hmm, netīšām ?? Kā notiek šāds process? Pircējs piekrita vistrakākajam ciparam??
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
hmm, netīšām ?? Kā notiek šāds process? Pircējs piekrita vistrakākajam ciparam??
OK, paldies! Izskatās tīri neko. man vajag paaugstinātu, skatos priekšpiedziņas. Patrizējais B6 ir 15 g no 0-436tk km. braukts
GB12 rakstīja: VID šorīt atsūtīja "Paldies par informāciju. Dokumenti saņemti, pretenziju nav".
ok, interesē par iegādāto v60, kā brauc, patērē, kas bija labojams? saprotu, ka tas ir priekšpēdējais modelis, ne jaunākais v60? Es skatu tādu nobrauktā b6 vietā, tikai cross country versijā.
Nu re nepagāja ne 8 mēneši, kad vēl viens Via Baltica posms atvērts Lietuvas liekņazistē - tas ir 23 km posms apbraucot Elk. Tas nozīmē, ka no PL LT robežas četrjoslu ceļš jau ir izbūvēts līdz Lomžai, tur būs kopā kādi 150 km! Protams, tas nestāv tuvu Ķekavas mega apvedceļam, kuram četrām joslām visā garumā līdzekļi neatradās.
https://www.youtube.com/watch?v=depVqt6ARC0
Ok, paldies, izskatās, ka uz apkopes intervālu 30 tk, tas pat 1,5 -2l sanāks. Un 1,8 tfsi man liekas bija viens no labākajiem benzīniekiem, bija iespēja ar tādu pabraukāt, patika. Tagad gan laikam vairs ar tādu jaunu auto nevar nopirkt.
Paldies, domāts bija Kasiņam, bet ok, 4l uz 60 tk ir aptuveni tas pats, kas manā gadījumā, vidēji 1-1,5l uz 30 tk. Tā ka nekādu traģēdiju ar VAG dzinējiem nesaskatu, īstenībā pretēji, manuprāt tie ir izcili dzinēji, vajag tikai veikt apkopes norādītajos intervālos, un probl nebūs.
OK, un cik bija jāpielej uz 18 tk, ir piefiksēts??
Ilgstoši braucot ar VAG B6 CR TDI, veicot tikai intervāla servisa apkopes ap 28-30 tk km, nekad nav izlecis paziņojums - prasība pieliet eļļu, jo tas tika darīts regulāri kontrolējot līmeni, vidēji braucot g-k pa LV, jāpielej bija ap 1 -1,5l starp intervāla servisa apkopēm. Tomēr labi atceros, ka ražotāja instrukcijā bija norādīts, ka eļļas patēriņš var sasniegt pat 1l uz 1000 km. Tā ka tas, ka nepieciešams pieliet eļļu pēc 2 tk EU brauciena, nebūs nekas ārkārtējs. Un vēl - braucot tālākos braucienos uz EU, parasti nedēlas laikā tiek nobraukts tik cik LV kāda mēneša laikā (2-4-5tk). Manuprāt galīgi nav jābrīnās, ka pēc tādiem pārbraucieniem eļļa ir jāpielej, jo nobraukums samērā īsā laika posmā ievērojami pārsniedz to ko parasti nobrauc nedēļā pa LV, un dzinējs ilgstoši darbojas ar daudz lielāku slodzi, nekā braucot to pašu attālumu pa LV.
OK, vakar atvērts Via Baltica posms PL no Suwalki līdz LT robežai, kas aizstāj veco labi zināmo līkumaino posmu, pa kuru ir braukuši visi, kas no LV dodas ar auto uz Eiropu
imzz rakstīja: Riepu jau neraksturo tikai protektors un saķere. Pastāv uzskats, ka dārgākām riepām ir arī labāks kords un gumijas kārtas ap to. Tas nozīmē, ka šīm riepām ir lielāka izturība pret pārsišanu un pārduršanu. Viens ASV auto blogeris stāstīja, ka, piemēram, Michelin riepas viņam ne reizi neesot izlaidušas gaisu , bet lētās vairākkārt. Tas, protams, var būt tīri subjektīvi.
Var piekrist, arī ilgi braucu ar Michelin Energy Saver (6-7 sezonas), un tieši riepu izturība pārsteidza!
Nu tad jau Ķīnā būs vēl labāki ceļi un tad Luksemburgā vajadzēja būt tikai ganu takām
PL nesen atklāts jauns 23 km Via Baltica posms Szczuczyn - Elk, un līdz gada beigām plāno atklāt arī Via Baltica posmu no LT/PL robežas līdz Suwalki!
OK, interesanti, passatiem jau ir visai laba skaņas izolācija, to VAG uztur. Brīnos par Scala, būs ar to jāizbrauc.
kasinsh79 rakstīja: Ja kādam interesē, Škoda Scala nepilnos 2 mēnešos manā uzraudzībā un lietošanā būs noripinājusi 8tkm, šobrīd patēriņš stabili 5,5 vidēji Viena uzpilde - 100 eur un 1000km. Vakar pie Tallinas komiskā situācijā vienlaicīgi startējām ar Rav4 hibrīdu, kurš nu ko var. Tas 1,0 Tsi izkoda Rav4 tomēr Respektīvi - arī brauc tas auto.
Citādi ļoti priecē klusais salons un tīkamā piekares darbība arī. Ļoti laba stereosistēma, kā jau VAG grupas auto visiem. Esam braukuši mini ceļojumā 5 cilvēki, salonā vietas gana (bagāžniekā - maz). Rodas gan sajūta, ka Scala jau pilna Rīga
Citādi ļoti priecē klusais salons u
---------------------------------------------
Vispār ir jautājums - vai Scala salons tiešām ir kluss, ieriekš cik atceros tika lietots B8, vai arī salīdzinot ar to, Scala salons liekas kluss?
Mirgo kvelsveces simbols un nav jaudas...VW B6 2.0 TDI 2005.
_________________________________________
ir bijis, katalizators vainīgs (ciet), iespējams nepieciešams DPF sist kap remonts. Visdrīzāk defekts nebūs saistīts ar degv filtra nomaiņu! Ok te jau arī pateikts .. "aizdrists Dpf filtrs"
Gandrīz tā jau ir, riteņu bāze ir: jaunā Octavia - 2686 mm; VAG B6 -2709 mm; VAG B8 - 2786
iciks rakstīja: Iz savas un zināmu ļaužu pieredzes - vislabāk doties ir tieši no rīta. Oficiāli vaļā laikam ir 8os, bet faktiski mazliet iepriekš jau tauta iet un viss notiek.
Tas var būt labs variants, ja nav dižu iespēju iepriekš pieteikties un elektroniski visu nokārtot.
Es jau vispār vecmodīgs cilvēks, bet šeit bez tās elektroniskās lietas ir nāves numurs.
OK, svaiga pieredze Rīgā, Antenas ielā 2, šo piektdien 20.05.22. Laiki no dok izdrukām: samaksāju par apskati - 18:42; atgāzu protokols - 18:54, TA protokols - 19:17.
Sanāk, ka labāk braukt dienas beigās, kādu stundu pirms darba laika beigām.
Un izskatās, ka mūsu kalnu maršrutā atklāts vēl viens paliels atjaunots posms pirms Czestochowa, tur agrāk bija 2+2 ar luksoforiem, tagad izskatās ir 3+3 ar divu līmeņu krustojumiem. PL nebeidz pārsteigt!
www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Otwarto-nowy-odcinek-autostrady-A1-n162925.html
Nu nu, tad jau pasaulē vislabākajiem ceļiem būtu jābūt Ķīnā! Nez kā tad labos ceļus būvē un uztur slovēņi 2,1 milj iedz??
Nu jā, arī tas posms top visai ātri, te ir sākums pie Suvalkiem:
www.youtube.com/watch?v=v9kQT2DSfqA
Un te ir LV braucējiem pazīstamais posms pie LT/PL robežas:
Uz Via Baltica Pl, kārtējā jaunuzbūvētā ceļa posma atklāšana, tas ir uzreiz aiz Suvalku apvedceļa virzienā uz Elk, vēl klāt 20 km. Kopā ar Suvalku apvedceļu posms būs ap 44 km, tam klāt nāk šovasar atklātie posmi Kolno (pagrieziens uz) - Staviski, ap 33 km + vēl 17 km aiz Lomžas.
Līdzīga pieredze, jau pirms gadiem 6-7 atgriezāmies no slēpošanas AT, bija labs mājupceļš, izbraucot vakarā, ap 17iem no kalna LV (uz robežas) bijām ap kādiem 12 otrā dienā, braucot biju ļoti pieradis pie sniega putras uz ceļiem, LV pat ceļš bija tīrāks, kā LT, kaut bija sasnidzis dziļš sniegs, notīrot to, gar ceļu bija sastumti augsti sniega vaļņi, bet braukšana likās droša pat ar 100 -110 -120 visu laiku. Aiz Bauskas panācām vienu Landcruiser, kurš liekas redzot, ka apdzenam, palielināja ātrumu nedaudz. Priekšā bija garš pārredzams ceļa posms, vismaz 1000m, pretī neviens nenāca, lai ātrāk apdzītu vēl palielināju ātrumu virs pierastā, un iebraucu pretējā joslā lai apdzītu. UN aptuveni 500-600m (varbūt vairāk) priekšā, nez no kurienes izdrāzās Golf III, un brauca mums pretī!!! Apdzīšanai vietas vairs nepalika. Izdevās tomēr atlikušajā posmā samazināt ātrumu tik daudz, lai atgrieztos savā joslā aiz auto kuru bija plānots apdzīt. Tālāk visi braucām klusēdami, pārdomājot, kas būtu noticis, ja Golfs būtu izgriezies pretī drusku vēlāk !!! Zīmes par krustojumu tur nebija. Pēc tam sapratu, ka Golfs bija braucis pa kādu mazo ceļu kas ved uz mājam pie ceļa uz Bauskas šoseju, BET nebija redzams aiz augstā sniega vaļņa. Tā, ka ļoti bīstamas situācijas var rasties tur kur tādas nekādi nav gaidāmas!
Interesanti, ka arī svētdien bijām Papē, bet pa lietu nevienu dinamiski braucošu mk2 nemanīju Uz Papi aizbraucām nevis pa Klaipēdas šoseju, bet no Jūrmalciema, pa meža celiņu, kas vietām iet pa kāpu pa pašu jūras krastu. Sakarā ar reljefu braucienam tika izmantots L200, kam arī Papes -Klaipēdas šos posms nesagādā problēmas, bet jāpiekrīt, ka tas ceļa posms ir nožēlojams, izbraukts ar trepi, noteikti netiek pietiekami uzturēts, greiderēts laikam novada dome cer, ka paši lietuvieši, kas Papē mājas sacēluši to ceļu noasfaltēs
OK, par tēmu, pirmais no trijiem Via Baltica posmiem, kurus jāatver kustībai 2021.gadā, ir atvērts no 14.07., braucot no LV tas ir aiz Lomža, 17.km garumā, dublē esošo 677, no Lomža uz Ostrow Mazowiecka.
Kaut kā stabiņus tur nemana bet tas ir tas pats Via Baltica, kas LV ved cauri Baltezeram
anoagask rakstīja:
GB12 rakstīja: Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...
Labojums - nevis remontē, bet būvē 2+2 autobāni blakus vecajam kauņas-suwalku ceļam. 50kmh, būvtehnikaun kravinieki, kas iebrauc/izbrauc no būvobjekta
Jā, braucot janvārī, likās, ka tur jau kādi 15 km bāņa vienā virzienā ir gatavi, satiksme daļēji jau bija pa to. Būtu interesanti dzirdēt, cik daudz ir gatavs tagad? kaut kur lasīju, ka līdz šī gada beigām posmam no PL/LT robežas līdz gatavajam bānim pie Marijampoles jābūt gatavam. Arī šogad PL jāpabeidz Lomžas apvedceļš, līdz ar to braucienos uz EU, divu joslu ceļš sāksies, jau ar Kauņas Klaipēdas maģistrāli, no vietas, kur tai pievienojas Via Baltica.