hmm, mazpilsētā (50 km/st) ķerru ar slotām pamanīja, bet pat tad to sētnieku gandrīz nošķīla ??
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
hmm, mazpilsētā (50 km/st) ķerru ar slotām pamanīja, bet pat tad to sētnieku gandrīz nošķīla ??
Par tēmu: izskatās, ka PL top arī jauns maģistrāles S8 ievadceļš Varšavā, kuru droši vien mūsu puses braucēji gaida jau sen - tas aizstās esošo ievadceļu no Varšavas piepilsētām līdz Ziemeļu apvedceļam (posms ar daudzajiem luksoforiem).
Izskatās, ka līdz gada beigām braucot piemēram uz Berlīni bānis sāksies jau no Belostokas
mapa.targeo.pl/21.2266315,52.345138,24
Nu laikam es varētu pretendēt, ir nobraukti divi pasāti B2, B4, un tagad vēl ir B6, laikam kādreiz būs B8, vai nākošais, jo B6 turas izcili. Uzskatu, ka brauc auto, ne aprīkojums, tāpēc prasības ir minimālas, daudzu mūsdienīgu elementu neesamību uzskatu par auto priekšrocību. B8 ar 1,8 dzinēju manuprāt ir loģisks noslēgums jauna darba auto meklējumiem, cena/ieguvums visdrīzāk ir optimāls, esu lietojis pasātu ar iepriekšējo 1,8 dzinēju, tas ir visai interesants, tam ir panākts ievērojams griezes moments pie zemiem apgriezieniem, kas braukšanu padara līdzīgu vidējam VAG dīzelim, tai pat laikā ar manuālo PK dzinēju pārnesumos var "izgriezt" līdz galam, ja ir vēlēšanās, ko gan nevarēs ar DSG. Ar B8 ar vājāku benzīna dzinēju 1,4 (150) DSG ziemā atbraucām no kalniem, nebija nekāda vaina, kluss, PK slēdzās manuprāt tuvu ideālam, pārkrauts auto (4 cilv + slēpes) tērēja vidēji drusku zem 6/100 km. B8 ar jauno 1,8 noteikti būs vēl labāks, interesēs pieredze praksē.
Godātais, vai neesat iedomājies, ka varbūt kāds dzīvē izpildīja Jūsu šai tēmā iepriekš pausto ieteikumu ??
"Varētu sākt ar strauju bremzēšanu pirms Nordekas autobusiem, lai pasažieri redz, ka neviens pirms Nordekas autobusiem negarantē drošību. Un izvēlas citu - drošāku pārvadātāju. Labak, lai cilveks uzsit punu, izlej kafiju vai pazaudē telefonu autobusā sēžot, nekā kādreiz mirst."
Slikto ceļu paka ziemā mūs ir izglābusi vairākas reizes. Manā skatījumā nenovērtējams pluss.
----------------------------------------------------
Piekrītu, man arī tāda paka ir uz B6, klīrenss ir + 20 mm, motora aizsargs ir no presēta metāla, iztur pat nelielu celmu, vai zālē apslēptu baļķi. Derīga arī vienkārši pa LV vecajiem asfaltētajiem ceļiem, kas pat ja nav ar atklātām bedrēm, ir izbraukti, viļņaini, bet ar paaugstināto klīrensu arī pa tiem var braukt droši, tāpat Rīgā pa tramvaja sliedēm, pārbrauktuvēm utt. Priekš manis ražotāja slikto ceļu paka viennozīmīgi būtu +
Vispār izskatās, ka, ņemot vērā ceļu stāvokli un zināmu praktiskumu, latvja vidējais braucamais varētu būt FWD/AWD universāls ar VAG/Volvo dīzeli vismaz 2l, paaugstinātu piekari un piekabes āķi
Jaa, izskatās, ka ne tikai Audi Q90 manuālis ir lasīts Respect!
Nu nenoturējos neuzrakstījis, jo tieši tāpat bija mums braucot no AT, uz mājām, PL aiz Belostokas, pirms apdz vietas pabraucu garām fūrei, sākās apdz vieta Sztabin, zināju, ka tur ir FR, samazināju un ripoju tai cauri ar krītošu ātrumu, domāju, kur bija FR, mums jau ātrums bija 55-60, kad pamanīju ka tā pati fūre (LT), aizvilka garām pa apdz vietu ar apt 85-90 Pēc apdz vietas beigām, sākām atkal braukt, tur sākas līkumains ceļs caur mežiem Augustovas virzienā, un tā pati fūre ar apt tādu pat ātrumu kā apdz vietā atkal vilkās pa priekšu, diezgan ilgi, kādas min 15-20, kamēr bija vieta drošai apdzīšanai, es uz to braucēju nedusmojos, bet tā arī nesapratu, kāda jēga ir tādai braukšanai?? Bija ap 5 rītā.
OK, varbūt Neste runasvīrs var pastāstīt, vai ieviesīs tādu iespēju, ka viņu automātos var arī ar citu banku kartēm uzpildīties kamēr tvertne pilna (kā ar Swedbank kartēm)? Kāpēc ar pārējām kartēm jālej tikai par zināmu naudas summu, bet nevar vienkārši tvertni pieliet precīzi pilnu, un maksāt pēc faktiski iepildītā, kā tai pašā Statoil ?
sarashkins rakstīja: Atbildot uz uzdoto jautājumu - es personīgi degvielu leju tikai un vienīgi bākā!
Hmm! , kurā bākā tad lej?? Kolkas vai Akmeņraga??
Te citā topic bija sīkāk aprakstīts, pazīme ir, ka arī noslāpētam dzinējam griežas pat pavēsā laikā dzesēšanas sistēmas ventilators, ir dzirdama sīkšana, un zināms karstums izdalās no izpūtēja. Sistēma sāk darboties brauciena laikā, tad vispār neko nemana, darbību var tikai pamanīt, ja ir sākusi darboties braukšanas laikā, un nav pabeigta brauciena laikā, jo tas bija īss. Apturot dzinēju sistēma NEIZSLĒDZAS, tā apstājas tikai, kad ir pabeigta filtra izkurināšana. Dators nekādu redzamu ziņu neizmet. Bet, kā teicu te bija precīzāks apraksts.
Nu pēc pieredzes ar konkrētu nabagauto, man ir B6 ir 8 gadus, ir nobraukti 251 tk km, ir DPF, bet nekad nav bijusi ar to nekāda problēma, auto ir automātiska DPF izdedzināšanas sistēma, kas darbojas patstāvīgi, te tas bija citā tēmā aprakstīts. Manam auto šī sistēma darbojas diezgan bieži, pāris reizes mēnesī vidēji. It kā jau tai būtu jātiek galā ar filtra problēmu, pat ja 6 tajā ilgstoši ikdienā brauc zemiem apgriezieniem, tam jau tā ir domāta. Sanāk gan arī diezgan bieži braukt lielākus gabalus ārpus pilsētas, tas varbūt arī palīdz.
Tas tikai liecina, ka Latvijā šiem lielo dīzeļmotoru vieglajiem auto nav īstā vieta. Nav jau kur legāli atvilkt!
------------------------------------------------------
Tā ir, man bija paziņam audi allroad, ļoti spēcīgs, ar rokas PK6. braucām reiz uz kalniem, 6 - pārnesumā varēja normali slēgt uz apt 90 km/h. Apgriezieni ievērojami nokritās, gaita palika nīkulīgāka. Prasīju, kāpēc vispār tas 6 vajadzīgs?? īpašnieks pateica - slēdz 6-tajā pie 150-160, sapratīsi ) Praksē apstiprinājās, tādā režīmā pārslēdzoties auto ļoti strauji turpina paātrinaties arī 6 pārnesumā, kas nenotiek pārslēdzoties pie 90-100.
Līdz ar to var piekrist, ka LV autoceļu būves īpatnību dēl, praksē šadu dzinēju iespēju likumīga pilnvērtīga izmantošana nepastāv Un ir saprotams, ka var parādīties visādas dzinēja kaites, jo vidējais braukšanas režīms ir tuvs brīvgaitai. Piemēram, pat slogojot VAG B6 CR dīzeli ar 2500 apgr ātrums ir jau 130-135 km st. Tāpēc vidēji auto brauc ar 1900 - 2100 apgr, kas praktiski ir puse no jaudas.
Tikai Statoil (ap 90%) un Neste (pārējais).
vai kādam ir pierdze ar degvielu ko tagad LV tirgo pāris atjaunotās uzpildes stacijās ar uzrakstiem Shell??
Ja nemaldos, tad Iauto pirms pāris gadiem bija apraksts par braucienu uz Rumāniju.
Vēl grantētie, tiesa ne viemēr perfekti, bet intersanti ir Lejasciems - Vireši, un Velēna - Vidzemes šoseja (caur Mālmuižu, Vidagu), abi faktiski iet paralēli Gaujai, tiesa krietnā attālumā, lielu daļu pa dziļiem mežiem, nobraucot no tiem labas ogu, sēņu vietas, pirmais ceļš pāris vietās pienāk tuvāk Gaujai, var piebraukt pilnīgi klāt, interesanti, ka pirms novadu robežām mainās ceļa platums u.tt. Tiesa pavasarī var būt mežvedēju izbraukti, tad šos ceļus labāk baudīt ar Amarok V6
Nu par asfaltētajiem, te jau pieminētais Tukums - Kuldīga, gandrīz viscaur ir daudzmaz OK, arī Rīga Ventspils, gandrīz viscaur ir labs, tad jāmin grants ceļš Ziras -Vendzavas (Liepājas šoseja) nesaprotami kā tiek panākts, bet gandrīz ir vienmēr ir labā stāvoklī, no asfaltētajiem vēl arī Smiltene - Velēna, neskaitot pāris km pirms Velēnas ir labs, Tīnūži - Koknese, Jēkabpils - Rēzekne, Gulbene - Rēzekne, jāpiekrīt arī OK. Tad vēl Kolka - Mazirbe - OK.
ir tomēr moments, ka atļautu saprast, kāpēc negrib braukt pa labo joslu, un tas ļoti bieži ir ceļa stāvoklis, piemēram, virzienā no Siguldas uz Rīgu, kur sākas divjoslu ceļš, apt 1 km abas joslas ir līdzvērtīgas, pēc tam labā ir nelīdzena, izbraukta, ielāpaina utt, kamēr kreisā ir daudzmaz OK, tā ka var saprast, ka tie kas zina, tur negrib braukt pa labo joslu! Protams, ka kāds brauc ātrāk, jāpalaiž garām, par to nevar būt runa.
biezo auto īpašinieki koriģē nobraukumu visu laiku, jo tas būtiski ietekmē to cenu!
----------------------------------------------------------
ja tas tā, tad tie visdrīk ir nožēlojami cilvēki, kam sadomātu kritēriju dēl jāiepērk "biezauto", un tad šitā jāmērkaķojas tā vietā lai tikai brauktu un priecātos par labu braucamo un pēc tam vēl jāmēģina atrast tāds pat pseido biezais, kam iesmērēt sakruķīto "biezauto" )
tikai pēc pieredzes:
VAG 1,9 TDI (1995 - kods Z1) no 112tk (lietpratēji vērtēja, ka iegādes brīdi faktiski bijis ap 250tk ) līdz 381tk km dzinējam vajadzēja tikai veikt eļlas/filtru maiņu.
VAG 2,0 CR TDI (2009 - kods CBDC) no 0tk - 249tk - tas pats.
Gribēju mazliet papildināt, man liekas, ka par interesantāko mosi var arī kandidēt 408, eksporta variants Elite, kas ir mazākā sērijā bijis, un izskatās jau pēc īsta 60to gadu retro braucamā. Vēl jāatzīmē, ka šiem moskvičiem bija dzinējs, kas vai nu bija nokopēts, vai projektēts pamatā pēc BMW 40 gadu dzinēja
ja 1000kg ir ar bremzēm, tad iekļaujas, bez bremzēm ražotājs parasti nenosaka vairāk par 750 kg, un tad var divas asis noderēt, jo auto stabilāks
Ja es ņemtu ar bremzēm, tad max to ko ražotājs atļāvis vilkt ar konkrēto auto, tas parasti VAG dīzeļiem ir līdz 2 t, ja bez bremzēm tad divasu 750kg
piekabju piedāvājumā ir 2 asu piekabe ar pilnu masu 750kg, taču reāli katrs tilts ir paredzēts 750kg. Sanāk 750+750-piekabes pašmasa=aptuveni 1100kg kravai, nepārslogojot lāgas un amortizatorus.
------------------------------------------------------
man arī divasu bez bremzēm, gan ar torsioniem, aprakstītais atbilst, tomēr nevajag aizrauties ar auto sakabes atslogošanu, it īpaši, ja krauj ap 1t, te labs video, par to, pašam reiz gandrīz tā sanāca, ļoti grūti auto nomierināt Lielākajam svaram jābūt pie auto.
Piekabe ir Rydvan, paprasta, mezgli knott, savu funkciju pilda, nepārdodas)
Ja jau, tad jau - manai Merivai, piedodiet B6 ir 246702 km nobraukums un tas man ir no 12.12.2008. Gaidīju, kad sāks parādīties šeit iepriekš GB12 aprakstītās B6 likstas, bet nekā. Sajūga/spararata komplekts tika nomainīts pie 202 tk, zobsiksnas - pie 174 tk. Vēl mainīts kr.priekšējais gultnis - -pie 121 tk, ģeneratora gultnis, visi bremžu diski - pie 189 tk. Apkopes, pavisam 8, pēc apt 30 tk, visas pie dīlera.
Vēl par tēmu - vai kāds nav pēdējā laikā braucis uz Varšavu gar Belostoku, man interesē cik tālu ir gatavs S8/A67 no Varšavas uz Belostoku? Tur pēc PL ceļu uzturētāja datiem, šī gada nov/dec jābūt gataviem vēl apmēram 45 km divjoslu šosejas, pēc kuras izbūves parastais, nedalītais ceļš paliks tikai posmā Wyszkow - Ostrow Mazowiecka.
No 2008.gada decembra.