Nu ja es pareizi izprotu lietas, tad tie zs autinjam ir max jauda ko vins dod pie noteiktiem apriezieniem. 1,6l gadījumā tie ir ap 4000(kad par ekonomiju nav vairs ko runāt). A ja apgriezieni ir mazāki, nekādi tur 102zs nav. Dīzelim tā max jauda tiek sasniegta pie zemākiem apgriezienim. A to cēlienu jūt no NM- un te dīzelim max NM ir pie 1800 apgr, kur benzīnam pie tiem 3500 vai cik tur. Bet nu ja autors grib to benzīnu, tāpēc jau ieteicu apskatīt to jauno 1,8TFSI, kam 170 zirgi(laikam) un NM tiek sasniegtie jau pie 1500 apgr. Līdz ar to iegūstam dīzeļa cēlienu. Cik saprotu, VW jau no saviem parastajiem FSI ir atteicies(kur nu vēl no MPI ko škodā vēl bāž) un tagad visi būs TFSI- proti ar turbīnām.
Nepilnu gadu braucu ar 1,9TDI Elegance O2. Pagaidām esmu ļoti apmierināts(atšķirībā no iepriekšējās Mazda3). Nekas plīsis nav un cerams iekš Karlo vajadzēs iegriezties tikai obligātajās apkopēs. Kad pirku, testēju arī 1,6l. Nu galīgi nevelk viņš to lielo kasti. Un kaut arī gadā nebraucu ne tik daudz(ap 20tk) lai ņemtu dīzeli, bet cēliens un braukšanas prieks dīzelim daudz labāks. Bet tagad jau jaunais 1.8TSI parādījies, kurš cenā ir starp 1,6l un 1,9TDI, kuri abi jau ir stipri novecojuši dzinēji, cik saprotu.. reku čehu saitā ir video ar 1,8 testu- zeel tik ka čehiski:
Nepilnu meenesi ripinos ar savu jauno O2 Elegance 1,9TDI. Pirms tam gadu braucu ar MAzda3 1,6L benziinu. KOpumā protams ar O2 esmu apmierinātāks nekā ar mazdu(kā tam arī vajadzētu būt- citādi jau nebūtu mainījis), bet nu ir+ ir -. Pie O2 plusiem- tā ir komfortablāka, mīkstāka, cēliens daudz lielāks, patēriņš mazāks(kaut domāju ka pilsētā dīzelis varētu vēl mazāk ēst). Skanjas izolācija- tā noteikti ir labāka kā M3. Klimats strādā labi, muzons ar labāx kā mazdai.
O2 logu mazgājamā šķidruma līmeņa datčiks ir ja ir apskalojamie lukturi(tieši tāpat kā M3) un tie savukārt ksenonam nāk komplektā, bet varēja arī atsevišķi pasūtīt. Pie O2 mīnusiem var minēt to ka tā tomēr nav tik stilīga, stūre varēja būt ērtāka un vispār jūtams tāds robustums un šur tur lētums apdarē.
Nu ja es pareizi izprotu lietas, tad tie zs autinjam ir max jauda ko vins dod pie noteiktiem apriezieniem. 1,6l gadījumā tie ir ap 4000(kad par ekonomiju nav vairs ko runāt). A ja apgriezieni ir mazāki, nekādi tur 102zs nav. Dīzelim tā max jauda tiek sasniegta pie zemākiem apgriezienim. A to cēlienu jūt no NM- un te dīzelim max NM ir pie 1800 apgr, kur benzīnam pie tiem 3500 vai cik tur. Bet nu ja autors grib to benzīnu, tāpēc jau ieteicu apskatīt to jauno 1,8TFSI, kam 170 zirgi(laikam) un NM tiek sasniegtie jau pie 1500 apgr. Līdz ar to iegūstam dīzeļa cēlienu. Cik saprotu, VW jau no saviem parastajiem FSI ir atteicies(kur nu vēl no MPI ko škodā vēl bāž) un tagad visi būs TFSI- proti ar turbīnām.