Kārtot: Augošā secībā
1 2
seller 31.03.2020 11:16

jā, bet šoreiz klāt ir nācis vīruss, kuru gudras galvas sauc par pieprasījuma samazinājuma paātrinātāju!! Un kurš īsā laikā ir nositis zemē ekonomisko aktivitāti, praktiski visā pasaulē, līdz ar to pieprasījumu pēc degvielām! Visdrīzāk pieprasījums būs zems labu laiku tagad, un attiecīgi arī cenas !

seller 31.03.2020 9:05

nav aptrakuši, tā ir cīņa par tirgiem, jāskatās, ka tik kādam citam nav jāsāk, kā to saka "sausiņus žāvēt"

seller 06.02.2020 13:36

Pilns atbalsts! VAG B6 2008/12, pirkts par savu naudu, pa 11 gadiem eļļas maiņa izveikta 11X tikai pēc datora norādes, pie dīlera, tagad nobr 337 tk. servisa grām vēl viena vieta apkopes atzīmei ir palikusi Nejūtos gudrāks par VAG ražotāju, kas spēj sērijveidā ražot divu turbīnu dīzeļus ar 240 ZS jaudu !

seller 10.01.2020 20:55

OK, ja topiks pacelts. Passat B6 CR TDI 2008/12, iegādāts jauns, tagad nobr 345,4 tk km. 08.01.2020. nomainīta oriģinālā AKB (želejas), oriģinālās kvēlsveces 4 gb, visam kalpošanas laiks 11.g.1 mēn.

seller 18.12.2019 23:00

VAG B6 CBDC 2008/12, tikai intervāla serviss pēc borta datora norādēm, vidēji ik pēc 28 tk.km, tiek sasniegts aptuveni 1.g laikā, tikai ražotāja Long life eļļa, nobr 0-333 tk. km. Dzinēja darbība visā periodā izcila, starp eļlas maiņu nekad nav pieliets vairāk kā 1l tās paša eļļas. Dzinējam mainīts tikai turbīnas aktuātors pie 289 tk. Tai pat laikā virsbūve rūsē, līdzīgi, ka te bija aprakstīts par aptuveni tā paša gada/nobraukuma Octavia.

seller 03.11.2019 13:36

Nu pārējās konkrētās prasības bez klīrensa un ietilpības ir, ka aizvietotājam ir jābūt vismaz B6 kravnesībai + braucamajam ir jābūt spējīgam pabieži baudīt ap 1,5 t smagu piekabi Šeit hibrīds ar CVT, kas papildus velk līdz sev elektromotoru + bateriju, diemžēl zaudē vienos vārtos

seller 03.11.2019 11:26

Nu jāsaka, ka virsbūves dizains visai OK, arī klīrenss un ietilpība, būtu OK, tomēr mūsdienīga dīzeļdzinēja neesamība neļauj izskatīt šo eksponātu, kā iespējamo B6 aizvietotāju Līdzīgi diemžēl ir arī ar jauno CR-V

seller 28.10.2019 11:41

Jā, ir LV karogs Pie tam pareizajās proporcijās un krāsās! Interesanti, kāpēc LV tāds gods??

seller 25.10.2019 7:22

Man B6, kad sabojājās turbīnas aktuators, arī dators neļāva pacelt rpm virs 3000, auto paliek par 20-30% mazāk jaudas, turbīna "nebūsto", bet nekas neraustījās. Arī, katru reizi iedarbinot viss darbojās, kā vajag, dators pats samazināja jaudu, ja mēģinot ieskrieties, pārāk strauji tiks spiests "gāzes" pedālis. Pēc dzinēja apturēšanas katru reizi dators atsāk dzinēja vadību pēc standarta parametriem, ar pilnu jaudu, līdz tādam paātrinājumam, kas tam nepatīk.

Ja jauda nav samazinājusies, tad šī vaina var nebūt.

seller 15.10.2019 12:05

jā interesants moments - VAG jaunie benzīna un dīzeļa dzinēji, pat būdami visai mazjaudīgi, "ražo" lielu griezes momentu, pie tam no visai zemiem rpm. Tas pats 2.0 VAG 115 zs CR TDI attīsta 320Nm pie 1500 rpm! kas arī nodrošina komfortablu braukšanu gan pilsētā, gan apdzenot. Nākošā jaudas versija šim dzinējam ar 150 zs attīsta 340 Nm, kas ir nedaudz vairāk. Pagaidām šādi paaugstināti Nm parametri nav novērojami citu ražotāju līdzīgas jaudas dzinējiem (nemotoriem pēc iAuto klasifikācijas )

seller 24.09.2019 11:26

Nu nav gan tā, vēlams ir Travel Assistant apraksts, tas ir režīms pusautomātiskai braukšanai, kad var atlaist stūri un auto turpina kustību uzņemoties vadību. Lai arī man nepatīk lielākā daļa jauno a/m palīgsistēmu, šī tomēr varētu būt ļoti noderīga praksē, piemēram veicot tālos pārbraucienus uz AT kalniem, sanāk, ka ar šo sistēmu viens braucējs bar nobraukt ievērojami lielākus attālumus, sevišķi nepūloties. Kopumā šis sistēmas pielietošana tieši VAG B8 facelift neizbrīna, jo šis braucamais tiek pozicionēts, kā piemērots tālajiem braucieniem

seller 22.08.2019 16:58

msh rakstīja: No eļļas temperatūras rādījuma jēga ir divās situācijās - vācu bānis vai trase - pie mums tiešām tas cipars ir vairāk ziņkārības apmierināsanai. Bet nu stāsts jau ir par to ka tas digitālais spidometrs netiek izmantots tam, kam to varētu izmantot [parādot uz tā daudz informācijas - tu tik iedomājies kas būtu ja uz tā ekrāna varētu izmest visu motora OBD informāciju], bet tikai kā bling bling, ko mēģināt iesmērēt par baigo fīču - bet reāli vienīgais "uzlabojums" - smukas multenes, domātas tam lai vadītājs MAZĀK skatītos uz ceļa

Gluži nevar piekrist, pie mums tas ir labs rādītājs tieši aukstā laikā, kad dzeses šķidrums silst daudz ilgāk, bet redzot, ka eļļa jau sāk iesilt var jau sākt braukt kārtīgi. Un tas ir daudz ātrāk nekā sekojot dzeses šķidruma temperatūrai (runa ir par VAG dīzeļa (B4 1Z) iesildīšanu gaitā, jo bez slodzes tas silst ļoti ilgi).

seller 15.08.2019 7:22

Par tēmu:

PL atvēruši satiksmei vēl vienu A1 maģistrāles posmu (33 km!!!) aiz Čestohovas, kas lieti noder arī LV iedzīvotājiem dodoties ziemas brīvdienās uz Alpiem

czestochowskiedrogi.pl/aktualnosci/roboty-drogowe/otwarcie-odcinka-a1-pyrzowice-czestochowa-poludnie/

seller 06.08.2019 11:00

visdrīzāk tas ir e-mobiļu lādētājs, ko darbina automātisks elektrības dīzeļģenerators !!

seller 05.08.2019 18:20

Gribas piekrist par to, ka tieši šovasar īpaši daudz ir pamanāmi kūpošie auto, pie tam arī visai pajauni! Parasti tie ir melni dūmi, kas palielinās konkrētajam eksponātam mēģinot ieskrieties, kas varētu liecināt par degvielas nepilnīgu sadegšanu, katalizatora neesamību u.c. Un tie galīgi nav dūmi no katalizatoru automātiskās izdedzināšanas, šajā gadījumā nekādi papildus dūmi neizdalās, tikai smaka un karstums.

seller 28.07.2019 18:46

Ja par degvielu tad, kur pazudušas Shell franšīzes degvielas uzpildes stacijas?? Ceļā uz Jūrmalu tā viena rēgojas ar noņemtām atpazīšanas zīmēm?? ! Kur palikusi kvalitatīvā britu/holandiešu degviela??

seller 23.07.2019 11:19

Diemžēl tā izskatās!

pie tam Via Baltica neveiksmīgā 1,5 joslu varianta vietā varēja būvēt skandināvu tipa 2/1/2 (faktiski trīs joslu) ceļus, kā tas ir piemēram EE, posmā pēc pagrieziena uz Hāpsalu (braucot no Tallinas uz Pērnavu). Šķiet, ka izmaksu ziņā tas ir visoptimālākais risinājums!?

seller 18.07.2019 8:48

Nu jā, kur tad B8 Facelift ar Travel Assistant, un uz nāvi notiesāto EVO CR TDI ???

seller 06.07.2019 10:02

nu jā jāsaka ka tas dzinējs citu degvielu, kā Neste/Statoil + pāris reizes gadā DE,AT, PL tankos lejamo nav redzējis. Kas ir ļoti svarīgi, jo sūknis jau arī eļļojas no degvielas. Nezinu, kāda ir netīrumu, ūdens piemaisījumu un skaidu norma šajās degvielās!

Kopumā man liekas, ka ar garo intervāla servisu lietojot to pašu degvielu izdevumi varētu būt pat zemāki, jo eļļas maiņas serviss jāveic gandrīz divreiz retāk.

seller 05.07.2019 22:25

ir bijušas tikai dīlera apkopes, 11.pēc kārtas bija vakar filtrus viņi uzstāda, pie tam B6 nav filtrs ar maināmu korpusu, bet tiek mainīts tikai filtra elements, tā man skaidroja. Līdzīgi bija 1965.gada AZLK Moskvitch 408

seller 02.07.2019 10:04

Volx rakstīja: Parasti jau pie eļļas raksta arī 5w-20, 0w-40 utml. Arī tas longlife ir tik nosaukums, kā eco, piemēram.

Un par pašu eļļu arī ne vārda. Interesanti jau kura eļļa labak darbojas ziemā, kurai labaka degvielas ekonomija utml. Šaja gadījumā, kad tiek lietota tikai viena, tad jau arī nav ar ko salīdzināt.

SAE 5w-30, VW 50400/50700

seller 02.07.2019 7:05

Varētu būt uz Paņevežu, pie tam no Šauļiem pirmie aptuveni 10-12 km būs bānis!

seller 01.07.2019 7:15

VAG B6 CBDC 2008/12, tikai intervāla serviss pēc borta datora norādēm, vidēji ik pēc 28 tk.km, tiek sasniegts aptuveni 1.g laikā, tikai ražotāja Long life eļļa, nobr 0-318 tk. km. Dzinēja darbība visā periodā izcila, starp eļlas maiņu nekad nav pieliets vairāk kā 1l tās paša eļļas. Dzinējam mainīts tikai turbīnas aktuātors pie 289 tk.

seller 21.06.2019 21:48

mazs veikls, visai aprīkots braucamais ir Seat Ibiza - jaunā VW Polo klons. Norādītajā ciparā tāds liekas ietilpst pat jauns.

seller 18.06.2019 10:28

Volx rakstīja: Kapēc neviens nestāsta, kas skatāms manā Munameģa maršrutā?

Apē vai ta nav nekā?

Kornetu ezeri, turpat uz Munameģi sanāk pa ceļam!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti