pat ja brauc ar Cayenni vai Hummer, vai dajebko, kaapeec maksaat 66 sant/l, ja var braukt pa 32 sant/l, neko nezaudejot?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
pat ja brauc ar Cayenni vai Hummer, vai dajebko, kaapeec maksaat 66 sant/l, ja var braukt pa 32 sant/l, neko nezaudejot?
Ideot, davai, salej savaa kerraa benziinu un aizshaujam uz Liepaaju apskatiit vienu `97.g. Volvo 850 2.5 10V ar 500 000+ km noskreejienu, braukts tikai pa lv (pirkts jauns ieksh MMR), un brauc tas aparaats nu jau 340 000 ar gaazes iekaartu. Un tad atveersim motora paarsegu un tu vareetu man paraadiit, kuraa vietaa gaaze ir kko nokaavusi...
Cilveeki joprojaam dziivo padomju laiku domaashanaa, tas ir apbriinojami...
pirms gudri runaat par gaazes sachakareetiem motoriem, iesaku panjem rokaas kaadu fizikas graamatu un palasiities par degshanu, peec tam kaadu graamatu par motora uzbuuvi un darbiibas principiem. tad vajadzeetu dalekt tam, ka tur nav, kam chakareet motoru.
Ideots rakstīja:
shearer rakstīja: gribi par to parunaat smerdeli?
jā, jo zinu, ka saviem drapakiem toč nelikšu to, kas nav paredzēts no ražotāja
un par smerdeli atbildēt var nākties, Gandon
par oraalo un citiem sexa veidiem aizmirsti - nav paredzeets no razhotaaja.
avaarijas gadiijumaa gaazes balons ir izturiigaaks nekaa benziina - papeetiet sieninju biezumu.
shajaa gadiijumaa aciimredzot kkas ir bijis baigi samuhljiits, visticamaak, kkaada seetas instalaacija, jo pat paarpleeshot gaazes trubas normaalai iekaartai nostraadaa vaarsti un gaaze no balona neizpluust.
vili, zheel, ka tev nebija tas gods braukt pa A9 uz/no Liepaajaa notiekoshajiem BBP un FF pasaakumiem. tu buutu izdariijis pashnaaviibu.
ja godiigi, tas tieshaam bija dragrace visaa trases garumaa un shoreiz no jautriibas tur bija taalu - tieshaam gaidiiju, kad vienreiz buus CP ekipaazhas un dazhus idiotus panjems priekshaa (ne jau aatrumaa bija probleema, tas po, bet dazhi exemplaari tieshaam nejeedz, ko noziimee vaards apdziishana un kaa taa ir jaaveic). sagaidiiju - pie Jelgavas pagrieziena griezhot aaraa mirusho un cietushos...
kas par megacrash bija peecpusdienaa uz Liepaaja - Riiga trases pie Tukuma-Jelgavas pagrieziena? bija jaabrauc pa apkaartceljiem, jo celjsh bija closed, bet redzeet vareeja, ka tur nav labi...
varam izreekinaat - Ls131925 izdalam uz 6, sanaak Ls21987.5 par katru mashiinu. njemot veeraa, ka noteikti ir piemeerotas atlaides, patieshaam izskataas pec STi.
Raacens rakstīja:
mx_black rakstīja: ir iespeejams - tam pasham xenon starta straava ir kkur ap 20 000 V, darba straava ~100V.
joprojaam nedalec? nu tad neko...
Zin kas ir ampērs (A), bet spītīgi raksta strāva (V) tas mr_black nozīmē volts un tas ir spriegums. Un pastāsti savu dižo DOMU kā ar raimja NTC un kāda x palīdzību realizēt xenona lampu "aizdedzināšanu" no akumulatora 12V.
neko, es no saakuma neesmu pareizi sapratis, par ko iet runa. un raimja sheemaas netaisos iedziljinaaties
gan jau radardetektors arii no shiem pasargaas
mx_black rakstīja:
mx_black rakstīja:
Raacens rakstīja:
raimondsm rakstīja: ir patērētāji, kuriem starta strāva ir reizes 5 lielāka par to strāvu, ko šis patērē, kad ierīce ir iesilusi, iegriezusies utt. tātad NTC, kam pretestiba ir 2 omi, sākumā tas ierobežo strāvu un, kad sasilst, tam pretestība ir 0,07 omi. man pāris shēmas tādi ir ielikti, jauda iekārtai ap 2kW un sledzot bez tās detaļas ir izredzes, ja strāda tejkanna vai veļasmašīna, ka korķus izsitīs.
Nemuldi - tas nav iespējams - virtuālais zinātnieciņ .
ir iespeejams - tam pasham xenon starta straava ir kkur ap 20 000 V, darba straava ~100V.
A high voltage unit is attached to each Xenon lamp. It transforms 12 V voltage to approximately 24 000 V, which is necessary to light the lamp. When the lamp is lit the voltage is reduced to the 100 V required to keep the lamp lit.
(c) VADIS - Volvo Aftersales Diagnostic and Information System
ir iespeejams - tam pasham xenon starta straava ir kkur ap 20 000 V, darba straava ~100V.
joprojaam nedalec? nu tad neko...
Raacens rakstīja:
mx_black rakstīja: es domaaju, ka tu domu uztveeri. zinu, ka straavas stiprumu meera ampeeros.
Varētu konkrētāk izskaidrot savas DOMAS .
High voltage is required to light the Xenon lamp
A high voltage unit is attached to each Xenon lamp. It transforms 12 V voltage to approximately 24 000 V, which is necessary to light the lamp. When the lamp is lit the voltage is reduced to the 100 V required to keep the lamp lit.
(c) VADIS - Volvo Aftersales Diagnostic and Information System
es domaaju, ka tu domu uztveeri. zinu, ka straavas stiprumu meera ampeeros.
Raacens rakstīja:
raimondsm rakstīja: ir patērētāji, kuriem starta strāva ir reizes 5 lielāka par to strāvu, ko šis patērē, kad ierīce ir iesilusi, iegriezusies utt. tātad NTC, kam pretestiba ir 2 omi, sākumā tas ierobežo strāvu un, kad sasilst, tam pretestība ir 0,07 omi. man pāris shēmas tādi ir ielikti, jauda iekārtai ap 2kW un sledzot bez tās detaļas ir izredzes, ja strāda tejkanna vai veļasmašīna, ka korķus izsitīs.
Nemuldi - tas nav iespējams - virtuālais zinātnieciņ .
ir iespeejams - tam pasham xenon starta straava ir kkur ap 20 000 V, darba straava ~100V.
ar A klasi bija taa, ka peerkot vareeja izveeleeties, vai zapaska vai baloninjsh.
krishus rakstīja: Parādi man tādu!
uz sitiena Chevrolet Corvette jau no `97. gada, MB SLK. bija veel vairaakas mashiinas, kkaadi Renault arii laikam...
garantija ir? rakstiska?
VWfans rakstīja:
shmurger rakstīja:
VWfans rakstīja: Vakar pa ceļam no Gaujienas mani apdzina veseli divi Honda-FR-V. Skaists auto!
cik pavisam apdzina???
Daudz ne - kādas 10-15 mašīnas.
ja tas neskaitaas daudz...
vai tik shim 330Ci nebija kaada saistiiba ar legendaaro powera useri bestmenu?
Batijs rakstīja: Anonīmiķim:atbildot uz Jūsu uzdoto jautājumu-diezgan plūstoši var pabraukt pa to Rīgas ielu,kas atrodas Liepājā.Plūstamības izjūtas uzlabo apziņa,ka brauc pa apm. gadsimtu vecu kalto bruģi.
taas ielas brugis ir viens no labaakajiem brugiem ever, tur ar jebkuru mashiinu var veesi atvilkt liidz 100 un domaat, ka nu ir baigaa vadaamiiba. taa iela ir taisna un ar absoluuti liidzenu brugi.
izlasi veelreiz - vajag ATBILSTOSHU seedekliiti un viss chikaa
Gnoms rakstīja:
sleepnis rakstīja:.... Kas rakstīts instrukcijā? Kādreiz, kad nekas vairs nelīdz, to var palasīt.
Var, piemēram, uzzināt, ka auto ir speciāli stiprinājumi bēnu sēdeklīšiem...
Isofix child seat mountings
The three-door and five-door variants of the Saab 9-3 are equipped with child-seat mounting points in the back seat. These Isofix mountings, which are welded to the floor and are accessible between the seat and backrest, simplify the task of fitting the child seat in the back seat.
luuk arii atbilde - ja tur ir IsoFix, tad nevajag nekaadas jostas, vajag atbilstoshu seedekliiti un viss chikaa!
Ideots rakstīja:
Ja es brauktu ar Turbo Cayenni vai taml. - man neļautu pašapziņa..... ka braucu tomēr ar sava veida statusa auto, bet nevaru atļauties tam ieliet benzīnu...
ok, protams, katrs dara pa savam un necenšos nevienam neko uzspiest utt.... taču uzskatu, ka nav ko lekt augstāk par savu pakaļu...
nevis nevar atljauties ieliet, bet neredz iemesla paarmaksaat 100% apmeeraa. taas ir 2 dazhaadas lietas.