Toyotai dzinēja maiņa noteikti būs labākais risinājums. Eļļas sūknis nevar minūti pumpēt un pēc tam nepumpēt. Viņam ir mehāniskā piedziņa. Un minūtes laikā tur nekas nevar uzkarst tā, lai noķīlētu vai pūstu garām. Uzkarst var, bet tad jābūt vispār bez eļļas, attiecīgi spiediens nebūs jau sākumā. Vēl var izskrūvēt kvēlsveces un iebāzt endoskopu cilindros. Bet 99% ka tās nolauzīs.
Tā kā kapitālo remontu šādiem dzinējiem taisīt nav jēgas, tad tikai maiņa.
Iesaku Xodos Auto. Ar viņiem var sarunāt arī tiešo piegādi no Emirātiem uz LV. Caur RU patreiz ir ļoti dārgi.
Toyota RAV4 eļļas spiediena problēma
Jautājums par Toyota RAV4 2.0 D4D 2005. gada problēmām ar motoru, no mašīnu remonta neko nesaprotu. Iedegās eļļas spiediena lampa, aizvedu uz servisu, nomainīja spiediena sensoru, nekas neizmainījās. Tad nomērīja eļļas spiedienu, meistars saka, ka minūti pēc motora iedarbināšanas spiediens pazūdot. Esot divi varianti - vai nu eļļas sūknis jāmaina un varbūt problēma tiks atrisināta, bet neko nesolot, vai nu uzreiz cits motors jāpērk un jāliek iekšā. Vai tiešām motora maiņa ir labākais risinājums šajā situācijā?