Cupra Born auto tests, atsauksmes un iespaidi 2022 / 2023

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Jaunais Cupra Born tests no 2022 gada, kāda pieredze?

 
VWfans Reģ.: 21.02.2004
5 0 Atbildēt

SEB Auto dienās Jelgavā izbraucu ar Cupra Born. Paliku sajūsmā! Auto krietni patīkamāks nekā Renault-Zoe.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
5 0 Atbildēt

Nu gan atradi, ar ko salīdzināt...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu +/- līdzīga cenu kategorija ap 40k.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Zoe maksā ap 30, nevis 40...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

No renault.lv - cena sākot no 38120 eur.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Pilnai laimei varēji uzzināt, vai šī auto galvenā bremžu cilindra sprostgredzens ir ar caurumiem noņemšanai- uzlikšanai? Vai arī tomēr Golf2 šai ziņā ir daudz patīkamāks par jebkuru jauno Cupru?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 0 Atbildēt

Tā jau vairāk ir Nīcas brinumbērna tēma.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Ar šo noteikti gribu izbraukt. Ļoti interesants modelis. Vizuāli pilnīgi noteikti patīk krietni labāk nekā ID.3 un Cuprai ir arī sakarīga komplektācija.

Bet ir, diemžēl, pāris neveiksmīgas lietas, ko šis auto bija spiests pārņemt no ID līnijas – kapacitīvās pogas uz stūres, tikai 2 logu pacēlāju pogas un neveiksmīgais klimata kontroles touch bar, kas tumsā nav pat izgaismots (ja nemaldos).

darklight Reģ.: 29.10.2013
4 0 Atbildēt

Un ar šīm dažām neveiksmīgajām lietām pilnīgi pietiek, lai nogalinātu interesi par šo neapšaubāmi glīto auto.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Es vēl svārstītos, bet tas, diemžēl, ir liels mīnuss.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

martinslusis rakstīja: Es vēl svārstītos, bet tas, diemžēl, ir liels mīnuss.

Esi vecs stagnāts, nesaproti jaunas lietas.

Bet ja nopietni, nezin kāpēc mūsu autobraucēji nespēj pieņemt šīs progresīvās lietas - skārienjūtīgo ekrānu. Man tas ir gluži labi saprotams. Ja vecajam auto es "uz aklo" varēju sataustīt kloķīšus un izdarīt n-tās darbības, tad tagad izvēle - uz ceļu vai nu uz šo brīnišķo ekrānu. Mēģini nu salāgot.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Bet kāpēc Škoda visu var uztaisīt normāli? Man pilnīgi pajāt par VW marku - ja VAG bosi nolēmuši to nogalināt - lai tā būtu! Bet man patiesi žēl, ka Seat/ Cupra vadībā neviens nav spējis saprast, ka nevajag pārņemt pilnīgi visus šizofrēniskos un neveiksmīgos VW risinājumus.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Škoda arī vairs nevar. Man ir pagājušā gada Oktāvija un tur ir tieši tizlais ekrāns. Pirms tam bija normāli - ar kloķīšiem.

Domāju, tagad visi uz to iet. Varbūt jauki tas izklausās līdz brīdim, kad ar tādu sūdu jāsāk dzīvot.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ja? Man liekas pat vēl kaut kādai šī gada Škodai bija klimats ar podziņām. Nu vismaz logus tavai Oktāvijai taču var atvērt?

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nav svarīgs gads, bet platforma, uz kuras auto būvēts. VAG efektologi izlēmuši likvidēt pogas MQB, un mezgli ar fiziskām pogām vairs nav pieejami.

Domāju, ka ergonomikas nodaļa visa ir izdarījusi pašnāvību, jo tieši ar to VAG bija slavens. Bet finansisti pāri visam.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

VAG ergonomika?

Bija sen viens, kur tie ergonomisti bija saņēmušies beidzot ielikt glāžu turētāju. Tikai .... kad tos atvēra, pie radio vairs klāt tikt nevarēja. Priekšējie sēdekļi bija izlocīti, lai veidotu vizuāli lielāku telpu. Tikai ... normāli sēžot mugura tika atbalstīta līdz vietai drusku zem lāpstiņām.

Domāju, ka varu VAG tur tikai un vienīgi pontologi. Tur viss ir pakārtots bezjēdzīgiem pontiem.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Jā, mums arī ir tā pati Octavia. Bet es teiktu, ka tur ir krietni veiksmīgāk tas organizēts. Škodai gan ir cita problēma – vismaz mūsu Octavia multimediju sistēma ir diezgan gļukaina. Jāpaskatās vai nav kāds update pieejams, jo salīdzinoši regulāri kaut kas uzkarās.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Nē, pret skārienjutīgo ekrānu man iebildumu nav. Es kā reiz tieši esmu tehnoloģiju gīks lielā mērā.

Man iebildumi ir pret touch pogām uz stūres. Tur tās ir absolūti nevietā. Touch pogas uz stūres tikai kaitina, bet nedod absolūti nekādu ieguvumu. Un otrs neveiksmīgais risināums ir touch bar temperatūras regulēšanai. Tad jau ērāk to ir regulēt vienkārši ekrānā kā tas ir Škoda Octavia. Tā vietā VW un arī Cuprai tas ir atsevišķs, skārienjutīgs panelis, kas tumsā netiek izgaismots un kļūst absolūti neredzams.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Gribēju papildināt par tām touch pogām uz stūres. Ja touchscreenā Tev no touch pogām ir priekšrocība, ka vari pielāgot layoutu kā nepieciešams un mainīt pogu novietojumu, tad uz stūres tāpat katrai pogai ir fiksēta funkcija. Tajā pašā laikā tās pogas uz stūres ir jāspiež gana stipri, bet reāli tās uz iekšu nespiežas. Nezinu kā citus, bet mani tas reāli kaitina, jo nejūti to feedbacku vai nospiedās vai nē un vai nospiedās vienreiz.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

spaidekrāns dod ieguvumu ražotājam - ekrāns nedilst, iznāk lētāk nekā spaidāmās pogas

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Ja? Man liekas pat vēl kaut kādai šī gada Škodai bija klimats ar podziņām. Nu vismaz logus tavai Oktāvijai taču var atvērt?

Vismaz logi ir vēl normāli, pa vecam.

Klimats, mūzika, ķebļu apsilde u.c lietas uz tizlā ekrāna.

650 Reģ.: 25.01.2017
5 0 Atbildēt

-es (dziļi) Atvainojos, sakietlūdz, kapc (par savu naudu) būtu jāpērk mašīna, kura ikdienā reāli kaitina (besī)? Kā(kāda Kuja) pēc?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Jā, nudien, kāds interesants jautājums.

Tu esi atradis auto, kur viss ir tā, kā vēlētos? Domāju, ka te forumā nebūs neviena dalībnieka, kas varētu atbildēt - jā, man te tāds auto ir.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Gan jau tāds būtu, tikai cik maksātu, tb., vai tādu varētu atļauties... Es, piemēram, domāju, ka man ideāls auto būtu aktuālās paaudzes E klases Mercedes universāļa versijā, bet, nu, cena tādam...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Te jau nav runas par to, cik maksātu, bet ka nav iespējas dabūt precīzi sev vēlamo.

Tu vari dabūt to mersi ar vislielāko motoru, manuālo kārbu un bez ekstrām? Kur nu, tikai automāts, visādi bonusi u.t.t.

Teiksim, parastā roķene. Ak, elektroniskā. Bez tādiem un tādiem elektroniskajiem vipendroniem - aizmirsti.

NAV variantu nopirkt to, ko vēlies. Visticamāk nekad nav arī bijis, tā ka pērc to, kas nu sanāk. Tas visticamāk nav īsti tas, ko vēlies, tā ka zināma neapmierinātība noteikti būs.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu kā tad tā.Man laikam ir tāds auto.Ar vislielāko motoru, vismazāko patēriņu un labu aprīkojumu.No iespējami vislabākā trūkst vien dažu lietu.El rocene manā skatījumā vispār ir extra.Kopš savulaik atklāju tās "priekšrocības" pat komplektā ar manuālo kārbu.

No šodienas modern viedokļa tur ''nav" tikai dračskrīns un tas suuda ondroīda kārpleijs.. Bet nav arī gandrīz nekā kaitinoša.Izņemot, ka neapdomīgi atverot durvis,var dabūt pieri stiklā.Tas ir tehniski pārāks par jebkuru šodienas "škodu", kura maksā "sākot" nupat jau krietni aiz 40k.Tāpēc es jau nezkuro gadu škodas vietā atkal nopirku apdrošināšanu.Par salīdzinošu smiekla naudu.

Protams,laiks iet un zināmas bažas pastāv.Bet nav jau variantu.Lai nopirktu "vietā" tādu jaunāku/labāku lietotu- 1kārt tā nekur NAV, 2kārt tas maksā dārgāk par škodu un 3kārt nav pilnīgi nekāda ne ekonomiskā ne morālā pamatojuma.Nāksies laikam pirkt jaunas ziemenes.Varbūt tagad kādam (loham) vaig 6g jaunas GY ar 6mm, kuras "šodien" var iegūt pilnībā jaunas par taisnīgu 200eur/gab sākumcenu ;P

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Automāts ir OK. Man vispār ir vienalga - manuālis vau tomāts, nav problēmu braukt ar abiem. Aizmugures piedziņai elektroniskā roķene netraucē. Ja gribas paslidināties, vnk atslēdz ESP un dari to (līdzīgi kā ar manu šī brīža BMW). Tāpēc jau saku - izskatās, ka šāds auto pilnībā apmierina manas vēlmes. Kaut gan, kad tu tā saki - start/stop es tomēr nevaru ciest gandrīz nevienā auto. Vienīgā mašīna, kurā man šī sistēma netraucēja, bija... tu neticēsi, bet tādā Octavia, kāda ir Tev. Kaut kā nemanāmi un bez raustekļa slēdzās tas dzinējs iekšā un ārā. TIesa, tā bija 1.0 TSI versija.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu tas startstops būtu pirmais, ko noprogrammēt nafig nost. Lielākajai daļai Vag-u to gan var iestatīt otrādi,pat dīlera servisā kādreiz varēja.

Sliktāk ir, ja daži sūdzas par "neatslēdzamu" joslumaiņas assistentu jaunam auto, lūk tas gan ir ārprāts par Tavu naudu...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kā viņš var traucēt? OK bija dažas reizes ar automātu kad pieripinoties pie krusta un skatoties vai var izbraukt, auto noslāpst un tamā pussekundē kamēr atkal iedarbojas iespēja izbraukt ir jau pakāsta. Manuālim kamēr spied sajūgu un liec ātrumā viņš jau rūc, aktuālajam E-tsi vispār nav nekādas(traucējošas) aiztures, aka motoru darbina nevis starteris bet ģenerators, attiecīgi tas var motoru iegriezt neba līdz tukšgaitai un ECU nav jāmokās ar papildus degvielas porciju kā startera gadījumā.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

Par elektronisko roceni – sākumā es arī domāju, ka būs tizli. Bet jāsaka godīgi, ka tā Auto hold funkcija ir kaut kas ļoti, ļoti ērts. Ja Tev ir automāts, tad nav jātur kāju uz bremzes, kad stāvi pie sarkanās gaismas vai korķī. Ja Tev ir manuālā, tad nav jāuztraucas par ripošanu, ja neturi kāju uz bremzes.

Bet slidināties ziemā esmu iemācījies tāpat, bez rokasbremzes.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

"Autohold" ir iespējams bez dārgā, sarežģītà mezgla ar motoru pie aizmugurējām bremzēm

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ārprāts. Nu kur vēl tālāk krist - nevēlēties "uztraukties par stūres grozīšanu"? Nē nē, nu var jau būt, tu tur brauc ar tik jaunām tačkām ar kādām es neesmu braucis, tur varbūt kopā ar kvalitātes kritumu žiķeļa līmeņa virzienā ir arī sasniegtas citas žiķeļa lietas un tev tur nav bremžu pastiprinātāja un stipri jāspiež pedālis - es te pieradis pie otrā golfa kur Manual Hold ir viegls spiediens ar labās kājas īkšķi un problēmas nesagādā...

Bet nu pa lielam var saprast kāpēc šitas mēsls tiek tik cītīgi stumts - jo mūsdienās ir modē mainīt tačku ik pēc pieciem gadiem un lietot "pist un slavēt" režīmā. Ja tu mašīnu pirktu bez domas to pēc 5 gadiem nogrūst, un kaut ko pats arī tai darītu, tu no tā sūda visdrīzāk muktu kā no nelabā. Iedomāsimies ka tev rokas aug no pareizās vietas un tu vēlies savai mašīnai nomainīt bremžu klučus - nu, aizmugurei bik sarežģītāk, vēlams instrumentu ar ko ieskrūvēt virzuļus - a te, hujaks, vēl vajag datoru lai to izdarītu - un , nezinu kā tagadējajiem blokiem, 15 gadus veciem blokiem pieeja ir apmēram kā melnā maģija, čupiņa ar darbībām kuras noteikts izdarīt [tajā skaitā piespraust mašīnu pie lādētāja] un ja kaut kas noiet greizi, rocenes vadības bloks var nosprāgt. Kaimiņam ir ar B6 pastēti kaut kādi brīnumi ar roceni, labā ziņa, sarkastiski, protams - ja neiet kāds no motoriem [viņa gadījumā ir aizdoma ka bloks tiešām nosprādzis], tad ja izrauj ārā abus jaudas ķēžu drošinātājus, tad spidometrā visi brīdinājumi izdziest un tu vari mierīgi lietot mašīnu - nu jā, bez rocenes, protams. Jebkurā gadījumā, šis vismaz ir fofāgens, ar kuru vismaz kāds ņemas un kuram kaut ko var izdarīt - zinu cilvēku kurš bija izdarījis kļūdu - nopircis līdzīga perioda C-max fordeli ar pogu rocenes vietā un tā izdarīja to, ko poga dara - nosprāga - un tad nu šis centās atrast kādu kurš to sūdu varētu ja ne sataisīt, tad vismaz amputēt un nomainīt uz normālu roceni...

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Jā, nudien, kāds interesants jautājums.

Tu esi atradis auto, kur viss ir tā, kā vēlētos? Domāju, ka te forumā nebūs neviena dalībnieka, kas varētu atbildēt - jā, man te tāds auto ir.

Precīzi! Gandrīz visos auto būs labas lietas un tādas lietas, kuras besī. Un tad, kad Tu pērc, tad arī skaties, kuri ir tie mīnusi ar kuriem esi gatavs sadzīvot.

Nu, un, protams, cena. Reti kurš var atļauties to auto, kas viņam tiešām vislabāk patīk.

martinslusis Reģ.: 11.12.2013
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Automāts ir OK. Man vispār ir vienalga - manuālis vau tomāts, nav problēmu braukt ar abiem. Aizmugures piedziņai elektroniskā roķene netraucē. Ja gribas paslidināties, vnk atslēdz ESP un dari to (līdzīgi kā ar manu šī brīža BMW). Tāpēc jau saku - izskatās, ka šāds auto pilnībā apmierina manas vēlmes. Kaut gan, kad tu tā saki - start/stop es tomēr nevaru ciest gandrīz nevienā auto. Vienīgā mašīna, kurā man šī sistēma netraucēja, bija... tu neticēsi, bet tādā Octavia, kāda ir Tev. Kaut kā nemanāmi un bez raustekļa slēdzās tas dzinējs iekšā un ārā. TIesa, tā bija 1.0 TSI versija.

Kad pirms 5 gadiem pirku savu tagadējo auto, es apzināti devu priekšroku manuālajai kārbai. Nevis tāpēc, ka automāti nepatiktu vai kaitinātu, bet kaut kā sagribējās vienkārši ar manuālo ikdienā pabraukt (toreiz arī ārzemēs par automātu īri bija bargi jāpiemaksā, tagad to risina carsharings).

Kopumā viss ok, bet tagad pēc tiem 5 gadiem tomēr ir jau nedaudz apnicis. Īpaši, kad stāvu korķī, tad dikti ilgojos pēc adaptīvās kruīzkontroles. Bet no plusiem ir zemāks degvielas patēriņš un mazāks risks ieberzties uz dārgu ātrumkārbas remontu. Tagad gan tāpat laikam drīz tomēr tirgošu, kamēr nobraukums vēl ir pievilcīgs (73k km).

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Beigu beigās visu izšķir vēlme (vai iespēja) maksāt/par.Pie godīgas tālākpārdošanas jaunais īpašnieks novērsīs draudus un brauks nākamos 5g.Jo viņam būs "interesanti" ar to piņķerēties.

Taču paliek jautājums- ko tagad darīs "dārgo" lietoto mašinu īpašnieki.Dīleri (būtībā ar viņu pašu aktīvi izplatīto demagoģiju) ir aplauzušies- plačos krājas "atpakakaļatdotie" dzelži.Bez komplektācijas un bez īpašas intereses no tās mērķauditorijas,kuriem to visu kādreiz varēja ieārstēt."Prasīt" 46k par 100kkm noskrējušu 6g vecu lietotu auto- nu to tiešām ir Jāmāk.Jā.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Tirgus jau vienmēr atrod kur realizēties, būs kā 2009-10 gadā, kad pilni treļi gāja atpakaļ uz DE un tur tirgoja. Tas, ka dīleri prasa kosmosu par tām "mazlietotām" tas fakts, bet ir jau arī muļķīšī, kuri nopērk.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Gan jau viņi apzinās, kādās auzās iebraukuši.Tas "mazlietotās/dārgās" mašīnas iespējamais pircējs visus beidzamos gadus ir sistemātiski (apzināti!) ticis visos veidos zākāts,nomelnots un izstādīts par Lohu/Galējo.Nu tagad lai viņi utilizē tos bezkopmplektācijas hlamus, kas tur tajos dīleru plačos par dārgo naudu rūsē.Tāpēc jau uzreiz liek to kosmosu,ja pagadās šāds daudzmaz normālas komplektācijas auto.Uz suudu fona būtu attaisnojams un gan jau radīsies aī kāds interesents.Jo "anālogu" taču nav, tāpat kā neba jau visi tie "46k" sarausušie mēdz būt lohi.

Jā, lai ved uz ārzemēm, kā tajā 09jā>vai vēl labāk, kā 92-93jā, kad uz Polandu tika izvesti gandrīz visi LV atrodamie krievu žiguļi un ar labu peļņu tur notirgoti.Tikai diemžēl arī šodienas ārzemēs labas komplektācijas mazlietotu mašīnu par adekvātu cenu diez vai tā uz sitiena atradīsi.Jo to īpašnieki jau nav lohi- viņi vienkārši izpēta situāciju un turpina braukt ar esošo.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man uz šosejas reizēm leišu virzienā brauc autovedēji ar mašīnām. No kurienes uz kurieni, nezinu, bet liekas ka leišu virzienā vairāk nekā mūsējā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Kā viņš var traucēt? OK bija dažas reizes ar automātu kad pieripinoties pie krusta un skatoties vai var izbraukt, auto noslāpst un tamā pussekundē kamēr atkal iedarbojas iespēja izbraukt ir jau pakāsta. Manuālim kamēr spied sajūgu un liec ātrumā viņš jau rūc, aktuālajam E-tsi vispār nav nekādas(traucējošas) aiztures, aka motoru darbina nevis starteris bet ģenerators, attiecīgi tas var motoru iegriezt neba līdz tukšgaitai un ECU nav jāmokās ar papildus degvielas porciju kā startera gadījumā.

Ja brauciena laikā jāpastāv pie 3 luksoforiem, tā nav liela lieta, bet korķis, kad mazliet paripinies, pastāvi, tad pēc brīža vēl mazliet un tā pa bišķim u.t.t. Katru reizi iekšā/ārā - tas nokaitina.

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
0 0 Atbildēt

2021 gadā mani patīkami pārsteidza Cupra Formentor un nu sagādāta iespēja testēt Cupra jaunumu - elektrisko Cupra Born. Eksterjers gana agresīvs un sportisks vienlaicīgi, ja nu vienīgi īsti neuzrunāja C-statne. Patika, ka stūre regulējas kopā ar nelielo info paneli - iespēja ļoti optimāli ieregulēt sēdpozīciju/ stūri/ info paneli. Patika nepieciešamās info projicēšana uz vējstikla un kausveida(sportiski) priekšējie sēdekļi. Nepatika samocītais(lasīt neizteiksmīgais) priekšējais panelis ar 12" displeju un salīdzinoši skaļš salons brauciena gaitā(jocīgi priekš elektroauto. Cena 44teur līdz 48teur.

Janis_R Reģ.: 09.12.2014
0 0 Atbildēt

Cupra Born uzrunāja ar savu izskatu, gan interjera, gan eksterjera ziņā ļoti glīts auto. Uzrunāja bronzas krāsas akcenti apdarē. Vadītāja pozīcijā ļoti plašs auto, otrā rindā paknapāk, bet, neskatoties uz panorāmas jumtu, galva grietos neatduras. Vadītāja sēdeklis lielisks, labi piemērots garākiem pārbraucieniem. Veiksmīgi izvietots mobilā telefona lādētājs viduskonsolē, sīkums, bet patīkami. Ļoti laba audio sistēma. Visvairāk patika interaktīvai HeadUp displejs. Sevišķi lietojot iebūvēto navigāciju. Savā klasē lielisks elektroauto.

IngarsT Reģ.: 27.11.2017
1 0 Atbildēt

VW ID.3 tehnoloģiskais brālītis ar krietni simpātiskāku ārējo dizainu. Neskatoties uz kompaktiem ārējiem gabarītiem, vietas Cupra Born salonā ir daudz un arī bagāžnieks ir adekvāts. Kā jau te minēja, pie stūres iekārtoties ir ērti un sēdēt sporta sēdekļos ir bauda. Starp lietām, kas šajā automobilī uzskatāmas par noderīgām un ērtām, noteikti jāpiemin head-up displejs ar paplašinātās realitātes funkcijām. Par neērtām jāatzīst skārienjutīgās pogas uz stūres, kloķīši un podziņas spoguļu regulēšanai un logu atvēršanai, kā arī skārienjutīgā slīdjosla klimata kontroles regulēšanai. Nu nav ērti un viss. Labā ziņa - runā, ka Volkswagen ņem vērā atsauksmes no lietotājiem un no neērtajiem risinājumiem pamazām atsakās par labu klasiskajiem pogu risinājumiem. Ja gadās izbraukt ar Born, uzmanība jāpievērš ne tikai dinamiskajām īpašībām un sniedzamībai, bet arī apgriešanās rādiusam, kas ir negaidīti mazs. Pilsētniekiem būs tieši laikā, ja pie dīlera var atstāt vismaz 43 000.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es ceru ka "kompaktie gabarīti" ir kaut kas mazāks par milzīgo ID3?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Bet kāpēc Škoda visu var uztaisīt normāli? Man pilnīgi pajāt par VW marku - ja VAG bosi nolēmuši to nogalināt - lai tā būtu! Bet man patiesi žēl, ka Seat/ Cupra vadībā neviens nav spējis saprast, ka nevajag pārņemt pilnīgi visus šizofrēniskos un neveiksmīgos VW risinājumus.

Sasmējos Visi tie pēdējās piecgades jauninājumi [ar dažiem izņēmumiem] ir mūsdienīga kapeikpišana, vienīgi lielākoties pasniegti kā ahūns uzlabojums [tāpēc arī ekrāns bultu vietā vispirms nāca krutākajās komplektācijās, nevis loģiskajā secībā, otrādi] . Un tu te tagad brīnies par to ka SĒDEKLIS, kurš ir budžeta fofāgens, tāpat kā Škoda [tikai Škodai bik lielāks spiediens uz kapeikpišanu, kamēr SĒDEKLIM ir nosliece uz sportisku tēlu], pārņem fofāgena palētinājumus, tā vietā lai saglabātu dārgās lietas

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
2 0 Atbildēt

Born pamatā ir Volkswagen izlolotais ID.3. Lai arī tehnoloģiskās gudrības slēpjas zem virsbūves, Born un ID.3 virsbūves aprišu līdzības ir nenoliedzamas.

Tā vaibsti ir niknāki un, drāmas veicināšanai, Born ieguvis garāku aizmugures spoileri, difuzoru, akcentētākus sānu sliekšņus un lielus vieglmetāla diskus, kuru izmērs sniedzas līdz pat 20 collām. Apdares kvalitāte dažviet ir labāka nekā ID.3, savukārt salona kopējais noformējums to padarījis īpašāku.

Ja ID.3 pieļautās kļūdas apdares materiālu izvēlē jaunajam Born ir pietiekami veiksmīgi izlabotas, tad skārienjūtīgās pogas uz stūres vēl joprojām ir vadītājam nedraudzīgas.

Cupra fani noteikti novērtēs ērtos kausveida sēdekļus, kas iekļauti jau bāzes versijā un piešķir sportiskāku garu.

Stūrainās formas virsbūve ir ļoti pateicīga pasažieriem. Aizmugurējiem pasažieriem vietas netrūks nevienā virzienā un šeit sēdpozīcija ir nedaudz augstāka kā ierasts, savukārt priekšā sēdošajiem vairāk telpas sniegs ātrumkloķa neesamība starp sēdekļiem. Interesanti, ka Born pieejams gan četru, gan piecu sēdvietu versijā. Bagāžnieka ietilpība – 385 litri.

Gaita ir ļoti līdzīga ID.3 un nianses varētu atšķirt vien tad, ja mums būtu iespēja izbraukt šos ceļus ar abiem modeļiem.

Vērtējot gaitas sportiskumu, ir svarīgi nošķirt elektroauto no iekšdedzes dzinēju radiniekiem. Elektriskie modeļi vēl joprojām cīnās ar lieko svaru, kas īpaši jūtams līkumotos ceļu posmos, kā arī strauji samazinot ātrumu uz lielceļa. Born sver nedaudz vairāk kā 1700 kg, kas ir par nepilniem 200 kg vairāk nekā Formentor apvidnieks.

Iespējams, tiem, kuri meklē gaitas īpašības no esošajiem Cupra modeļiem, radīsies vajadzība pēc stingrākas stūres, vēl cietākas amortizācijas un asākām bremzēm, lai brauciens būtu tikpat aizraujošs, kā to esam raduši iekšdedzes modeļos. Kas attiecas uz apstāšanos un enerģijas rekuperāciju, pagriežot transmisijas sviru B režīmā, rekuperācijas ietekme uz brīvgaitas ripošanu ir līdzīga kā ID.3, visai nesteidzīgi stādinot automašīnu. Dažos elektroauto nācies novērto, ka apstāšanās ir straujāka, ļaujot pielietot tā saukto viena pedāļa braukšanas metodi.

Pirmais Cupra elektroauto uznāciens izdevies veiksmīgs. Pēc veiktajiem testa braucieniem ir viegli nonākt pie secinājuma, ka Born vairākos aspektos ir pārtrumpojis ID.3, piedāvājot bagātīgāku un īpašāku pieredzi nekā tā radinieks.

Raugoties vienkārša elektroauto pircēja acīm, šis ir patiesi patīkams elektroauto ikdienai ar savu odziņu. To jāuztver kā aizraujošāku ID.3 alternatīvu ar īpašāku interjeru, agresīvāku dizainu un nedaudz naskāku dinamiku.

Tiesa, vērtējot Born sniegumu, es to vairāk redzu kā Seat modeli nevis Cupra, bet tas jau ir cits stāsts.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti