Pa tēmu, cik vispār maksātu aizvest to brīnumu, 250km attālumā no Liepājas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pa tēmu, cik vispār maksātu aizvest to brīnumu, 250km attālumā no Liepājas
nuhajs rakstīja:
Pirmais rakstīja:
nuhajs rakstīja: Pa pilsētu es ar kāreiz braucu tā ap 60-100, atkarībā no atļautā ātruma un vietas,kur tas ir un auto plūsmas tajā vietā.
265 man bija uz Bauskas šosejas. Un ???
nu izskatās, ka tas ir bijis ziemā
???
nuhajs rakstīja:
Slinkais rakstīja:
orion rakstīja: Jā, cp tagad darbojas ļoti labi, aptur par 65km/h un nepaiet ne minūte kā jau protokols gatavs. Ļoti nopietns pārkāpums.
tu uzskati ka nav?
Protams,ka nav. Jāskatās gan,kur. Ja pie skolas, tad ir nopietns. Ja uz lidostas viadukta,tad nu galīgi nav.
Uzskatu, ka nav.
Protams, jāskatās kādos apstākļos tas notiek un kādā situācijā.
Šajā gadījumā tas bija Mūkusalas ielā, uz pilnīgi tukša ceļa, ļoti labos laika apstākļos.
Par kādu labo darbību var runāt?
Jā, cp tagad darbojas ļoti labi, aptur par 65km/h un nepaiet ne minūte kā jau protokols gatavs. Ļoti nopietns pārkāpums.
Tas viss ir zināms
Pēdējo gadu laikā par to krustojumu bijis sižets zebrā un arī kautkādā auto portālā, tur kautkāds joks bija, tikai neatceros, kas tieši
Baisulis rakstīja:
kjirzaka rakstīja:
Taču,ja tas ir sods ,kuru tev izrakstīja CP par kādu pārkāpumu, tad norakstot auto , neko nemaksās uzņēmums, maksāt nāksies tev pašam
Sods ir gan uz auto, gan uz vadītāju. Pārbaudīts. Tikai daudzi to nezin, gan iekš CP, gan iekš CSDD.
Yetti rakstīja: da sviests tie saraksti... Vilks tracina tautu...
Sviests esi tu pats.
Būtu nojausma par šāda veida auto skaitu, uzreiz apklustu.
Mūkusalas ielā sodīja par 65km/h, vietā kur atļautais 50km/h.
Sods 10Ls.
Kas tas par auto, tas vidējais 5,8 ir tik maz
Yetti rakstīja:
orion rakstīja:
Yetti rakstīja:
orion rakstīja:... izņemt sim karti ...
ēzelis...
muļķis.
pamatojums par ēzeli...
iesakot izņemt sim karti, lai būtu neatpazīstams, ir tas pats, kas mēģināt zvanīt neizņemot karti palienot zem segas vai no gultapakšas, esot pārliecībā, ka esi noslēpies...
Tagad tiešām gribās lamāties.
Neesmu ieteicis sim karti, lai iegūtu anonimitāti!!!
Viennozīmīgi ir redzams kāda sim bijusi utt. IMEI paliek, bet nav par to runa!!!
Vienkārši zvanot bez sim kartes, brīvā formā iespējams pateikt numuru un sākotnēji, bez dziļāka procesa virzības IMEI UN VISS CITS NEUZRĀDĀS!!! Turklāt ir runa tikai par šo situāciju, šajā gadījumā tas ir tieši kas ir vajadzīgs, ja gribēs kāds zvanīt par kādu futbola bumbu stacijas laukumā tad veids būs cits.
demo rakstīja:
orion rakstīja:
Pirmais rakstīja:
orion rakstīja: Teorētiski ja dzīvo tur kautkādu laiku tad ir nepieciešama "vietējā" apdrošināšana.
Mūsu OCTA tikai "tūristiem" domāta
UK, piemēram, stipri kontrolē tagad.
nu ka tagad sīkāk par šito..... ar atsaucēm uz konkrētiem likumu burtiem
teorētiski arī latvija pieprasa reģistrēt "uz laiku" tačkas, kas rullē pa banāzemes ārēm.... bet to tāpat neviens nedara....
Tas, ka kāds kautko nedara, nenozīmē, ka tas nebūtu jādara.
Principā tas ir tikai laika jautājums un citur (piemēram, UK) uzlabo savas DB un jau tagad diezgan spēcīgi māk atšķirt kas ir kas (vai arī pagaidām blefo un varēs tikai vēlāk), bet tas nemaina lietas būtību, ka ilgstoši dzīvojot kautkur, piemēram strādājot, ir nepieciešama vietējā adrošināšana.
Pufelis..nav vinjiem kaa arii paareejiem uzskaite,kad tiek auto ievests valstii..manam chomam saakaas probleemas tikai tad ,kad pie policijas paarbaudes (aptureeshanas un dok.paarbaudes) atklaajaas,ka vinjsh pirms 7 meeneshiem tika uzknipseets uz fotoradara..tas ari viniem bija vieniigais pieraadijums,ka auto atradaas valstii vairaak nekaa peec vinju likumiem paredzeets (t.i. 6 meen.)..citaadi-fcuk off..
Un vai tad pat ar šo jau nepietiek? Turklāt, ar katru brīdi kļūs ar vien "stingrāk"
Nav jau tas auto paredzēts, lai zem liepas pūtu. Pārbaudes un tamlīdzīgas lietas agri vai vēlu būs.
Nav pareizi uzskatīt, ka tik ļoti viennozīmīgi pareizi un droši ir braukt ar visu "mūsējo".
Yetti rakstīja:
orion rakstīja:... izņemt sim karti ...
ēzelis...
muļķis.
Arsmens rakstīja:
kolumbs rakstīja: Varbūt vajadzēja piezvanīt policijai? Viņi nokonstatētu vai auto nav meklēšanā ....
Bij man taada doma, bet atceroties paaris iepriksheejaas pieredzes ar kantoriem- policiju/municiPaaljiem, paardomaaju, negribeejaas sachakareet atlikusho briivdienas dalju. Buutu kkas no seerijas:
-"..staav pamesta mashiina.."
-"..kaa juus sauc kaads juusu nummurs (dooh) un kur juus dziivojat.."
-"..palieciet uz vietas, peec 3.5 stundaam buusim klaat.."
..
-"..ko juus te mezhmalaa to golfu izdemoleejaat.."
-".. es neizdemoleeju es tikai ieraudziiju.."
-".. ja jaa... tikai nevajag, ko ta juus te sveetdienas dienaa mezha malaa darat? Buus jums jaabrauc liidzi paskaidrojuminju rakstiit.."
Tad vajag darīt sekojoši, nolīst malā, izņemt sim karti tad 112 un zvana Andris Sķēle nr. tāds un tāds un lieta tāda un nepaies ne ilgs laiks, kad būs jau klāt, cits jautājums vai viņi pareizi novērtēs zvanītāju par to ko viņš ir izdarījis, precīzāk, ko nav darījis
Pirmais rakstīja:
orion rakstīja: Teorētiski ja dzīvo tur kautkādu laiku tad ir nepieciešama "vietējā" apdrošināšana.
Mūsu OCTA tikai "tūristiem" domāta
UK, piemēram, stipri kontrolē tagad.
nu ka tagad sīkāk par šito..... ar atsaucēm uz konkrētiem likumu burtiem
teorētiski arī latvija pieprasa reģistrēt "uz laiku" tačkas, kas rullē pa banāzemes ārēm.... bet to tāpat neviens nedara....
Tas, ka kāds kautko nedara, nenozīmē, ka tas nebūtu jādara.
Principā tas ir tikai laika jautājums un citur (piemēram, UK) uzlabo savas DB un jau tagad diezgan spēcīgi māk atšķirt kas ir kas (vai arī pagaidām blefo un varēs tikai vēlāk), bet tas nemaina lietas būtību, ka ilgstoši dzīvojot kautkur, piemēram strādājot, ir nepieciešama vietējā adrošināšana.
Teorētiski ja dzīvo tur kautkādu laiku tad ir nepieciešama "vietējā" apdrošināšana.
Mūsu OCTA tikai "tūristiem" domāta
UK, piemēram, stipri kontrolē tagad.
Par to ko es minēju, tad auto ir mazāk par gadu un nekādi negadījumi nav bijuši, bet kalkulators rāda cenu 3X lielāku nekā polise pirkta pirms nepilna gada.
Vai tiešām cenas ir augušas no 55Ls līdz 130Ls 10 mēnešu laikā?
Vienīgi - kad pēc gada beidzās un ja nav negadījumi tad tad cena būs mazāka nekā rakstīts šobrīd, jo bonus-malus klase uzlabosies.
Vispār diezgan dīvaina situācija, pirms nepilna gada jaunam auto uz gadu OCTA maksāja ~55Ls.
Tagad, kad vēl vecā polise derīga tie kalkulatori rāda cenu 130-170Ls par gadu. Kādā sakarā tā?
Nekādas klašu pārnešanas vai negadījumi nav bijuši vispār, bet CSN pārkāpums gan(tas jau neietekmē OCTA cenas?)
Topiks, lai reklamētu savu sludinājumu/auto ?
Teksts tāds jau, droši vien, tikai uzmanības novēršanai
Uggga rakstīja:
orion rakstīja: Nē, nu 5km dienā ir pilnīgi normāli, pat mācītājs tālāk dzīvo
Kādi 5? 3,5
~5,8km dienā.
Rēķini 35000km un ~6000 dienas
Nē, nu 5km dienā ir pilnīgi normāli, pat mācītājs tālāk dzīvo
Esmu braucis ar Matrix 1.6 un ne jau 10km, tāpat arī diezgan daudz ar līdzīgiem auto, Meriva utt.
Arī citi Hyundai ir ļoti labi pazīstami.
Matrix nav ne vainas, it īpaši ja domāts mierīgi braukt un ja sievietei tad vispār labs auto. Matrix nav mazs auto un par drošību nav vērts pat ieminēties, tā ir ok, redzamība ir liels pluss, vadāms viegli un gabarīti pateicīgi.
Ja par izmaksām tad ar tām ir normāli, nav ne vainas.
Kas attiecas uz konkrēto auto, tad jāskatās stāvoklis un garantijas patiesā esamība (lielam skaitam auto tā vairs nav derīga, kautgan vajadzētu).
Intereses pēc, cik tam auto sanāk patēriņš - šoseja un pilsēta?
Un vēl tas aizmugurējais logu tīrītājs, kāpēc tāds šim auto ir? Man liekas, ka citiem nav.
Vai tad tiešām nevari to auto nopirkt kā juridiska persona, kā pvn maksātājs?
Tad jau arī bez vadītāja apliecības un vispār kautkāds 10gadīgais drīkst pats mācīties braukt pa kautkādu privātu teritoriju.
īstenībā, privāta teritorija neko nenozīmē, izņemot apstāšanās un stāvēšanas noteikumus.
Koplietošanas ceļš un ceļu satiksme var būt jebkurā vietā un jebkurā vietā ir jāievēro CSN.