iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
raimondsm 10.03.2023 16:50

Es kā reiz tieši piektdien braucu uz BT1 Grāmatu izstādi. Ar LPG Audi 80!

Satiksme organizēta pa divām joslām.

Un garām pabrauca tāds Audi. A3. Dīzelis. Ar melnu nokvēpušu aizmuguri un melnu dūmu vērpeti braucot.

raimondsm 09.03.2023 14:02

Ir doma pamēģināt ar cinku.

raimondsm 08.03.2023 21:24

Domburšovs tagad.

Marija Luīze Meļķe.

Kultūras ministrs Nauris Puntulis.

raimondsm 02.03.2023 20:35

Es vienkārši ātri nevarēju atrast, kur bija TV1 vai TV3.

raimondsm 01.03.2023 22:03

Igauņi jau domā par termālo enerģiju.

Pie tam nevis siltumam vai tikai siltumam, bet gan turbīnām un elektroenerģijai.

Ziņās bija.

raimondsm 28.02.2023 16:00

Karma par gadiem ilgu enerģētikas pamatu nejēgšanu un kilovatu lietošanu kilovatstundu vietā. Tauta, mediji, politiķi, speciālisti - visi.

raimondsm 27.02.2023 18:08

No pieredzes, lai nebūtu problēmu, ka no rīta jākasa arī auto stikls no iekšpuses - atbraucot mājās, atveram auto visas durvis un izvēdinam visu silto gaisu ar tajā esošo mitrumu ārā no auto salona - 2-3-5 minūtes.

Teorētiski ērtībai to varētu darīt auto salona ventilators mašīnai ar izslēgtu motoru, apejot apsildi, pūšot auksto gaisu.

Vēl ir tādi mitruma savācēji un kaķu smiltis speciālās.

www.ksenukai.lv/p/mitruma-uzsucejs-pingi-melna/j2e4?utm_source=salidzini&utm_medium=ad_item

www.zoo24.lv/site/lat/product/3990-elegant-cat-silica-gel-silikona-smiltis-kakju-tualetei-10-ltr/

raimondsm 27.02.2023 18:00

Nu re. Mēs te rēķinam, domājam, strīdamies.

taču - the show must go on!

raimondsm 26.02.2023 21:15

Vecā spēle. Tie auto tak izdala tās daļiņas.

Bet tās krāsnis tak arī.

raimondsm 26.02.2023 20:40

CO2 es speciāli nepieminēju.

PM2.5 daļiņas ir lokāla pilsētas problēma galvenokārt.

Nav ko tur aizņemties CO2 retoriku, lai sajaucot divas problēmas, radītu jucekli.

Tās daļiņas izdala arī krāsnis.

Gan dīzeļi, gan krāsnis.

Krāsnis izdala apkures sezonas laikā. Skurstenis izdala 3-5 metri no zemes, auto izdala turpat zemes līmenī.

Tīri tehniski izstrādājot prasibas, uzlikt daļiņu filtru stacionārai krāsnij ir daudz vieglāk.

Var, protams, atkārtot dizeļa vēsturisko nozīmi un krāšņu piesārņojumu.

Lai visu smuki sajauktu.

raimondsm 26.02.2023 15:15

Valsts birokrātija noteikti uzražos kaut kādu dārgu ekoloģisku pasākumu. Varbūt tas būs kas labs, varbūt ne tik labs.

Pilsoņiem vajadzētu aktīvāk ierosināt idejas, lai tie pasākumi būtu jēdzīgi.

Tās pašas puteņa biļetes jēdziena paplašinājums pašvaldības dokumentos. Darba dienās no-līdz noteiktos pilsētas rajonos.

nra.lv/latvija/riga/399802-pirmdien-putena-biletes-izmantojusi-aptuveni-11-000-autovaditaju.htm

11k -tas ir daudz vai maz? Tas ir tie, kas bija kontrolē. Cik bija vispār? Reiz 2 vai reiz 5.

Pirmdien "puteņa biļetes" Rīgas sabiedriskajā transportā izmantojuši aptuveni 11 000 autovadītāju, aģentūru LETA informēja uzņēmumā "Rīgas satiksme".

Intensīvas snigšanas dēļ 12.decembrī un 13.decembrī autovadītāji sabiedrisko transportu Rīgā varēja izmantot bez maksas, kontrolei uzrādot derīgu transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību, aģentūru LETA informēja Rīgas domes Komunikācijas pārvaldē

raimondsm 26.02.2023 11:06

No fakta, ka dīzelis rada PM2.5 daļiņas jaunajām klimata iniciatīvām un jaunajai ministrijai vajadzētu no sabiedrības saņemt ierosinājumus un spiedienu risināt piesārņojuma jautājumu.

Ja reiz dīzelim pilsētā nē, tad kādi ir risinājumi. Pārejas periods ar benzīna un LPG auto?

Lēta, pieejama elektroauto noma, augstāka līmeņa sabiedriskais transports, pārvaldes un darba pārorganizācija uz visādiem attālinātiem risinājumiem vai vismaz prom no centra.

Tāpat spiediens uz ražotājiem ražot lētus elektroauto bez nevajadzīgiem "uzlabojumiem" un ar maināmiem akumulatoriem.

Protams, tā vietā var atkal aiziet Milankoviča, tfu, Bradypusa ciklā, atkal pārdefinējot jautājumus un atceroties dīzeļa devumu pasaules ekonomikā.

Kā arī noliegt, ka tās daļiņas vispār ir un, ja ir, ka būtu jāņem vērā.,

raimondsm 25.02.2023 21:43

Kādi gudrie efektīvie menedžeri savu īstermiņa desmitgažu peļņas mērķu vadīti un iedvesmoti taču tai valstij ļāva šitā te uzplaukt un tādu ietekmi iegūt.

Un tagad jau ir tā kā par vēlu, jo potrebļadji jau no lētajām labajām precēm neatteiksies, ko tā lielvalsts var tādos kvantumos saražot.

Iedomāsimies, ka nepērk un viss!

Neiespējami!

raimondsm 25.02.2023 14:56

Var jau saprast tieši politiskā un saimnieciskā lēmuma rezultātus un kā tas sākās, bet tagad jebkurš var zem sava pilsētas dzīvokļa loga uzlikt daļiņu skaitītāju un lepni paziņot visai pasaule tvitterī, jūtūbē, tiktokā un intsagrammā ka pie viņa loga tā PM 2,5 daļiņu koncentrācija ir liela un kāpēc politiķi nekā nedara!

Vispār jau dīzeļi autolietotājiem tīri labi patīk braukšanas komforta un ekonomijas dēļ, kamēr nav sākušies dārgie remonti.

raimondsm 25.02.2023 14:26

Ekonomikas un rūpniecības plānotāji kļūdījās.

Tagad ko darīt ar tām daļiņām - turpināt tās pilsētā laist gaisā vai ne?

raimondsm 25.02.2023 14:15

Par savu diskutēšanas stilu varu pateikt, ka es mēģināju jau no sākuma vienoties par vismaz vienu kopēju jautājumu, par kuru NAV DOMSTARPĪBU.

Un tā, lai gan es uzskatu, ka globālā sasilšana pastāv, punkts viens un pie tās ir piedalījusies industriālā sabiedrība, punkts divi un citiem apstākļiem ARĪ IR NOZĪME, punkts trīs, es jau sākumā mēģināju samazināt savu pretenziju līmeni līdz tam, ka, daļiņas tak gaisā ir, jo tās var REDZĒT MIKROSKOPĀ, SASKAITĪT IERĪCĒS UN REDZĒT CILVĒKA AUDU PREPARĀTOS. Tad nu mēģināju vismaz to daļiņu jautājumu kaut kā apspriest. Ko un kā varētu darīt un nedarīt.

Pēc tam vēl viens mans jautājuma vienkāršojums vispār bija loģisks un sadzīvisks jautājums - sastrēgumi un INDIVIDUĀLA BRAUCĒJA ĒRTĪBAS, JA PĀRĒJO BRAUCĒJU IR MAZĀK. Tas gan uzreiz atduras pret indivīda nevēlēšanos nevienu pašu dienu nekā neatteikties no personiskā transporta visā savā dienas marsrutā vai vismaz daļā no tā (auto pie stacijām).

2 elementāri vienkāršojumi - daļiņas ir un sastrēgumos braukt neērti, ilgi un motori darbojas nepareizos režīmos.

Tātad, ja kāda diskusijas daļa notiktu ar šādiem pamatjautājumiem, tad te ir ļoti skaidri tie pamatjautajumi uzrakstīti.

Trešais jautājums varētu būt, neļaut birokrātiem uz ekoloģijas viļņa bīdīt kaut kādus nepārdomātus lēmumus un ieteikt un aprēķināt labākus risinājumus.

Ja kādam liekas, ka citi jautājumi svarīgāki, labi, uzrakstam tos un konsekventi pieturamies pie tās loģikas vismaz lapu vai puslapu.

raimondsm 25.02.2023 11:57

Tepat vien ir. Šinī lapā, vai pāris lapas iepriekš.

raimondsm 25.02.2023 11:35

Nu, te jau ir bijušas diskusijas un vairākkārt ir apspriesti reāli skaitļi un reālas tehnoloģijas, kas ar dažu personu pūlēm tiek ātri vien pārvērstas par personisku strīdu.

Enerģijas taupīšana, energoefektivitāte, piesārņojums ir reālas, pierādāmas problēmas par kurām var tehniski diskutēt.

Protams, no sākuma jāveic tradicionālais ievads, ka ne grēta, ne vairākas esošās eko iniciatīvas NAV nekāds labais standarts.

Tad, pēc kārtējiem pekstiņiem par grētas atbalstītājiem un saulēniņiem varbūt var sagaidīt vienu vai divus komentārus par tēmu - cik tieši skaitliski un kā var kaut ko saražot vai neiztērēt.

raimondsm 25.02.2023 7:54

www.desmog.com/andrew-montford/

Publications

Andrew Montford has never published an article in a peer-reviewed journal.

His most notable publication has been his 2010 book The Hockey Stick Illusion, published by Stacey International.

Peer review journal

Peer-reviewed (refereed or scholarly) journals - Articles are written by experts and are reviewed by several other experts in the field before the article is published in the journal in order to ensure the article's quality. (The article is more likely to be scientifically valid, reach reasonable conclusions, etc.)

raimondsm 23.02.2023 20:40

Alumīnijs arī ir metāls.

raimondsm 16.02.2023 12:17

Tā ID karte bija pieejama jau labu laiku.

Daudzi izdomāja, ka tas taču ļoti ērti izņemt tādu vizītkartes lieluma DOKUMENTU, ko var ērti izmantot pases vietā un savu ID karti izņēma jau pirms pāris gadiem.

Tā kā te jau patērētājs parastais, vej, ietaupīja laiku un naudu un tagad, re kā, vajag visiem! Valsts arī, protams, varēja kaut kā ātrāk to procesu reklamēt. Jo tā administratīvā kapacitāte ir, kāda ir.

raimondsm 15.02.2023 16:16

Nu, mums jau te arī tāda bļaustīšanās reizēm notiek.

Kāpēc nevar mierīgi, bez personiskiem epitetiem un atsaucēm uz komunismu, apspriest šīrīta TV3 interviju ar ministru prezidentu, kur uz tā teikto, ka veselības nozare 2017. gadā saņēma 800 miljonus un 2023.gadā 1.6 miljardus, no žurnālista neseko dabiskais jautājums par 5 gadu inflāciju un reālo pieaugumu. Pārejais jau it kā pareizi, jāskatās tur iekšējās rezerves arī un līdzekļu izlietojums.

Kā to uztver vidējais Jānis? Vēlētājs.

Viņiem ir divreiz vairāk!

Bet strādāt negrib!

Ko tas ģimenes ārsts tur muld, man arī kaut kā jādomā par savu veselību un kaut kas jāievēro! kļaftvu pifagora dal i ļeči!

Kūdīšana sanāk!

Kam tas TV3 piederēja?

raimondsm 15.02.2023 11:24

Bļaustekļi un viņu darbība ir izdevīga varai, jo pie bļaustekļiem, sūdu metējiem, Kapitolija ieņēmējiem var veikli pieskaitīt jebkuru, kurš atļaujas nebūt sajūsmā par modernās demokrātijas pārvaldes sasniegumiem.

Tramps ar daudzām savām aktivitātēm patiesībā degradē konservatīvisma idejas.

Tomēr viņš savāc daudz balsu.

Mediji tam visam pa vidu ar savām interesēm un interesītēm.

Nupat TV3 ministru prezidents par veselības nozares finansēšanu un milzīgo pieaugumu miljardos. Visādas pareizas un varbūt pareizas lietas.

Un nekā no mediju pārstāvja par inflācijas ietekmi. Cik tad pa īstam ir tas finansējuma pieaugums.

raimondsm 14.02.2023 9:23

www.lemona.lv/search.html?query=voltmetrs

nopērciet voltmetru un laiku pa laikam pamēriet spriegumu

no rīta, vakarā

raimondsm 13.02.2023 22:01

Kādas bija galvenās kļūdas?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti