Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Akumulatora izvele

Borgore Reģ.: 28.10.2017

Sveiciens auto ekspertiem.

Radas diskusija par akumulatora izveli.

Liekam jaudigu tik cik razotajs noteicis vai nedaudz vairak?

Ieteicamas firmas kopuma un videja izvele letinu tirdzniecibas vietas?

Papildus faktori, kuri ietekme izveli?

 
msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Vispār jau jāsāk ar mašīnas ražotāju un izlaiduma gadu, jo ja man ir mašīna, kurai aķa uzlādi nosaka elementāri fizikas likumi, tev varbūt ir tāda, kurai aķa uzlādi nosaka uzlādes kontrolieris, kam to aķi vēl ir jāpiekodē...

Diez vai ieliksi lielāku kā ražotājs noteicis, šī gadsimta mašīnām varētu būt problemātiski, ja vien tev nav pliks benzīnnieks.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Brauc uz akumulatoru veikalu un tev ieteiks pēc kataloga. Ja rocība ļauj var likt lielāku un jaudīgāku kāds tur der. AGM tipa ir labi, bet var nebūt ekonomiski lietderīgi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Par to vai "lielāks un jaudīgāks" nozīmē rezervi, vai "nespēs pielādēt" jau vēl var gari un plaši diskutēt...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Kāpēc lai nespētu pielādēt, pie tam diez vai 2x lielāku tāpat nebūs kur ielikt. Akumulators nav lai darbinātu rādžiņu pie izslēgta motora tā kā nekas tur neizlādēsies vairāk , startējot izlādēs pat mazāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Uz šito loģiku parakstos es, vienīgi saprāta robežās izsvītrojot to "rādžiņa darbināšanos". Problēma ir tāda ka es piederu mazākuma grupai - mana golfa aķis tiek lietots režīmā - stāv dažas dienas, uzgriež pāris reizes motoru un pēc tam to ģenerators lādē kādu pusstundu - vēl daži starti un īsāki uzlādes periodi, un atkal pusstunda - pats aķis priekš mašīnas, kurā atrodas, liels, un ģenerators arī liels, un ar 14,5v šokolādi iekšā - un vēl aķis šausmīgi reti redz mīnusus, nevis meteoroloģisko apstākļu dēļ, bet tāpēc ka mašīna sala laikā ļoti reti dabū atdzist ārpus garāžas. Ar to visu es manam 5 gadus vecajam trešajam deta senatoram prognozēju vēl vismaz otrus 5 gadus.

Bet problēma ir tāda ka liela, ja ne lielākā daļa šī foruma lietotāju stumdās pa dižo pilsētu - tātad, pēc auksta starta seko vairāk vai mazāk īss brauciens, kura laikā aķis var gadīties ka pat nepaspēj uzlādēties - un šādā lielāka aķa neuzlādētība, tam pašam kaitējot, var neizlīst ilgāku laiku nekā maza aķa neuzlādētība...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tie +10-15% diži neko nemainīs ja ar ladēšanu problēmas tad tās vajag novērst pirms pērk akumulatoru, kas ar nav mazsvarīgi saprast dēļ ka vecais nolietojās. Bet lielāks aķis izturēs pārestības ilgāk.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Nope - msh pilnīga taisnība - bračka līdz bērnudārzam brauc ~ 500 metri, tad reizēm 500 metri atpakļ līdz mājai, un tālāk nekur, pēc 2 nedēļām pa tuvējo Mārupi - prasa WTF - pilnīgi jauns aķis vairs negriež !?!?! Da ko ta grib pie tāda režīma. Pie kam visas citas lietas tika pārbaudītas ir vairāk kā OK tam FF.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Reizi pa divām nedēļām jākabina klāt pie lādētāja. Es savulaik ar savu A90 braukāju bezmaz līdzīgā režīmā - pamatā uz 1,2 km attālo darbu - bija apmēram līdzīgs rezultāts; pēc 2 nedēļām sāka jūtam gurdenāk griezt.

Rr19 Reģ.: 24.04.2017
1 0 Atbildēt

Tikai nepērc internetā.

manerheims Reģ.: 17.02.2016
1 0 Atbildēt

Jo?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nav reāla pamata likt lielāku un jaudīgāku, jo:

1) ja auto kaut kādu iemeslu dēļ nespēj uzlādēt standarta aķi, tad vēl jo mazāk spēs uzlādēt lielo un jaudīgo

2) ja auto nelec, tad viņš nelec - ir ļoti minimāla iespējamība, ka tieši tā, ne pārāk lielā, jaudas starpība būs izšķiroša, lai pielaistu auto, kad viņš ir izdomājis uzlikt visam mīksto un pavadīt dienu stāvvietā.

Tāpēc labi jāpadomā, vai ir vērts staipīties ar lielāku, smagāku un dārgāku aķi? Bet likt jau var.

Ja par firmām, tad man daudzu kritizētais Bošiņš rullē jau deviņus gadus. Pāris reizes ir sanācis nosēdināt līdz nullei, tagad darbojas ar aptuveni 50% jaudas, bet, kamēr tas nerada problēmas, nemainu.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tā var būt izšķirosa pie -30°C kad pirmajam šķīlienam ir jāizkustina auksts motors tā lai spriegums paliek normas robežās. Noteicošā ir starta strāva. Bet jā, tā ir neliela loterija, jo var samaksāt dārgāk ja ātri pamanās to nokaut. Tik jāatceras ka ražotājs liek mazāko iespējamo tā lai iztur vien garantijas laiku. Pats ņēmu Exide un viss kruta, bet no citiem dzirdēts, ka neder ja reti brauc, jo pilnīga izlāde tam ir nāvējoša. Tas ir mīnuss akumulatoriem ar augstāku ietilpību standarta korpusā, mazāk iztur nevērību.

Vernons Reģ.: 18.02.2014
0 3 Atbildēt

Pie - 30 grādiem aķis jātur siltumā!

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Es vispār esmu ņēmis to Autostarta noname - un 6 gadi bez problēmām, līdz brīdim kad sāku maz braukt un pamanījos jamo tukšu 1 x dabūt - tad gan jams pateica čau.

Bet tā gan Bosh, gan Vartas kalpojuši uz goda, un vislabāk protams ražotāju OEM ieliktie.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tagad gan padomāju ka ar OEM ieliktajiem tam var nebūt nekādas sakara - pirmajos 10 gados auto parsti ir gan tehniski labāka'kārtībā uzturēts, gan arī lietots jēdzīgāk, pēc 10 gadi man nereti tas arī kļūst par otro auto ko pakustina reiz nedēlā ja paveicas. Līdz ar ko salīdzīnāt OEM aķi ar pēcāk pirktu laikam nav korekti, jo vismaz maz nereti tur parādas tā robeža kad veco auto lietoju savādāk + varbūtība ka elektro sistēma vairs nav ideālā stāvoklī.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu par citiem ražotājiem, VAG oriģinālajiem aķiem ir lielāka ietilpība nekā tādiem pašiem aftermarketa aķiem, jo VAG ietilpību mērīja pie zemākas temperatūras...

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

BTW es arī iesaku ja ir puslīdz pa ceļam ņemt tieši Autostartā - ne viens no aķiem nav pievīlis, un veco ar paņems pretī uzreiz.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Mazo distanču braucējiem galapunktos vajag tos akumulatorus palādēt no parasta lādētāja vai no kaut kāda šitāda devaisa.

www.carbibles.com/best-solar-car-battery-chargers/

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Nu, aķis, kam palikuši kādi 20% kapacitātes, vēl spēj griezt starteri gluži normāli. Tas ir, runa par starta strāvu, kapacitātei vajag vēl daudz mazāk. Cik tad vajag startam ? Nu, teiksim 400 A 5 sek. būs 2000 Asek jeb 0.55 Ah. To var atgūt kādu 15 min brauciena laikā.

Resp. ja ir problēmas, startējot kārtībā esošu dzinēju, tad aķis ir jau sprādzis un jāmet laukā.

Nav jēgas no lielāka aķa, ja ir paredzētas kempinga vajadzības vai taml. tad labāk iegādāties atsevišķu bateriju tieši šādiem nolūkiem.

juriz Reģ.: 09.06.2001
1 0 Atbildēt

Ņem ražotāja noteikto un miers. Arī varu ieteikt autostarts. Pie tam, pie viņiem vari arī veco atstāt (nu nevajadzēs tev to vairs), un vēl par to atlaidi dabūsi.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Neredzu iesmeslu eksperimentēt. Tā kā man ir reģeneratīvā bremzēšana jeb laikam bremzējas stiprāk lādējot aķi un start stop sistēma, tad varu lietot AGM tipa bateriju un to pašu vēl vajag piekodēt. Parasti jau auto ir fizikski ierobežota vieta kur to likt un iespējas ir piem 71Ah vietā ielikt 74Ah, kam manuprāt nav būtiska nozīme parastam auto.

Ir bijuši gan Bosch, gan Varta un nevaru sūdzēties jo 5 gadi droši kalpo.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Atslēgtu dranķa start- stop un tavs akumlators kalpotu vel ilgak kadus +3-5 gadus , jeb kopā 8-10 gadus.

Tiesa tad gan jēga no reģeneratīvas bremzēšanas ar būtu 0.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Laikam nepaskaidroju ka ilgāk neesmu braucis un varbūt nākamajiem īpašniekiem vēl kādu laiku kalpo.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Attiecībā par "fiziski ierobežota vieta" - teiksim, C6 audī aķis nāk grabažniekā, blakus rezerves ripulim - pāris trīslitrīgiem dīzeļiem, kam gadījies to aplūkot, tur bija kaut kas ap 100 Ah, bet ražotājs pieļauj no 90 līdz 120...

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti