.gada.

 
1 2 3
msh Reģ.: 16.04.2007
0 7 Atbildēt

kasinsh79 rakstīja: Msh - lūdzu, lūdzu pamēģini. Atklāsi sev citu pasauli

Tiešām, citu pasauli? Vai kārtējo reizi pārliecināšos ka cilvēki, kas bīda šādus tekstus, ir lieliski pasaku stāstnieki? Tādu cilvēciņu kā jūs dēļ man katru reizi kad sanāk pirmo reizi izbraukt ar kādu pajaunu mašīnu, man pamatā ir diezgan smaga vilšanās - man ir ticis borēts, ka, lūk, es braucot ar neērtu naglu kasti, dajebkas ir ērtāks, labāks, utt utjpr - es iekāpju, izbraucu, a tur nekā tāda, kā man apgalvots, nav - ir tikai tas, ko es sagaidīju - jā, protams, klusāks, jā, mūsdienu modes dēļ savādāk nokonfigurētas piekares dēļ mašīna ir stabilāka un neērtāka [pēdējo parasti vismaz daļēji kompensē stipri pieaugušais svars], jā, braukšanas prieks ir jūtami mazāks, jā, mašīna ir smagāka un ārēji lielāka - bet nekā TĀDA vai negaidīta nav...

Ja tur tas pasāciens notiktu vienu nedēļu vēlāk, prikola pēc varētu pieteikties, kā teiktu klarksons "just how bad could it be?", bet savādāk, kā jau fans teica - neredzu jēgu triekties uz plato galu šāda iemesla dēļ. Ak jā, man varētu arī būt bail - es tomēr esmu pieradis braukt ar "džipu"; tām kastēm, ar kurām tur būs braukšana, man pastāvētu risks nejauši sasist kādu disku vai pārsist karteri, pat nenojaušot ka tas tik viegli izdarāms...

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
3 0 Atbildēt

Kas ir pajaunāka mašīna? 99. gada? Kur Tu taisījies braukt ar tām mašīnām? Viss dziļākajā mežā vai purvā, ka bail kaut ko pārsist? Zin man liekas Tu meklē attaisnojumus, jo baidies, ka Tavu pasaulīti varētu sašūpot.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 3 Atbildēt

Tu laikam esi piemirsis ka es neapgrozos vecu fordelistu un mazdistu aprindās - arī 1999. gada C5 ērtību un aprīkojuma ziņā ir līdzvērtīgs vai pārāks par mūsdienu širpotrebiem, tavu fuckusu ieskaitot - bet nē, "pajaunāka mašīna" būs desmitgadīgi auži un fofāgeni. To tu man neiestāstīsi ka jauns audī ir ērtāks par to pašu C6, neskaitot placebo efektu - jā, protams, tur ir pienākušas klāt visādas figņas, dažas noderīgas, pārējās bezjēdzīgas.

Attiecībā par otru pusi - es tevi apsveicu - tev ir paveicies. Es arī līdz šī gada jāņiem nezināju kā var pārsist karteri - līdz uz viena asfaltēta celiņa šķērseniskā risā @ 20 kmph pārsitu pazīstama čaļa standarta mk4 golfa karteri - risā, kurai es pirms tam kādas piecas reizes biju ar savu golfu @ 30 kmph pārbraucis bez jebkādām problēmām. Es arī līdz šī gada pavasarim uzskatīju ka diskus, uz kuriem ir piepūstas normāla augstuma riepas, nevar sasist - līdz man gadījās nepamanīt uz grantēta ceļa vienu akmentiņu un salocīt disku, nedaudz, bet pietiekami lai ceļu nevarētu turpināt.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Corolla no 4 Toyota vinnēs.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Kia ceed arī labs

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

msh rakstīja:

kasinsh79 rakstīja: Msh - lūdzu, lūdzu pamēģini. Atklāsi sev citu pasauli

Tiešām, citu pasauli? Vai kārtējo reizi pārliecināšos ka cilvēki, kas bīda šādus tekstus, ir lieliski pasaku stāstnieki? Tādu cilvēciņu kā jūs dēļ man katru reizi kad sanāk pirmo reizi izbraukt ar kādu pajaunu mašīnu, man pamatā ir diezgan smaga vilšanās - man ir ticis borēts, ka, lūk, es braucot ar neērtu naglu kasti, dajebkas ir ērtāks, labāks, utt utjpr - es iekāpju, izbraucu, a tur nekā tāda, kā man apgalvots, nav - ir tikai tas, ko es sagaidīju - jā, protams, klusāks, jā, mūsdienu modes dēļ savādāk nokonfigurētas piekares dēļ mašīna ir stabilāka un neērtāka [pēdējo parasti vismaz daļēji kompensē stipri pieaugušais svars], jā, braukšanas prieks ir jūtami mazāks, jā, mašīna ir smagāka un ārēji lielāka - bet nekā TĀDA vai negaidīta nav...

