Gāze?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ogles?
Ēteris? Paņem logu skalošanas trubiņu vai ekvivalentu, ko var iebāzt ieplūdes kolektorā. Otrs gals lai atrodas pie bardačoka, Starta gāzi izvēlies k2 ar papka tipa žikleri. Iepūt un brauc, kamēr neapnīk.
ja dīzels tad var pārbaudīt sprauslas vai nedzen atpakaļ.
Sorr, nepieminēju, benzīns, 1.8
Dīvaini, ka servisā neko neatrada, viss baigā čikeniekā. Palūdzu, lai tad stāv līdz pirmdienai, un tad lai riktîgi aukstu mēğina un skatās. Palasījos forumus, kas tik nevarētu būt, pieminēju servisā, bet viss esot čikeniekā.. ???? Gribētu varbūt no kāda uzzināt vēl iespējamās vainas.
No 2001. gada Eiropā benzīnauto ir OBD diagnostika kuru pateicoties ķīniešu skeneru kloniem var tagad nolasīt jebkurš ar 5eur vērtu skeneri. Pieslēdz un skaties ko rāda aukstam.
Iespējams temp sensors rāda -40°C kaut ārā +5°C un tāpēc arī nešķiļas.
Domā antifrīza dačiku? Vispār tas man te gļuko jau kādu laiciņu pēc viena remontiņa. Rāda, ka neuzsilst līdz galam, tad atkal uzsilst.... Dīvaini uzvedās. Pataustīju apļu trubas, viss OK, abas siltas, viss čikī, cik nu jēdzu. Termostats arī svežoks. Jauda nezuda, degvielu papildus nerija, padomāju, ka vnk gļuks. Tad cerība, ka aukstam pirmdien no rīta nodetektēs vainu.
Ne vienmēr diagnostika parāda vainu.Manam auto arī ir problēma strādājot aukstam motoram.Piešķiļu,apgriezieni 1000, pēc 2-3 minūtēm nokrīt uz 700 un tad grib itkā noslāpt bet noturās,kādu brīdi strādā nevienmērīgi bet tiklīdz uzsilst visas problēmas pazūd.Un ja vēl izdomā uzsākt kustību kad viņš raustās tad aizrijās vai vispār nereaģē uz gāzes pedāli.Viss tas parādījās kad ārā temperatūra nokritās zem +6 grādiem.Biju uz diagnostiku, atstāju pie viņiem autiņu, darbināja no rīta un vakarā bet neko neatrada un kļūdas arī neuzrādīja.Ko ieteiksiet darīt lietas labā?
Nomaini dzesēšanas šķidruma temperatūras sensoru un lieta darīta. Man tas pats bija ar 1.8T.
OK, pateikšu, lai nomaina.
Pie reizes tad jau lai nomēra kompresiju katram motora cilindram! Ideālā gadījumā pēc tam vēl arī siltam! Varbūt tad varēs tikt tuvāk cēlonim.
Dažas pazīmes man arī nepatīk, kas varētu par zemu liecināt, īpaši tas, ka problēma parādījās pēc tam, kad autiņš nebija nedēļu pa svētkiem kustināts. Tad gan d***ā. Bet tā, ka eļļu rītu pirms tam, vai jauda kristu nav bijis. Motors ar nav bijis, vismaz manā laikā, pārkarsēts. Hvz
Izklausās pēc gāzēta auto problēmām. Iespējams, ka vienkārši auto kompi gāze čakarē. Ja nav nekādi kodēti magnetefoni, tad ieteiktu pamēģināt uz kādu brīdi noņemt klemmes akumulatoram.
Karoče, nomainīja arī to dačiku, serviss saka viss kārtībā, šiem šķiļot, viss ok. Nu un šorīt - bez izmaiņām
Kurš normāls serviss saprot ko vairāk par hadeni un diagnostiku? Un mēģina arī izdomāt iemeslus "kāpēc", nevis tupa pieliek pie diagnostikas un ar to viss beidzas, autiņš "kārtībā"... Kopš mehāniķi pēc mana jautājuma īsti nezināja vai šiem ir kompresijas mērītājs, sapratu, ka ar šo nepiešķilšanas problēmu man ir jāvēršas citur.
Sveces apskatītas reāli? Augstsprieguma vadi tīri un ar labu izolāciju? Visi štekeri sausi un tīri ar labu kontaktu? Kādreiz apm. tik pat vecam BMW palīdzēja, kad dzinējs vēl silts, visus vadus un stekerus nopūst ar pretmitruma aerosolu.Tad, kad sveces labas, protams, tam bija diezgan bieži jāmaina un jāpieregulē.
Vakar aizvedu auto pie Citroen dīlera,šodien bija gatavs,viss čikiniekā.10 stundas mans auto pie viņiem uzturējās,tikai 50 eur samaksāju,mans bija uz pauzes.
darklight rakstīja: Un kas bija?
Kaut kādu devēju kas atbild par fāzēm esot noņēmuši un izmazgājuši.Mans tik smalkās lietās neko nerubī.
Liekas kad problēma atkal ir atgriezās,šodien pēc darba atkal gribēja noslāpt bet nebija tik izteikti kā pirms remonta.
Būtu japānis varētu to datčiku noraut un turpināt braukt brz problēmām, bet franču auto ir kaprīzi un vai nu strādā labi vai čakarējas bez gala.
man arī, vienu rītu kā bitīte, citu - baidos, ka nepiešķilšu...
Moška hollas devejs??Tas var smadzenes putināt.
Es te viğiku nofilmēju kā tā bēda izskatās youtu.be/HKgUlRbfCXw
Ja tik ilgi griez tad pēc pāris reizēm izgriez vienreiz ar izspiestu gāzi līdz galam tas ir pret pārliešanu. Ja gāze līdz galam tad vadības bloks nepadod degvielu un iztīrīsies cilindri. Tas problēmu neatrisinās, bet varbūt nebūs tik ilgi jāmoka.
Man tur dažādi, tad spaidu gāzi līdz galam, tad turu jau piespiestu līdz galam. Tāpat pielec tikai pēc kādām 10 reizītēm. Nu, citreiz ātrāk... Šorīt pieleca uzreiz.
Un kad pielec pēc šitās mocīšanas, tad reāli pēc beņas nosmird. Moš sūknis?
Ja pēc beņas tad dzirksteles nav. Tev spoles uz katru sveci vai vēl sadalītājs?
Vai arī trekns maisījums.
Tas tev nav japonamaķ - primitīvākais risinājums kas atrodams mašīnā ar nosaukumu "A4" ir wasted spark.
Normāli nepiešķiļ Audi a4, quattro, 2002
Audi a4, quattro, 2002.g. Nevar piešķilt kad auksts motors. Griezt griež, bet nepiešķiļ. Kad gāzē, tad var abarotus uzķert un piešķiļas. Kad silts vai remdens motors, problēmu nekādu. Serviss neko neatrada, bet mašīna tad bija jau darbināta un motors mazliet silts... Kas tas varētu būt? Ir kāda nojausma?