Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
seller 04.10.2024 12:32

Krokodils rakstīja: No rīta uz kuģa brokastīs ēdam iepriekšējā dienā mājā sataisītās tostermaizes, kuģī paņēmām tik kafijas.. Kafija gan nobrīnijos ka lēta: melnā/baltā 1.20€, normāla, dzerama.

 Uz klāja ir bezmakas wifi ar ko pilnība pietiek priekš čata un ziņu portāliem, sūtijām pat viens otram bildes, jā sūtijās ilgāk, bet nosūtīt varēja. Tā kā nebija tā ka uz to laiku esi galīgi bezsaistē, ja vien nenopērc maksas wifi opciju kas bija 10€ uz kugošanas laiku.

 'Strīmot' ar bezmaksas pieeju drošvien gan nevarētu, tāpēc savus seriālus/filmas iepriekš labak sakačā ierīcē.

Par Polijas bāni - brauc meirīgi bez apstājas uz saviem 130..140 un galīgi nečakarējies pa poļu mazajiem ceļiem. Ērti un vienkārši.

  Pie poznanas tikām korķī, kur 10km ripojām ~1.20h, dēļ remontdarbiem un vienas avārijas jo kāds pat korķī bija aizsapņojies un uztaisījis vairaku auto vilcieniņu, kur no 3 joslām tik viena brīva palikusi.

Par maksu Polijas bānī, kopā vajadzēja maksāt 3 reizes, bet viens punkts aptuveni pie Varšavas vēl cēlās, visur tika maksāts ar karti.

PPO Goluski 62-070 Dopiewo = 11.81€

PPO Nagradowice West 63-006 Krerewo = 7.56€

PPO Ladek West 62-406 Ladek = 7.56€

Tātad 26.93€ samaksāts par bāņa izmantošanu lai tiktu cauri Polijai.

Vācijā vismaz šovasar pa bāņiem bij masīvi remontdarbi, kā ieskrienies tā jabremzē... Ļoti daudz vietas kur pavisam posmi ciet. Tāpēc nācās pa reģionālajiem mazajiem ceļiem un mazpilsetam braukt cauri, bet nu arī forši! Vismaz neplānoti redzējām, ko vairak par šosejas krūmiem...

Dēļ remontdarbiem 2x 'here' kartes uz telefona ieveda glupībā, teica lai braucu tur kur ir ciet, nācās griezt atpakaļ, ieslēgt smadzeni un sekot ceļa zīmēm. Kaut tieši pirms brauciena lejupielādeju jaunakos pieejamos kartes datus... Bija arī tomtoms ar jaunako karti līdz, kā backups, bet to arī tā neizmantoju.

Uz klāja ir bezmaksas wifi 

---------------------------------------

ceļojām līdzīgi šovasar ar prāmi no Klaipēdas uz Ķīli, un uz tā kuģa wi-fi nebija par brīvu !!! Cik sapratu tas ir norvēģu kuģis (DFDS).

seller 02.10.2024 12:02

tā jau ir, man gan nav gadījies, ka tur ir kāds sastrēgums, bet tik bieži nebraucam. Tai posmā jau galvenais uzlabojums ir AT pusē, kad samērā īsā laikā uzcēla to Nord Autobahn, pirms tam gandrīz viss tas posms bija kā uz  robežas ar CZ.

seller 02.10.2024 9:25

Jā tas AT-CZ robežas posms vēl ir ar vienu joslu katrā virzienā, tur gan palicis tik posms lielākoties CZ pusē, tur liekas bija kāds ezers, kam cauri ceļš gāja pa dambi. Bet AT pusē ir uzlabojumi, tagad pat pēdējam ciemam pirms CZ ir uzbūvēts apvedceļš, iepriekš bija jābrauc cauri pa šaurām ieliņām.  Jebkurā gadījumā braucot uz kalniem, tas posms neliekas īpaši traucējošs jo tālāk AT jau kādus gadus 10 Vīnes ziemeļos satiksme ir labi sakārtota, bez problēmām pa dažādām šnellštrāsēm var tikt uz Zalcburgas - Minhenes bāni.

seller 01.10.2024 23:57

Te vēl par visu Via Baltica kopā, un visai nabadzīgo situāciju LV

www.youtube.com/watch?v=0n2pH5J1y24

seller 01.10.2024 23:32

Jā te var virtuāli izbraukt to posmu! Tātad no Rīgas virzienā uz De, AT u.c. paliek tikai ap 152 km līdz ātrgaitas šosejai (Viļņas - Klaipēdas) no Sitkunai.

www.youtube.com/watch?v=HW48pQEw0Fo

seller 27.04.2024 22:25

Ja ņem uz mājām pamēģini www.aprupes-birojs.lv. Viņi nāk mājās, pie slimnieka, izdara visu, ko nosaka ārsts, veic manipulācijas, var likt sistēmu. Tikai visu jānorada ārstam, tad viņi izdara. Darbojas gan liekas tikai Rīgā, un tuvākā apkārtnē.   Izmantojām pirms kāda laika, palika labs iespaids.

seller 10.04.2024 10:46

anoagask rakstīja:

GB12 rakstīja: Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...

Labojums - nevis remontē, bet būvē 2+2 autobāni blakus vecajam kauņas-suwalku ceļam. 50kmh, būvtehnikaun kravinieki, kas iebrauc/izbrauc no būvobjekta

Jā, braucot janvārī, likās, ka tur jau kādi 15 km bāņa vienā virzienā ir gatavi, satiksme daļēji jau bija pa to. Būtu interesanti dzirdēt, cik daudz ir gatavs tagad? kaut kur lasīju, ka līdz šī gada beigām posmam no PL/LT robežas līdz gatavajam bānim pie Marijampoles jābūt gatavam. Arī šogad PL jāpabeidz Lomžas apvedceļš, līdz ar to braucienos uz EU, divu joslu ceļš sāksies, jau ar Kauņas Klaipēdas maģistrāli, no vietas, kur tai pievienojas Via Baltica.

seller 15.11.2023 12:02

hmm, netīšām ?? Kā notiek šāds process? Pircējs piekrita vistrakākajam ciparam??

seller 24.10.2023 16:19

OK, paldies! Izskatās tīri neko. man vajag paaugstinātu, skatos priekšpiedziņas. Patrizējais B6 ir 15 g no 0-436tk km. braukts

seller 24.10.2023 14:01

GB12 rakstīja: VID šorīt atsūtīja "Paldies par informāciju. Dokumenti saņemti, pretenziju nav".

ok, interesē par iegādāto v60, kā brauc, patērē, kas bija labojams? saprotu, ka tas ir priekšpēdējais modelis, ne jaunākais v60? Es skatu tādu nobrauktā b6 vietā, tikai cross country versijā.

seller 22.08.2023 11:18

Nu re nepagāja ne 8 mēneši, kad vēl viens Via Baltica posms atvērts Lietuvas liekņazistē - tas ir 23 km posms apbraucot Elk. Tas nozīmē, ka no PL LT robežas četrjoslu ceļš jau ir izbūvēts līdz Lomžai, tur būs kopā kādi 150 km! Protams, tas nestāv tuvu Ķekavas mega apvedceļam, kuram  četrām joslām visā garumā līdzekļi neatradās.

 https://www.youtube.com/watch?v=depVqt6ARC0

seller 04.01.2023 20:16

Ok, paldies, izskatās, ka uz apkopes intervālu 30 tk, tas pat 1,5 -2l sanāks. Un 1,8 tfsi man liekas bija viens no labākajiem benzīniekiem, bija iespēja ar tādu pabraukāt, patika. Tagad gan laikam vairs ar tādu jaunu auto nevar nopirkt.

seller 03.01.2023 14:43

Paldies, domāts bija Kasiņam, bet ok, 4l uz 60 tk ir aptuveni tas pats, kas manā gadījumā, vidēji 1-1,5l uz 30 tk. Tā ka nekādu traģēdiju ar VAG dzinējiem nesaskatu, īstenībā pretēji, manuprāt tie ir izcili dzinēji, vajag tikai veikt apkopes norādītajos intervālos, un probl nebūs.

seller 03.01.2023 9:39

OK, un cik bija jāpielej uz 18 tk, ir piefiksēts??

seller 02.01.2023 15:08

Ilgstoši braucot ar VAG B6 CR TDI, veicot tikai intervāla servisa apkopes ap 28-30 tk km, nekad nav izlecis paziņojums - prasība pieliet eļļu, jo tas tika darīts regulāri kontrolējot līmeni, vidēji braucot g-k pa LV, jāpielej bija ap 1 -1,5l starp intervāla servisa apkopēm. Tomēr labi atceros, ka ražotāja instrukcijā bija norādīts, ka eļļas patēriņš var sasniegt pat 1l uz 1000 km. Tā ka tas, ka nepieciešams pieliet eļļu pēc 2 tk EU brauciena, nebūs nekas ārkārtējs. Un vēl - braucot tālākos braucienos uz EU, parasti nedēlas laikā tiek nobraukts tik cik LV kāda mēneša laikā (2-4-5tk). Manuprāt galīgi nav jābrīnās, ka pēc tādiem pārbraucieniem eļļa ir jāpielej, jo nobraukums samērā īsā laika posmā ievērojami pārsniedz to ko parasti nobrauc nedēļā pa LV, un dzinējs ilgstoši darbojas ar daudz lielāku slodzi, nekā braucot to pašu attālumu pa LV.

seller 24.12.2022 0:10

OK, vakar atvērts Via Baltica posms PL no Suwalki līdz LT robežai, kas aizstāj veco labi zināmo līkumaino posmu, pa kuru ir braukuši visi, kas no LV dodas ar auto uz Eiropu

www.youtube.com/watch?v=Cscqaip1gUg

seller 21.10.2022 15:56

imzz rakstīja: Riepu jau neraksturo tikai protektors un saķere. Pastāv uzskats, ka dārgākām riepām ir arī labāks kords un gumijas kārtas ap to. Tas nozīmē, ka šīm riepām ir lielāka izturība pret pārsišanu un pārduršanu. Viens ASV auto blogeris stāstīja, ka, piemēram, Michelin riepas viņam ne reizi neesot izlaidušas gaisu , bet lētās vairākkārt. Tas, protams, var būt tīri subjektīvi.

Var piekrist, arī ilgi braucu ar Michelin Energy Saver (6-7 sezonas), un tieši riepu izturība pārsteidza!

seller 19.09.2022 19:43

Nu tad jau Ķīnā būs vēl labāki ceļi un tad Luksemburgā vajadzēja būt tikai ganu takām

seller 19.09.2022 13:51

PL nesen atklāts jauns 23 km Via Baltica posms Szczuczyn - Elk, un līdz gada beigām plāno atklāt arī Via Baltica posmu no LT/PL robežas līdz Suwalki!

www.youtube.com/watch?v=G4FrDaXup48

seller 29.07.2022 23:39

OK, interesanti, passatiem jau ir visai laba skaņas izolācija, to VAG uztur. Brīnos par Scala, būs ar to jāizbrauc.

seller 29.07.2022 22:13

kasinsh79 rakstīja: Ja kādam interesē, Škoda Scala nepilnos 2 mēnešos manā uzraudzībā un lietošanā būs noripinājusi 8tkm, šobrīd patēriņš stabili 5,5 vidēji Viena uzpilde - 100 eur un 1000km. Vakar pie Tallinas komiskā situācijā vienlaicīgi startējām ar Rav4 hibrīdu, kurš nu ko var. Tas 1,0 Tsi izkoda Rav4 tomēr Respektīvi - arī brauc tas auto.

Citādi ļoti priecē klusais salons un tīkamā piekares darbība arī. Ļoti laba stereosistēma, kā jau VAG grupas auto visiem. Esam braukuši mini ceļojumā 5 cilvēki, salonā vietas gana (bagāžniekā - maz). Rodas gan sajūta, ka Scala jau pilna Rīga

Citādi ļoti priecē klusais salons u

---------------------------------------------

Vispār ir jautājums - vai Scala salons tiešām ir kluss, ieriekš cik atceros tika lietots B8, vai arī salīdzinot ar to, Scala salons liekas kluss?

seller 07.07.2022 14:03

Mirgo kvelsveces simbols un nav jaudas...VW B6 2.0 TDI 2005.

_________________________________________

ir bijis, katalizators vainīgs (ciet), iespējams nepieciešams DPF sist kap remonts. Visdrīzāk defekts nebūs saistīts ar degv filtra nomaiņu! Ok te jau arī pateikts .. "aizdrists Dpf filtrs"

seller 03.06.2022 12:15

Gandrīz tā jau ir, riteņu bāze ir: jaunā Octavia - 2686 mm; VAG B6 -2709 mm; VAG B8 - 2786

seller 22.05.2022 9:25

iciks rakstīja: Iz savas un zināmu ļaužu pieredzes - vislabāk doties ir tieši no rīta. Oficiāli vaļā laikam ir 8os, bet faktiski mazliet iepriekš jau tauta iet un viss notiek.

Tas var būt labs variants, ja nav dižu iespēju iepriekš pieteikties un elektroniski visu nokārtot.

Es jau vispār vecmodīgs cilvēks, bet šeit bez tās elektroniskās lietas ir nāves numurs.

OK, svaiga pieredze Rīgā, Antenas ielā 2, šo piektdien 20.05.22. Laiki no dok izdrukām: samaksāju par apskati - 18:42; atgāzu protokols - 18:54, TA protokols - 19:17.

Sanāk, ka labāk braukt dienas beigās, kādu stundu pirms darba laika beigām.

seller 13.01.2022 18:23

Un izskatās, ka mūsu kalnu maršrutā atklāts vēl viens paliels atjaunots posms pirms Czestochowa, tur agrāk bija 2+2 ar luksoforiem, tagad izskatās ir 3+3 ar divu līmeņu krustojumiem. PL nebeidz pārsteigt!

www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Otwarto-nowy-odcinek-autostrady-A1-n162925.html

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti