Kārtot: Augošā secībā
1 2
seller 29.07.2022 23:39

OK, interesanti, passatiem jau ir visai laba skaņas izolācija, to VAG uztur. Brīnos par Scala, būs ar to jāizbrauc.

seller 29.07.2022 22:13

kasinsh79 rakstīja: Ja kādam interesē, Škoda Scala nepilnos 2 mēnešos manā uzraudzībā un lietošanā būs noripinājusi 8tkm, šobrīd patēriņš stabili 5,5 vidēji Viena uzpilde - 100 eur un 1000km. Vakar pie Tallinas komiskā situācijā vienlaicīgi startējām ar Rav4 hibrīdu, kurš nu ko var. Tas 1,0 Tsi izkoda Rav4 tomēr Respektīvi - arī brauc tas auto.

Citādi ļoti priecē klusais salons un tīkamā piekares darbība arī. Ļoti laba stereosistēma, kā jau VAG grupas auto visiem. Esam braukuši mini ceļojumā 5 cilvēki, salonā vietas gana (bagāžniekā - maz). Rodas gan sajūta, ka Scala jau pilna Rīga

Citādi ļoti priecē klusais salons u

---------------------------------------------

Vispār ir jautājums - vai Scala salons tiešām ir kluss, ieriekš cik atceros tika lietots B8, vai arī salīdzinot ar to, Scala salons liekas kluss?

seller 07.07.2022 14:03

Mirgo kvelsveces simbols un nav jaudas...VW B6 2.0 TDI 2005.

_________________________________________

ir bijis, katalizators vainīgs (ciet), iespējams nepieciešams DPF sist kap remonts. Visdrīzāk defekts nebūs saistīts ar degv filtra nomaiņu! Ok te jau arī pateikts .. "aizdrists Dpf filtrs"

seller 03.06.2022 12:15

Gandrīz tā jau ir, riteņu bāze ir: jaunā Octavia - 2686 mm; VAG B6 -2709 mm; VAG B8 - 2786

seller 22.05.2022 9:25

iciks rakstīja: Iz savas un zināmu ļaužu pieredzes - vislabāk doties ir tieši no rīta. Oficiāli vaļā laikam ir 8os, bet faktiski mazliet iepriekš jau tauta iet un viss notiek.

Tas var būt labs variants, ja nav dižu iespēju iepriekš pieteikties un elektroniski visu nokārtot.

Es jau vispār vecmodīgs cilvēks, bet šeit bez tās elektroniskās lietas ir nāves numurs.

OK, svaiga pieredze Rīgā, Antenas ielā 2, šo piektdien 20.05.22. Laiki no dok izdrukām: samaksāju par apskati - 18:42; atgāzu protokols - 18:54, TA protokols - 19:17.

Sanāk, ka labāk braukt dienas beigās, kādu stundu pirms darba laika beigām.

seller 13.01.2022 18:23

Un izskatās, ka mūsu kalnu maršrutā atklāts vēl viens paliels atjaunots posms pirms Czestochowa, tur agrāk bija 2+2 ar luksoforiem, tagad izskatās ir 3+3 ar divu līmeņu krustojumiem. PL nebeidz pārsteigt!

www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Otwarto-nowy-odcinek-autostrady-A1-n162925.html

seller 09.01.2022 23:01

Nu nu, tad jau pasaulē vislabākajiem ceļiem būtu jābūt Ķīnā! Nez kā tad labos ceļus būvē un uztur slovēņi 2,1 milj iedz??

seller 08.01.2022 11:56

Nu jā, arī tas posms top visai ātri, te ir sākums pie Suvalkiem:

www.youtube.com/watch?v=v9kQT2DSfqA

Un te ir LV braucējiem pazīstamais posms pie LT/PL robežas:

www.youtube.com/watch?v=CVvJVcxbEzc

seller 07.01.2022 16:27

Uz Via Baltica Pl, kārtējā jaunuzbūvētā ceļa posma atklāšana, tas ir uzreiz aiz Suvalku apvedceļa virzienā uz Elk, vēl klāt 20 km. Kopā ar Suvalku apvedceļu posms būs ap 44 km, tam klāt nāk šovasar atklātie posmi Kolno (pagrieziens uz) - Staviski, ap 33 km + vēl 17 km aiz Lomžas.

www.youtube.com/watch?v=VKQLqnB9G68

seller 16.12.2021 20:21

Līdzīga pieredze, jau pirms gadiem 6-7 atgriezāmies no slēpošanas AT, bija labs mājupceļš, izbraucot vakarā, ap 17iem no kalna LV (uz robežas) bijām ap kādiem 12 otrā dienā, braucot biju ļoti pieradis pie sniega putras uz ceļiem, LV pat ceļš bija tīrāks, kā LT, kaut bija sasnidzis dziļš sniegs, notīrot to, gar ceļu bija sastumti augsti sniega vaļņi, bet braukšana likās droša pat ar 100 -110 -120 visu laiku. Aiz Bauskas panācām vienu Landcruiser, kurš liekas redzot, ka apdzenam, palielināja ātrumu nedaudz. Priekšā bija garš pārredzams ceļa posms, vismaz 1000m, pretī neviens nenāca, lai ātrāk apdzītu vēl palielināju ātrumu virs pierastā, un iebraucu pretējā joslā lai apdzītu. UN aptuveni 500-600m (varbūt vairāk) priekšā, nez no kurienes izdrāzās Golf III, un brauca mums pretī!!! Apdzīšanai vietas vairs nepalika. Izdevās tomēr atlikušajā posmā samazināt ātrumu tik daudz, lai atgrieztos savā joslā aiz auto kuru bija plānots apdzīt. Tālāk visi braucām klusēdami, pārdomājot, kas būtu noticis, ja Golfs būtu izgriezies pretī drusku vēlāk !!! Zīmes par krustojumu tur nebija. Pēc tam sapratu, ka Golfs bija braucis pa kādu mazo ceļu kas ved uz mājam pie ceļa uz Bauskas šoseju, BET nebija redzams aiz augstā sniega vaļņa. Tā, ka ļoti bīstamas situācijas var rasties tur kur tādas nekādi nav gaidāmas!

seller 10.08.2021 9:01

Interesanti, ka arī svētdien bijām Papē, bet pa lietu nevienu dinamiski braucošu mk2 nemanīju Uz Papi aizbraucām nevis pa Klaipēdas šoseju, bet no Jūrmalciema, pa meža celiņu, kas vietām iet pa kāpu pa pašu jūras krastu. Sakarā ar reljefu braucienam tika izmantots L200, kam arī Papes -Klaipēdas šos posms nesagādā problēmas, bet jāpiekrīt, ka tas ceļa posms ir nožēlojams, izbraukts ar trepi, noteikti netiek pietiekami uzturēts, greiderēts laikam novada dome cer, ka paši lietuvieši, kas Papē mājas sacēluši to ceļu noasfaltēs

seller 18.07.2021 11:08

OK, par tēmu, pirmais no trijiem Via Baltica posmiem, kurus jāatver kustībai 2021.gadā, ir atvērts no 14.07., braucot no LV tas ir aiz Lomža, 17.km garumā, dublē esošo 677, no Lomža uz Ostrow Mazowiecka.

Kaut kā stabiņus tur nemana bet tas ir tas pats Via Baltica, kas LV ved cauri Baltezeram

www.youtube.com/watch?v=X8NHTYvO62k

seller 23.05.2021 11:19

Atradu labu datubāzi par EV, daudz ko apgaismoja. Mūsu tirgotāju lapās neizdevās atrast tehn datus.

ev-database.de/pkw/1280/Skoda-Enyaq-iV-80

Interesanti dati par iespējamo reālo nobraukumu, tie apstiprina, ka ātrumā pa autobāni nobraucamais attālums ir mazāks nekā pilsētas režīmā. Mēģina parādīt atšķirības ziemā/vasarā.

Reale Reichweite Prognosezwischen 300 - 615 km

Stadt - Winter * 415 km

Autobahn - Winter * 300 km

Kombiniert - Winter * 355 km

Stadt - Sommer * 615 km

Autobahn - Sommer * 385 km

Kombiniert - Sommer * 485 km

Un ne visai patika šis, pašmasa /pilna masa:

Leergewicht (EG) 2090 kg

Zulässige Gesamtmasse (zGM) 2616 kg

bet tomēr kaut kādu piekabi jau arī var pavilkt, nobraukumus tam gan nav norādīts:

Anhängerkupplung Option Ja

Anhängelast ungebremst 750 kg

Anhängelast gebremst 1000 kg

Kopumā dati rāda, ka tas tomēr vairāk domāts braukšanai pilsētas režīmā. Ir tur arī detalizēti dati par uzlādes ātrumu, lādējot dažādos veidos.

seller 12.05.2021 15:50

OK, būs bijis tas otrs ceļa posms, starp Rudbāržiem un Durbi. Uz to pusi bieži nebraucu, reizi, divas gadā sanāk.

seller 08.05.2021 8:24

Nezinu, pēdējie 10 - 15 km pirms Liepājas, segums labs bet līkumi ar 110-120 auto "met ārā", ieplakas nepārskatāmas, pagriezienos ceļš reti ir pārskatāms pietiekamā distancē apdzīšanai, kopumā ātra braukšana tai posmā nav komfortabla. Labs ir posms no Rīgas līdz krustojumam ar Tukums - Jelgava, un arī aiz tā līdz Brocēniem - tur varēja arī likt 100 km/h.

seller 07.05.2021 20:31

Ok, paldies, noderēja ar aplikāciju šodien tiku cauri 50 min laikā. 2008 g VAG B6 bez gatavošanās, kā no ielas, izgāja apskati ar vienu 1. Nobraukums tagad ir 366841.

seller 07.05.2021 8:17

Tāda varianta kā praktisks ģimenes universālis ar 5 vietām un grabažnieku vienkārši nav.

-----------------------------------------------------------------

tā ir, un te ir problēma dziļāka, tehnoloģiska, cerams, ka tikai pagaidām, jo EV ar smago bateriju un CVT nespēj veikt lielus attālumus vedot 4-5 cilvēkus lielā vai vidējā ātrumā, kā arī nespēj vilkt auto svara piekabi nepieciešamības gadījumā. Minētie praktiskie momenti neļauj pagaidām izskatīt EV, kā pamata braucamo.

seller 06.05.2021 17:19

Man rīt !!!

seller 15.04.2021 12:01

VAG b6 2008, šāda parādība signalizēja par nepieciešamību nomainīt turbīnas aktuatoru. Pēc dzinēja izslēgšanas/ iedarbināšanas normāla darbība atjaunojās līdz bija nepieciešams palielināt slodzi dzinējam (paātrināties). Tad jaudas samazinājums atkal atkārtojās, bet ne ar pirmo paātrinājumu. Pēc aktuatora nomaiņas tikai normāla dzinēja darbība, nu jau gandrīz 3 gadus.

seller 02.04.2021 17:18

OK, pie tā nobraukuma tad bija pavisam trīs TA?? Saprotu, ka bija intervāla serviss +/- 30 tk?

seller 27.03.2021 15:02

OK, izspiedējcilindrs bija ražotāja, tātad paliek otrais, nodilums.

seller 22.03.2021 8:12

Detaļās netika izpētīts, jo nav ne laika ne izpratnes iedziļināties, diemžēl. Sajūgs neslīdēja, vismaz tas vēl nebija pamanāms. Problēma bija, ka to vairs nevarēja izspiest (atvienot) pat līdz galam nospiežot pedāli, un pārslēgšanās notika pieliekot arvien lielāku spēku (jo sajūgs nekad nebija līdz galam izspiests), izspiešana notika pedāļa gājiena pašā apakšā (grīdā), un tad arī nepietiekami. Visi, kam tika rādīts ieteica mainīt. Tā kā jābrauc katru dienu, tas ari tika izdarīts. Man pašam bija jaut - vai sajūga izslēgšanos nevar regulēt kā vecajiem auto, teiksim, lai tas izspiežas agrāk, pedāļa gājiena sākumā, vai vidū, kā tas ir jauniem auto?? Ja ir ideja, ka tas varēja būt kas cits - uzraksti, tagad jau otrais komplekts tuvojas 200 tk!

seller 20.03.2021 21:01

Tas ir labs nobraukums. Man pie 202 tk km, pat līdz galam nospiežot sajūga pedāli, vairs nebija iespējams pārslēgt pārnesumus nelaužot pārnesumkārbu, nācās vien mainīt visu komplektu.

seller 20.03.2021 19:07

2008 VAG B6 sajūga/spararata komplekts tika nomainīts pie 202 tk km.

seller 10.03.2021 8:50

Pēdējo reizi bija apt 1995-96. Arī tad nesasala, bet liekas sabiezēja, pēc pielaišanas tvertne visdrīzāk sasila no recirkulējošās degvielas un vairs nekas līdzīgs netika novērots. Auto bija VAG B2 1981 D1,6 Pazīme bija, dzinējs "nevelk", tomēr noņemot slodzi brīvgaitas rpm neslāpst. Manuprāt, lietojot EU atbilstošu DD, sekojot filtram, tvertnei attiecībā uz ūdeni, sasalšana ir maz iespējama par ja ir normāla ziema. VAG B6 CR TDI 12,5 g. laikā nav bijusi situācija, kad nevar iedarbināt jebkuros laika apstākļos.

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti