DPF Kvēpu filtru tīrīšana

jamalking Reģ.: 23.10.2021

DPF Clean piedāvā profesionālu kvēpu filtru mazgāšanu ar jaunākas paaudzes mazgāšanas iekārtu TotalDPF. Mūsu tīrīšanas metode garantē līdz 99% piesārņojuma noņemšanu no kvēpiem, pelniem, motoreļļas un dzesēšanas šķidruma, un tā ir droša pašam serdes filtrēšanas elementam ss.com

Pirms un pēc mazgāšanas tiek veikti pretspiediena mērījumi un klientam tiek nodota drukātā veida informācija par filtra stāvokli pirms un pēc veicamiem darbiem.

DPF Filtra mazgāšanas izmaksas (bez demontāžas, tikai mazgāšanas process):

Vieglajiem auto: 120 EUR + PVN

Mikroautobusiem: 150 EUR + PVN

Kravas auto/Traktortehnika u. c. : 250 – 300 EUR + PVN

DPF filtru mazgāšana kopa ar žāvēšanu un kontrolmērījumiem var tikt veikta 1-3 stundu laikā, atkarība no filtra sākotnēja stāvokļa.

Ir iespējama arī kvēpu filtra demontāža un montāža uz vietas vienojoties par to iepriekš.

Detalizētāku informāciju par pakalpojumu var saņemt mūsu mājaslapā vai sazinoties ar mums

www.dpfclean.lv

www.facebook.com/DPFCleanLV/

[email protected]

289-23-289

Atrodamies Rīgā, Pildas iela 8

 
Chalenger Reģ.: 31.12.2020
0 5 Atbildēt

sitas laps - šito pizņesu es atbalstu! vai cik daudziem to patiesībā vajag!

core Reģ.: 03.01.2017
3 3 Atbildēt

150€ par mazgāšanu? Es savai mašīnai par nedaudz virs 200 varu dabūt jaunu.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
1 0 Atbildēt

Un samainīt būs 2*ātrāk.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 2 Atbildēt

Chalenger rakstīja: sitas laps - šito pizņesu es atbalstu! vai cik daudziem to patiesībā vajag!

Visiem, kas ir nopirkuši dīzeli nevietā.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
2 0 Atbildēt

core rakstīja: 150€ par mazgāšanu? Es savai mašīnai par nedaudz virs 200 varu dabūt jaunu.

Man interesē, kuram auto var nopirkt jaunu DPF par nedaudz virs 200? Vai arī bija domāts jauns-lietots?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt
650 Reģ.: 25.01.2017
3 0 Atbildēt

Ir masinas, kurām arī par 1000 var nopirkt lietotu sarūsējušu suudu.Turklāt vel diez vai pat tādu varēs atrast.Visdrošākā metode būtu nebraukt ar regulāro suuda degvielu.Bet nebūt ne visi Lohi ir noskaidrojuši, cik maksā tas konkrēti viņu mašīnai domātais.Jo nav īsti pamatojuma- pagaidām TA "pakalpojumus"arīdzan izplata Lohi.Lohs/Lohu taču vienmēr sapratīs,vane, cien.L...?

Savukārt par magāšanas reālo efektivitāti vienkārši trūkst reālo lietotāju atsauksmju.Retās/esošās ir samērā skeptiskas,pie kam jebkurā valstī.Gluži tāpat, kā savulaik par sensacionālajām eļļas brīnumpiedevām uz burta B.

Mazgātāju pārstāvji savukārt "domā", ka pilnīgi visi uzrunājamie ir Lohi, tapc ar viņiem jārunā kā ar Lohiem un Lohu valodā.

jamalking Reģ.: 23.10.2021
1 2 Atbildēt

Vari ieteikt kādā veida ir jāuzrunā tos, kurus tu nepieskaiti pie Lohiem?

Ar atsauksmēm ir kā ir mūsu pasaulē, īpaši pozitīvo atsauksmju parasti ir mazāk par negatīvam neatkarīgi no pakalpojuma/preces kvalitātes. Cenšamies izveidot kvalitatīvus un paskatāmus materiālus, bet vienmēr būs tie, kas teiks ka tas viss ir feiks utt. Joprojām ir bieži sastopamas pretrunīgas atsauksmes par jebko.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Tu taču saproti, ka jebkurš (ārpus ss-portāla) piedāvājums sākumā radīs emocionālus komentus.Man personīgi nav pretenziju pret godīgu biznesu vai patiesu skaidrojumu.Vienkārši sagadījies tā, ka "zinu" vairākus tā saucamos motordigitālās jomas "pionierus".Kopš tiem laikiem, kad viņi vēl bija uz pirkstiem skaitāmi un savu iespēju robežās (tomēr,atšķirībā no šodienas tūkstošiem ķeneru) centās "atbildēt par savu bazaaru".Pat iespējams,ka arī te kāds no viņiem šad/tad piedalās t.s. "sarunā".Ne no viena no šamajiem (diemžēl) neesmu dzirdējis viennozīmīgu atbildi.

Dpf nolietojumam IR zināma robeža.NE visus var tīrīt (mazgāt) vienādā veidā.Turklāt, reālo aizpildījumu ir jāmēra gaitā un zem slodzes! Gan pirms, gan pēc! Un ne visu "marku" dpf-i vienādi maksā.Ir nezcik tādas mašīnas, kam tie ir 2gab un reāli jauni pieejami tikai oem un cenā virs 3k..Kā arī- iesaistot "savējos/pārbaudītos" servisus ,mašīna ir jātur dīkā šajā servisā un pēc idejas jāved pie jums(vai jums/līdzīgiem) pliku trubu.Tā ir vairumā šodienas piedāvājumu, ar nelieliem izņēmumiem.Iespējams, tieši Jūs varētu būt tas "izņēmums",taču tad prasītos piestādīt reālus pozitīvos piemērus.Ieskaitot novērojumus "pēc dažiem kkm".

Pa lielam, tas ir laiks un nauda.BET, galējais "verdikts" būs TAD, kad tas tiks pielikts vietā un notestēts gaitā un borta datorā pareizi(!) "ierakstīts".Un te var (un mēdz!) būt reāls pamats nesakritībai uzskatos un rezultāta novērtējumā.Lohs var izrādīties tieši tas, kurš par visu to 3pakāpju jezgu samaksā.To mēs esam neskaitāmas reizes runājuši- kā ir, kad viens iesaka, otrs skrūvē un 3šais mazgā un vēl 4tais to visu kopā nomēra.Bet par iznākumu reāli un vairumā gadījumu "atbild" tikai pats tas maksātājs.Jā.

Reālo (pozitīvo) atsauksmju vienkārši gandrīz nav.Ne te,ne LT, ne GB,ne RU, ne pat vācijas autoentuziastu megaforumā motortalk.de.Kāpēc nav- iespējams, arī tāpēc, ka (līdzīgi kā slimību) tomēr ne kurš katrs izmēģinātājs to vēlētos publiskot.

rolis Reģ.: 31.08.2001
7 0 Atbildēt

Par šo tēmu tiešām vajag atsauksmes, labāk objektīvas.

Mana pieredze LV slikta, jo pamatīgi piedzītu ar pelniem filtru nav iespējams izmazgāt! Tādi ir lielākoties DPF kuri ir notrikti lidz pēdējam.

jamalking Reģ.: 23.10.2021
1 1 Atbildēt

Piekrītu, tāpēc ari cenšamies pilnveidoties un ari tiks vēlāk pievienotas atsauksmes un detalizētāki apraksti mājaslapā www.dpfclean.lv/

Varbūt ir kādi ieteikumi/jautājumi par to, ka būtu labāk tas izveidot?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 0 Atbildēt

Acīmredzot, tad laiks būtu "paskaidrot"- ar ko atšķiras profilaktiska mazgāšana no mēginājuma to suudu reanimēt jau jau no galēji beigta stāvokļa.

Tieši tāpat, kā nojāta motora reanimēšana ar (profilaksei paredzētiem) bīnumlīdzekļiem.Pie kam,daļa šo līdzekļu ilgtermiņā tiešām reāli "strādā"- jautājums tikai kur un kad un ko.

saf Reģ.: 20.07.2006
3 0 Atbildēt

Nestrādā šitā mazgāšana. Esmu pamēģinājis, tiesa ne pie šiem, kaut kur Latgalē arī bija šitāds kantoris. Kaut arī viņu izdrukas rādīja ka filtrs baigi tīrais ir (spiedienu starpība), uzliekot uz autiņa pēc 10 km kompis rāda ka filtrs ciet. Man pat mēģināja iestāstīt ka problēma ir ar autiņa kompī vai ar devējiem, jo viņu agregāts rāda ka filtrs nav ciet, bet normālā stāvoklī. Kaut kādiem smagajiem varbūt tas strādā, bet priekš vieglajiem fufels tas ir.

jamalking Reģ.: 23.10.2021
2 1 Atbildēt

Ar ko beidzas šis stāsts? Īsti negribētos komentēt citu meistaru darbus nezinot visas detaļas. Bet problēmas pēc 10km tas ir ļoti aizdomīgs gadījums.

saf Reģ.: 20.07.2006
1 0 Atbildēt

Ne ar ko, uzliku jaunu filtru un braucu.

Tā tīrīšana neko neiztīra. Vismaz mitsu dpf iztīrīt skalojot nevar. Es jau saku, viņi pirms tīrīšanas nomērija un teica ka it kā nemaz neesot pilns... ka mašinas kompis gļukojot.. Bet autiņa kompis rāda ka pilns, kas tā arī bija.. Nu tad kas tie par merījumiem viņiem?

jamalking Reģ.: 23.10.2021
2 1 Atbildēt

Kvēpu filtru cenas un pieejamība tirgū ir ļoti atkarīga no auto markas, tas popularitātes tirgū un daudziem citiem faktoriem. Tieši šajā linkā ir ‘Afermarket’ (Par OEM un ‘Afermarket’ daļu plusiem un mīnusiem šodien nerunāsim ) filtrs priekš FIAT CROMA, OPEL VECTRA, SAAB u.c. kuras nav tās populārākas markas Latvijā, tajā pašā Trodo vari paskatīties kādu populārāku auto piem. BMW, Audi, Volvo. Ilgi negribēju sēdēt un meklēt piemērus, bet tomēr, priekš BMW 120 (E87) (03-13) ar N47 motoru ‘aftermarket’ kvēpu filts izmaksas 350 – 741 Eur, OEM - 1 497,94 ka jau minēju par kvalitāti un ilgmūžību var diskutēt daudz un ilgi. Tomēr varu piekrist kā ir situācijas kad filtra tīrīšanas izmaksas ir tikai nedaudz zemākas par analoga iegādi.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Var jau slavēt oriģinālās detaļas, bet nevajadzētu aizmirst, ka krietni lietota tā ievērojami atšķirsies no sākotnējā stāvokļa.

Tā ka visticamāk cita ražotāja veikums varbūt nevilks tik ilgi, bet katrā ziņā kādu laiku būs daudz labāks kā esošais oriģinālais un nolietotais brīnums.

Es nesaku, ka vajag pirkt lētāko un sliktāko (kas ne vienmēr ir viens un tas pats).

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 1 Atbildēt

mefisto rakstīja:

core rakstīja: 150€ par mazgāšanu? Es savai mašīnai par nedaudz virs 200 varu dabūt jaunu.

Man interesē, kuram auto var nopirkt jaunu DPF par nedaudz virs 200? Vai arī bija domāts jauns-lietots?

Remepā man teica,ja sadomā mainīt DPF tad nepērc tos pa 200 eur,pēc 10 štukām dabūsi pirkt jaunu,ja auto uz pārdošanu tad pofig.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Man viņi to pašu teica, bet vai tā ir? BMW markai it kā arī aftermarkets labi strādā.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

dpf off jau arī labi strādā - ar citādi tehniskā kārtībā esošu dzinēju taču iziet.

Jauda uz riteņiem nedaudz lielāka, jo izplūdē mazāka pretestība.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Par apm. 300 varētu būt DPF imitācija ar pārčipošanu, pēc kā problēmu vairs nav :-/

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Problēmas sāksies kad DPF pārbaudes aparatūras ražotāji atradīs veidu kā noteikt patieso DPF stāvokli. CSDD jau nekavēsies to ieviest pārbaudes vietās. Pēc kā kādi 60% dīzeļu braucēju varēs plaši atvērt makus vai pārtapt kājāmgājējos.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

AvaIsabella Reģ.: 28.10.2021
0 2 Atbildēt

The price and availability of soot filters in the market is highly dependent on the car brand, its popularity in the market and many other spacebar counter factors. It is in this link that there spacebar counter. is an 'Afermarket' (We will not talk about the pros and cons of

RLaguna Reģ.: 30.10.2006
0 0 Atbildēt

mefisto rakstīja:

core rakstīja: 150€ par mazgāšanu? Es savai mašīnai par nedaudz virs 200 varu dabūt jaunu.

Man interesē, kuram auto var nopirkt jaunu DPF par nedaudz virs 200? Vai arī bija domāts jauns-lietots?

Mazgāts.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti