650 rakstīja: Tur bij tā, ka pie snowbrakinga vispār nekad nepielaida tos,kuri galīgi izgāzās tajā pirmajā disciplīnā wetbrakingā.
Jāpiezīmē vēl arī to, ka snowu tur mēra no 50km/h, bet wet-u no 80km/h.Attiecīgi kā citur dry no 100km/h un ice laikam no 30km/h.
Nu ja kāds no pretendentiem pamanās kādam citam pakāst krietnus trīs korpusus uz mitra vai pārīti uz sniega- tad ir jautājums ,par ko šī starpība varētu izvērsties teiksim no 100km/h uz sniega vai "likumīgajiem" 140 uz prasti mitra asfalta.Vai no 120 uz reāla ledus.
Pie kam tas tur 50pretendentu bremžutests parasti ir ar tādiem plašpatēriņa izmēriem kā 205/55/16 vai agrāk pat ar 195/15 - no šejienes vēl papildjautājums par TO, kas notiek, ja kāds Ass mauc pa šļuru teiksim ar 255/19..
Domājams , ka visā visumā tie testētāji ir tādi diezgan taisnīgi,lai gan viena un tā paša riepas modeļa uzvedība dažādos platumos un augstumos var atškirties diezgan dramatiski. Agrāk savureiz pat bija izlasāma taisnība par to, ka krietna daļa ziemas riepu ir klusākas par vasarenēm un ka "nesasalušos"(!) apnulles apstākļos var gadīties, ka daža laba vasaras riepa apstājas ātrāk un stūrējas labāk, kā viena otra ziemas vai pat c/europas- atšķirībā no atsevišķu konteksta izrāvēju pasakām/Par!
Nu nezinu, ar Sailun Ice Blazer Alpine Evo 1 vakar pa sausu asfaltu ap 30 km, šorīt pa Rīgas šļuru ap 20 km, viss tuvu ideālam. Protams redzēsim, kā būs mīnusos un sniegā, it kā sniegā tik labi neejot, salā paliekot cietas, bet tas jāredz praksē. Riepas ir mīkstas, sāni elastīgi, bija bažas par to, ka tās tomēr ir XL, braucot virs 90 km/st ir zināma protektora "dziesma", bet nav traucējoša. Jūtams, ka riepas ir smagākas, bet tas ir visām ziemenēm salīdzinot ar vasaras. Atsauksmēs arī rakstīts, ka ātri dilstot, nu to arī redzēsim praksē, pats ceru nobraukt 2-3 sezonas.
650 rakstīja: Nu bet tu taču saproti no visa augstāksamurgotā, ka Sailun te ir pati ADVANCĒTĀKĀ ķiniešu riepu marka! Bez tās ir vēl teju pus/simta "citu" ķīnieš marku un modeļu, no kuriem krietna daļa ir braukšanai bīstami suudi (gaitā (un apstākļu maiņas apstākļos!!!) mazpronozējami).Kurus itin neviens "uzraugs" šeit nekad nav ne kontrolējis, ne sertificējis!
Kad (ja) kāda persona savam trešajā valstī ražotajam auto (likumigi ievestajam!!) noopērk eijBaijā pagrieziena lampiņu vai (pasargi Die's!) lukturi- uzreiz rodas iespēja, ka muitas dienesti viņu novirzīs uz PTAC un ka viņam (par šādu vienreizēju vienprersonisku štrunta pirkumu!) pieprasīs "iesniegt" CE,SAE,tŪV un vai pat oficiālu CIA/NHTSA/usaCssd drošibass izziņu- taču šo te visu ķiniešsuudu massveida ievedējiem acīmredzami neviens neko lieku neprasa. KĀ tas viss tā var būt- ari to diemžēl neviens lohs/regulārais nezin un diez vai arī kādreiz uzzinās.
Ja tevi apmierina- ok, tad tu esi izdarījis pareizo izvēli.Riepas smagākas- nu tas taču atkarīgs ir no modeļa- starpība pat vienādā izmērā var būt pat krietns pusotrs kg! Es arī "visu mūžu" braucu ar GY,M,C un/vai D, taču šobrīd man mazāk kur "jāskrien" un ir pašā europass centrā ražotas C pakļautībā esošas 110 gadu vēsturiskas "firmas" izstrādājumi, kuri 235 izmērā "uz assfalta" stūrējas labāk pat par dažu labu pasaules lielāko Brendu produkciju 255 platumā! Vai tās ir simtpunkt drošas uz ledus vai katrreiz pie kādiem specifiskiem sniega apstākļiem- nu nekādīgi NĒ, tā nav!
Vai jebkas uzvedīsies vienādi ar 8mm un pēc 2g jau ar 6mm- nu te var "prognozēt" gandrīz 100%tīgi, ka būs manāma atšķirība! Neviens pagaidām nav ielicis 110punkt ticamu info par to, kā izpaudīsies šīgada modeļa jaunākais Sailuns pēc 3 sezonām un ar ss-a cienīgiem 5,5mm atlikuma ;p
OK, tas viss skaidrs, nezināmus PRC brendus apejam ar līkumu. Man arī nav jābrauc ar 200 km/h. daļēji Sailun paņēmu, jo ātrumā citas, ko gribēju, nebija pieejamas. Man pagaidām vislabakās ziemenes ir bijušas Fulda Cristal Control, tas ir salīdzinot ar Kleber, Gislaved un Kumho. Augstā gala riepas neesu pircis. Gan jau arī šīs pāris sezonas nostrādās!