Ja tur tas pasāciens notiktu vienu nedēļu vēlāk, prikola pēc varētu pieteikties, kā teiktu klarksons "just how bad could it be?", bet savādāk, kā jau fans teica - neredzu jēgu triekties uz plato galu šāda iemesla dēļ. Ak jā, man varētu arī būt bail - es tomēr esmu pieradis braukt ar "džipu"; tām kastēm, ar kurām tur būs braukšana, man pastāvētu risks nejauši sasist kādu disku vai pārsist karteri, pat nenojaušot ka tas tik viegli izdarāms...

Noiets etaps ar MSH strīdēties Paliec vien pie sava (vienīgā pareizā, tā izskatās) viedokļa. Punkts.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 5 Atbildēt

Mums abiem tiešām nav vērts strīdēties, jo mūsu vērtības atšķiras ja ne par 180 grādiem, tad 90 noteikti - teiksim, es braucot ar mašīnu gribu just ka es braucu, piedalīties braukšanas procesā un to izbaudīt - tev, kā redzams no neskaitāmiem taviem postiem, viss ir otrādi - jo mazāk tu jūti ka tu brauc un jo mazāk pašam jāpiedalās braukšanas procesā, jo foršāk - tik nez kādēļ reizēm jāaizbrauc uz rietumiem pariskēt ar ģimenes dzīvību rupji pārkāpjot atļautos ātrumus uz autostrādēm, jo baudāmajām mašīnā normālos ātrumos nez kāpēc ir ļoti garlaicīgi...

spainis Reģ.: 27.04.2006
4 3 Atbildēt

Ko Tavā pasaulītē nozīmē "just, ka braucu"?

Ja jušana ir dzirdēt, kā rūc arhaisks motors, grab akmeņi arkās, stūre ar visu pastiprinātāju ir pagrūti pagriežama, gar statnēm pie 90km/h svilpo vējš, logu slotiņas tādā ātrumā vispār vairs neslauka, jo vējš viņas ir pacēlis, jūtama katra ceļa bedre, gaisma no lampām kā no kapličas svecēm utt., tad man tāda jušana nafig nav vajadzīga.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 2 Atbildēt

Manā pasaulītē lielākā daļa ir pretēja tavam nosauktajam. Motors, ar pedāli grīdā, jā, ir dzirdams - bet ja tev liekas ka tas ir kaut kas nevēlams, tu vienkārši brauc ar lētāku mašīnu - augšgalam mūsdienās liek visādus īpatnējus izpūtēja risinājumus un/vai motora skaņu salonā atskaņo maģis, lai tik tā skaņa būtu Grab akmeņi arkās? Dažiem modeļiem grab - tieši tāpat kā šodien daļai jauno mašīnu. Stūre ir pagrūti pagriežama? Nezinu, nesūdzos - un vispār gaumes jautājums; laaciz vienā tofikā sūdzējās par to ka jaunam fiatam pārāk viegli griežoties. Gar statnēm svilpo vējš? Nav obligāti, bet kādam modelim ir arī tas - vismaz var pabraukt arī ar izslēgtu maģi un mašīnai nav jābūt aprīkotai ar vadītāja modināšanas funkciju. Logu slotiņas pie 90 neslauka? Nezinu, varbūt kādai interesantai mašīnai ir arī tā - es dodu priekšroku vācu mašīnām; tās nākušas no bāņu zemes - par golfu neko nezinu, audī vidēji stiprā lietū pie 170 vienkārši ūdens savācās stikla apakšdaļā; laikam tādā laikā tik ātri nav jābrauc. Jūtama katra bedre? Interesantākās mašīnās varētu būt tas līmenis kā vidējā šodienas kastē - neinteresantākās mazāk jūtams. Gaisma - nezinu kāds sakars lukturu veiktspējai ar braukšanas procesu - jebkurā gadījumā es priecājos ka jaunajās kastēs beidzot ir parādījusies dārga ekstra - diožu lukturi - jo desmit gadus atpakaļ situācija bija šausmīgi bēdīga; kapličnieki bija kā reiz jaunajās mašīnās...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 3 Atbildēt

Vakardien atcerējos šito prikolu - nu to, ka tiek pasniegts ka jaunajās tačkās "nejūtot bedres", par spīti tam ka riepas zemākas un piekares cietākas - tik savādā kārtā ļoti liela jaunu tačku braucēju daļa brauc tā, it kā viņu mašīnām tilti būtu pa tiešo pieskrūvēti pie virsbūves, izmisīgi bremzējot pirms kādiem nelīdzenumiem un/vai šausmīgi velkoties - laikam šiem vēl neviens internetā nav pastāstījis ka pretēji sajūtām šie "bedres nejūt".

Bet nu jā, kāpēc es atcerējos šito tavu prikolu postu? Jo ja parasti uz kāda bruģīša nākas cēli kost nost kādu "bedres nejūtošu" pajauna golfa, passāta, audī, paplikākas behas braucēju - šoreiz tas bija pajauna S63 AMG braucējs, kurš, "nejūtot bedres", liepājas sienītī onanēja uz 15-20 kmph un piedzīvoja kā kāds noplucis mk2 šim paiet garām kā jau stāvošam - laikam arī tas cilvēks nebija internetā izlasījis ka viņš "bedres nejūt"...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tā bilde deizgan rēcīga-tā vektra diezko neatpaliek no mūsdienu auto-tāpat tur ir ABS un datora vadīta degvielas iesmidzināšana. Es saprastu ja bildē būtu kāds patiešām analogs auto.

Es ticu ka pēc 20 gadiem būs jauna MSH paaudze kas fanos par šodienas auto ar moto "Jauni auto ved tevi paši, braucot ar benzīnu es jūtos dzīvs".

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Neatpaliek? Cik tur "asistenti", neskaitot to pašu ABSu, ir ielikti? Cik liela iespējamība ka tur ir tomāts? Cik liela iespējamība ka tur ir 1.0 turbo vai 1.5 dīzelis? Varētu vēl paturpināt.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Salīdzinot ar 20 gadus vecāku auto tur ir iespējami diezgan daudz asistentu-automātisks čoks karburatoriem, stūres pastiprinātājs, iespējami elektriski logi, centrālā atslēga, jumta lūka, kondicionieris un gan jau vēl daudz lietu, kuras šodien šķiet pašsaprotamas vai jau aizmirstas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Asistents ir ierīce, kas kaut ko dara manā vietā, un mūsdienās, ļoti bieži - bez iespējas šo assitentu atslēgt. No tevis nosauktā saraksta par asistentu var nosaukt tikai pirmo lietu. Manā golfā ir veseli divi asistenti - motora vadības bloks - manā vietā [bet pēc manis paša uztaisītas konfigurācijas] regulē degvielas padevi, aizdedzes leņķi un brīvgaitnieka atvērumu, un klimata kontrole, kura regulē salona mikroklimatu - atšķirībā no motora vadības bloka, kuru es varu ietekmēt tikai netieši, klimatam es varu tieši diktēt tā rīcību, pārslēdzot to rokas režīmā.

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 0 Atbildēt

Te būs 2 frontes un nav jēgas neko pārliecināt.

Jauno auto lietotāji un lietoto auto lietotāji.

Tā pat kā ir benzīna galvas un dīzelisti.

Nesamierināmas un nepārliecināmas personas.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Ar benzīnu nē ar elektrību ar elrktrību

iAuto Reģ.: 17.07.2001
2 0 Atbildēt

Izlozei ir pieteikušies:

Conqueror

spainis

Volx

feccic

Aicinu no iAuto foruma Conqueror un Volx ņemt dalību testa braucienā. Par pārējo, lūdzu sūtīt epastu iAuto at iAuto . LV

iAuto Reģ.: 17.07.2001
1 0 Atbildēt

Tā mums gāja vakar!

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 5 Atbildēt

aigi rakstīja: Te būs 2 frontes un nav jēgas neko pārliecināt.

Jauno auto lietotāji un lietoto auto lietotāji.

Tā pat kā ir benzīna galvas un dīzelisti.

Nesamierināmas un nepārliecināmas personas.

Nu tā gluži nav,viens te ir sasūkājis jaunam auto un viņam daudz piekritēji kuri tagad nevar izlemt,sūkāt vai nesūkāt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
2 2 Atbildēt

Esmu atpakaļ. Latvijas gada auto ietvaros tika notestēti - Audi etron(elektro), WV Passat, Toyota Camry(hibrīds), Hyundai i30 un Kona(hibrids), KIA XCeed, Sangyoung Korando, Toyota Supra. Patika visi, izņemot Toyota Camry

Vēlāk uzrakstīsu sīkāk.

Volx Reģ.: 22.11.2018
4 1 Atbildēt

Par Latvijas gada auto. Sāksim ar to, ka visi autiņi ir ļoti labi un viņus nevar salīdzināt ar gadsimta sākumā iznākušajiem modeļiem. Visiem ir visādi asistenti, atpakaļskata kameras un pietiekams paātrinājums. Atliek tikai izvēlēties kādam nolūkam auto tiks izmantots. Tāpēc tālāk piesiešos visādiem sīkumiem.

Ja runājam tikai par braukšanas baudu, tad manī tādu izraisīja divi modeli - Audi Etron un Toyota Supra. Abi autiņi vienkārši neiederas Latvijas ceļa apstākļos, jo ar tādu jaudu un paātrinajumu jūs ātri vien nonāksiet policijas ķetnās. Etronam nemaz nejūt to milzīgo ātrumu ar kādu pārvietojies, jo viņs ir kluss un labi sabalansēts pat pārvietojoties pa nelīdzenu ceļu segumu. Supra savukārt ir klasiskāks, rēcošāks eksemplārs un arī uz nelīdzina ceļa seguma diezgan pamatīgi kratīs. Etronam aizmugurējos sēdekļos un bagāžas telpai pat būtu pietiekmi daudz vietas, atšķirībā no Supras, bet viņš arī maksās nereālu naudu 80+ K. Etronam vel jāatzīmē baigi modernā fīča, ka sānu spoguļu vieta ir izvietotas kameras un spoguļa atēlu jūs redzat durvju iekšpusē. Tas man liekas nav visai praktiski, jo tās kameras būs iekārojams auto zagļu mērķis. Arī nollauzot parastu spoguli jūs vietā uzliekat ne īpaši dārgu analogu. Ar kamerām būs savādak.Tāpēc abus eksemplārus mēs droši varam svītrot no LV gada pretendenta titula, jo lielāka daļa potenciālo pircēju auto pērk ikdienas ekspluatācijai.

Vēl viens auto, ko var svītrot no pretendentu pulka ir Hyundai i30 N-Line. Hyundai savā modeļu līnijā ieviesuši sportisko N-Line līniju, kad parasti idienas automobiļi tiek pielāgoti šosejas sacensībām. Tāds arī bija i30- ar klasisko ātrumu pārslēgu, sporta sēdekļiem. Pārvietojās raiti, kamēr nesākās kādi ceļa nelīdzenumi. Atiecīgi šo auto par saprātīgu cenu varētu vien pirkt kādi drifta mīļotāji.

Tika notestēti divi hibrīdi - Toyota Camry un Hyundai Kona. Camry atstāja ne visai spožu iespaidu, jo visa info sistēma un navigācija izskatījās gadus 15 aizkavējusies pagātnē. Arī gaitas īpašības neiespaidoja. Tā jau nevar teikt, ka auto nekustējās, bet tāda sajūta palika, ka kkas nav šai autiņā līdz galam nostrādāts. Savukārt Konas hinrīds izrādījās vareni patīkams braukšanā un motora darbībā. Pats salons gan bija aprīkots pēc iespējas pieticīgāk, lai Kona būtu konkuretspējīga cenu ziņā. Atiecīgi ar 27 500 eiro šis auto izskatās viens no reālākajiem pretendentiem uz gada titulu.

Tad tika notesteta Latvijas lietoto auto segmenta klasika - WV Pasat. Ļoti labs auto it visā, bet tas ir dīzelis un cena noteikti arī nav draudzīga. Ta jāatzīst, ka visa info sistēma(elektronika) bija savās vietās un darbojās perfekti. Nekā lieka, salīdzinot ar Camry, piemēram. Arī dīzeļdzinējs tikai starta brīdī nepatīkami iemurrājās, bet uz ceļa autiņš ļoti labi ceļ un uzvedās.

Līdzīgi arī uzvedās Sangyoung Korando dīzelis. Salona apdarē centušies atstāt dārgi un bagāti iespaidu, bet ik pa laikam jau izlien lētuma ausis. Ieslēdzot atpakaļgaitu uzreiz nokļūsti kkāda miglas bildē(monitorā). Liekas arī navigācija nebija ta iespaidīgākā, bet auto maksā sākot no 17000 eiro! Es teiktu ļoti labs eksemplārs ikdienas vajadzībām, jo vietas vajadzētu pietikt ģimenei ar 2 bērniem.

KIA XCeed arī atstāj ļoti labu iespaidu. Šeit tika prezentēts, visticamāk, viens no dārgākajiem modeļiem, jo autiņā bija sabāzti visi asistenti kādi tik var būt. Viss darbojas lieliski. Būtiskākais mīnuss - mazā bagāžas telpa, bet auto pievelk ar savu ārieni un droši vien nepretendē uz mājsaimniecības auto statusu. Arī cenu ziņā viņš būs nedaudz dārgāks, kā CEED SW, kurā var salikt visu.

Protams, jāatceras, ka šis bija tāds ekspres tests. Nebija laika izpētīt kur un kā uzlādējas, saslēdzas mobilais telefons, piemēram. Tāpat būtu interesanti kā auto agaismo ceļu tumša laikā, vai kā uzvedas agrā rīta stundās.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 2 Atbildēt

Es fanoju par Volkswagen T-Cross !!!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Paldies!

rolis Reģ.: 31.08.2001
1 1 Atbildēt

Par gada auto pretendentiem ! Kopumā kupli 35 ! Kā vērtēt faktu ka nebija nospiedošā vairumā hibrīdi, elektriskie auto!

Pēc ažiotāžas Latvijas un Eiropas presē par izmešu samazināšanu un lielajām soda naudām vajadzēja būt vairāk zaļo autiņu! Lielais vairums pretendentu bija benzīnnieki ar jaudīgākajjiem motoriem saimē. Tas protams labi atsaucas uz auto dinamiku, bija daudz spotisku auto.Tāpat aizvien ir pieejami auto ar labiem dīzeļmotoriem. Tā ka rāzotāji nesteidz pārorientēties !

JanisGrinhofs Reģ.: 20.04.2013
1 0 Atbildēt

Varētu teikt, ka šī gada Lielais tests bija izdevies. Labi izvēlēta pasākuma bāzes vieta, kas atviegloja žūrijas darbu,labi laika apstākļi un plašs pretendentu spektrs. Agrāk vērtējot spēkratus, salīdzinājām cik daudz jaunu tehnoloģiju ir pretendenta auto, kāds ir pasīvās drošības aprīkojuma klāsts. Tagad pienācis laiks, kad ir vērts vairāk uzmanības pievērst gaitas īpašībām un piekares darbībai, jo tehnologijas ir ienākušas tik "dziļi" autorūniecībā, ka tehnoloģiskā "attīstība" starp klasēm ir jūtami izlīdzinājusies(izņemot premium segmentu). Taču 8-10. novembrī Ādažu novadā bija ko vērtēt. Sākot ar pilnīgi jauno, sprigano Peugeot 208 un beidzot ar muskuļauto Toyota Supra. Garāks tests ar Audi e-tron pārliecināja, ka elektro auto ēra vēl nav un tik drīz nebūs mūsu ikdiena. Vairāk uzmanības gribas vai negribas būs jāpievērš hibrīdiem. Gaidīsim žūrijas verdiktu

osscar Reģ.: 27.08.2002
0 2 Atbildēt

Psc kā viņi tur mocījād lilastes kāpās..ok l200 uznrauca kalnā kur subaru brauc īzī...copēmu tajā weekendā 2x...abas dienas tos nīkuļus redzēju..škoda psc looseri bezcelos..jimny labs..bet ne pa 20k.paldies.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Diezgan reti sastopama lieta auto tirgū. Jimny visām komplektācijām cena +2000 eur. Saprotu, ka auto smuks un ideja arī laba, bet par tādu cenu....

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

"Latvijas Gada auto 2020 Tautas balsojums" ir sācies!

Balso šeit gadaauto.iAuto.lv un laimē vienu no auto uz nedēļas nogali ar pilnu degvielas tvertni!

iAuto Reģ.: 17.07.2001
4 0 Atbildēt

Balsojums ir šeit gadaauto.iAuto.lv

iAuto Reģ.: 17.07.2001
3 0 Atbildēt

4x4 Apvidus auto 2020 nominācijas TOP3 FINĀLISTI

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 0 Atbildēt

Ir priekšlikums kādu ielūgumu izspēlēt starp iAuto lasītājiem.

Piesakos.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

tas nu gan ir pārsteigums man - škoda kamiq 2020 gada auto, hm

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Vismaz cits dīleris uzvarējis

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti