Kārtot: Augošā secībā
1 2
seller 18.07.2021 11:08

OK, par tēmu, pirmais no trijiem Via Baltica posmiem, kurus jāatver kustībai 2021.gadā, ir atvērts no 14.07., braucot no LV tas ir aiz Lomža, 17.km garumā, dublē esošo 677, no Lomža uz Ostrow Mazowiecka.

Kaut kā stabiņus tur nemana bet tas ir tas pats Via Baltica, kas LV ved cauri Baltezeram

www.youtube.com/watch?v=X8NHTYvO62k

seller 23.05.2021 11:19

Atradu labu datubāzi par EV, daudz ko apgaismoja. Mūsu tirgotāju lapās neizdevās atrast tehn datus.

ev-database.de/pkw/1280/Skoda-Enyaq-iV-80

Interesanti dati par iespējamo reālo nobraukumu, tie apstiprina, ka ātrumā pa autobāni nobraucamais attālums ir mazāks nekā pilsētas režīmā. Mēģina parādīt atšķirības ziemā/vasarā.

Reale Reichweite Prognosezwischen 300 - 615 km

Stadt - Winter * 415 km

Autobahn - Winter * 300 km

Kombiniert - Winter * 355 km

Stadt - Sommer * 615 km

Autobahn - Sommer * 385 km

Kombiniert - Sommer * 485 km

Un ne visai patika šis, pašmasa /pilna masa:

Leergewicht (EG) 2090 kg

Zulässige Gesamtmasse (zGM) 2616 kg

bet tomēr kaut kādu piekabi jau arī var pavilkt, nobraukumus tam gan nav norādīts:

Anhängerkupplung Option Ja

Anhängelast ungebremst 750 kg

Anhängelast gebremst 1000 kg

Kopumā dati rāda, ka tas tomēr vairāk domāts braukšanai pilsētas režīmā. Ir tur arī detalizēti dati par uzlādes ātrumu, lādējot dažādos veidos.

seller 12.05.2021 15:50

OK, būs bijis tas otrs ceļa posms, starp Rudbāržiem un Durbi. Uz to pusi bieži nebraucu, reizi, divas gadā sanāk.

seller 08.05.2021 8:24

Nezinu, pēdējie 10 - 15 km pirms Liepājas, segums labs bet līkumi ar 110-120 auto "met ārā", ieplakas nepārskatāmas, pagriezienos ceļš reti ir pārskatāms pietiekamā distancē apdzīšanai, kopumā ātra braukšana tai posmā nav komfortabla. Labs ir posms no Rīgas līdz krustojumam ar Tukums - Jelgava, un arī aiz tā līdz Brocēniem - tur varēja arī likt 100 km/h.

seller 07.05.2021 20:31

Ok, paldies, noderēja ar aplikāciju šodien tiku cauri 50 min laikā. 2008 g VAG B6 bez gatavošanās, kā no ielas, izgāja apskati ar vienu 1. Nobraukums tagad ir 366841.

seller 07.05.2021 8:17

Tāda varianta kā praktisks ģimenes universālis ar 5 vietām un grabažnieku vienkārši nav.

-----------------------------------------------------------------

tā ir, un te ir problēma dziļāka, tehnoloģiska, cerams, ka tikai pagaidām, jo EV ar smago bateriju un CVT nespēj veikt lielus attālumus vedot 4-5 cilvēkus lielā vai vidējā ātrumā, kā arī nespēj vilkt auto svara piekabi nepieciešamības gadījumā. Minētie praktiskie momenti neļauj pagaidām izskatīt EV, kā pamata braucamo.

seller 06.05.2021 17:19

Man rīt !!!

seller 15.04.2021 12:01

VAG b6 2008, šāda parādība signalizēja par nepieciešamību nomainīt turbīnas aktuatoru. Pēc dzinēja izslēgšanas/ iedarbināšanas normāla darbība atjaunojās līdz bija nepieciešams palielināt slodzi dzinējam (paātrināties). Tad jaudas samazinājums atkal atkārtojās, bet ne ar pirmo paātrinājumu. Pēc aktuatora nomaiņas tikai normāla dzinēja darbība, nu jau gandrīz 3 gadus.

seller 02.04.2021 17:18

OK, pie tā nobraukuma tad bija pavisam trīs TA?? Saprotu, ka bija intervāla serviss +/- 30 tk?

seller 27.03.2021 15:02

OK, izspiedējcilindrs bija ražotāja, tātad paliek otrais, nodilums.

seller 22.03.2021 8:12

Detaļās netika izpētīts, jo nav ne laika ne izpratnes iedziļināties, diemžēl. Sajūgs neslīdēja, vismaz tas vēl nebija pamanāms. Problēma bija, ka to vairs nevarēja izspiest (atvienot) pat līdz galam nospiežot pedāli, un pārslēgšanās notika pieliekot arvien lielāku spēku (jo sajūgs nekad nebija līdz galam izspiests), izspiešana notika pedāļa gājiena pašā apakšā (grīdā), un tad arī nepietiekami. Visi, kam tika rādīts ieteica mainīt. Tā kā jābrauc katru dienu, tas ari tika izdarīts. Man pašam bija jaut - vai sajūga izslēgšanos nevar regulēt kā vecajiem auto, teiksim, lai tas izspiežas agrāk, pedāļa gājiena sākumā, vai vidū, kā tas ir jauniem auto?? Ja ir ideja, ka tas varēja būt kas cits - uzraksti, tagad jau otrais komplekts tuvojas 200 tk!

seller 20.03.2021 21:01

Tas ir labs nobraukums. Man pie 202 tk km, pat līdz galam nospiežot sajūga pedāli, vairs nebija iespējams pārslēgt pārnesumus nelaužot pārnesumkārbu, nācās vien mainīt visu komplektu.

seller 20.03.2021 19:07

2008 VAG B6 sajūga/spararata komplekts tika nomainīts pie 202 tk km.

seller 10.03.2021 8:50

Pēdējo reizi bija apt 1995-96. Arī tad nesasala, bet liekas sabiezēja, pēc pielaišanas tvertne visdrīzāk sasila no recirkulējošās degvielas un vairs nekas līdzīgs netika novērots. Auto bija VAG B2 1981 D1,6 Pazīme bija, dzinējs "nevelk", tomēr noņemot slodzi brīvgaitas rpm neslāpst. Manuprāt, lietojot EU atbilstošu DD, sekojot filtram, tvertnei attiecībā uz ūdeni, sasalšana ir maz iespējama par ja ir normāla ziema. VAG B6 CR TDI 12,5 g. laikā nav bijusi situācija, kad nevar iedarbināt jebkuros laika apstākļos.

seller 09.02.2021 14:20

Garām ejot - šī tēma ir atvērta tieši par jauniem auto. Par lietotiem (arī milzīgas jaudas auto) ir atsevišķa tēma !

seller 27.01.2021 22:15

Nu braucienos uz kalniem ar fūrēm var tikt galā vislabāk, tās apdzenot tikai pārredzamos taisnos garos ceļa posmos, ja iespējams tad vairākas, apdzenot ātrumam krietni jāpārsniedz fūru 90-95-10 km/h, izdevīgāk 120-130, nobeidzot apdzīšanu vislabāk iekļauties starp fūrēm nevis ar paātrinājumu, bet ar bremzi, precīzi mazinot savu ātrumu līdz fūru ātrumam, tad, lai iekļautos starp fūrēm vajag daudz mazāk vietas, kā paātrinoties. Šādi var iekļauties ļoti tuvu priekšā braucošajai fūrei, aizmugurē braucošajai paliek pietiekami daudz vietas. Vēl, liekas, ka fūru vadītājiem patīk savlaicīga pagrieziena parādīšana, viņi zina ko darīsi. Šādi iekļaujoties aizmugurē braucošajai fūrei nav jābremzē tās turpina braukt tādā pat tempā, kā pirms apdzīšanas. Veicot šos manevrus desmitiem reižu nekad fūristi nemidžinājā tālos, vai kā citādi nerādīja, ka tiem būtu traucējis.

Protams iekļauties ar bremzi nekādā gadījumā nedrīkst uz slapja vai slidena ceļa, noteikti ne ziemā.

seller 27.01.2021 15:24

neievēroja drošu un ceļa un meteoroloģiskajiem apstākļiem atbilstošu braukšanas ātrumu un uzbrauca mežacūkām, kas pēkšņi uzskrēja uz brauktuves.

-----------------------------------------------

Nezinu, bet parasti taču, meža zvērs, suns utt bija apstāklis, ko vadītājs nevarēja paredzēt?? Jo to, kā meža zvēri izskrien uz ceļa nu nekādi nevar paredzēt! man diemžēl ir bijuši divi gadījumi, abos sazvanot policiju, viņi piefiksēja vietu, un informēja, ka neizbrauc! Te laikam brauca, jo bija jāredz vai autobusā nav kādi cietušie utt??

seller 23.01.2021 23:02

Volx rakstīja:

seller rakstīja: OK, ja topiks pacelts. Passat B6 CR TDI 2008/12, iegādāts jauns, tagad nobr 345,4 tk km. 08.01.2020. nomainīta oriģinālā AKB (želejas), oriģinālās kvēlsveces 4 gb, visam kalpošanas laiks 11.g.1 mēn.

Cik tās kvēlsveces jaunas maksā?

Neatceros, jau gads riņķī, tur daudz ko vienlaikus mainīja, gribēju tad pateikt, ka oriģ kvēlsveces un AKB nogāja 11.g 1 mēnesi līdz nācās nomainīt.

tagad auto nobraucis 361,8 tk km, vasarā nācās nomainīt abas durvis (ņēmu lietotas, pārkrāsoja) kreisā pusē, jo rūsēja. Rūsa ir vienīgais ar ko neesmu apmierināts, te tālāk arī, kas līdzīgs rakstīts.

seller 15.12.2020 20:36

tomēr, tīri garām ejot - B6 no 12.12.2008. 12g, 359,7 tk km, neesu nevienu reizi ar to braucamo uz ceļa palicis, praktiski nezinu kā evakuatoru var izsaukt nav bijis vajadzīgs

seller 14.12.2020 22:21

ne gluži pārlej - dūmu aizsega radīšanai pa speciālu sprauslu izplūdes kolektorā iesmidzina dīzeļdegvielu, kura tur neaizdegas, sakarā ar to, ka izplūdes gāzēs nav skābekļa, bet sajaucoties ar tām rada biezus baltus dūmus, kas ar gāzu spiedienu tiek izmesti no pa izpūtējiem (BMP1).

seller 03.12.2020 11:01

Jāpiekrīt par specifikāciju, ka stingri jāievēro, un tas liekas arī kopumā ietaupa naudu. Piemēram VAG B6 12 gados ir veiktas tikai 12 eļlas maiņas, protams tikai ražotāja norādīto longlife, vidēji ik pēc 29-30 tk, tikai pēc borta datora norādījuma. Dzinējs ir pilnīgā kārtībā, tam nekas nav ticis labots, patreiz 359 tk. Bail domāt par cipariem, ja longlife vietā būtu lietota cita eļla, un kā te ieteikts, ik pēc 5-6 tk , kam vēl komplektā nāk klāt iespējamais dzinēja nokaušanas risks.

seller 15.09.2020 7:03

Apmēram ir tā - ss.lv vairs neuztur LV uzņēmums, pats uzņ visdrīzāk vairs neatrodas LV jurisdikcijā, visdrīzāk serveri arī vairs nav LV, VIDs tam pa tiešo vairs nevar piekļūt, tikai kāda starptautiska līguma ietvaros, prasot palīdzību citas valsts administrācijai, garš ceļš, jābūt pamatojumam, ka konkrētais ss.lv lietotājs izvairās no nod nomaksas utt. Protams ir labi redzams, ka SS.lv/com mērķauditorija viennozīmīgi ir LV klienti, valodas ir LV/RU, un portāla objekti atrodas LV (ar nenozīmīgiem izņēmumiem) - tomēr patreizējā situācijā ar to liekas ir par maz, lai caur otru valsti iegūtu to pašu info par lietotājiem, ko prasīja, kad uzņ bija LV juridikcijā (bet ši lieta pareiz arī mainās). Kopumā ss.lv/com ir vietējais piemērs jaunajai situācijai, kad uzņēmuma tehnoloģiskās iespējas ļauj kādā valstī sniegt maksas pakalpojumus vienlaikus neveidojot tur tādu klātbūtni, kas uzliek par pienākumu maksāt nodokļus. Skaļākais piemērs ārpus LV - FR - strīdi (tiesvedības) ar US digitālaijiem milžiem

seller 13.09.2020 11:13

Hei! gribēju publicēt slud., bet nesanāk

Nevar pievienot bez kaut kādas reģistrēšanās, tas ir garām, ja gribat izvērsties/piesaistīt jaunus, tad ekspansijas periodā jābūt max primitīvi, kā piemēram skat. sludinājumus vb.lv!

Piedāvāja atjaunot paroli, mēģināju, laikam kādreiz biju tur jau reģistrēts, bet neko (nekādu saiti) uz epastu portāls nesūta ! Šis viss atsit diemžēl. Ja tas ir tehniski, tad pārbaudiet!

seller 27.08.2020 8:48

Ja runājam par dinamiku, tad 150 ZS dīzeļdzinējs ar 340 Nm griezes momentu

-------------------------------------------------------------

interesanti, ka ar DSG tam dzinējam ir pacelts uz 360 Nm, kamēr 340 Nm atstāts manuālim!

seller 17.08.2020 20:28

Es skatītos uz V60 cross country XC60 vietā!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti