Nezinite rakstīja: tur kur snowam maaja tur celji tieshaam taadi arii ir... forsha vieta!
Nezinu kā ir tiem ceļiem pie sowa mājām , bet par cik šamais tirgo 9-5 neatzīstas, griās zināt, kas ir dārgi
Nezinite rakstīja: tur kur snowam maaja tur celji tieshaam taadi arii ir... forsha vieta!
Nezinu kā ir tiem ceļiem pie sowa mājām , bet par cik šamais tirgo 9-5 neatzīstas, griās zināt, kas ir dārgi
perkons rakstīja: Nezinu kā ir tiem ceļiem pie sowa mājām , bet par cik šamais tirgo 9-5 neatzīstas, griās zināt, kas ir dārgi
shodien iespeidu mobile.de tada pasha gada sport vector ar tadam pasham lietinam maksaja virs 19
Diemžēl ir radusies situācija, ka ir jāšķiras no sava auto. Auto ir patiešām labs.
Tātad:
Saab 9-3 TiD 2002.12.
el. logi, spoguļi, klimats, parking sensori, miglinieki, pašaptumšojošais spogulis, lietie diski, jaunas Pirelli ziemas riepas, vasaras riepas. Tumši zilā krāsā.
Patēriņš: pilsēta 8l, šoseja: 5,5l, vidējais=(p+š)/2
Tas īsumā viss.
Ja ir interese, tad e-mail: arturs.li@inbox.lv
Cena: ap 12k Eiropas naudiņas
Nu, ja manu neviens labā stāvoklī par sakarīgu naudu negrib pirkt, tad jautājums cits.
Tā kā jau padomā ir nākamais autiņš, tad pirms iegādes vajag atbrīvot vietu garāžā (šogad tas, ticamāk, tāpat nenotiks, bet infa jāievāc laikus). Jautājums, kur par pēc iespējas lielāku ciparu es varu to autiņu šrotā vai savādāk nodot.
Tolmets neder.
Jautāju tādēļ, ka labāk es to autiņu ar cieņu izvadīšu uz kapsētu, nekā atdošu kādam lunim, kuram autiņa cenu nosaka:
a) gads
b) nobraukums
Graberis rakstīja: Nu, ja manu neviens labā stāvoklī par sakarīgu naudu negrib pirkt, tad jautājums cits.
Tā kā jau padomā ir nākamais autiņš, tad pirms iegādes vajag atbrīvot vietu garāžā (šogad tas, ticamāk, tāpat nenotiks, bet infa jāievāc laikus). Jautājums, kur par pēc iespējas lielāku ciparu es varu to autiņu šrotā vai savādāk nodot.
Tolmets neder.
Jautāju tādēļ, ka labāk es to autiņu ar cieņu izvadīšu uz kapsētu, nekā atdošu kādam lunim, kuram autiņa cenu nosaka:
a) gads
b) nobraukums
parunaa ar Arniju, jeb pats panjem un pa detaljaam izkomplektee, peereejo Tolmetam.
graber,kads tur bija gads? un nobraukums?
shrota dos 300,tas doma ir labak,neka atdot kadam kam interese gads un panem pa 500 vai vairak?
Gads 91, nobraukums drīz būs 210`000. Pagaidām ss.lv atradu kaut kādu kantori, kas uzpērk 84-92 gadu par 1`500 EUR.
Vienkārši ir izdevies beidzot laulāto pārliecināt, ka labāk paņemt jaunu ekonomiskāku uz līzinga, nekā katru gadu ieguldīt uzturēšanā.
Protams ir katru MENESI labak maksat lizingu neka katru GADU uzturesanu
Man viena rada SIEVA bija tiesi tadas pat domas, bet matematika bija par labu 2002.g. 9.3SE jubilejas modelim nevis Hyundai Getz.
Velu veiksmi rekinasana
Starpība ir kāda štuka latu veca sāba labā, tomēr labums var būt visāds - man šķiet labāk, kad es zinu, ka nekas tam autiņam 3 gadus nenotiks, ja notiks, tad ir garantija.
P.S. Vēl dažas dienas ir iespējams nopirkt...
Ka jau teicu - velu veiksmi rekinasana.
PS. Ja nem jaunu operativaja lizinga, kartigi iepazisties ar noteikumiem attieciba uz auto nobraukumu lizinga perioda beigas un iespejamajam soda naudam, ja tas ir parsniegts. Protams tas nebus svarigi, ja perioda beigas pats so masinu nopirksi, bet ja ne, tad ui ui ui ...
Graberis rakstīja: Gads 91, nobraukums drīz būs 210`000. Pagaidām ss.lv atradu kaut kādu kantori, kas uzpērk 84-92 gadu par 1`500 EUR.
nu diez vai kāds šrots Tev par to Auto tik daudz dos, tas tik tāds reklāmas triks, tiem izjaucējiem...
ja tiešam, nopietni taisies atdod šrotā, tad uzvani man, un es varētu sagrabināt varbūt Tev pa kādi 100-200 EUR vairāk, nekā dos tie ,auto iznīcinātāji...
žēll tak, ja jau labs vēll ripotājs!
Graberis rakstīja: Starpība ir kāda štuka latu veca sāba labā, tomēr labums var būt visāds - man šķiet labāk, kad es zinu, ka nekas tam autiņam 3 gadus nenotiks, ja notiks, tad ir garantija.
P.S. Vēl dažas dienas ir iespējams nopirkt...
Uzzvani 2x29, tad 36 un veelreiz 29
Hirsch rakstīja: SAAB 9000 CS 1998.g., tumši zaļā krāsā
• Mašīnas aprīkojums ir sekojošs:
- 2.3 T benzīna motors B234R ar 225 Zs;
- 5-pakāpju manuālā ātrumkārba;
- ABS;
- 2 SRS;
- 4 elektriski paceļami un nolaižami logi;
- elektriski regulējami un apsildāmi spoguļi;
- elektriski vadāma stikla jumta lūka;
- apsildāmi priekšējie krēsli;
- centrāli aizveramas durvis no salona (drošības poga);
- 2 borta kompjūteri ar info displejiem;
- kruīza kontrole;
- automātiska klimata kontrole;
- signalizācija ar salona sensoru;
- centrālā atslēga ar distances vadības pulti (2.gab.) + bagāžnieka atvēršanas funkcija ar
pults palīdzību;
- aizmugurējā sēdekļa atzveltne ir dalāma un nolaižama (40/60);
- salona reste, kas nodala bagāžas nodalījumu no salona, starp jumtu un atzveltni;
- uz bagāžas nodalījuma vāka papildus bremžu lampa un logu tīrītājs;
- miglas lukturi;
- no salona atverams bagāžnieks;
- saules sargi ar apgaismotiem spoguļiem;
- mazgājami priekšējie lukturi;
- priekšējo lukturu augstuma regulēšana no salona;
- paneļa apgaismojuma regulēšana, t.s. nakts panelis.
• Eksterjers:
- pelēks ādas salons;
- uz bagāžas nodalījuma vāka spoileris un spoguļu korpusi krāsoti mašīnas krāsā;
- 4 regulējami KONI amortizatori;
- priekšā sporta bremžu diski;
- 15" vieglmetāla diski ar 195/65 Kleber Krisalp HP M+S riepām;
- 16" Ronal R10 vieglmetāla diski ar 225/45 Pirelli riepām (diski svaigi renovēti);
- audio: Pioneer CD DEH-P5500MP + 12 CD changer + subwoofer;
- numura zīme XX 9000.
• Svarīgas piezīmes:
- mašīna ir ievesta no Vācijas ~ 2004.g. janvārī, īpašumā no 2004.g. februāra, TA 27.02.2007.
- noskrējiens uz 05.04.2006. ~183K km
- lai gan šis ir pats jaudīgākais SAAB 9K modelis, tas ir arī pats EKONOMISKĀKAIS;
- visas mašīnas apkopes ir veiktas Alfa Motors servisā;
- TA izietas ar pirmo piegājienu, ir saglabājušās CSDD lapas;
- pēc iegādes pie ~153K km mainīts: gaisa filtri, ķēde, sveces un eļļa regulāri, siksna, daudz motora detaļas nomainītas uz jaunām (ir garš saraksts), ritošā daļa pilnībā savesta kārtībā, jauns akumulators, jauns sajūgs,
P.S. ZZ vīns no manis par tekstu
'bdien!
Jautājums: vai šis eksemplārs vēl ir pārdošanā un par kādām naudiņām?
Prusaks rakstīja:
'bdien!
Jautājums: vai šis eksemplārs vēl ir pārdošanā un par kādām naudiņām?
Vai ir interese?
Hirsch rakstīja:
Prusaks rakstīja:
'bdien!
Jautājums: vai šis eksemplārs vēl ir pārdošanā un par kādām naudiņām?
Vai ir interese?
Patlaban drīzāk sportiska, bet interese ir. Ja vēl ir pārdošanā, ziņu lūdzu atsūtīt uz janis.prusis@riga.lv
Ilgi domaaju, kaa pareizaak riikoties un vai vispaar ko dariit, bet laikam, ka tomeer tas laiks ir pienaacis, kad arii es veelos paardot savu autinju.
Te ir saite ar konkreetaaku info:
Autinjsh pirks LV pirms 8 meeneshiem (servisa graamataa raxtiits, ka auto razhots 18.10.2002). Peec iegaades auto nomainiita zobsiksna un salaboti siikumi. Visi remonti veikti tikai
pie E & S Auto. LV esmu paspeejis noripinaat apm.12000km. Pirms 400 km mainiiju elju un filtrus (arii pie E & S Auto).
Neskatoties uz 3l motoru, tagadeejais pateerinsh braucot tikai pa pilseetu (un arii pie nosaciitaas ziemas) ir 8,5l uz 100 km. Vasaraa, pateerinsh ir apm.7,3 - 7,6l uz 100 km.
Cena?!?!
Saakotneejaa cena ir 12900 EUR....
Diizelis, diizelis!!!!
Kaadam tad buutu jaabuut shaada diizelja pateerinjam?!?!
P.S. Hmmm, pagaidaam nekas arii neliecina, ka borta kompis gljuchiitu....
Jaunulis rakstīja: Diizelis, diizelis!!!!
Kaadam tad buutu jaabuut shaada diizelja pateerinjam?!?!
P.S. Hmmm, pagaidaam nekas arii neliecina, ka borta kompis gljuchiitu....
Vienkārši ir arī 3 L benzīna motors, a saitā atver tikai pašu saiti. Tas nu tā
O tagad spiežot uz saites atver sludekli, gļuks odnako p:
Jaabuut ir sludeklim obligaati...
Laikam, ka pirmais, ko ierauga cilveeki ir 3l motors un tad arii visa gribeeshana skatiities ko taalaak, paariet...
Jaunulis rakstīja: Jaabuut ir sludeklim obligaati...
Laikam, ka pirmais, ko ierauga cilveeki ir 3l motors un tad arii visa gribeeshana skatiities ko taalaak, paariet...
Man, personīgi, neuztrauc motor tilpums. Vienīgi nesaprotu kamdēļ ražot lielāka tilpuma motorus un smagākus, ja tādu pat jaudu var iegūt no mazāka tilpuma motora. Piemērma, no 2.3 t iegūst 250 Zs (9-5, no '02) un no 2.8 var teikt tikpat (9-3 no '06).
Un cik tad vajadzeetu buut "normaalam" pateerinjam pilseetaa 3l diizelim???
Motorinsh jau nav nekaads monstrs - tikai 170zs...
Hmmm, vai tieshaam cilveeki nevar sludinaajumu izlasiit ruupiigaak?!?!
Kaadeelj mani jau 3x shodien vien ir trauceejushi par benziinnieku...
Tur tachu raxtiits, ka auto ir diizelis!!!
Paldies Dievam, ir arii cilveeki, kas maak lasiit un kuriem piedaavaajums shkjiet interesants
Uz tirgoshanos pamazaam ies mans c900 turbo kupejnieks.
1991. gada 2.0 LPT, manuaalaa aatrumkaarba
Noskreejiens bija bish zem 200`000
Nav aadas salons un nav elektro pakete, bet ir kondicionieris.
Ir uzlikts Intercoolers no FPT c900, miglinieki un iznjemts katalizators. Tagad ir taada smuka burbuljojosha skanja tam auto.
Ruusas ir maz.. galvenokaart uz durviim apakshaa, kur itkaa ir apstradata vinja un ipashi netrauce. Arii haubee iekshpusee ir paruuseejusi.
Salons izskataas svaigs un nav izseedeets. Iekshaa straadaa visi sleedziishi, pat lukturu shotkas abas straadaa.
Nupat izieta tehniskaa apskate.. vaidzeeja nomainiit vienu buksiti un sijas zem motora bija izrusejushas, kuras shobrid jau ir uzmetinaatas jaunas.
Principaa smuks klasisks auto, kuru taadu arii gribeejaas nodot jaunajam iipashniekam un taapeec neaizraavos ar paarbuuveem, bet nopirku vienkaarshi citu auto kursh vairaak piemeerots jauniesha vajadziibaam..
Bildes:
Ja ir kaadi jautaajumi, interese utt: tad semyhr at gmail punkts com.
Cena: 3500 EUR
Es paardodu SAAB!!!
nu tad visi tirgonji un savaadaakdomaajoshie, uz priekshu!!!![addsig]