Volvo xc70 2.4d5 120kw

Igorsxc70 Reģ.: 18.02.2021

Sveiki vajag padomu kas vēl varētu būt.

Man volvo salonu kārtīgi nesilda.

Salona radiatoru samainiju bet tāpat remdens gais nāk

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

1. jautajums vai tev nav gaiss dzesēšanas sistemā, nezinu ka ir konkretajam auto, bet dažiem uzpildīšana ir ļoti specifiska, pat līdz līmenim, ka ir jadabu pareizs slīpums, tad izsūc gaisu (iegūst dzeses sistēmā vakuumu, un tad ļauj tam vakuumam pašam iesūkt dzeses šķidrumu.

2. kad uzsilst motors līdz darba temperatūrai, kas notiek ar visām dzeses trubām - pārbaudi kāda temperatūra (var jau ar roku provēt, bet nu lāzer termometri tagad visos stūros, un dažiem mobšiem kā manam Cat S60 ir infra sarkana kamera - FLIR - ari parādīs kas un kā tur cirkulē, vai necirkulē.

Ja kaut kur teiksim uz salona radiatora loku iet izteikti mazāka temperatūra, tad var būt vai nu caurule ciet, vai kads no atverošajiem vārstiem nepilnīgi veras, atliek merit to caurules temperaturu pa posmiem, tad gan jau sapratisi kur problemas sakne.

Bet ja radikālu temperatūras atšķirību nemana nevienā no lokiem/caurulēm, tad pilnigi iespejams ir līdzigi ka manai dīzeļ FR-V - jama naca no Francijas, un tur tas kopejais uzstadijums (dzeses radiators t.sk) ir tiem klimatiskajiem apstākļiem domāts, līdz ar ko te LV pie -20 es varu gandrīz pusstundu nobraukt līdz salons sāk kārtīgāk uzsilt, bet nu logus utml. vaļā gan var dabūt 5-10 min. uz vietas pastāvot ar iekšējo recirkulāciju.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Te būs viens piemers ko un kā var mērīt :

youtu.be/nIVkY6flLY8

Un te vēl viena potenciali iespejama problēma, ja viss cits šķiet strādajam normāli (piemers uz citu Volvo klimata vadības bloka, bet idejiski tas neatšķirsies ari uz tava, nu ja nu vienigi ar citadāku izvietojumu)

youtu.be/SNMouxSzFpk

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Te vēl viens iemesls, kādēļ reizēm sačakarējas tas "termistors" :

youtu.be/WNOAZqK2xM4

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Un te vel veids kā eksperimentē ar to vai caurplude normali funkcionē:

youtu.be/Jy2_sRdtnnQ

Cik no šī vis esmu sapratis, tad Volvo.nemēģina regulēt neko ar dzeses šķidruma plūsmu, bet gan tikai ar gaisa plūsmu jeb sajaukšanu ar āra gaisu, attiecigi ja visas caurules uzvedas normāli, un teiksim nogriežot visu (šofera+blakussēdētaja) apsildi uz minimalo, gan pienākoša, gan aizvadoša caurule ir praktiski ar vienādu un augstu (50 grādi vai augstak pie karsta dzinēja) temperatūru, tad dzeses šķidruma padeve strādā normāli, taču gaisa padeves aizvari var nestrādāt/neatvērties tik cik vajag, vai miksēt pārāk daudz āta gaisa, un tur tas termistors var būt vainīgā daļa.

juriz Reģ.: 09.06.2001
1 0 Atbildēt

Es būtu sācis ar termostatu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu ja mainīja salona radiatoru, tad varētu cerēt ka par to padomāja pirms tam, kaut gan "pacienta temperatūras" mērīšana arī šo problēmu viticamāk uzrādīs, ja tāda tur būs.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ja problēma termostatā, tad uzreiz var redzēt, ka motors neuzsilst un, izgāžot pa šoseju, temperatūra sāk kristies. Ja vien šeit nav "modernais" stils, ka dzeses šķidruma temperatūru panelī vispār nerāda?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti