Kārtot: Augošā secībā
1 2
seller 22.08.2019 16:58

msh rakstīja: No eļļas temperatūras rādījuma jēga ir divās situācijās - vācu bānis vai trase - pie mums tiešām tas cipars ir vairāk ziņkārības apmierināsanai. Bet nu stāsts jau ir par to ka tas digitālais spidometrs netiek izmantots tam, kam to varētu izmantot [parādot uz tā daudz informācijas - tu tik iedomājies kas būtu ja uz tā ekrāna varētu izmest visu motora OBD informāciju], bet tikai kā bling bling, ko mēģināt iesmērēt par baigo fīču - bet reāli vienīgais "uzlabojums" - smukas multenes, domātas tam lai vadītājs MAZĀK skatītos uz ceļa

Gluži nevar piekrist, pie mums tas ir labs rādītājs tieši aukstā laikā, kad dzeses šķidrums silst daudz ilgāk, bet redzot, ka eļļa jau sāk iesilt var jau sākt braukt kārtīgi. Un tas ir daudz ātrāk nekā sekojot dzeses šķidruma temperatūrai (runa ir par VAG dīzeļa (B4 1Z) iesildīšanu gaitā, jo bez slodzes tas silst ļoti ilgi).

seller 15.08.2019 7:22

Par tēmu:

PL atvēruši satiksmei vēl vienu A1 maģistrāles posmu (33 km!!!) aiz Čestohovas, kas lieti noder arī LV iedzīvotājiem dodoties ziemas brīvdienās uz Alpiem

czestochowskiedrogi.pl/aktualnosci/roboty-drogowe/otwarcie-odcinka-a1-pyrzowice-czestochowa-poludnie/

seller 06.08.2019 11:00

visdrīzāk tas ir e-mobiļu lādētājs, ko darbina automātisks elektrības dīzeļģenerators !!

seller 05.08.2019 18:20

Gribas piekrist par to, ka tieši šovasar īpaši daudz ir pamanāmi kūpošie auto, pie tam arī visai pajauni! Parasti tie ir melni dūmi, kas palielinās konkrētajam eksponātam mēģinot ieskrieties, kas varētu liecināt par degvielas nepilnīgu sadegšanu, katalizatora neesamību u.c. Un tie galīgi nav dūmi no katalizatoru automātiskās izdedzināšanas, šajā gadījumā nekādi papildus dūmi neizdalās, tikai smaka un karstums.

seller 28.07.2019 18:46

Ja par degvielu tad, kur pazudušas Shell franšīzes degvielas uzpildes stacijas?? Ceļā uz Jūrmalu tā viena rēgojas ar noņemtām atpazīšanas zīmēm?? ! Kur palikusi kvalitatīvā britu/holandiešu degviela??

seller 23.07.2019 11:19

Diemžēl tā izskatās!

pie tam Via Baltica neveiksmīgā 1,5 joslu varianta vietā varēja būvēt skandināvu tipa 2/1/2 (faktiski trīs joslu) ceļus, kā tas ir piemēram EE, posmā pēc pagrieziena uz Hāpsalu (braucot no Tallinas uz Pērnavu). Šķiet, ka izmaksu ziņā tas ir visoptimālākais risinājums!?

seller 18.07.2019 8:48

Nu jā, kur tad B8 Facelift ar Travel Assistant, un uz nāvi notiesāto EVO CR TDI ???

seller 06.07.2019 10:02

nu jā jāsaka ka tas dzinējs citu degvielu, kā Neste/Statoil + pāris reizes gadā DE,AT, PL tankos lejamo nav redzējis. Kas ir ļoti svarīgi, jo sūknis jau arī eļļojas no degvielas. Nezinu, kāda ir netīrumu, ūdens piemaisījumu un skaidu norma šajās degvielās!

Kopumā man liekas, ka ar garo intervāla servisu lietojot to pašu degvielu izdevumi varētu būt pat zemāki, jo eļļas maiņas serviss jāveic gandrīz divreiz retāk.

seller 05.07.2019 22:25

ir bijušas tikai dīlera apkopes, 11.pēc kārtas bija vakar filtrus viņi uzstāda, pie tam B6 nav filtrs ar maināmu korpusu, bet tiek mainīts tikai filtra elements, tā man skaidroja. Līdzīgi bija 1965.gada AZLK Moskvitch 408

seller 02.07.2019 10:04

Volx rakstīja: Parasti jau pie eļļas raksta arī 5w-20, 0w-40 utml. Arī tas longlife ir tik nosaukums, kā eco, piemēram.

Un par pašu eļļu arī ne vārda. Interesanti jau kura eļļa labak darbojas ziemā, kurai labaka degvielas ekonomija utml. Šaja gadījumā, kad tiek lietota tikai viena, tad jau arī nav ar ko salīdzināt.

SAE 5w-30, VW 50400/50700

seller 02.07.2019 7:05

Varētu būt uz Paņevežu, pie tam no Šauļiem pirmie aptuveni 10-12 km būs bānis!

seller 01.07.2019 7:15

VAG B6 CBDC 2008/12, tikai intervāla serviss pēc borta datora norādēm, vidēji ik pēc 28 tk.km, tiek sasniegts aptuveni 1.g laikā, tikai ražotāja Long life eļļa, nobr 0-318 tk. km. Dzinēja darbība visā periodā izcila, starp eļlas maiņu nekad nav pieliets vairāk kā 1l tās paša eļļas. Dzinējam mainīts tikai turbīnas aktuātors pie 289 tk.

seller 21.06.2019 21:48

mazs veikls, visai aprīkots braucamais ir Seat Ibiza - jaunā VW Polo klons. Norādītajā ciparā tāds liekas ietilpst pat jauns.

seller 18.06.2019 10:28

Volx rakstīja: Kapēc neviens nestāsta, kas skatāms manā Munameģa maršrutā?

Apē vai ta nav nekā?

Kornetu ezeri, turpat uz Munameģi sanāk pa ceļam!

seller 03.06.2019 7:01

VAG B6 0-318 000 km, Samsung !

seller 17.04.2019 15:08

GB12 rakstīja: Kas tas par jampampiņu iesārņo manu topiku? Māri?????

Cik ir bijuši braucamie pēc tā B6, kam šis topiks veltīts??

Man bija B6 topika atvēršanas brīdī, un tas pats ir vēl tagad !

seller 14.04.2019 10:15

Vakar PL atvērts satiksmei Suvalku apvedceļš, kas kopā ar jau gatavo posmu veido jau 25 km Via Baltica PL ziemeļaustrumos.

Pēc ceļiem spriežot izskatās, ka PL atrodas kādā citā Eiropas Savienībā nekā LV

wyborcza.pl/7,155287,24646866,obwodnica-suwalk-na-niedziele-palmowa-pierwsza-nowa-droga-w.html

seller 23.02.2019 10:07

Kā ar Mirai?? Bet to laikam te uz vietas nevar uzpildīt??

seller 01.02.2019 16:42

Tomēr interesē

Vai šie mehi var nosaukt konkrētu gadījumu, kad kāds viņiem zināms braucējs ir paņēmis jaunu VAG (pēc 2009) un ir nobeidzis dzinēju veicot tehniskās apkopes lietojot OEM eļļu intervāla servisa periodos (pēc konkrētā auto borta datora norādījumiem) ??

seller 31.01.2019 13:03

Nu laikam Jums vajadzētu minēt konkrētu gadījumu, kad kāds Jums zināms braucējs ir paņēmis jaunu VAG (pēc 2009) un ir nobeidzis dzinēju veicot tehniskās apkopes lietojot OEM eļļu intervāla servisa periodos (pēc konkrētā auto borta datora norādījumiem) ??

seller 31.01.2019 9:29

teikto varu apstiprināt, ir jau rakstīts, 2008 g. B6 tagad 308 tk km, visas apkopes tikai pēc intervāla servisa, dzinējs pilnīgi OK, nav pagaidām nekādas izdiluma, bojājumu pazīmju, nedūmo. Uzskatu, ka padomi OEM eļlu mainīt biežāk ir zināms provinciālisms, vai arī vienkārši vēlme 2x noplēst samaksu par apkopi Piekrītu, tiem, kas rakstīja, ka jaunam auto pirmajos 30 tk mainīt ražotāja eļļu varētu pat būt bīstami, jo tur visdrīzāk ir ielieta eļļa dzinēja piestrādei, kam visdrīzāk jānotiek pilna intervāla servisa cikla (30 tk) garumā. Un vēl, manuprāt LV ar OEM eļļu var droši braukt tos 30 tk, jo LV nav ātrgaitas ceļu, pa kuriem braucot dzinējs ilglaicīgi darbojas patērējot 50% un vairāk no dzinēja jaudas.

seller 12.01.2019 12:01

20 g. nesanāks virsbūve pāris vietās rūsē, par ko brīnos, jo pirms tam B4, nerūsēja vispār. Taisos braukt kamēr servisa grāmatā vairs nebūs vietas, vēl divām TA ir tad jābūt 360 tk km. Vēl - varētu būt, ka dzinēja labo stāvokli daļēji nodrošina arī tas ka:

- nobraukums 60-65% sanāk ārpus Rīgas;

- intervāla servisa nobraukums salasās - pa 11-12 mēnešiem, tas ir kamēr eļļa vēl nav novecojusi (2.gadi);

- atbraucot mājās ir jāatver vārti, jāaizver, auto tikmēr darbojas tukšgaitā, sanāk, ka vienmēr pēc ātrākas braukšanas dzinējs kādas 3-4 min darbojas atvieglotā režīmā, kas novērš iespējamo turbīnas pārkaršanu, kas būtu iespējama, ja pēc ātras braukšanas, dzinēju uzreiz aptur;

- lietota tiek tikai Statoil, tagad Nestes degviela.

seller 11.01.2019 20:38

Nezinu, mana pieredze rāda, ka Long life eļļu var nemainīt biežāk nekā intervāla servisa dators prasa (noteikts 30000, praksē bija 26-29 tk), braucu jau 10 gadus ar B6 CR TDI (2008.12.- tika ņemts jauns), nobraukti tagad 304 tk, eļļa mainīta tikai pēc intervāla servisa datora paziņojumiem, pavisam bijušas 10 apkopes, eļļu bija jāpielej līdz 1 -1,5 l starp apkopēm, pēdējās TA pa nullēm. Dzinējs nav sagādājis vispār nekādas problēmas, nav ticis ne regulēts, nekas cits nav bijis darīts, pie 301 tk tika mainīts turbīnas aktuātors, pirms laba laika vēl kaut kāds regulators pie ģeneratora, vairāk nekas dzinējam nav bijis jālabo!

seller 03.01.2019 12:22

Nu tuvāk tēmai:

izskatās, ka jau nākošā gadā varēs braukt pa jauno Suvalku apvedceļu, kas pieslēgsies jau izbūvētajam pirmajam īstās Via Baltica posmam, kopā tad būs jau kādi 25-27 km maģistrāles.

www.youtube.com/watch?v=koG5YPxHFw8

un izrādās, ka top arī Čestohovas apvedceļš, kas pieslēgsies jau gatavajai A1 maģistrālei Katovices lidostas rajonā, kas jau tālāk ir gatava līdz CZ

www.youtube.com/watch?v=dzhzq2mm1JM

seller 12.12.2018 10:55

ja skatiens (objektīvs) netiek pagriezts spilgta avota virzienā, nekas nespēs tevi apžilbināt.

------------------------------------------------------------------------

Tā ir, tāpēc man vēl mācīja, un to vienmēr daru, - ja nāk pretī un nepārslēdzas (žilbina), tad obligāti jāskatās uz savas ceļa puses apmali (labo) - kādus 10-5 m pirms sava auto, jo tur var būt, kaut kas, kas nav pamanīts tieši pretimbraucēja spēcīgās gaismas dēļ.

Šai variantā: 1.kā jau rakstīts - acis nežilbst jo neskaties uz pretimbraucošā lukturiem;

2. vari pamanīt kādu šķērsli, gājēju, ko nekad nepamanītu skatoties uz žilbinošajiem pretimbraucēja lukturiem (tā ir bijis pāris reizes, pa vairāk nekā 30 g, bet tomēr).

Ja pamanu, ka pretimbraucējs tomēr jau stipri pietuvojies tomēr nepārslēdzas, vai arī viņa "tuvie" žilbina nost, slēdzu tālos, un daru, kā aprakstīts iepriekš

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti