Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
rolis 07.11.2017 10:29

No šī auto jau gaidīju labu sniegumu un saņēmu!

Vairs nebija tā patiesā pārsteiguma. kad korejietis bija kļuvis par eiropieti pirmoreiz i20 izskatā. Viss savās vietās un pieņemami.Testa auto parāda visu kas mazajā klasē iespējams, lieliski! ( japiezīmē ka visi mazie testa auto bija labi nokomplektēti)

rolis 07.11.2017 13:58

J a lielais brālim pagājušogad piedēvēju Oskaru par atrumpārslēga sviras dizainu, tad mazais brālis pelnījis

uzslavu par sirealo kokpia ekrānu ar tahometra bultas radījumiem pretēji pulkstenim.

Gaita un uzvedība ka jaunam labi apmācītam švītam, nevainojama( atceros to gadu, kad neguva laurus, jo cits pretendents bija izcilāks)

Arī šogad konkurence šajā grupā ir izaicinoša!

rolis 28.05.2018 10:08

Urāā, tagad arī Seatam ir savs mazais krosovers....patika pirmie iespaidi bet redzams ka no VW cilts

rolis 28.05.2018 10:10

Šis auto mani pārsteidza, salons , instrumentu panelis... vov...

labs iespaids, tehno- gadžets...

rolis 28.05.2018 10:16

Elektroauto-testu sākumā vienmēr ir gandrīz ar pilnu aku uzlādi! Biju pirmais , tātad savu 1 stundas maršrutu nobraukšu, jo solītais attālums rādās 270 km...

Tā pilnīgs klusums salonā,vienīgi Ērgļu šosejas pampaki ducina un atmodina kādu sienāzi automobiļa salonā...

citādi ekscelenti!

Gaidu kādu apstiprinājumu cik tad ilgi baterijas pietika?

rolis 28.05.2018 20:30

Tajos frančos ir kaut kas... isti nezinu kas , bet viņi ir atšķirīgi un tas ir labi! Caktuss nekā lieka !

rolis 28.05.2018 20:33

Mersis liek atskatīties...salonā jauns tehno, brauc labi, pneimo kā nekā!

rolis 26.09.2018 14:34

Daudzam varu pievienoties, ko rakstījuši tie, kas patieši ir izbraukuši un ar acīm apmīļojuši šo auto, cool , man patika tas franciskais dizains, kura šarmu jau varēja redzēt vienā otrā modelī iepriekš: atrupārslēgs(3008 pelnījis oskaru) kokpits izskatās lieliski, cupe forma izsmalcināta un vizuāli jūtu, ka arī franči ir itāļu mākslas cienītāji, jo abas ir katolicisma zemes! Ceru ka lieliskais interjers un eksterjers nepaliks nepamanīts!

rolis 26.09.2018 14:42

Uzdevums pareizi novērtēt šo marku būtu veicams ja tam noslēptu jebkādu atsauci uz tā brendu.... ta sakot ar aizsietām acīm. Man protams neviens neliedza redzēt nosaukumu un sākumā man bija skepse vai atkal nebūs ķīnietī sabāzts, kas no eiropas autiņiem... varbūt, bet mašīna uzvedās gana rāmi un komfortabli.

rolis 26.09.2018 14:57

šis gads dāvā jaunu Hyndai modeli, ārēji spilgts un nedaudz sadrumstalots dizais, krosveris mazais- simpātiks izmērs.

Ar smaidu atcerējos savu landrover freelander tam arī bija plastmasas spārnu uzlikas...laikam nostaļģija....

Testa diena šim auto manās rokās izvēršās par pārbaudījumu, jo navigācija mani novirzīja liekos 40 km pa grunti. Te jāska ,ka pārējā kolona brauca pareizi un ,kad to aptvēru, bija jādod mizā... nav pieklājīgi citiem likt gaidīt.

Un tā iesvīdu pamatīgi, ja mūsu drošsirdīgā policija būtu uz šī ceļa, visticamāk paliktu bez tiesībām vadīt auto.Īss secinājums šis auto ir lietojams arī uz grunts!

rolis 27.09.2018 12:06

Maza draudzīga replika...103 un 63... vai nav laiks beigt jūsmot par 5.0 v 8 , jo tā vairs nebūs ikdiena pat bagatajā ASV

man gan arī patiktos tas v8 bet tagad tā vietā nāk 8 ātrumi un 9 ātrumi...tas ir otrs motors....un to ar roku vairs neslēdz.

rolis 11.11.2018 18:20

Šis auto izrotāja 3 testa dienas ar savu brutālo šarmu, paldies ka ir autoražotāji, kas iepriecina( protams par atbilstošu naudas summu un tāpat jāgaida rinda).Nieka 15 km deva tikai sajust patīkams šermuļus un skudriņas pa muguru! Totāli pietrūka kilometru slēgtā trasē ,lai izbaudītu un sajustu to, kas jasaņem no šī automobiļa! Varbūt varētu kronēt par gada auto?

rolis 11.11.2018 18:36

Auto vizuāli patīkams. Pēc Iepriekšējā gada Fiestas testu sajūtām , kuras man lika vilties mazo fordu veiktspējā un braukšanas baudā, šis Fokuss man nelika vilties. Precīza stūrēšana,tikpat precīza arī uz nelīdzena ceļa.Tatad ne visiem maziem auto vajag pilnīgi līdzenus ceļus , jo pēc pagājušā gada testiem gandrīz biju skeptiski noskaņots pret mazajiem auto un mūsu ceļiem.

Bija arī kuriozi jo starta poga novietota , maigi izsakoties,štruntīgi! Tāpat izbrīnija sērkociņa galviņas lieluma slēdzis aizmugures logu tīrītājam

rolis 11.11.2018 18:52

Dalīšos savās pārdomās par āzijas suv, kuru tipiskākais pārstāvis ir CRV,iepriekšējā paudzē diezgan populārs un pamatoti.Manuprāt Honda ar šo modeli ir nogludinājusi tās negludās lietas, kuras līda un aizvien lien ārā no āzijas suviem- skaļi rēcoši motori, kad no tiem grib saņemt nominālo jaudu dinamiskai braukšanai, neveikli slēdzošas AT ....

Teikšu ka šis auto ir labāk sabalansēts,jo mani neprovocēja sajust nepilnības dinamikā.

rolis 11.11.2018 19:12

Ar interesi gaidīju tikšanos 1:1 , kad nekas netraucē baudīt man acij tīkama izmēra suv ar "tautas"VW asinīm.Spilgta krāsa un akcenti eksterjērā izaicina un es gribu atskatīties.

Salons un kokpits nostrādāts akurāti , bet lai izsauktos oi ,tā galīgi nav. Ja bus mans auto būs jāsmierinās, ka dizaina ozdiņas nebūs.

Masīnas uzvedība ļoti labi sabalansēta un uzvedība neizaicina, perfekti veic uzdoto.Piemērs kā vajzdzētu būt.

rolis 11.11.2018 19:24

audi audi audi..... ursus vai tuaregs ? četri riņķi un 5 modeļi , cool konkurence premiumā . Jauns dizaina koncepts un a7 a8 a6 jau konkurēs savā starpā.Nekādi nevaru izcelt vienu no tiem, jo katram sava niša , bizness, cupe-limuzīns,auto kuru jāvada šoferim. Nevainojami . Audi gads!

rolis 12.11.2018 10:00

Ieklausoties iepriekšejā rakstītājā, publicēju linku , kur katrs var izlasīt kādas ie jau šodienas iespējas ražot praktiski zaļus dizeļauto. Nav liels noslēpums , ka šis ražotājs ir izsenis pazīstams kā pirmais un spēcīgākais spēletājs iekšdedzes motoru ziņā. BOSCH, lasiet ludzu www.bosch-presse.de/pressportal/de/en/breakthrough-new-bosch-diesel-technology-provides-solution-to-nox-problem-155524.html . Protams ka ir japalielina lietderības koificients šiem motoriem( hibrīdi + utt), bet pietiekami zaļu to var padarīt.Šajā sakarā lūgšu i auto parpublicēt šo preses relīzi.

rolis 12.11.2018 12:02

Elektromobilitāte realitātē izturēja 3 testu dienas un naktis lādejās pie viesnīcas. Testēju sestdienas vidū un atlikušā kilometru rādījums 230 km . Tas mani iedrošināja doties lielajā aplī 40 km. Pirmais iespaids, majestātiski kluss pa ciemata asfaltētajām ieliņām, tad uz reāla lāpītā vēl padomju laika asfalta, spolē un srtauji paātrinās pie 40 , pie 60 pie 80. šādu vienkāršu spolēšanu ar citiem testa auto nav iespējams panākt( izņemot Ursusu).Tapēc arī paspēlējos ar akselerātora pedāli. Gan nākošajās versijās to ierobežos.Visu maršrutu veicu veikli un nekas mani nekaitināja, neizaicināja. Laba alternatīva pilsētas -piepilsētas maršrutiem( sabiedriskās joslas, stāvēšana pilsetā Rīga bezmaksas, ceļu nodoklis 0, dienesta nodolkis 10 eur/men )

Testētā auto cena mani galīgi neuzrunāja, jo dienas lielāko daļu pavadu Rīgas daļā , kur nav maksas stāvietu.

rolis 12.11.2018 12:19

Leaf motora impulsu vadības invertera darba savdabīgā skaņa mani dara uzmanīgu, kad iekustos virs 30 km /h to nevar saklausīt. Varbūt esmu jocīgs, bet citi žūrijas biedri arī par to runāja. Tālāk spēlējoties ar akselerātora pedāli ātri var panākt spolēšanu( mitrs segums) gan pie 40 , 60 ,80. Tas ir 2 auto no 3 , kuri spolēja. Gan jau arī elektrībai uzliks iemauktus...

šis auto mani veda testa aplī pēc Konas. Bateriju 68% un 130 km mani arī iedrošināja tikai 20 km apli, jo bija tikai dienas vidus testiem. Citi žūrijas biedri arī taču vēlēsies veikt kādu apli. Atceros pirmo Leaf, kurš jau pirmajā testu dienā tika ar treileri vests uz ladēšanu un man nācās speciāli veikt Testu citā dienā pie dīlera.

Negribu būt apnicīgs ar savu spriedelēšanu, bet auto cena mani neuzrunāja tā paša iemesla pēc kurš aprakstīts pie Konas.

rolis 12.11.2018 13:53

sākšu ar to ka manā rīcībā ir bijis jauns evo, tas man dāvāja daudz izjūtas, baudu izjust ātrumu, maksāt sodus, tikt uzskatītam par agresīvu brauceju utt utp, bet savas iegribas apmierināju par to makšajot 60 ltr 98 benzīna stundā, kopā ar riepu komplektu un bremžu klucu dsc1000 komplektiem slēgtā trasē... bet ne par to, jau gadiem gaidu ši autoražotāja modeļus, kas vizuāli ir patīkami, bet nav snieguši vērā ņemamus rezultātus un šis ir lidzīgi....

neglāba arī 8 cvt... vizuāli novērēju labi. Gaidīšu ,varbūt izšaus!

rolis 12.11.2018 14:12

Pabraukt var. Ciroenam ir savi ieskati kā visam jāizskatās un jāfunkcionē, par to visu cieņu, Jūs esat atšķirīgi...

rolis 12.11.2018 14:29

JanJan , šo opciju teorētiksi izskatu, bet dīlerim neesmu zvanījis, vai var saņemt homolgētu mašīnu bez nevajzdīgām fīčām, kā speed limiter un cruiz control un navigāciju stubajā mazā ekrānā! Tad riktīgi uz mežu un purvu sēņot un ārdīties pa smiltīm kā ar kvadraciklu! Un jumts uz galvas!

Man tas motors, kas bija, patika, eur6 žņaugus nesajutu( tos varēja sajust ik vienā citā DD auto , kas pieteikts konkursam. Malači," neatzīstaties ka manipulējat" nekad nekad! Ceru ka šo motoru apdāvināsiet arī ar 7AT, jo 6 rokas jau ir par daudz , jāstūrē taču!

rolis 12.11.2018 14:44

Facelift....38000 eur neiekārdināja kaut tas bija vienīgais ar dd un hibrīdu. Tātad ieekonomejam 1,8 litri uz 100km , bet maksājam augstāk minēto summu. Skaitļus neņemt par absolūti precīziem , bet tendenci vēlējos ieskicēt! Tagad arī kia hibrīds ar dd.

rolis 12.11.2018 14:58

Par šo auto nav vienaldzīgo , jo ja tas būtu mans , tas būtu pats labākais. šoreiz testos salidzinājumā ar citiem auto vw un līdzigie auto bija sabalansēti un nevarēja izsaukt pretēju viedokļu sadursmes. Vai man patika? Atbildēšu tā , verā ņemams auto!

rolis 12.11.2018 15:12

Jau pirmajā versijā ar pneimo piekari šis auto uzstādīja latiņu, nu tā pacelta augstāk. Protams auto platforma ir vairākiem

koncerna automobiļiem un manuprāt veiksmīga. Aprīkojums augstākā limenī ( testētajam ).Ekscelenti sabalansētas gaitas ipašibas. Ja iegādāsties Tuaregu šoferi nevajadzēs algot kā Q8 gadījumā( lai neizskatītos nepieklājīgi)

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti