Kārtot: Augošā secībā
1 2
MJanis 01.07.2019 23:23

Parasti ņemu prasto "Tērvetnieku" ..... Ja līdz avansam vai algai vēl patālu, tad ar "Tērvetes Senci "cenšos izlīdzēties ...... Līdz šim viss OK, lej tik Staķika Cirkuli un vālē ..... ā - par eļļu bija jautājiens - Tikko Maxima bija akcija - 34% Favorit Olīveļlai - baigi laba manta - tikai 6.98€ KiLogramā .......

MJanis 06.11.2018 23:21

Nav man laika aizrauties ar teorijām - kad jābrauc, tad arī braucu. Medkomisijā acu ārsti man šķielēšanu nekonstatēja, bet šajā tumsas periodā es pats to izjūtu - kreisā acs kontrolē pretīmbraucošā auto kreiso lukturi ( ne tiešā tēmējumā, bet tā atspulgu uz brauktuves ) - labā acs velk pa nomali .... Pretīmbraucošā miglas lukturi reizēm mēdz radīt ilūziju, ka uz nomales KĀDS ķermenis kustās - tas liek pietuvināt labo zoli bremzes pedālim. ......... u.t.t. .

MJanis 06.11.2018 20:46

" (Ja) pieņemt, ka kāds brauc aiz filmētāja auto un drusku tā kā rubina degunu vai kko garšīgi šņakstina? "

-----------------------------------------------------------------

Pēc Setras teorijas - vainīgs filmētājs ...... nebija piesējies sava auto pakaļā un laicīgi nerādīja signālus

MJanis 06.11.2018 20:40

Par tupajiem stirnulopiem runājot - viņi noteikti skries tev PRIEKŠĀ !!!!!

Vairākas reizes pārbaudīts variants ..... Ganās bariņš baltdiršu pa lauku, tikko tu esi uz ceļa attiecībā pret viņiem perpendikulārā pozicijā, tā šamie izdomā tevi apsteigt un šķērsot ceļu tev pie priekšas lukturiem.

Apstājos - šie arī apstājas ..... sāku braukt - šie atkal mēģina tikt man priekšā ...... Palielinu ātrumu - šie arī ( nu jau kādā 30 grādu leņķī pret manu trajektoriju ) .... vienalga cenšas tikt man priekšā. .........

---------------------------------------------------

Četri reāli gadījumi no pagājušā gada ziemas sākuma. Lauks un ceļš katru reizi tas pats.

MJanis 06.11.2018 1:49

Bez ziemas gaisa atsvaidzinātājiem salonā tak arī nevar braukt ! Vasaras smaka var izraisīt autovadītāja neadekvātu reakciju uz notikumiem satiksmē .....

MJanis 06.11.2018 1:42

Ziemas asfaltu vēl nevajadzētu kādam ieklāt ?

MJanis 06.11.2018 1:41

Ja sūdīgi ar redzi, tad ir tāds dakters - OKulists .....

MJanis 06.11.2018 1:40

Tam, kas nedzen fūres, visa tā šļura nāk vējstiklā.

4 x pa gadu ( vai biežāk )var nomainīt pa 10€ x 4 ..... normāli var visu notīrīt, un nevajag tur JeBošš ....

MJanis 15.10.2018 23:36

/ Es nesaku ka šīs tēmas autors, bet vnk cits tāds labticīgs lunis. /

Velk tak Tev uz kašķi, puišel .... velk ...

MJanis 15.10.2018 23:12

Patiesībai varētu atbilst tikai 1) punkts, bez "jo" papildinājumiem ....

Izskatās pēc KPV LV elektorāta komentāriem .....

---------------------------------------------------------------------

Ne nu Tev spriest par manu braukšanas stāžu, nobrauktajiem kilometriem, prasmēm, ... redzes īpatnībām, reakcijas ātrumu u.c.

---------------------------------

Publiski pateikšu, kā izmainijās mans priekštats par Tevi ....

--------------------

Tā kā esmu jau pāraudzis to vecumu, kad ķer kreņķi par visādu pajoļu komentāriem visādos interneta portālos, tad novēlu Tev veiksmi šajos tumšajos vakaros - labāk nobučo kādu sievišķi, nevis Li$opeģika pēcpusi !

MJanis 13.10.2018 23:00

Var tak dzīvesvietu reizēm pamainīt, lai lētākā DUS būtu tuvumā .....

MJanis 22.09.2018 21:51

ezis71 bērna sacerējums:"Kā es pavadīju vasaru"

Mēs ar tēti braucām ceļojumā pa Latviju, Tētim sagribējās kakāt.Tētis apstājās E22 šosejas vidū, atvēra savu laptopu, pieregojās iAuto portālā, un sāka kakāt. Kad bija visu piekakājis, teica – mācies, dēls – Tavs Tētis ir otrais aiz Vernona, kas šādi spēj ! Tad mēs gājām meklēt papīru.

MJanis 21.09.2018 20:13

Ja to garo strīpu nokopē, tad tomēr aizved uz pareizo vietu .....

MJanis 21.09.2018 19:56

Pazuda man "linku" īsinātājs, tā pat, ka Nervonam distance ...

MJanis 21.09.2018 19:55

www.google.lv/maps/@56.9942997,24.1201773,3a,43.1y,59.05h,84.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1JGGQS88J_5zB-rlO9Yh4A!2e0!7i13312!8i6656

MJanis 21.09.2018 19:53

Te nesen, internetā stāstīja - varot tā būt, ka iziet bez atļaujas ( pēc tam Policija meklē ) ..... www.google.lv/maps/@56.9942997,24.1201773,3a,43.1y,59.05h,84.67t/data=!3m6!1e1!3m4!1s1JGGQS88J_5zB-rlO9Yh4A!2e0!7i13312!8i6656 Laikam baigi vieglais režīms tur Setristiem

MJanis 21.09.2018 19:39

Es zinu, kur atrodas autobusam vadības sviras ! Vismaz vienai Setrai precīzi !

DIRSĀ !!!!!

---------------------

Tieši tur pat, kur vadītāja smadzenes, tās ir divas nedalāmas lietas .....

MJanis 24.08.2018 21:28

Conqueror rakstīja: nekad neliekam savus auto pretī visādiem vārtiem utt. nebūs problēmu. punkts.

šeit vairāk velk uz ......... daudzpunkts

interesē tēmas gala iznākums - kurš kuru tad vinnēs strīdā ?

MJanis 09.08.2018 22:17

Paldies ezis71 par padomu - es arī nebiju iedziļinājies GooMaps saišu kopēšanā !

MJanis 09.08.2018 22:11

eddyyss rakstīja: Auto, tika salabots, izrādās bija problēma šlaukās!

Nevajag pīties ar šļaukām .... vai tad godīgu sieviešu trūkst ?

MJanis 13.05.2018 23:43

Tu neesi Vernonam rados ?

Identiska vienvirziena domāšana abiem .......

Burtus pazīsti un salasīt māki - tas apsveicami !

Ja spēj, tad LŪDZU , ieslēdz loģisko domāšanu ....

Speciāli Tev citāti -

145. Transportlīdzekļa vadītājam, tuvojoties neregulējamai gājēju pārejai, jāsamazina braukšanas ātrums vai jāaptur transportlīdzeklis pirms gājēju pārejas, lai dotu ceļu gājējiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai iziet uz tās, kā arī velosipēdu vadītājiem, kas šķērso brauktuvi pa gājēju pāreju vai izbrauc uz tās, ja tie varētu tikt traucēti vai apdraudēti.

2.9. dot ceļu – prasība, kas nosaka, ka ceļu satiksmes dalībnieks nedrīkst sākt braukt (iet), turpināt braukt (iet) vai izdarīt jebkādu manevru, ja tādējādi citiem ceļu satiksmes dalībniekiem tiek radīti traucējumi braukšanai (iešanai) vai viņi ir spiesti mainīt braukšanas (iešanas) virzienu vai ātrumu;

-------------------------

Ja nu galīgi neveicas ar izpratni, tad var taču pakonsultēties pie Lukstiņa vai Krapša kungiem .....

Nemeklē problēmu, kur tās nav ....

MJanis 13.05.2018 21:48

1. Pilnībā nepiekrītu biedra Bradypus 11.05.2018 19:18 viedoklim.

145. NEPRASA jebkurā gadījumā samazināt ātrumu un sagaidīt gājēju.

145. jālasa kopā ar 2.9. dot ceļu punktu – ja izprot to, tad nav nekādu problēmu.Pats esmu palīdzējis kolēģim pārsūdzēt CPistu sodu par “ceļa nedošanu” gājējam, kurš trešajā joslā bija izkāpis uz brauktuves, kad kolēģis pirmajā joslā iegrieza. Iznākums pozitīvs.

2. Tieši Vīnes Konvencija atļauj dalībvalstīm ieviest stingrākus nosacījumus Konvencija par ceļu satiksmi Vīnē, 1968.gada 8.novembrī

21.Pants 3. Neviena šī panta noteikuma nolūks nav neļaut Līgumslēdzējām pusēm vai to teritoriālajām vienībām:

• prasīt, lai transportlīdzekļu vadītāji apstājas visos gadījumos, kad gājēji izmanto vai gatavojas izmantot gājēju pāreju, kas kā tāda apzīmēta ar ceļa zīmēm vai ceļa apzīmējumu uz brauktuves šīs Konvencijas 20.pantā noteiktajos apstākļos, vai

• aizliegt transportlīdzekļu vadītājiem kavēt vai traucēt pāriet gājējiem, kas šķērso brauktuvi krustojumā vai ļoti tuvu tam, pat ja šajā vietā nav gājēju pārejas, kas kā tāda apzīmēta ar ceļa zīmēm vai ceļa apzīmējumu uz brauktuves

3. vēl tur ir labs pants -

8.pants 3. Katram vadītājam jābūt apveltītam ar nepieciešamajām fiziskajām un garīgajām spējām , kā arī tam jābūt vadīšanai fiziski un garīgi piemērotā stāvoklī

4. Par autopilotiem - šodien jau daudz kas no Žila Verna un Reja Bredberija sapņotā ir piepildījies ....

Es arī kādreiz, jaukajos LPSR jaunības gados, esmu braucis autopilotā, bet tas cits stāsts .... patreiz esmu palicis prātīgāks

MJanis 03.05.2018 1:14

Par LV C/CE vietējā transporta stāvokli manas domas no tā nemainās - te vajadzētu uz nedēļu kaut Poļu BAGus vai vēl labāk, BAG.de LKWkontrolle pieredzes apmaiņai atvest vot būtu hohmas .....

MJanis 03.05.2018 1:07

Pirmkārt - PUBLISKI atvainojos Biedram sarashkins ! – viņa piesauktais Likums ir pareizais !

Otrkārt – minētā Likuma izvilkumi: 1.4. Stāvbremzes darbība un efektivitāte ; 1.4.1 un 1.4.2. citēti pareizi. ( B1. Nav stāvbremzes ; B1. Bremzēšanas efektivitāte nesasniedz 50 % no prasībās noteiktās minimālās vērtības attiecībā pret transportlīdzekļa masu pārbaudes laikā )

/1.4.2. Efektivitāte A. Prasības A1. Stāvbremzei jānodrošina bremzēšanas efektivitāte, veicot pārbaudi uz stenda, kas jebkuram atsevišķam transportlīdzeklim nedrīkst būt mazāka par 16 % attiecībā pret pilno masu, bet mehāniskajam transportlīdzeklim savienojumā ar piekabi – mazāka par 12 % attiecībā pret transportlīdzekļu sastāva pilno masu, vadoties pēc lielākās vērtības. Stāvbremzes bremzēšanas efektivitāti aprēķina pēc formulas:

z = ∑ F × 100%, kur G

z – stāvbremzes bremzēšanas efektivitāte, %;

ΣF – visu riteņu, uz kuriem iedarbojas stāvbremze, bremzēšanas spēku summa, kN;

G – transportlīdzekļa pilna masa, reizināta ar 9,8, vai transportlīdzekļu sastāva pilna masa, reizināta ar 9,8 (kas attiecināms)./

Treškārt - EIROPAS PARLAMENTA UN PADOMES DIREKTĪVA 2009/40/EK

eur-lex.europa.eu/legal-content/LV/TXT/HTML/?uri=CELEX:32009L0040&from=LV

kurā minēti tie nelaimīgie 16% ……

MJanis 02.05.2018 22:08
1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti