Pie iepriekšējā piebildīšu, ka dīzeļmotori izstrādā apmēram 8.3 kWh/l (kilovatstundas no 1 litra), elektromotoriem rēķinot no enerģijas saražošanas līdz spēka pievadei līdz elektromobiļa riteņiem efektivitāte ir ~59%–62%.
Dīzelim šis efektivitātes rādītājs ir starp 30%-50%.
BTW iznāk diezgna smieklīgi - ja auto baterija ir līdz 80KWh, kas ir lielākā daļa ne-premium elektro, tad tas būtu ekvivalents dīzelim kura bākā var max ieliet ~ 30 litrus dīzeļdegvielas. Bet dzīvē es laikam nezinu nevienu dīzeli kam būtu bāka zem 45 litriem.
Bākas tilpums - tas ir viens. Otrs, ka braucot ar dīzeli vai benzīnu, nav īpaši jāuztraucas par uzpildes iespējām ceļā, kā arī īpaši jāieplāno laiks degvielas uzpildei, atšķirībā no elektroauto.
par iespējamajiem veicamajiem attālumiem varat izlasīt godīgu piebildi:
EV manufacturers calculate the driving range under the best conditions and according to reports, the distances traveled in the real-world can be 30–37 percent less than advertised.
Aggressive driving in a hilly countryside lowers the driving range further.
Atkal neredzu kāpēc viņai būtu jāpārstāj eksistēt? Enerģija, kas kustina auto, ir lētāka. ļoti iesejams auto apkopes arī stipri lētākas..................vienīgais ir sākotnējā auto cena. Tarifu arī var likt dārgāku, jo liela daļa tak labak brauks ar Teslu līdz lidostai neviss ar Pasātu, piemēram.
Paga, kam tā enerģija ir lētāka - dīzelim? Ja atmet akcīzi dīzeļdegvielai, vai abiem ieruba vienādu akcīzi, elektrība padirš. Paga, un kāpēc daļa labāk brauks uz lidostu ar lētu sūdu, nevis ar passātu?
Man patīk dažu elektrotu viģiki - šie liek internetā viģikus, kuros šie močī ar teslām, un jūsmo, viss esot baigi forši, bet ja nav uz acīm rozā brilles, aina paveras diezgan bēdīga. Man ir, piemēram, gadījies noskatīties viena norvēģu klauna pāris viģikus, kur šis ar teslām brauc pa bāni - vienā atklājās ka tesla model S uz bāņa ir tik gurdena, ka ar kādu 200-250 zs benzīnnieku varētu provēt to kasti piesmiet - da kur nu ar tādu, pat ar mk2 golfu, kurā ielikts dzīvīgs 2.0 16v motors, to varētu provēt, jo tāds spēj apmēram tādu pašu vmax ko tā tesla - man vakar gadījās redzēt viģiku, kur tas pats kadrs močī ar tesla model 3. Baigi forši, ir kaut kādi nelieli uzlabojumi pret model S [un arī zemāks ātruma ierobežojums, tikai 233 kmph, un kad sāk aķi pārkarst, pat to nespēj noturēt], BET - pie 220 kmph mašīnai nobalansēti ripuļi sāk tik nikni purināties ka kameras bilde sāk lēkāt... Nu jopcik - kaut kas tāds būtu piedodams pa 40 eirām šrotā nopirktiem 25 gadus veciem ļitakiem, bet ne jau jaunas mašīnas jauniem ļitakiem... Spēj iztēloties jaunu audi vai bmw, kam oriģinālie ļitaki būtu ar tādu disbalansu? Es nē - tas varētu būt kaut kāds žiguļa līmenis vai kas tāds...
Sitas konkretais zigulis, protams, ir relikviju statusa un ar vinu jaizbrauc brivaja laika. Savukart parast elektromobilis tiesi jsu domats ikdienas lietosanai - skola, bdarzs, darbs, veikals un atkal viss apgriezta seciba. Tie parasti ir 5-6 km gari braucieni. Savukart ja sestdiena gribas doties pie omes, tad var vilkt ara savu dizeli un griezt tos 100-200km. Man vismaz sobrid sadi izskatas seciba.
Kaut kas tajā ko tu saki protams ir, vienīgi ja atmetam visus tos bonusus ko valstis pieskir elektro auto - man nav pārliecības, ka tas tiešām palīdz ekoloģijai un sanāk izdevīgāk. Ja šī pārliecība būtu nelielas neērtibas ar braucienu plānošanu es pārvarētu vai pats uzliktu laukos uzlādes punktu, lai nav konkurences ...
Par ekologiju cita topika var eksperteties. Nezinu kadu stabinu tu tur gribi likt, vinus tak var ladet no parastas rozetes. Stabini vajadzigi tad, kad tu aizbrauc tos 100-200km un tev vajag atri uzladeties. Majas hau tev lades 7-9 st.
Arī apšaubāmi, jo diendienā mēs Rīgā ieelpojam pietiekami daudz smilšu un mazliet sīkāku putekļu kas nav izplūdes gāzēs, neesmu pārliecināts ka tas viss nepaŗsniedz 50 µg/m3 kas skaitās tas apjoms pie kura jāvalkā aizsardzības līdzekļi.
Ja tu uztraucies par veselību, tad laiks tos tavus 5-6 km īsos braucienus aizvietot ar velobraucieniem - tas veselībai palīdzēs stipri vairāk kā elektromobīlis.
Arī apšaubāmi, jo diendienā mēs Rīgā ieelpojam pietiekami daudz smilšu un mazliet sīkāku putekļu kas nav izplūdes gāzēs, neesmu pārliecināts ka tas viss nepaŗsniedz 50 µg/m3 kas skaitās tas apjoms pie kura jāvalkā aizsardzības līdzekļi.
wons rakstīja: Ūdeņraža auto cena vēl lielāks kosmoss par elektroauto.
Jā, un tehnoloģija daudz bīstamāka par jebko iepriekš, te nevar būt nekādas noplūdes, bojātas bākas (pie kam tvertnes tam ir izteikti intersantas, protams ir jau arī vienkārši "baloni" ) vai tamlīdzīgi.
Tomēr šādi ir iespējams vest sev daudz vairāk enerģijas līdz nekā akumlatora baterijās.
Esot tā, ka pārtaisot parasto auto par elektro, esot jāņem tāds, kuram stūres mehānisms ir elektro-hidraulisks - electro-hydraulic power steering un bremzes arī - Electro-Hydraulic Brake.
Tad skaitās, ka pārbūvētājs nav aizticis stūres un bremžu mehānismu.
Švaka tev sajēga par dzelžiem. Arī es savu golfu varētu pārtaisīt par elektromobīli, neaiztiekot ne stūres, ne bremžu mehānismu. Kā? Uzliekot hidrauliskajam pastiprinātājam opeļa elektrisko sūkni, un pieliekot vakuuma pastiprinātājam elektrisko vakuumsūkni. Kā reiz jaunākām mašīnām, teiksim, fofāgeniem sākot ar mk5 platformas mašīnām, nāk tīri elektriskie stūres mehānismi. Attiecībā par tām tavām elektrihidrauliskajām bremzēm - es zinu tikai vienu mašīnu, kam tādas nāk, jā, tu uzminēji - mk2 golfs un tā radinieki - modeļiem, kam bija ABS, bija ATE mk III ABS ar tādu uzparikti; ieslēdz aizdedzi un pastiprinātājs darbojas - pēcāk VAG no tādas uzpariktes atteicās; parastā sistēma lētāka un uzticamāka - nav nekādas augstspiediena sistēmas - audī bija cigāros un B sērijas turbiķos un vārstīgajos hidrauliskais bremžu pastiprinātājs - arī no tiem audī atteicās, tā paša iemesla dēļ.
Un tam auto vēl paliek visa 12 voltu elektrosistēma, kurai akumulatoru lādē vai nu pārveidotājs, vai mehāniski no elektromotora ar standarta auto ģeneratoru.
Kā dpf, egr utt sistēmas izgriezēji tiek galā CSDD skatē?
1) Automobiļiem ar pilnu masu līdz 3,5 t, kas izgatavoti pēc 2012.gada 1.janvāra, jāpieslēdzas pašdiagnostikas sistēmai (OBD), lai pārbaudītu adaptīvās priekšējās gaismas sistēmas un arī, lai pārbaudītu kaitīgo izmešu samazināšanas ierīču – cieto daļiņu filtru, selektīvās katalītiskās reducēšanas sistēmu (piemēram, “Ad-blue”) utml. darbību;
2)Automobiļiem ar dīzeļdzinēju, kas pirmo reizi reģistrēti pēc 2016.gada 31.decembra, motoru atgāzu absorbcijas koeficienta vērtība nedrīkstēs pārsniegt izgatavotāja noteikto vērtību. Savukārt, sākot ar 2018.gada 1.janvāri automobiļiem aizliegts uzstādīt nesertificētus un nemarķētus priekšējos un pakaļējos aizsargrežģus, sauktus par “ķengursitamajiem” – iepriekš uzstādītos nesertificētos aizsargrežģus nāksies demontēt.
Vispār jau aizdoma ka tiek bez problēmām, citādi mums butu daudz BMW Ss sludekļos zem auto ar defektiem . Bet es nebūšu tas cilvēks kurš varēs pateikt kā to dara .
Tu ko, kāds provokātors? Ja Dpf-s ir izgriezts un korekti programmiski izprogrammēts, nekāds tur obd suuds to vairs nepateiks.Kas var 99% pateikt- vizuāla izpūtēja gala "tīrības" apskate un paša Dpf-a bunduļa metinājuma šuvju "oriģinalitātes"apskate.
Ja tavu dpf ir izgriezis ne-lohs un ja tas ir programmiski iz/pār programmēts un/ja šim programmētājam ir bijis arī attiecīgs metināšanas aprīkojums un ja ar to strādājis kvalificēts metinātājs- tur tad neviens nepateiks vairs neko.
Iznāk apm tā- TA specs ierauga mellu trubas galu, tālāk viņš pasauc savu Direktoru, pa abiem tie skrūvē nost to izpūtēju un nes uz tuvējo 2.slimnīcu uz rentgenu.Pa to laiku pārējā rinda mierīgi uzpīpē un pa atlaidi apmeklē tuvumā dislocēto cssd restorānu.Gluži kā elektruzlādes process tuvākajā "nākotnē",viss ātri und vienkārši.
Tā kā rentgentomogrāfa bildēm mums (pagaidām) nav ne csn ne mk noteiktā likumiskā spēka, tad apdristais klients var pacelt nopietnu Pretenziju.Sauc ārā csdd Galveno Metinātāju, tas liecinieku klātbūtnē fiziski griež vaļā to bunduli.Ja izrādās, ka tas dpf-s (vai daļa no viņa;) tajā bundulī tomēr ir, tad cssd pārvaldes loceklis kkāds tur tipa makstiņš visu šo skādi un morāli ap- un at- maksā no savas dziļās kabatas.Beet, tā kā viņš maksāt (pagaidām) negrib (un diezin vai gribēs nākotnē), tad viņam ir pilnīgi po-uj un visas ielas mums turpina kūpēt.Katrs tas kūpošais Lohs ir viņam samaksājis par TA- priekš kam atraidīt šādus garantētus pienesumus? Bisness plaukst, viss ir ok. Gandrīz abdrisos skaidrodams,nu cik var...;p
Klau par šito drusku vairāk, jo pirmkārt tur daudz lietas neiet kopā, kā vācieši var pieķēzīt Poliju. DW == Deutsche Well uz ko ir atsuace nav vispār nevien raksta par to visu.
Un pat bildes rāda pavisam citu ainu nekā raksta saturā.
Jā reizēm Mārupē es arī jūtu kā kāds svilina pēc smaržas kas smird līdzīgi kā vecas lupatas, un reizēm tas varbūt pat ir tas lielais dūmenis kas pāri Jelgavas šosejai pret Tīraini, bet teikšu godīgi - tā drīzāk ir subjektīva likšnās, jo lai no tā augstā dūmeņa kaut kas paspētu atdzist un nolaisties pietiekoši zemu - ir ļoti maza varbūtība. Lūk ja tur pēc vairākiem 10-tiem kilimetru tas notiktu pie pareizas apstākļu sakritības (gaisa spiediens, aukstums, mitrums utml.) - tam es vēl kaut kā varētu noticēt.
Vēl kas Danzig Neufahrwasser == Gdańsk-Nowy Port, bet tur pēc Gooogle maps es neredzu nevienu pašu lielo "bunkuru" - tādi ir pretējā pusē - Stogi veseli 6. Vēl gan pamēģināšu ar street view, bet ka tik nav tā kā baltkrievi prasti sakot dirš !!!
Volx - daram tā - ja tur esi Rīgā/pieRīgā es tev lieku pusdienas vai alu (esmu pie Dominas, bet varu aizbraukt arī kur citur) ja tu atrodi orģinālrakstu tam, kā vācieši "aizdriš" Poliju !
Toties šī ir ļoti pareiza pieeja klimata problēmām - nevis jābasto skola lai protestētu, bet principā ir jāmācas un jādomā kā panākt reālu uzlabojumus:
Vispār man nebija taisnība un atradu poļu presē rakstus par to kas tur notiek, tikai ar vāciešiem tur pamaza sakara - ir versijas ka tur Ukraiņu radiokatīvos kaut kādus sū ir svilinājuši, bet pārsvarā ir runa par to ka augstā temperatūra tur svilina naftas produktu, laku, krāsu utml. atkritumus. Un pēdējais par ko lielākais šums - savu kaut kādu aizdirsto zemi, tipa kā mūsu Gudrona dīķos - svilina.
Tobiš paši pārsvarā savus mēslus dedzina, un vienīgā saikne ar vāciešiem( arī neatradu precīzi) - iespējams ka vācieši r lielākie PortService daļu turētāji.
P.S. atrašanās vieta gan ir pilnīgi pretējā pusē upei tam ko sauc par "Novy port". Līgums par zems nomu škiet tur beidzas ap 2024 -, bet štuko kā ātrāk to kompāniju pasūtīt drist.
650 rakstīja: Tu ko, kāds provokātors? Ja Dpf-s ir izgriezts un korekti programmiski izprogrammēts, nekāds tur obd suuds to vairs nepateiks.Kas var 99% pateikt- vizuāla izpūtēja gala "tīrības" apskate un paša Dpf-a bunduļa metinājuma šuvju "oriģinalitātes"apskate.
Ja tavu dpf ir izgriezis ne-lohs un ja tas ir programmiski iz/pār programmēts un/ja šim programmētājam ir bijis arī attiecīgs metināšanas aprīkojums un ja ar to strādājis kvalificēts metinātājs- tur tad neviens nepateiks vairs neko.
Iznāk apm tā- TA specs ierauga mellu trubas galu, tālāk viņš pasauc savu Direktoru, pa abiem tie skrūvē nost to izpūtēju un nes uz tuvējo 2.slimnīcu uz rentgenu.Pa to laiku pārējā rinda mierīgi uzpīpē un pa atlaidi apmeklē tuvumā dislocēto cssd restorānu.Gluži kā elektruzlādes process tuvākajā "nākotnē",viss ātri und vienkārši.
Tā kā rentgentomogrāfa bildēm mums (pagaidām) nav ne csn ne mk noteiktā likumiskā spēka, tad apdristais klients var pacelt nopietnu Pretenziju.Sauc ārā csdd Galveno Metinātāju, tas liecinieku klātbūtnē fiziski griež vaļā to bunduli.Ja izrādās, ka tas dpf-s (vai daļa no viņa;) tajā bundulī tomēr ir, tad cssd pārvaldes loceklis kkāds tur tipa makstiņš visu šo skādi un morāli ap- un at- maksā no savas dziļās kabatas.Beet, tā kā viņš maksāt (pagaidām) negrib (un diezin vai gribēs nākotnē), tad viņam ir pilnīgi po-uj un visas ielas mums turpina kūpēt.Katrs tas kūpošais Lohs ir viņam samaksājis par TA- priekš kam atraidīt šādus garantētus pienesumus? Bisness plaukst, viss ir ok. Gandrīz abdrisos skaidrodams,nu cik var...;p
Šis būtu piegājiens no nepareizās puses-nav starpības kas tur stāv tajā bundulī-ja var dabūt k vērtību zem normas katvai vecas trauku lupatas.
Nokvēpis izpūtēja gals būs pirmā pazīme, bet pārāk subjektīva lai varētu izmantot auto sijāšanai.
K vērtība arī nebūs līdz galam korekta jo kārtībā esoš auto bez DPF var uzrādīt mazāku K vērtību kā nojātenis ar izdegušu vietā esošu DPF.
Lielākā problēma likvidējot DPF ir tieši Nox un nolietotam kvepu filtram K vērtība var būt zema bet Nox kosmosā, diemžēl CSDD nav iekārtu Nox mērīšanai-tikko tāda būs tā visi kaktu ķirurgu graizītie auto TA nedabūs.
Es vakar Tīrainē atkal nobrīnījos par vienu opelīti, kas man lēni čuncināja priekšā. Zini, kad ugunskura dedzina plastmasu vai gumiju, tad nāk tādi piķa melni dūmiņi. Lūk, tam opelītim tieši tādi kūpinājās no izpūtēja, itkā kāds sēdētu motorā un svilinātu plastmasu. Tāda maziņa strūkliņa, neviss kā parasti, kad uzgāze , tad gāžas ārā. Bet nu melni, melni
msh rakstīja: Švaka tev sajēga par dzelžiem. Arī es savu golfu varētu pārtaisīt par elektromobīli, neaiztiekot ne stūres, ne bremžu mehānismu. Kā? Uzliekot hidrauliskajam pastiprinātājam opeļa elektrisko sūkni, un pieliekot vakuuma pastiprinātājam elektrisko vakuumsūkni. Kā reiz jaunākām mašīnām, teiksim, fofāgeniem sākot ar mk5 platformas mašīnām, nāk tīri elektriskie stūres mehānismi. Attiecībā par tām tavām elektrihidrauliskajām bremzēm - es zinu tikai vienu mašīnu, kam tādas nāk, jā, tu uzminēji - mk2 golfs un tā radinieki - modeļiem, kam bija ABS, bija ATE mk III ABS ar tādu uzparikti; ieslēdz aizdedzi un pastiprinātājs darbojas - pēcāk VAG no tādas uzpariktes atteicās; parastā sistēma lētāka un uzticamāka - nav nekādas augstspiediena sistēmas - audī bija cigāros un B sērijas turbiķos un vārstīgajos hidrauliskais bremžu pastiprinātājs - arī no tiem audī atteicās, tā paša iemesla dēļ.
paguglē par bocsh sbc. tīri elektriska padarīšana.
Dūmojoši auto, kuri piesārņo mūsu gaisu! Ko darīt?
iAuto aktualizē dūmojošu auto tēmu! Kā to risina citur? Ko darīt?