kūpošos smerdeļus beidzot padzīs no centra

anonimikis Reģ.: 18.10.2002

Tuvākajos gados Rīgas centrā sagaidāmi privātā transporta ierobežojumi, intervijā atzina Rīgas domes priekšsēdētāja vietnieks Vilnis Ķirsis (JV).

Viņš norādīja, ka Ministru kabinets ir apstiprinājis gaisa kvalitātes uzlabošanas plānu, kas paredz zemo emisiju zonu ieviešanu. Zemo emisiju zona varētu būt viss centrs starp dzelzceļa loku un Daugavu.

www.delfi.lv/auto/zinas/tuvakajos-gados-rigas-centra-sagaidami-privata-transporta-ierobezojumi.d?id=53885197

 
1 2
anonimikis Reģ.: 18.10.2002
3 3 Atbildēt

Līdz ar to veco dīzeļhlamu, lielu pikapu un citu lauku ainavai vairāk piestāvošu tehnikas vienību izmantotāji jau var sākt apzināt dzīvesvietai tuvākos stāvparkus pie dzelzceļa.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Ja nebūs domes darbiniekiem un deputātiem speccaurlaides, tad iebuksēs lēmums uz desmitgadēm

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
10 1 Atbildēt

Visticamāk veco dīzeļu īpasņiekiem iebraukšana centrā būs par simbolisku samaksu, tāda prakse ir arī piemēram Londonā. Gribi iebraukt, samaksā tos 3 paundus vai 4, neatceros un brauc.

Ķirsis vienkārši ir izdomājis kā iekasēt naudu no lohiem, tā pat kā to jau tagad dara Jūrmalas dome. Nejau viņam rūp svaigais gaiss, vai transzīts, kurš tāpat brauks pa Ventspils šoseju, nevis metīs līkumu speciāli cauri Jūrmala. Tā ir tukša diršana, Ķirsim un pārējiem darboņiem ir dziļi pohuj uz jūsu plaušām! Jo piemēram milgrāvī vakar atkal gaisā bija jūtama nereāli riebīga mazuta vai kaut kādu ķimikāliju smaka, viss milgrāvis smirdēja. Tad par ko mēs šeit runājam?

duku Reģ.: 12.06.2018
3 0 Atbildēt

"Tas kaut kādā mērā nozīmēs arī ierobežojumus kādām automašīnām ar noteiktiem dzinēja izmēriem, teica Ķirsis."

Interesanti, kuri skaitīsies tie lielie dzinēja izmēri un vai konkrētā dzinēja CO2 izmēšus kā tādus ņems vērā.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Pupu un zirņu ēdājiem arī būs nodoklītis.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Pļurkstētājiem Rīgas domē jau ari nav nekādas sajēgas pat to kā to pareizi darīt, bet sajēga nevar rasties, ja intereses pēc būtības vienkārši nav, ir tikai vēlme iešņaukt, vai apgūt naudu. Par stāvparkiem var vēsi ari nemuldēt, jo sab. trans. lielu daļu tālo brauceju nemaz neinteresēs, būs daudzi uz velo, nomas skuteriem utml., vai tādi kuriem pie vienas vietas - brauks tik iekšā vienalga par ierobežojumiem.

P.S. smerdelu padzinējiem, tad naksies ari aizliegt malkas un ogļu apkuri, vilcienus, ostu un vēl dažus sīkumus

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 0 Atbildēt

Un šeit jau arī parādās tas ekofašisms - smagie, kuriem tie CO izmeši bieži vien ir katastrofāli, centrā braukt drīkstēs un aiztikti netiks, bet vieglie nē. Jautājums jau vēl ir - vai līdz noteikumu izmaiņām Rīgas Satiksme nomainīs visus divtūkstošajos gados ražotos dīzeļbusus, aiz kuriem arī nereti melni mākoņi nāk ārā?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 2 Atbildēt

Rīgas satiksmei liela daļa veco dīzelhlamu jau ir zem saprātīga TCO un tiks mainīti tuvākajos gados.

Un tur būs pietiekami tīro, lai nosegtu centru vismaz.

Jo jaunajos ieprikumos ir jau prasība iekšā, ka noteikts skaits tīro busu jābūt - lvportals.lv/skaidrojumi/324474-katra-publiskaja-iepirkuma-noteikts-procents-tiru-transportlidzeklu-2021

1984 Reģ.: 30.11.2021
2 0 Atbildēt

Mēs visi samaksāsim un vēl pārmaksāsim par jaunajiem eko busiem. Daļu pēc tam atripinās atpakaļ uz ieinteresēto personu privātajām kabatām. Kā jau vienmēr Rīgas Satiksmē

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Manuprāt situācija ir diezgan skaidra - Rīgas centra gaisa Q neatbilst ES standartiem un tāpēc šis viss. Tur vnk ir tiešais kurss uz soda naudām.

Un autobuss ar 40 pasažieriem, pat ļoti sliktā stāvoklī, radīs mazāk piesārņojuma kā 40 ecodīzeļOpeļi

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Jautajums ir mērijumu metodikā, jo tas stacijas kas piesārņojumu mēra ir tikai dažās vietās.

Es zinu paris vietas kur varētu nolikt un iegūt vēl sūdīgākys rezultātus, bet nu kuru sipj piesārņojums ārpus dzelzceļa loka...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es saprotu, ka metodika laikam diezgan cieta. Jo Ušakovs šo risināja tās mērijumu stacijas vnk izslēdzot. Ja metodika ļautu, gan jau aizvietotu izdevīgākā vietā.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Ja grib mērijumus apčakarēt, tad nebija obligàti jāslēdz ārā, tā tomēr ir prasta elektronika ....

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Es tev varu ieteikt risinājumu uzreiz ;) Vienās, kur ir piesārņojuma mērīšanas stacijas, divvirzienu satiksmes vietā noteikt vienvirziena. Piem. Valdemāra iela. Ir tak paralēlas ielas, Skolas vienā pusē un Antonijas otrā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Neesmu speciālists, nezinu vai tas palīdz. Es saprotu, ka šīs problēmas pamatā veidojas dēļ ielu izbūves profila - tās nevēdinās

fckns Reģ.: 29.11.2020
1 0 Atbildēt

Tad, kad tiks sakārtota Park & Ride situācija, tad arī varēs runāt par kaut kādām eko-šmeko emisju zaļajām zonām. Šobrīd situācija ir diezgan briesmīga, un šaubos ka paši ieviesēji vēlas braukt ar sabtransu uz Rīgas centru.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 3 Atbildēt

Ko tu te murgo? Kāds vēl "tad"? Jā, varbūt kaut kad tev būs iespēja savu mizu nosviest kaut kur ellē ratā tālu prom un kratīties ar kovidbusu - baidos gan ka tu tāpat dosi priekšroku maksāt.

fckns Reģ.: 29.11.2020
1 0 Atbildēt

Tā kā es nestrādāju centrā, un maršruts nešķērso centru, tad pa lielam ir pofig - varu braukt ar auto, ja labi gribās. Ja gribas uz centru, tad 15 minūtes paciest tramvaju nav grūti. Siltajos mēnešos var ar stāvdrāzi aizbraukt. Tā kā, dzīve nemaz nav tik melna kā tu to centies mālēt.

WALA Reģ.: 19.06.2002
4 1 Atbildēt

Neraudi, no Juglas kanāla līdz Spicei var 2,5 stundās mierīgi aiziet kājām (un man škiet es to izdarīju ar kaut kadiem absolūti tizliem nepiemērotiem apaviem lai neteiktu, ka bezmaz pludmales čībām) , un tevi tehniski laiž ari tuvāk, nu tā ka vairāk par 1 h nekur nav jāčāpo. Protams tas prasa plānošanu, un ir "intersanti" ja kādu vecāku radinieku jaaizstiepj pie speciālista kurš atrodas tajā "zonā". Bet nu man jau drusku nak smiekls pat to ka Rigas centru taisas pārvērst par savdabīgu Geto, kur lielākās neērtības būs tieši pašiem iedzivotājiem.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

nav raduši cilvēki aktīvam dzīvesveidam.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Es uz darbu varu aiziet pa 25-30 minūtēm. Kad nu nācās strādāt uz vietas, 99% gadījumu gāju ar kājām. Ar auto braucu vien retos gadījumos.

Nāktos man iet 1h, drīzāk neietu. Nav jau tā, ka nevaru noiet, jo staigāt man pat patīk, taču tā 1 zaudētā h liekas padaudz.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu es esmu no darba uz maju, vai no koncerta arena Riga uz maju gandrīz pie Jaunmàrupes gàjis kajàm tad ja ar peronigo transportu ir tizli salicies un abiem ar sievu nav sanacis pa ceļam. Ar auto tas ir no 20 min. līdz stundai, ar kajàm 2 stundas ar kapeikām ... un nekas dzīvs ari ziemā nakts vidū ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Nu... Jaunībā, kad regulāri tusējos pa Vecrīgu, bieži sanāca naktī iet ar kājām gan uz savām mājām Zasulaukā, kur toreiz dzīvoju, gan citur. Uz Zolitūdi ir iets, uz Juglu, uz Ķengaragu. Kaut kā jūtos par vecu šādām izklaidēm, dzīvesveids arī mainījies

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nez, nu šogad ar ir staigāts ne tàds vien gabals, vai ar kàjminamo skrejriteni no Berģiem līdz mājai ... un gabals Čaka vai Barona ielas garumā ne reizi vien ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
2 1 Atbildēt

nekas un neviens nevar būt par vecu, jautājums tikai gribasspēkā. man kompānijā ir divi džeki pāri 50, un tāpat vēl tīri labi spēj turēt līdzi jaunajiem, gan skarbos vairākdienu pārgājienos gan uz velo. Rīga tak ir niecīga izmēra pilsētele, kājas, velo vai moto ir labākā izvēle

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Nē nu tās ir pilnīgi dažādas lietas. Ar velo es vasarā pabraucu un pārgājienam arī nav ne vainas. Es runāju par tupu vilkšanos kājām cauri pilsētai, tā vietā, lai darītu ko jēdzīgāku - kaut vai gulētu. Jaunībā šādi pārgājieni tika veikti, jo visi transporti aizgājuši un/vai visa nauda nodzerta.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Pēdējos divus gadus pie komandas amatieru sporta bija grūtības kaut kur tikt, tad nu aizvietoju ar dažàdu individuālu izklaidi, galu galà ar auto jau ar tas aizņem ap 45 min. Un ja neko lielu nav jàved/jāstiepj uz màju vai darbu, tad tā īsti nekas laika ziņā netiek zaudēts, jo 45 min. brauciens un tad teiksim stunda vai 1,5 h volejs/bīčs vai futbols + nereti līdz telpām vēl jātiek, un turpat jau vien esmu ...

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Divarpus stundas, tas tev liekas maz? Es tajos laikos kad vēl no Nīcas uz Liepāju braucu ar autobusu mēdzu, ja braucot mājās bija lieks laiks, iet ar kājām pa autobusa maršrutu Ezerkrasta virzienā, lai nosistu laiku un, varbūt, ietaupītu 5-10 santīmus - tas ka vecliepājai var iziet no viena gala līdz otram ar kājām stundas laikā man nerada vēlmi pārtraukt to šķērsot 5, max 10 minūšu laikā ar personīgo mašīnu

msh Reģ.: 16.04.2007
2 6 Atbildēt

Žēl ka mums te viens dzīvo sapņu pasaulē - nu, kā tad tos kūpošos smerdeļus padzīs? Nepadzīs - padzīs tos kas vēlas braukt ar praktiskām un ekonomiskām mašīnām. Nu, ieviesīs visuma centram iebraukšanu pēc vācu standartiem, un? Palielināsies pieprasījums pēc lētām mašīnām kuras uz papīra atbilst Euro 5 standartam - dabā, protams, būs EGR off, DPF off utt. Bet viens antiņš varēs priecāties par rožu smaržu ar kvēpu piedevu...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Gribētu zināt, kā tad tiks kontrolēts, kurš tad ir tas sliktais un kurš labais. Izklausās vairāk pēc praksei nepiemērotas teorijas.

Par "park&ride" parkiem. Te ir jau iepriekš apspriesta liela problēma, ka, pašvaldība neko neiegūst, ja tās teritorija tiek aizņemta ar lielu stāvlaukumu, ko aktīvi izmanto Rīgas apmeklētāji. Tā ka viņu neieinteresētība ir gauži saprotama. Rīgai pašai droši vien ir dziļi vienalga.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Nu iespējams (es nezinu, bet ir Rīgai tak 1/2 miljona projekts pasūtīts) pēc skates uzlīmēm vai citas speciālās uzlīmes vai reģistrācijas nr. jau tagad fotoradari piemēro sodu par OCTA neesamību. Būsi zonā bez uzlīmes piem 80Eur sods

www.berlin.de/sen/uvk/en/environment/air/low-emission-zone/

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Vācijā, ja nemaldos, tad ir speciālas uzlīmes, kurās norādīta atbilstība kaut kādām normām. Attiecīgi iet garām policajs un redz. Pie mums pašreizējā variantā allažiņ jānočeko katra auto numurs individuāli.

Protams, te ir lieliska iespēja megamiljonu projektam, kur uz katras ielas var novietot automātu, kas nočeko numurus un izraksta rēķinus.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Rīga jau 30 gadus nevar uzbūvēt vai saorganizēt apvedceļu centram.

Un te nu atkal.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man to centru arī nafig nevajag, pāris reizes mēnesī varu aizbraukt ar trolejbusu, kā es visbiežāk arī daru. Kas man šajā interesē visvairāk: kas tieši tad būs tas centrs? Kur būs robeža? Centrāltirgus un autoosta ir vai nav centrā? Un Čaka iela? Brīvības iela? Tās ir maģistrālās tranzīta ielas. Akmens tilta Vecrīgas gals - ir vai nav centrā?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Viena doma bija par dzelzceļa loku.

Bet nu Austrumu maģistrāli tomer butu labi kaut "puspabeigt" jo nu Brīvības ielas šķērsojumu jau tapat neviens negrasas veidot ...

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Tak nebaidaties. Kādu laiku vēl nekas nenotiks. Varēsiet kūpīnāt savus rudolfus bez sirdsapziņas pārmetumiem makaimums ko izdarīs, izveidos pāris komisijas un fokusgrupas ar gudriem padomiem kā būtu ja būtu.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Sabiedriskā transporta apoloģēti to idealizē, bīdot tekstus, kas liek domāt, ka viņi paši to nelieto.

"Pasažierim tas dod iespēju no vilciena pārsēsties tramvajā un doties uz savu galamērķi Rīgā." Rīgas sab. transports ir pēc zvaigznes shēmas uzbūvēts. Tātad, tas visdrīzāk dosies nevis "kur pasažierim vajag", bet uz centru, kur vajadzēs pārsēsties vēl kaut kādā trolejbusā. Pie kam, jo tuvāk centram, jo sab. transports lēnāk kust.

Otrkārt, nez kāpēc pastāv uzskats, ka katrs pārvieto tikai apm. tikdaudz, cik var sabāzt kabatās. Ja ir kaut neliela bagāža, sab.transports kļūst jau daudz neērtāks par auto.

Ar mašīnu ir jābrauc līdz Garkalnei, līdz Baltezera stacijai, . Pēc tam iekāpt vilcienā.

Rīga -Garkalne. ja palaidīsiet 18.46, gaidīsiet līdz 20.16. Par Baltezeru neuzrādās, ka pas. vilcieni tur vispār apturētu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Jāpiebilst, ka pandēmijas laikā situācija ar sabiedrisko transportu ir krietni pasliktinājusies. Ja agrāk es no mājām līdz darbam bez pārsēšanās varēju aizbraukt ar trīs dažādiem mikriņiem (pēc tam gan vēl 15 minūtes ejot ar kājām), tad tagad ir palicis viens, jo vienam mainīts maršruts, bet vēl viens likvidēts pavisam. Bez tam tas atlikušais pēc astoņiem vakarā, kad parasti braucu mājās, nemaz vairs nekursē. Visādi autobusi arī kursē jūtami retāk.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Te problēmas viena otru dzen:

pasažieri nelieto sab trans, jo tas ir neērts (trūkst hub, kur ērti pārsēsties). Un jo vairāk nelieto, jo tas paliek retāks un secīgi neērtāks. Šo visu var sarisināt ar grandiozām investīcijām:

- pieturu habi lielākajos krustpuntos

- transports pievilkts pie dzelzceļa + hubi. Dz.c. habs Torņkalns vien ir ko vērts

- jaudīgi subsidēts transports biežumam

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nu bet kam tas sabiedriskais transports ir tik vajadzīgs? Lai iedzītos centrā pasēdēt dienu pie datora? Cik ir tādi, kas brauc uz centru citu iemeslu dēļ, kur sabiedriskais būtu derīgs?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu es jau tagad ne par centru, bet vispār. Nokļūt no Purvciema/ Pļavniekiem Zasulaukā pēdējo pāris gadu laikā ir kļuvis krietni neērtāk.

imzz Reģ.: 27.02.2015
2 0 Atbildēt

Kam vajadzīgs ? Dīvains jautājums. Sabiedriskais transports paredzēts un organizēts tā, lai pensionārs no migrorajona varētu nokļūt vienā no 3 vissvarīgākajiem Rīgas centra objektiem: Centrāltirgū, Centrālajā dzelzceļa stacijā un Autoostā. Un šis uzdevums tiek izpildīts.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu pag... Neesmu manījis, ka tās transporta problēmas būtu nepārtrauktas. Vai tomēr tas viss nevarētu būt kaut kā saistīts tieši ar strādājošajiem? Vai tad pensionārus grib no tām mašinām uz sabiedrisko pārsēdināt.

Jeb tomēr tu vienkārši esi no plaukta nokritis?

iciks Reģ.: 29.05.2013
3 0 Atbildēt

Nu tak tā covidlaika ļaužu biedēšana "tiksi pūlī - nomirsi" novedusi pie tā, ka daļa vairs sabtranu neizmanto, bet brauc ar savu auto. Cik tiku ar kolēģiem runājis, tad daļa patiešām pārsēdušies atkal uz auto, lai gan agrāk tīri labi brauca ar sabtranu.

Mazāk braucēju, mazāk trambuļu. Jo mazāk trambuļu, jo atkal būs mazāk braucēju. Tāds apburtais loks.

650 Reģ.: 25.01.2017
6 1 Atbildēt

PersOnīgi "man" ,šos te nossaukukumus, terminus un vaardus dzirdot, jau sen šķeebinina duušu un bezmaz jau weeemiens nāk.Jā.Viņš tagd pēc savass tās demissijass uzvarass ir kļuvis vēl jo vairāk lohiem/neaizsniedzams. Pilnīga demagoģija, varass eufōrija.Ne tur pateikt kāda eur-klase tiks ierobežota, ne citu ko konkrētu.Tikai drirst un biedēt.Jā..

Viņš nu toč nebūs TAS, kurš (man) noteiks, kur un kā man braut un kā dzīvot.Domāju ka jebkurš sevi cienošs auto īpašnieks brauks tur, kur viņam vajag.Ja vajadzēs- personīgi PATS izlems,kur ko atstāt vai par ko samaksāt par iebraukšanu vai nelīdīs tur, kur ar Likumu būs aizliegts iebraukt.

Kāds sakars te ar "motora tilpumu", attiecībā pret tiem, kam mašīna ir atbilstoša TA un ražotāja noteiktajai izmešu klasifikakācijai? Km nafigam atkal šī te tupi ierasti prastā iebiedēšanass stratēģija? Kur un vai viņš atzina "savu kļūdu" iepriekš, kad viņam nezcik reižu norādīja uz atklātā textā pieļauto fufeli Čaka un Duntes ielās?

KUR bija tas tur e-bannijais passaules plānotājs Jaanis Gēls, kad nupat tajā pat reku Z-kalnā ielas bija tādā stāvoklī, kad (Lohi, neba jau Viņš) tur veselu nedēļu slidinājās,strīķējot ar mašīnu karteriem pa sablietēti sassalušajām risēm un bojājājdami (savass) piekares pa sāls izgrauztajiem caurumiem krietnu 2plaukstu dziļimā? Pareizi- visu Domju uzticamākaiss darbinieks Atkusnis savu darbu padarījis, tagd var drirst/atkāl un 3x vairāk nekā jebkad/agrāk.Jā.Tfu,plet...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Ja dīzelis bez dūmainības, tad ok?

650 Reģ.: 25.01.2017
4 1 Atbildēt

Nē,nav.Visiem, kuriem ir dīzelis, ir jājūtas vainīgiem un jātop pazemīgi pazemotiem.Jo dziļāk, jo labāk.Jā.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
3 0 Atbildēt

āmen

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
5 7 Atbildēt

Dīzeļi smird, tā kā lai smird kur tālāk no centra, pietiek jau ar sabiedrisko un kraveniekiem. Pietiek jau pagalmos no rīta ieelpot šo svaigo dīzeļgaisu.

Gāze arī smird, bet tas ir vien kosmētisks efekts, gāze ir dabiski bez smaržas.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Tas ir ļoti Labi, ka gāze izdala vismaz kaut kādu smaku.Apkārtējie Lohi vismaz lai zin, ja nu viņiem sasstrēgumā kādreiz kāds tāds nekaitīgs wēmiens uznāk.

Šaubu nav, šīs te (pamatā dažādās attejās pa melni pelēkajiem jūdassa grašiem sasspraustās) "ekako-iekārtass" izmanto kāreiz tie dedzīgākie un finaansiaāli nodrošinātākie AntiSmakeri un tml DabassDraugi.Abzinīgākā lohsabiedrībass daļa.Jā.

Viņi visi kā viens šos (neviena autoražotāja nekad oriģinaāli nesertificētos un konkrētajam auto modelim oficiciāli nekad neparedzētos) savus nesmirdošos hlamus itin jo ļoti cītīgi laicīgi apkopj un visādi citādi uzcītīgi nesavtīgi pulē,kulē un uzpassē.Tas ir mūsu Lepnums, šie te brīnumainie motori un to īpašie īpašnieki, pamatā Doceenti,Professori un/vai technisko zinaātņu Doktori.Jā.

ps.,.Jā.Jājā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 4 Atbildēt

Kur var sertificēti DPfu izgriezt loh? Kur sertificēti dīzeļlūzni pārčopot? Jā, un nepateiksi kur kreiso sertificēto gāzi uzpildīt?

Lohu lohs jau nezin, kas ir OBD un ko tas dara un kādam mērķim vispār tas tika radīts, jaunās čigāniekārtas to vairs pat nemēģina apjāt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 1 Atbildēt

Tas droši vien ir kodēts saīsinājums kādām konkrēti Tavām ikdienass darbībām.Iespējams OstītBomāramDsu vai kas tamlīdzīgs.Drošvien ka piemērojams Daudzskaitlī.

Vēl ir interesanti tas, ka ne es/tev te piedāvāju kaut ko sertificēti izgriezt vai kaut ko patvaļīgi pārveidot.Tas konktēti esi Tu, kurš(visdrīzāk) brauc ar konkrētajam modelim neparedzētu degvielas veidu un attejā uzstādītu smerdeļiekārtu.

Konkrēti "es" braucu ar konkrētā autoražotāja sertificētu transportlīdzekli, kurš pilnībā atbilst ražotāja noteiktajam degvielas veidam,oficiālai EUR5 izmešu klasei un kuram NAV veiktas patvaļīgas programmiskas manipulācijas borta datorā vai nesankcionēti pārveidojumi izplūdes sistēmā..

Tas, ka gāzes iekārta smird krietni lielai daļa šo te pārveidoto hlamu- tas ir acīmredzams fakts.Kurš acīmredzami un nepārprotami norāda uz To, ka šādas (ražotāja nesertificētas, konkrētajam motoram oficiāli neparedzētas patvaļīgi uzstādītas) iekartas ekspluatācija rada motoram papildu slodzi un ītin īsā laikā lielāko daļu no šiem motoriem vienkārši sabojā.

Lielākā daļa kapeikjāšanas iedvesmoto gāzes iekārtu lieotāju nejēdz nedz lietot šādam motoram atbilstošās tehniskos šķidrumus, nedz arī laicīgi un pilnā apmērā veikt paredzētos apkopes darbus (ieskaitot dažādu kritisko detaļu laicīgu nomaiņu).Tiesi tāpēc apkārtējie ir spiesti to suudu ostī.

Kriena daļa "lietoto" benzīnmotoru krietni smird gan aukstumā iedarbinot, gan arī daudzmaz kārtīgi "atvelkot", ta kur nu vēl ar šo neparedzēto degvielas veidu un tā radīto papildu nolietojumu.Nerunājot nemaz par to īpašnieku nepārpotami acīmredzamo noslieci uz kapeikpiŠŠanu jebkurā vietā un lietā.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

Tieši tāpat ka tu braucot ar savu Jevro5 arī es braucot ar savu sertificēti uzstādīto nesertificēto iekārtu nezinu smird vai nesmird, kamēr OBD vai TA par to neaizrāda. Nestāsti nu, ka slēdz tāpat vien izklaides pēc pie datora un skaties kā cipariņi lēkā. Nekāda iejaukšanās borta datorā uzstādot gāzes iekārtu nenotiek. Saki vēl ja rakstīrs min 95E tad 98E benzīnu arī nedrīkst liet, jo arī taču neatbilstošs degvielas veids. Atšķirībā no benzīna vai dīzeļa kvēpu ieelpošanas nekas nenotiks ieelpojot gāzes purkšķi, gāze nesmird, tai nav ne garšas ne smaržas. Tā ka osti vien tālāk. Uzliktu lohi savam Euro5 gāzi un tas atbilstu jau Euro6.

》ekspluatācija rada motoram papildu slodzi un ītin īsā laikā lielāko daļu no šiem motoriem vienkārši sabojā.

Pļurkta alter-ego?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Pld, kungi

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Nu ko elektro tačkām līmēs pie aizmugures KW??? Jo bija tak patīkami redzēt V6, V8... Rūpnīca tak lika, lai redz kas brauc. Neviens jau neliek 0,9. Nez žiguļiem bija cik tur 1200/1300 plaksnīte

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Tikai tā otrā - jo ar to lepojās, atšķirībā no 1200.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Varkar uz Siguldas šosejas tāpat visiem bija skaidrs ka Taycan ir ātrākais pietika ar lukturiem un EX nr.

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt
WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Šitā ir tukša diršana, eletrificeta ir tikai daļa no maršrutiem. Tā kā vai nu pārējie maršruti jāklapē ciet, vai arī nekas netiks utilizēts. Un dīzeļi stipri vairāk stumda kravas nekā pasažierus, es te Zemitānu stacijā jamos pastāvīgi redzu stumdamies.

p.S. es neticu ka kaste ar bačām kas iet līdz Jelgavai pa vadiem, pēc tam spēs līdz Dobelei un atpakal līdz tīklam atvilkties, nenaz nerunājot par kaut vēl vairāk uz Liepājas pusi.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Kādu brīdi atpakaļ LT noalgoja tādu uzņēmumu Fima un savilka vadus pa vsiem virzieniem. Arī LV diezgan iespējams scenārijs

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Tā nu reiz ir sevis muļķošana, "vadu vilkšana" dzelzceļam nozīmē drusku vairāk kā tikai vadus, piemēram Gulbenes virzienam aiz Pļaviņām tas nozīmētu arī sliežu ceļa maiņu, un tam visam ir jēga ja autobusu satiksmi samazina, un vilcienu kursēšanas biežumu palielina - BET ja autobuss diezgan vienkārši ieskrien jebkurā miestā pa ceļam, tad vilcienam, nav tādu iespēju, un pat teiksim no Cesvaines stacijas līdz pašai Cesvainei ir kāds drusciņš ko brist, nemaz nerunājot par tādu joku kā Aglonas stacija, kur no visām kur ir gadījies būt tālāka vieta no apdzīvotas vietas ar to pašu nosaukumu, man nenāk prātā ...

P.S. Teorētiski varētu no tālākām stacijām līdz vajadzīgiem miestiem aizvest ar busu, tikai to "vietējo busu" jau sen vairs nav, un ir vairs tikai lielie pārvadātāji, kuriem izdevīgi ir vilkt lielus gabalus, nevis "mīņāties pa mazajiem", un tad vēl tā ir subsidēta štelle !

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Neesmu kursā. Kāpēc jāmaina sliedes elektrovilcienam?

Transporta konstrukcija atstājot "last mile" autobusam jau ir pilnīgi ok. Bet par 1/10 apdzīvotus ciemus jau nekā nevar atrisināt ne ceļos, ne bankās, ne pastā, ne skolās. Transports nav izņēmums. Tur jārisina to ļaužu tur atrašanās jautājums.

Bet Fimas projekts bija ievērojami lielāks. Viņi paralēli automatizēja pārbrauktuves un šķirotavas. Nezinu gan cik nākamā vara bija apmierināta ar projektu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Daudzviet sliedes ir tik sūdīgas (konkrētāk gulšņi), ka tur ir gan svara gan ātruma ierobežojums.

Labi uzturētas ir tikai kravas maršrutu sliedes, tatad praktiski teiksim Ventspils - Krievijas robeža ...

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

"Labi uzturētas ir tikai kravas maršrutu sliedes"

Kuras no esošajām vēl palikušajām un lietošanā esošajām līnijām nav ar uzsvaru uz kravu? Ja nu vienīgi Rīga - Skulte. Man slinkums meklēt tagad LDz dokumentus ar ātruma ierobežojumiem, bet šaubos ka īpaši daudz kur tādi būs. Gulšņi jau nu toč nebūs pie vainas - Latvijā uz koka gulšņiem vairs ir tikai maz izmantoti pievedceļi, un arī tur mēdz likt dzelzsbetona gulšņus sapuvušo koka gulšņu vietā. Tevis piesauktajā Pļaviņas - Gulbene pirms dažiem gadiem nolikvidēja pēdējos koka gulšņus - paskatoties 7 gadus vecu cabride viģiku, tur varbūt vēl kādā trešā daļā no tās līnijas garuma vēl bija kocenieki, un stacijās stāvēja jaunas sliedes ar dzelzsbetona gulšņiem sakrāmētas un citas ceļa darbu pazīmes. Tai līnijai gan noteikti ir pazems ātruma ierobežojums, bet tikai tāpēc ka platsliežu dzelzceļš uzbūvēts uz šaursliežu dzelzceļa trases un tāpēc ir līkumains.Visur citur vai nu dzelzsbetona gulšņi jau ir sen, vai arī līnijas pirms 10-12 gadiem sagrieztas metāllūžņos, pēdējā kā reiz bija Liepāja - Priekule - un pamestā dzelzceļa līnija Vaiņode - Priekule - Kalēti kā reiz atrodas uz dzelzsbetona gulšņiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nekas izcils joprojām tajā Pļaviņas -Gulbene nav tikko kā aiz Madonas un nekādu tādu līkumu tur nav. Dzelbentona gulšņi ar sliedēm vietām stāv joprojām, tikai pārsvarā līdz Madonai ...

Par Aglonas virzienu neatceros, bet nezkāpēc arī šķita ka nekas izcils tyr nebija, bet nu varu par to arí samelot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Piecus gadus vecā cabride redzams ka no Pļaviņām līdz Madonai jau tolaik bija tikai daži posmi ar koka gulšņiem un no Madonas līdz Gulbenei vismaz ceturtā daļa ar dzelzsbetona gulšņiem, un vēl Jaunkalsnavas stacijā sakrāmēta liela kaudze ar sliedēm kas saskrūvētas ar gulšņiem. Wikipēdijā rakstīts ka astoņpadsmitajā gadā pabeigta dzelzsbetona gulšņu likšana.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Daudz kas tur rakstīts, un Jaunkalsnavā man šķiet vēl šovasar tā kaudze stāvēja.

Es pietiekami bieži vandos pa tā gala mežiem sliežu apkārtnē vēl aiz Cesvaines.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tu par to savu fimasu neesi kaut ko nosapņojis? Pirmkārt, elektrifikācija, tāpat kā sliedes, nav lēta, tāpēc arī pie mums neko diži uz priekšu nekustas, otrkārt, esmu palasījis leišu wikipēdijā par viņu dzelzceļiem, neesmu novērojis baigo elektrifikāciju

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Es pazīstu čaļus no Fimas. Viņi kkā uz ES fondiem stipri pasen šo izdarīja. Ja nemaldos, pie reizes kādu gabalu salika arī ES sliežu platumu. Vēl tas kantoris sabūvēja video uz robežas un citus tehn pasākumus tur veic. Pie mums Fima ir tāds kaktu kantoris, LT reāls monstrs

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Kamēr mūsu bāleliņi izvīkšīsies un saorganizēsies, pastāv liela iespēja, ka tādi vilcieni vairs nebūs un čiks vien sanāks.

Cik gadus ņēmās ap elektrovilcieniem? Kādus divpadsmit, ja atmiņa neviļ. Dzīvodams Jelgavā, pēc solījumiem cerēju, ka varēšu uz darbu braukt modernā vilcienā, tā arī nepiedzīvoju. Nu jau sešus gadus braukāju no otras puses, tagat varu cerēt uz baterijuvilcienu.

Damn Reģ.: 07.12.2003
5 0 Atbildēt

Pārāk jaudīgiem elektro auto arī nedrīkst ļaut iebraukt Rīgas centrā, jo tas ir pretēji zaļai politikai - centrā pietiek pārvietoties ar nelielu jaudu - nelielu enerģijas patēriņu, ja patērē daudz, tas vairs nav zaļi.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Brīnums ka tik vēlu to pateica. Taču joprojām nav skaidrs par iespējām slēgto zonu apbraukt. Lielākā daļa auto īpašnieku auto pērk ne tikai personīgās pakaļas pārvietošanai no A uz B. Pēc šī plāna sanāk ka slēgta ir arī nobrauktuve no Vanšu tilta uz Eksporta ielu, kas ir tālākais punkts Rīgas ziemeļos, kur iespējams tikt pāri Daugavai. Kā viņi tur iedomājušies tikšanu no Pārdaugavas uz Vecmīlgrāvi/Mežaparku/Teiku u.tml.? Tikai pa Salu un Dienvidu tiltiem ir baiss līkums un papildus kūpināšana. Vest plauktu kopā ar citām lielām parpalām no Iļģuciema uz Mangaļiem ar skūteri? Kur ir Ziemeļu šķērsojums? AP hipsteri Rīgas Domē būs sev smadzeņu rievas ar pesto mērci aizzieduši un piespieduši V darīt to pašu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Es domāju panikot ir pāragri.

Kautkā liekas, ka tā zaļā zona būs vairāk projektā kā ieviešanā. Rosība ap projektu ļaus attālināt soda naudas un tā tas laiks arī paies

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

Eiropai vienalga par darbības imitāciju, ir prasības un pretī sodiņš x eur/dienā

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Apbraukt... Un ko darīt tiem, kas tajā zonā dzīvo? Principā atliek izvākties, ja negribas izolēties no pārējās pasaules un kļūt par ezīti miglā.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 3 Atbildēt

kaut kur bija jau oficiāli dati, ka 40% Rīgas centra nami jau ir neapdzīvoti un tukši, un tā tiešām ir, ja pastaigā diennakts tumšajā laikā pa centru, tad var redzēt daudzus spoku namus, kur nedeg neviena spuldze logos

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Es, ja dzīvotu centrā, būtu tikai priecīgs, ja tranzīts cauri nekratās.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nu par to es arī priecātos. Bet neviens jau nerunā par tranzīta ierobežošanu. Tā vietā ir plāns, lai guļamciematu bagātniekiem es ar savu nabagauto neaizņetu vietu lepnajai Teslai.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Nu kā - ja tu vari atļauties dzīvot tajā zonā un atļauties arī mašīnu, tad atļauties pietiekami jaunu mašīnu tev nevajadzētu būt problēmām...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu nu... Pastāstīsi tālāk, kādēļ šāds (ļoti nepareizs) priekšstats par dzīvi "tajā zonā"? Kaut ko ļoti esi iedomājies savās fantāzijās.

Tava apgalvojumā ir divas milzīgas un principiālas kļūdas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ne jau manās - tava ciema vadības Tu dzīvo ekskluzīvā un dārgā vietā - tātad tačkai jābūt atbilstošai. Nost ar lūžņiem!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
3 0 Atbildēt

Jomajo... Starp pamestām ēkām bez iedzīvotājiem un migrantu un studentu komunalkām. Starp lombardiem un ezīti miglā. Tā tev saucas "ekskluzīva un dārga vieta"?! Tu kaut ko ļoti esi savā iedomās nošāvis greizi.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ne jau es - dažādi cilvēki kuri atrodas tava miesta lepnos kabinetos, tērpti ancukos. Kādas ir tirgus cenas un kādas kadastrālās vērtības tām pamestajā ēkām?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Nu ok, laikam šoreiz neuztvēru tavu ironiju.

Bet tā vēl papildinot - man jau personīgi pofig, es varu gan atļauties (tikai negribu) iegādāties tām prasībām atbilstošu auto parodiju, gan atļauties pārvākties (ko laikam arī darīšu un tad jau ne tikai prom no Rīgas, bet arī no Latvijas). Bet man kaimiņos dzīvo pensionāru pāris (70+ abiem) - dzīvo diezgan aktīvu dzīvi, ir kaut kur arī dārziņš, kurā audzē kaut ko, bet nav apdzīvojams. Ir pavecs XTrail. Ko viņiem darīt, ja viņiem šo auto atņem? Jaunu auto viņiem nav iespējas nopirkt - šis visticamāk ir pēdējais viņu mūžā. Jaunu dzīvesvietu meklēt un pārvākties arī nav vienkārši. Atteikties no auto un attiecīgi aktīvas dzīves un dārziņa un kļūt par veģetējošu pilsētas elektroātu, kam dzīve sastāv no Panorāmas un Maximas? Laikam jau pēdējais arī ir to gudrīšu mērķis.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 3 Atbildēt

nu taču te visu laiku apkārt gaisā ir tā skaistā ideja, ka būs kuģītis -prāmis no bolderājas uz vecmīlgrāvi un atpakaļ , un kaut kādi jau it kā būvējot tos kuģīšus utt

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 1 Atbildēt

Aha elektro -kuģītis ...ROFL ...

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Ar elektriskajiem vergiem airēšanai.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Es arī kaut kur to dzirdēju. Pat it kā nopietni teica.

Ir dzirdētas arī idejas (gan ne vietējās), ka vajag būvēt cepelīnus un lidot. Vien jāmaina attieksme. Kaut arī lēni, toties kādus skatus redzēs.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Starp citu, kur palika pasažieru vilciens uz Bolderāju? Solīja tak, ka tūlīt, tūlīt...

Agaga Reģ.: 25.07.2007
0 0 Atbildēt

Kušs, kušs... "Rail Baltic" tagad.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Vispār Vecmīlgrāvī ir izbūvēta piestātne, kur paredzēta šādu kuģīšu pietauvošanās jau kopš pag gadsimta beigām. Rīgas ostā apguva naudu, bija iecerēts ka tur būs zivju tirgus un zvejnieku kuģīši nāks ar lielo lomu, pārdos zivis. Starp citu, tirgus arī tika uzbūvēts, bet tikai tagad viņa vietā ir bleķa Maximas būda. Uz projekta jau viss izskatījās rožaini(es pats rasējumus, projektus cilāju, ja kas)

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
0 2 Atbildēt

nu tad atliek tikai daugavgrīvas pusē uzmeistarot piestātni, nu kaut vai peldošu pontonu, un tad kādu lietotu, (bet negrimstošu) kuģīti lai kāds labdaris no zviedrijas uzdāvina

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Meh... varēs atdzīvināt Voleru ostu. Pie reizes lai Spilves lidostā ierīko pieturu dirižabļiem. Tikai viens bet - lielā vējā un vētrā nevarēs lidot un peldēt.

Kāds mož vēl atceras Pontonu tiltu tagadējā Vanšu tilta vietā? Kas ledus iešanas laikā uz vairākām dienām nozuda.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Jā, vien kā tas kuģītis brauks? Vai tas būs bezemisiju burukuģis?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Varētu irākiešu bēgļus likt pie airiem. Gads jānoairē, tad iedod drusku piķi un sūta tālāk uz rietumiem.

spainis Reģ.: 27.04.2006
0 0 Atbildēt

Tāds prāmis, kā Līgatnē, bezemisiju un bezmotora. Dikti jau tā trose netraucēs, lai tie smirdīgie lielie kuģi brauc uz Ventspili un tur krāmē savas ogles un minerālmēslus!

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Passažierus un penž-tūristus aizmirsi ...

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti