Tas ir rezultāts hroniskai "50" un nepārtrauktās līnijas neievērošanai. Nākamais solis, gulošie policisti. Mans bijušais rajons, pilnīgi atbalstu. Un NĒ tranzītam arī atbalstu.
Mani fascinē jūsu "optimisms" kolēģi, esmu vairāk kā jieži redzêjis "ātruma" ievērotājus un ievērotājas kas 50 km/h brauc kaut kur ar 45, bet iebraucot dzīvojamā zonā tādā pat 45km/h turpina tik uz gulošā piebremzē un tad atkal "iet no manis prom"
Tas Jaunciema ceļš ir sūds visos tā galos un, kad sūdu (līkumotu šauru ceļu) risina ar vēl vienu sūdu (sāk 50/30) karināt, iznāk pēdējais mēsls - ceļš nav lietojams nemaz. KKādu pļū... šanu par tranzītiem uzskatu par lieku, ja ceļš savieno kādus punktus un tam ir infrastruktūras posmi kādā galā/galos, tad tas ir lietojams par spīti visādu kaktu velo eko keko filosofu spriedelējumiem, bet čakarēt darba darītājus ar 30 zīmēm var tīkai muļķi, jo tas risina ceļa caurlaidības/apvedceļa nepieciešamības problēmas tikpat cik štabeļu kalni pirms Baltezera.....
Nortel rakstīja: Tas ir rezultāts hroniskai "50" un nepārtrauktās līnijas neievērošanai. Nākamais solis, gulošie policisti. Mans bijušais rajons, pilnīgi atbalstu. Un NĒ tranzītam arī atbalstu.
Nē, tas ir rezultāts debilai satiksmes organizācijai un patiesās problēmas "tam tranzītam nav alternatīvu" noliegšanai. Daugavas labā krasta ostas zonām NAV citas piekļuves no Vidzemes puses, kā vien šis lieliskais ceļš. "Mierināt" plūsmu, kas pašos pamatos ir debila, ir debili.
Pastāsti, kā tieši to atbalsti to "NĒ tranzītam" un kā to iedomājies. Kur jābrauc fūrei vai kaut vai vieglajam maršrutā Sigulda - Mīlgrāvis tā, lai nebūtu "tranzīts"?
Tur problēma ir pašā saknē - izlemjot kas ir kur, vai nu rūpējamies par pilsētā dzīvojošajiem vai ļaujam apbūvēt apvedceļu apkārt ezeram un tad cenšamies palīdzēt visiem - kas nav iespējams. Vēl variants - slēgt naxuj ostu un tad atkrīt daudzas problēmas.
Tad Jaunciema daļai, kas tādi bomārīgi, atkal var nākties zoc pabalstus apcirpt, varēs mierīnāt pie 30 visu dienu, šahu vēl uz šosejas uzspēlēt, ja nu prot, protams
Vispār, tā ideja par guļošajiem policistiem Jaunciemā interesanta. Kaut kā nav redzēts, ka satiksmes autobusi jautri lēkātu pār guļošajiem. Man ir "stipras aizdomas", ka guļošos neliek tur, kur kursē satiksmes autobusi.
Bet var pamanīt likumsakarību, ka zīmes 30 un dzīvojamā zona parādās tur, kur "turīgi un citādi ietekmīgi" cilvēki apgādājušies ar īpašumiem.
Tie gulošie ir tikai priekš idiotiem. Rudē divi tādi ir, laikam domāts lai smagie var izbraukt nepalecoties - man, braucot ar otro golfu, mašīnu kam būs viens no mazākajiem attālumiem no mašīnām kas ir atrodamas uz mūsu ceļiem, kaut kā pie dirsas ir tas knapi sajūtamais "puk puk" - bet tiešām ir cilvēki kas pirms viņiem bremzē...
Turpat netālu ir divi kārtīgi asfalta gulošie - tiem tiešām nevajag iet pāri ātrāk kā uz norādītajiem 30, jo savādāk grabažniekā esošās lietas sāk pārāk brutāli lēkāt apkārt - es vēl reizēm aizmirstu aizcirst grabažnieku un tas rodas esam tikai pievērts - nu tad uz pirmā gulošā grabažnieks atveras un aizcērtas...
imzz rakstīja: Vispār, tā ideja par guļošajiem policistiem Jaunciemā interesanta. Kaut kā nav redzēts, ka satiksmes autobusi jautri lēkātu pār guļošajiem. Man ir "stipras aizdomas", ka guļošos neliek tur, kur kursē satiksmes autobusi.
Bet var pamanīt likumsakarību, ka zīmes 30 un dzīvojamā zona parādās tur, kur "turīgi un citādi ietekmīgi" cilvēki apgādājušies ar īpašumiem.
Uz O. Vācieša ielas 25. autobuss lēkā katru dienu. Un 10. un 44. (laikam)
0pis rakstīja: Tur problēma ir pašā saknē - izlemjot kas ir kur, vai nu rūpējamies par pilsētā dzīvojošajiem vai ļaujam apbūvēt apvedceļu apkārt ezeram un tad cenšamies palīdzēt visiem - kas nav iespējams. Vēl variants - slēgt naxuj ostu un tad atkrīt daudzas problēmas.
Jaunciema centrā ir kādus 50 vai 100 gadus veca apbūve. Grobiņas un Ādažu apadceļus gan LVC vienradži ļāva izcūkot
0pis rakstīja: Tur problēma ir pašā saknē - izlemjot kas ir kur, vai nu rūpējamies par pilsētā dzīvojošajiem vai ļaujam apbūvēt apvedceļu apkārt ezeram un tad cenšamies palīdzēt visiem - kas nav iespējams. Vēl variants - slēgt naxuj ostu un tad atkrīt daudzas problēmas.
Un te jau nonākam līdz kārtējam idiotismam, jo šajā pat forumā bija kliedzēji, kas teica, ka Ziemeļu šķērsojums (kas ietvēra atticīgi ostu piekļuves maģistrāles abos krastos) neesot vajadzīgs, jo neesot pietiekami braucēju, kas to izmantos.
Atliek tikai slēgt naxuj. Ostu. Ekonomiku. Gaismu pēdējam lidostā.
Šitie idioti, kam ir ideja "satiksmi sakārtot pa lēto - čakarējot satiksmes dalībniekus" nāk no pilsēta cilvēkiem (bez auto) mudakiem un viņu līdzskrējējiem - tur ar ruporē, ka cik labi, ka nepabeidz Z koridoru, jo Rīgai taču esot apvedceļi un izvēlk kkādu no vienas vietas paķertu karti, kur iezīmēta Lāčplēša iela, Juglas iela utml, kā pilsētas iekšējais apvedceļs.....
msh rakstīja: Paga, kā īsti Grobiņas apvedceļš ir izcūkots? Tur varbūt agrāk bija augstāks ātruma ierobežojums? Pa lielam es tur neredzu iemeslu tiem 50 km/h, jā.
Kādreiz esot biis 90, tagad arī tā būtu jābūt, izņemot gājēju pāreju zonas. Privātmāju rajonam uz Z no šosejas blakusiela ar vienu pieslēgumu šosejai
Ādažos tieši tāpat - likvidēt visus pieslēgumus, izņemot iebraukšanu ādažos katrā galā. Ja vajag uz veikalu/dus - nogriezies laicīgi/pabrauc atpakaļ caur pilsētu. Būtu normāls taisns 90/100 gabals, nevis 90.gadu polijas imitācija
msh rakstīja: Paga, kā īsti Grobiņas apvedceļš ir izcūkots? Tur varbūt agrāk bija augstāks ātruma ierobežojums? Pa lielam es tur neredzu iemeslu tiem 50 km/h, jā.
Kādreiz esot biis 90, tagad arī tā būtu jābūt, izņemot gājēju pāreju zonas. Privātmāju rajonam uz Z no šosejas blakusiela ar vienu pieslēgumu šosejai
Ādažos tieši tāpat - likvidēt visus pieslēgumus, izņemot iebraukšanu ādažos katrā galā. Ja vajag uz veikalu/dus - nogriezies laicīgi/pabrauc atpakaļ caur pilsētu. Būtu normāls taisns 90/100 gabals, nevis 90.gadu polijas imitācija
A1 posms no krustojuma ar A2 līdz Gaujas tiltam (plašākā nozīmē līdz Saulkrastu apvedceļa sākumam) ir tā sadirsts, ka to vairs nevar labot un tam ceļam vajag apvedceļu, ko cerams arī kādreiz izbūvēs.
msh rakstīja: Paga, kā īsti Grobiņas apvedceļš ir izcūkots? Tur varbūt agrāk bija augstāks ātruma ierobežojums? Pa lielam es tur neredzu iemeslu tiem 50 km/h, jā.
Kādreiz esot biis 90, tagad arī tā būtu jābūt, izņemot gājēju pāreju zonas. Privātmāju rajonam uz Z no šosejas blakusiela ar vienu pieslēgumu šosejai
Ādažos tieši tāpat - likvidēt visus pieslēgumus, izņemot iebraukšanu ādažos katrā galā. Ja vajag uz veikalu/dus - nogriezies laicīgi/pabrauc atpakaļ caur pilsētu. Būtu normāls taisns 90/100 gabals, nevis 90.gadu polijas imitācija
A1 posms no krustojuma ar A2 līdz Gaujas tiltam (plašākā nozīmē līdz Saulkrastu apvedceļa sākumam) ir tā sadirsts, ka to vairs nevar labot un tam ceļam vajag apvedceļu, ko cerams arī kādreiz izbūvēs.
Alternatīva ir pavisam vienkārša - nojaukt tos 100 piebraucamos ceļus, lai visi brauc līdz Gaujas tiltam un tur lien laukā uz šosejas. Vai citā vietā, bet tikai vienā. Bet Ādaži paliek ar (90)
msh rakstīja: Paga, kā īsti Grobiņas apvedceļš ir izcūkots? Tur varbūt agrāk bija augstāks ātruma ierobežojums? Pa lielam es tur neredzu iemeslu tiem 50 km/h, jā.
Kādreiz esot biis 90, tagad arī tā būtu jābūt, izņemot gājēju pāreju zonas. Privātmāju rajonam uz Z no šosejas blakusiela ar vienu pieslēgumu šosejai
Ādažos tieši tāpat - likvidēt visus pieslēgumus, izņemot iebraukšanu ādažos katrā galā. Ja vajag uz veikalu/dus - nogriezies laicīgi/pabrauc atpakaļ caur pilsētu. Būtu normāls taisns 90/100 gabals, nevis 90.gadu polijas imitācija
A1 posms no krustojuma ar A2 līdz Gaujas tiltam (plašākā nozīmē līdz Saulkrastu apvedceļa sākumam) ir tā sadirsts, ka to vairs nevar labot un tam ceļam vajag apvedceļu, ko cerams arī kādreiz izbūvēs.
Alternatīva ir pavisam vienkārša - nojaukt tos 100 piebraucamos ceļus, lai visi brauc līdz Gaujas tiltam un tur lien laukā uz šosejas. Vai citā vietā, bet tikai vienā. Bet Ādaži paliek ar (90)
Tiesiskā paļāvība - visi veikali un DUSi mēģinās piedzīt negūtās peļņas miljardus. Neatļaut būvēt ir 1000x vieglāk nekā nojaukt
Bla, bla, bla. Neviens tur neko ne aizliegs, ne nojauks, ne kādu sodīs. Jājieties kā ir. Ir kā ir un tā arī būs.
Varbūt kādreiz, kad mēs, visticamāk, jau būsim miruši, uzbūvēs to apvedceļu paralēli RailBaltic (šis gan ar vēl jāuzbūvē), kas sāksies apmēram pie Vangažiem.
spainis rakstīja: Bla, bla, bla. Neviens tur neko ne aizliegs, ne nojauks, ne kādu sodīs. Jājieties kā ir. Ir kā ir un tā arī būs.
Varbūt kādreiz, kad mēs, visticamāk, jau būsim miruši, uzbūvēs to apvedceļu paralēli RailBaltic (šis gan ar vēl jāuzbūvē), kas sāksies apmēram pie Vangažiem.
+1
Būtu vismaz labi, ja identificētu problēmu un jauno ceļu nesačakarētu
spainis rakstīja: Bla, bla, bla. Neviens tur neko ne aizliegs, ne nojauks, ne kādu sodīs. Jājieties kā ir. Ir kā ir un tā arī būs.
Varbūt kādreiz, kad mēs, visticamāk, jau būsim miruši, uzbūvēs to apvedceļu paralēli RailBaltic (šis gan ar vēl jāuzbūvē), kas sāksies apmēram pie Vangažiem.
+1
Būtu vismaz labi, ja identificētu problēmu un jauno ceļu nesačakarētu
Diez vai tas būtiski atrisinās problēmu Baltezerā un Ādažos.
Saskaņā ar LVC datiem, 46.5% transportlīdzekļu uz Tallinas šosejas brauc līdz Ādažiem. Aiz Gaujas tilta ceļu turpina 51.3% transportlīdzekļu, bet pēc Lilastes (1. nobrauktuve uz Saulkrastiem) ceļu turpina vien trešdaļa no sākotnējās transporta plūsmas Baltezerā. Tālāk aiz Dūčiem tikai 24.56%.
Ja uzbūvēs apvedceļu gar Rail Baltic līniju no Vangažiem līdz Dūčiem, tas būs apmēram 10 km garāks ceļš, ko reāli izmantos tikai ceturtā daļa no visas plūsmas, kas šobrīd brauc caur Baltezeru. Manā skatījumā tas Baltezerā un Ādažos pilnīgi neko neatrisinās.
Tie apmēram 20%, kas dodas uz Saulkrastiem, droši vien turpinās braukt caur Ādažiem, nevis liekus 10 km apkārt.
Otrs variants, kas kaut kādās publiskās vīzijās ir parādījies un arī manā skatījumā varētu atrisināt Baltezera problēmu, ir apvedceļš no Berģiem - gar Bukultiem līdz A1/P1 krustojumam, bet tur droši vien sarežģīta izbūve un īpašumu atsavināšana. Taču pie viena būtu iespēja izveidot kaut ko sakarīgu arī riņķī Jaunciemam.
Cik novērots, tad parastā darbadienā jau arī tā drūzmēšanās pie Depiņa, lai tiktu uz apvedceļa, nav tik liela. Lielāka ir piektdienas vakaros un brīvdienās un tie tad diez vai brauc uz Ādažiem vai Carnikavu, visticamāk tālāk. Šādiem kā reiz to apvedceļu vajag. Un ja tie 25%, kas brauc tālāk aiz Dūčiem, pamatā ir smagie, tad tas vien ir to vērts.
Labāk apbraukt 10 km līkumu, nekā nezcikilgi kūkot sastrēgumā jau no Depiņa. Esmu novērojis, ka ir daļa, kas brauc sastrēgumam garām un rauj riņķī aiz Langstiņiem un uzbrauc uz apvedceļa no Siguldas puses.
Pārcentušies ar "satiksmes mierināšanu" Jaunciemā
Šīs vietas ar zīmēm "30" galīgi neatgādina pilsētas vai mikrorajonu centrus, kur šādi ātruma ierobežojumi būtu saprotami:
goo.gl/maps/5BaZxSvLRp63ejaG6
goo.gl/maps/DLM8b9Jjz5WhRNNj7
goo.gl/maps/emyosvzbBHWPaRew9