Gigapreses — milzīgas atliešanas formā iekārtas, kas pārveido automašīnu ražošanu;
TRAVAGLIATO, Itālija, 10. februāris (Reuters) — aizstājot aptuveni 60 metinātos komponentus ar vienu moduli, milzīgās alumīnija liešanas iekārtas, ko ražo Tesla piegādātājs IDRA Group, palīdz automašīnu ražotājiem vienkāršot ražošanu un samazināt izmaksas līdz pat 40% dažās jomas. Tesla (TSLA.O) ir bijis pionieris masīvu liešanas iekārtu, kas pazīstamas arī kā gigapreses, izmantošanā, lai izgatavotu lielus atsevišķus transportlīdzekļu apakšējo daļu gabalus, racionalizētu ražošanu un samazinātu pat robotu darbu. Pamatideja bija nodrošināt tehnoloģiju, kas varētu vienkāršot automašīnu ražošanas procesu," intervijā aģentūrai Reuters uzņēmuma galvenajā mītnē Travagliato, Itālijas ziemeļos, sacīja IDRA ģenerāldirektors Rikardo Ferrario.
Akumulatoru komplekti pašlaik veido 25–40% no kopējām BEV izmaksām. "Jums jāpadara, lai pārējais maksā mazāk," sacīja Ferrario.
Autoražotāji, kas izmanto alumīnija liešanas iekārtas, apgalvo, ka var par 40% samazināt investīcijas, kas nepieciešamas, lai izveidotu šasiju, kas ir transportlīdzekļa otra dārgākā sastāvdaļa pēc dzinēja, un to detaļu vidējās izmaksas par 30%, sacīja Ferrario.
Elektrobīļiem praktiski puse no cenas un pat vairāk ir baterijas cena. Gigaprese un līdzīgas izvirtības tikai paātrina auto virsbūves kopā salikšanu. Un padara auto virsbūves remontu riebīgi neizdevīgu īpašniekam parastas avārijas gadījumā.
Gigapreses auto ražošanā
Gigapreses — milzīgas atliešanas formā iekārtas, kas pārveido automašīnu ražošanu;
TRAVAGLIATO, Itālija, 10. februāris (Reuters) — aizstājot aptuveni 60 metinātos komponentus ar vienu moduli, milzīgās alumīnija liešanas iekārtas, ko ražo Tesla piegādātājs IDRA Group, palīdz automašīnu ražotājiem vienkāršot ražošanu un samazināt izmaksas līdz pat 40% dažās jomas. Tesla (TSLA.O) ir bijis pionieris masīvu liešanas iekārtu, kas pazīstamas arī kā gigapreses, izmantošanā, lai izgatavotu lielus atsevišķus transportlīdzekļu apakšējo daļu gabalus, racionalizētu ražošanu un samazinātu pat robotu darbu. Pamatideja bija nodrošināt tehnoloģiju, kas varētu vienkāršot automašīnu ražošanas procesu," intervijā aģentūrai Reuters uzņēmuma galvenajā mītnē Travagliato, Itālijas ziemeļos, sacīja IDRA ģenerāldirektors Rikardo Ferrario.
Akumulatoru komplekti pašlaik veido 25–40% no kopējām BEV izmaksām. "Jums jāpadara, lai pārējais maksā mazāk," sacīja Ferrario.
Autoražotāji, kas izmanto alumīnija liešanas iekārtas, apgalvo, ka var par 40% samazināt investīcijas, kas nepieciešamas, lai izveidotu šasiju, kas ir transportlīdzekļa otra dārgākā sastāvdaļa pēc dzinēja, un to detaļu vidējās izmaksas par 30%, sacīja Ferrario.
www.reuters.com/business/autos-transportation/gigapresses-giant-die-casts-reshaping-car-manufacturing-2023-02-10/