nu par pateriņiem, man Pasātā B6 ir ir tāds dzinējs, kā minēts sākumā - CDBC 81 kW. Nobraukti ir ap 131 tk, vidējo esu gan fiksējis tik pāris reizes, tas ir zems, 2010. braucot uz Korsiku un atpakaļ, kopā ap 5600 km vidējo kopējo rādīja 4.8 l/100 (PL, AT,CZ, FR, DE visu veidu ceļi, Korsikas kalnu ceļi - īpašs stāsts). Pa Latviju vidēji sanāk braukt apt 30% pa Rīgu pārējais ārpus, patēriņš vidējais būs tāds pats. Vakar braucot centrs, mangaļi jaunciems berģi, apskatīju vidējo, kopā 31 km, vid patēriņš bija 4.4. par šo dzinēju iespaids tāds, ka tas ir deforsēts standarta 103 kW CR TDI, manuprāt domāts, takšiem un mazam pilsētas komerctransportam, jo salīdzinājumā ar standarta, liekas ir nedaudz ekonomiskāks pilsētas ciklā. Arī kravnesība šim b6 ir lielāka, kā citiem ar dīzeļa dzinēju. Pirmie divi pārnesumi ir " īsi" tāpēc dzinējs, lai auto izkustinātu ir vairāk jāgriež, un tiek panākts ekonomiskāks ieskrējiens (pieliekot lielāku jaudu), savukārt trešais pārnesums jau ir max elastīgs 35 - 100+ km/h. Auto nav sestā pārnesuma, tas uz bāņiem pietrūkst, savukārt braukājot pa LV, auto augstākajā pārnesumā ir dzīvāks, dinamiskāks, jo augstākais pārnesums nav tik ļoti pazemināts, kā sešpakāpju.
Nu tāds te apcerējums no citiem dzinējiem, liekas izcils ir VAG jaunais 1.8 FSI, kura jauda sasniedz 132 KW, pie tam griezes moments ir kā dīzelim - 250 nm, un pieejams jau pie 1250 rpm (gandrīz no brīvgaitas) !! - tas varētu pretendēt uz "baudāma" dzinēja apzīmējumu, vai citiem vārdiem) , tas ir četrkatlu benzīnnieks ar ļurbu pie tam ar ķīseļa griezes momentu)
salīdzinātu Vāciju, Norvēģiju un Austriju ar Latviju
-----------------------------------------------
Tomēr, un kas nav patīkami, pēdējā laikā parādās milzu atpalicība piemēram no tās pašas Polijas, pirms 2 nedēlām braucot uz Austriju (Vīni) konstatējām, ka arī PL dienvidos var izmantot lielu posmu no jaunās A1 maģistrāles - braucot pa E75 uz čehu robežu, tagad aiz Cestohovas, kādus 30-40 km, jāmeklē norāde pa labi uz Ostrava (ar maģistrāles zīmi), Čehijā, pēc nogriežšanās kādus 10 km ir parastais ceļš tad sākas maģistrāle, kas savienojas ar maksas ceļu Čehijā (kurš pēc jaunā PL posma liekas sliktāks). vienīgi uz jaunā maģistāles A1 posma, ir tilts, kurš nav pabeigts un jāapbrauc pa apvedceļu, ir divi, vieglajiem īsāks - ar norādi līdz 3.5 t, pēc kādiem 10 km atkal sākas maģistāle. Pie tam ar 08.2013 šis maģistrāles posms tiks savienots ar Varšavas - Berlīnes maģistrāli (Strykow), kas nozīmē, ka PL arī dienvidu virzienā, piemēram uz Vīni varēs šķērsot pa maģistrāli, jau sākot no Varšavas.
Vēl pirms 2 gadiem (2010 vasarā) PL dienvidos bija jābrauc pa veco E75 ar luksoforiem utt gar Belsko Bjalu uz Cieszyn.
Latvijā nav neviena kilometra tāda ceļa kā tas A1 posms PL, tā nav dīkšana, bet svaigs novērojums