Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
Crankshaft 20.08.2014 8:51

rudens68

Tagad dīzelis , bet tikai tāpēc ,ka vēl toreiz no salona ņemtus neļāva apgāzēt .

==================

Atvainojos, par ātru aizsūtīju iepriekšējo Kas attiecas uz "auto no salona", tad nu jau kādus gadus ir tendence gāzes iekārtu ražotājiem "oficializēties", resp. kopā ar autoražotājiem izmēģināt auto+gāzes iekārtu, un rezultātā saņemt autoražotāja akceptu gāzes iekārtas uzstādīšanai. Tādā gadījumā tās visbiežāk uzstāda dīlerfirmas vai arī autoservisi, kuri savukārt arī saņēmuši

autorizācijas kā no gāzes iekārtas, tā no auto ražotāja.

Nezinu, vai tas jau strādā arī pie mums.

Crankshaft 20.08.2014 8:42

rudens68

Kāds būtu Tavs viedoklis , kāpēc tauta negribīgi liek gāzi ? Kapēc firmas saviem darba auto neliek gāzi .. Labi vismaz dažas( vai tikai viena ? ) takšu firmas liek .

==================

Par to es jau iepriekš uzrakstīju ja kas, man Bavārijā

ir labs draugs, kurš ir viens no lielākajiem "bairīšu" riepu

tirgotājiem. Tiesa, specializācija ir lauksaimniecības un visādu industriālo tranportlīdzekļu riepas. Tad nu viņa saimniecībā ir vairāk par duci Mercedes Sprinteru, ar ko tās riepas vadāt pie klientiem vai no tiem uz centrālo darbnīcu remontam. Visi tie auto ir ar LPG iekārtām, un, kā stāstīja pats Hansītis, gadā uz degvielu vien viņš

ietaupa pieczīmju skaitli, kur pirmais cipars tālu nav ne

1 vai 2, pat ne 3 vai 4 ))))))

Kas varētu būt tāds ko gāzinieki nepasaka ( dzinēja ilgmūžība .. elektronikas remonti ..cits )

================

Kādi tur elektronikas remonti, III, IV un V paaudžu gāzes iekārtas izmanto to pašu "benzīna" ECU un devējus uz dzinēja. Dzinēja ilgmūžība varētu būt pat

lielāka par "benzīnmašīnām", jo gāze, atšķirībā no

benzīna, nemazgā nost no cilindra sieniņām eļļu. Vienīgais, kas jāievēro, jālieto adekvātas kvalitātes eļļa, jo vidējā cikla temperatūra gāzes degvielai ir augstāka. ne velti daudzas firmas uz savu eļļu etiķetēm norāda, ka eļļa piemērota "gāzes dzinējiem".

Pats savulaik ar apgāzētu A vetru 2,o 8v nobraucu ap 140 K , ar iekārtu un motoru vis ok .

Tagad dīzelis , bet tikai tāpēc ,ka vēl toreiz no salona ņemtus neļāva apgāzēt .

Crankshaft 20.08.2014 8:31

msh

Gan jau tāpēc ka gāzeru izpildījuma kvalitātes līmenis ir dažāds un ļoti bieži zems. Cik nav lasīts par visādiem anāliem vadu savilcieniem, ieplūdniekā atstātu urbja galu un citām huiņām... Bez tam, gāzeri piedāvā tikai uzmudrīt gāzi, bet ne panākt lai motors darbotos gāzei atbilstoši. Reku te ir viens retais piemērs kā būtu jānotiek gazifikācijaiprj-tuning.com/...

====================

Te tev var tikai piekrist. Bet ir vēl viena pozīcija, uzstādīšanas un pašas iekārtas izmaksas - pie mums tās

mēdz būt nenormāli sadārdzinātas.

Kādās vienībās tu tagad runā? Wikipēdijā pie raksta par oktānskaitļiem ir smuka konvertēšanas tabuliņa, kā arī ir uzrakstīts ka ziemeļamerikā izmanto AKI vienības. Man ir pokuj kā kuru degvielu sauc - es paņēmu no manuāļa ciparu, kuram tātad jābūt AKI un pārkonvertēju to uz RON.

==================

ASV pieņemtajās "pumpoctane" vienībās, tais pašās AKI, kaut lielāko tiesu norāda augstāko "research" metodes vienību. "Pumpoctane" ir R+M/2.

Jā, ciparam nav nekāda sakara ar oktānskaitli - pašai degvielai gan. Akej, pieņemsim ka wikipēdijā rakstelī par E85 sarakstītas muļķības, norādot ka ir virs 100 RON - bet vai vari izskaidrot kāpēc rietumeiropā un jo sevišķi skandināvijā ir daudz auto entuziastu, kas pārbūvē pārdesmit gadus vecus turbiķus priekš E85 ar domu par jaudas celšanu - teiksi ka pamuļķi kas nesaprot ka ar E98 varētu dabūt vairāk?

=================

Var būt virs 100 RON, tikai diez vai kāds to dara, resp. jauc spirtu ar augstvērtīgu benzīnu + antidetonatoriem, tāda degviela sanāks nevajadzīgi dārga.

Turbiķu pārbūvei pamatiemesls ir tas, ka degvielas ar augstu spirta saturu veic ļoti efektīvu dzinēja "iekšējo

dzesēšanu", atmini kaut pirmskara vācu "Sudraba bultas", bez oktānskaitļa celšanas tieši šī dzesēšana bija iemesls augstajam spirta saturam degvielā

Pie kājas par CNG, pie mums viņa nav. Ja jau LPG nedzesē, kāpēc vialle savulaik tā ļoti pūlējās ar piektās paaudzes izlaišanu? Varēja palikt pie ceturtās.

======================

V paaudze vispār ir LPG iesmidzināšana šķidrajā fāzē, principā tas nozīmē vēl precīzāku degvielas plūsmas mērīšanu un izmešu samazināšanu. Jā, jā, arī "gāziniekus" palēnām sāk "žmiegt" izplūdes gāzu sakarā. Un gan jau arī pie mums būs CNG, tādā Vācijā CNG uzpildes vietas izplatās kā meža ugunsgrēks

Kāpēc pie mums firmas un valsts kantori neaizraujas ar gāzi? Valsts kantoriem pa lielam ir pie kājas ekspluatācijas izmaksas, tīrs padomju mantojums domāšanas veidā. Kopumā pa lielam iemesls ir arī jebkādu bonusu trūkums, kādus saņem "gāzinieki" praktiski visur, kur izplatīti "gāzmobiļi", tāpat, kā elektroauto.

Crankshaft 19.08.2014 9:26

Varu tikai pievienoties cienījamā Taibejas pārstāvja Chankaishi viedoklim! bez viņa uzskaitītajām nekaitīguma pazīmēm ir vēl viena - "Kastanis" nekaitē roku ādai, kas automātiski apliecina, ka tas nekaitē nekam. Varbūt par mīnusu var uzskatīt to, ka šis līdzeklis spēcīgi attauko virsmas, tad vēlams tomār kaut kādu, kaut lētāko "vasku"

uzklāt, lai labāk aizsargātu virsmas, ja kas, arī turpmākā

mazgāšana būs vieglāka

Vēl dziļos krievu laikos "Kastanis" bija populāra piedeva logu mazgātāja ūdenim vasarā. Tīrīja izcili, tikai jāuzmanās ar dozēšanu, citādi baisi puto Jau perestrojaka laiku beigās arī ziemā tika lietots Centrāltirgū nopērkamo "spirķiku" sajaukums ar ūdens / Kastaņa maisījumu. Nekas, viss darbojās un notika ))

To pašu "Klavierspirtu" varēja nopirkt no baņģugāniem

par ~ 1/3 litra cenas, ko bija jāmaksā kioskā par produktu litra pudelē, 20 ltr kannā

Crankshaft 18.08.2014 8:35

msh

Baigi velk uz demagoģiju, bet tur laikam tā lasītā literatūra vainīga. Speciāli iegāju kevroleta lapā un atvēru korvetes un suburbana lietotāja manuāļus - korvete, kurai tas bīdelis ir ar domu par iešanu taisīts, manuālī rakstīts "ne zemāku par 91", tātad ne zemāku par 95 RON

================

91 NAV 95, nevajag izgudrot savu "riteni! 91 ir viņu normālais "Regular", 95 jau ir "Premium".

un vēl aizmirsi pieminēt ka tur ir arī E85 opcija - vai tik tā augstā kompresijas pakāpe nebūs ar domu par "zemoktāna" E85...

=================

Varbūt būsi dzirdējis, ka E85 ciparam NAV NEKĀDA

sakara ar oktānskaitli, kurš šai spirta bāzes (85%) degvielai ir vidēji 94...96 RON.

Tiešā gāzes iesmidze vispār izklausās pēc kaut kā interesanta - tur varētu būt spēcīgs jaudas celšanas potenciāls turbiķiem - kā nekā gāze dzesē virzuļus...

==================

Vispār ir tieši otrādi, gāze dzesē virzuļus vājāk, nekā benzīns, pat , ja to (LPG) smidzina šķidrā veidā. CNG

iesmidzināšana šķidrā veidā vispār nav iespējama. MAZDA labu laiku ņēmās , lai tos SKYACTIV tiešās

iesmidzināšanas dzinējus "pieradinātu" pie CNG, tagad

Japānas tirgū jau ir pieejami šie dzinēji ar CNG, kādu

brīdi jau eksistē arī MAZDA akceptētas LPG iesmidzināšanas iekārtas, ko uzstāda dīlerfirmas...

Crankshaft 16.08.2014 11:28

briedisunrepshe

Bet, runājot par Bolderāju, tiešām derētu uzbūvēt autoceļu pārvadus Buļļu un Slokas ielās. Pārējās vietās no Bolderājas līdz pat Šķirotavai visur ir pārvadi vai tuneļi.

===========

Njā, bet parēķini, kur tam pārvadam būtu jāsāk "celties augšā", un kur tas "nonāks zemē"... Varbūt drīzāk tramvajupalaist "pa gaisu", pa estakādi pāri šīm ielām? Drīzāk būtuderīgāk dzelzceļu un tramvaju palaist šīm ielām "pa apakšu", bet bail pat domāt, cik tas varētu izmaksāt, turklāt alternatīva dzelzceļa uz Bolderāju nav, ko iesāks visu veidu ostinieki tur un Voleros?

Crankshaft 16.08.2014 11:13

aansis

Crankshaft rakstīja: bla, bla... zagām tehnoloģijas Korejā, no GM un Ķīniešiem... uzrakstījām slavas dziesmu žurnālā...

---------------------------

Pats vispār esi padomājis, ko uzrakstīji, mēģinot aizstāvēt krievu autobūvi?!

==================

To es neesmu rakstījis! Un , kas attiecas uz slavināšanu, lai kā tas kādam nepatiktu, krievu autobūve progresē milzu soļiem - ir izvēlēts pareizais ceļš, kopuzņēmumi un licenču pirkšana. Interesanti, ja jau VAZ jaunie modeļi ir tādi mēsli, kā daži iedomājas, vai kāds globāls ražotājs būtu ņēmis VAZ izstrādāto platformu savam modelim?

Crankshaft 16.08.2014 11:05

TDIOTS

Nu neder, modernajiem 'zemās' kompresijas dzinējiem , 98ais... , bet msh joprojām ir aizķēries 80ajos un nau lietas kursā ............

==================

Aizķēries, ne aizķēries, bet nupat papētīju tādu amurikāņu "mazauto", kā Cadillac Escalade, tur tā zemā

kompresija izpaužas kā 11.5, bet parakstītais benzīns ir

"regular", tātad oktānskaitlis 88-92 ... )))))

rudens68

Drusku netēma .

heinrihs-gaze.lv/

Vaij ir vēl kāds motors kam nav iespējams uzlikt gāzi ?

Varbūt uzlikt var visiem tikai stipri atšķirīgas izmaksas un sekojoš "paildzināts " izdevīguma laiks .

==================

Teorētiski var uzlikt visiem benzīnniekiem, pat reaktīvajam dzinējam var uzlikt. Jautājums ir tikai uzstādīšanas ķēpīgums un patērējamā laika un pērkamo

detaļu izmaksu apmēri. Kuri beigās šā vai tā ar negatīvu vērtību summējas pasūtītāja maciņā Nu , un atmaksāšanās laiks arī ...

Kādreiz dzirdētais .... uzlikt jau var visiem tikai daži ir ne visai piemēroti .

================

Nu, bet tā arī ir - vieniem negrib to darīt uzstādītājs dēļ

apjomīgiem čakariem, citiem pircējs, izmaksu dēļ. Kopā tas noved pie secinājuma "nevar uzstādīt" ))))))))

Crankshaft 15.08.2014 8:13

briedisunrepshe

Bet, runājot par Bolderāju, vienmēr jau var uztaisīt otro sliežu ceļu. Un tad viss ir atkarīgs no signalizācijas sistēmas.

====================

Principā jā, jo vairāk tāpēc, ka vieta to it kā atļauj, vien manis minētie "šaurie punkti" paliek Un spilgts piemērs

"jauktai" satiksmei tika novērots savulaik Itālijā, Simplonas tuneļa tuvumā. Sūcot vīnu kafejnīcā, vērojām satiksmi uz/no tuneļa, juku jukām tur brauca pasažieru un kravas vilcieni, tā ka organizēt ir iespējams visu.

Crankshaft 15.08.2014 7:52

aansis

"Tagaz Aquila («Аквелла», перевод с латыни - «Орел», имя концепта - «ps511») - новый седан совместной разработки Таганрогского автомобильного завода и корейских инженеров, на проектирование которого понадобилось более двух лет."

Nav jau tā, ka saviem spēkiem radīts. Un diez vai šeit ir aprakstīta sadarbība ar Z-Korejas pārstāvjiem

=================

Bija savulaik iekš "Za Ruļom" raksts par šito brīnumu - bija konstruktoru grupa, kurā darbojās pamatā savējie, bet, tā kā konstruēšanai nepieciešamo resursu TagAZam

nebija, tad grupa strādāja D-Korejā pie partneriem Hyundai.

Kanibaals

Un Šņiva būtu tas pašu radītais? Visi krevu pēdējie brīnumi ir pārbrandoti citu ražotāju auto. Fiziski tos daļēji ražo Krievijā, bet projektēti tie tur nav.

===============

"Šņiva" ir 100% vietējais projekts, protams, izmantojot partnera GM resursus projektēšanai. Ir tas gods pazīt

projekta vadītāju

aansis

P.S. "Оснащается автомобиль только единственным проверенным временем двигателем Mitsubishi 4G18S"

===============

Oi, šitās "ģimenes" dzinēji viņiem ir sakarā ar sadarbību ar ķīniešiem - Ķīnā šito licences motoru vispār bāž neskaitāmu ražotāju neskaitāmos modeļos. Vispār jau

dzinējs nav slikts, uzticams gandrīz kā Forda "Dzelzs Gustavs", bet nu parametri neuzbudina ))))))))

Crankshaft 14.08.2014 7:50

Krotow

Labāk aizvilkt tramvaju uz Bolderāju, pagarinot esošo 5. maršrutu (un tā otru galu projām uz Vecmīlgrāvi).

Tramvajs uz Bolderāju.

===============

Njā, bet 5. maršruta pagarināšanai līdz Bolderājai ir 2 varianti - paralēli Bolderājas dzelzceļam vai arī kaut kādā

veidā aizvilkt līdz (paralēli) Lidoņu (?) ielai un gar Spilves

lidlauka galveno ieeju pa kreisi un blakus Bolderājas šosejai prom uz B.... Ir abos maršrutos IMHO "žikleri" - Slokas un Buļļu ielu šķērsojumi, kā arī Hapaka grāvja šķērsojums... Varbūt uz Bolderāju varētu sūtīt kaut kādu automotrisi pa dzelzceļa sliedēm, tad varētu braukt arī pāri Buļļupei, tāpat pa dzelzceļu kustība notiek pamatā naktīs (dzīvoju tam blakus). Bet atkal Slokas un Buļļu ielas ar savām pārbrauktuvēm ...

Crankshaft 14.08.2014 7:37

Kanibaals

Pats nu pat apstiprināji, ka ražo kopijas vai arī savus auto, bet ar svešiem motoriem.

====================

Kādas muļķības, kādas kopijas? ))) Un kas tad būtu tie auto ar svešajiem motoriem, starp citu, plaši izplatīta prakse pasaules autobūvē.

Vienīgais pašmāju no nulles veidotais auto ir Tagaz Aquila un pat tas ir saļipīts.

==================

Piemirsi Ņivu un "Šņivu" (ChevyNiva) ))) Un kaut vai to pašu Kr. tirgus līderi Lada Granta )) Ko nozīmē

vārds "salipīts"?

Crankshaft 10.08.2014 10:31

msh

Kuras ir muļķības - tas ka audī vai fofāgens čupiņai motoru ir specifikācijā ierakstījis ka jādarbina ar deviņdesmit astoto, bet drīkst liet deviņdesmit piekto, ar sūdīgāku cēlienu un lielāku patēriņu? Vai tas ka fofāgens deviņdesmito sākumā ražoja zemas kompresijas monošprices motorus, kuri ar ekonomiju neizceļas?

===============

Motoru būve kopš (pat) 1990. gadiem un pat 2000. gadu sākuma ir krasi progresējusi, šodien ir stipri grūti starp modernajiem dzinējiem, īpaši atmosfēriskajiem, atrast tādu, kam kā pamata degviela parakstīts 98. Arī dzinējiem ar kompresijas pakāpi 10.5 ...10.8...

Lai lielāks griezes moments nevarētu izpausties, vajadzētu arī ieviest "atļauto paātrinājumu" - patlaban nekas netraucē ieskrieties līdz sotakam vienā vai citā sekunžu skaitā

=================

Ieskrienies kā gribi, rūpnīcas uzrādīto ciparu vienalga nesasniegsi, īpaši ar "rokas" kārbu

P.N. Tu varētu pamatot kā oktānskaitlis var būt par augstu, pie pieejamajām degvielām - realitāte rāda ka pareiza gazifikācija parasti rezultējas lielākā ņūtonmetru daudzumā, sevišķi turbiķiem - tas nekas ka motors paredzēts 98., nevis tam ciparam virs simta, kas ir LPG.

===============

Jo augstāks oktānskaitlis, jo lēnāk sadeg benzīns. Pat, ja dzinējam ir detonācijas devējs / devēji, ja ECU programmas korekcijas limits ir "izsmelts", tad var iestāties tāds blakusefekts, kā piemēram, izplūdes vārstu izdegšana utt.. Tāda ir pasaules prakse.

Crankshaft 09.08.2014 12:33

msh

Haha. Žēl, šīri, tu pat elementārāko teoriju nerubī. Deviņdesmit astoto neprasa tikai neefektīvi zemas kompresijas motori - piemēram, deviņdesmito gadu VAG monošprices - kur motors uzprojektēts darboties ar zema oktānskaitļa zupu - 95. vai pat 91., un nav pat detonācijas devēja - un tu tikai braši lej bākā zupu un priecājies kā šis to patērē.

=================

Vispār jau muļķības

Protams, bagāts cilvēks var atļauties savā s-klasē vai A8 liet deviņdesmit piekto - problēma būs tajā momentā kad braucot atbilstoši tādiem aparātiem, tas, kurš būs ielējis savā limuzīnā deviņdesmit astoto, paies "ekonomistam" garām.

===================

Jautri ... interesanti, kā tas izpaudīsies, ja abi brauks ar atļauto ātrumu ?

Oktānskaitlis nekad nevar būt par augstu - tas var būt tikai par zemu.

==================

Vēlreiz muļķības!

Crankshaft 09.08.2014 12:11

Conqueror

tuvāk par auto tēmu būtu ieteikums dalīties viedokļos, kā un vai izdzīvos Krievijas un Ukrainas autorūpniecība.....

principā mans viedoklis - pašlaik abās valstīs taisa vai nu ārvalstu firmu modeļu kopijas vai pašmāju kopētāju draņķīgos nospiedumus no senākiem laikiem.

==================

Tavs viedoklis liecina par galēju neinformētību, kas mūsdienās ir pārsteidzoši

principā kaut kas jauns un svaigs pašlaik abu valstu auto produkcijā nav - tikai bankroti gaidāmi un kaut kāda agonējoša nekvalitatīva ārzemju licenzēto kopiju atražošana.....

=================

Nu , par to nekvalitāti tev vairs galīgi nebūs taisnība. Ir jauni modeļi, ir VAZam jauna platforma, kuru izmantos arī Renault/Nissan alianse. Nesen bija draugi no Za Ruļom atbraukuši fotosesijas taisīt, noņēmu skaidu ar Kalugā ražoto Citroen C4 Sedan - jāsaka, teicams auto

Bankroti? Ukraiņiem ar dažiem izņēmumiem būs grūti, jo viņu autorūpnīcu mērķtirgus bija Kreivija un pārējās NVS vai pat ne NVS valstis... Krieviem būs vieglāk, ne velti, neskatoties uz visādām kataklizmām Krievijā uz dažiem vieglo auto modeļiem ir jāgaida rindā Tā ka palasies par reālo stāvokli viņu tirgū un sūksties / lamā

pēc tam

Crankshaft 08.08.2014 7:54

msh

Kāpēc 95. ir kaut kāds atskaites punkts kaut kam? Ar to degvielu var darbināt zāles pļāvēju un mazgāt detaļas un rokas, nevis darbināt mašīnas motoru. Tikpat labi varētu gāzes cenas salīdzināt ar mazuta cenām...

==================

Nu jau , nu jau Šodien tehnika ir stipri gājusi uz priekšu, kur senāk neizbēgams ļaunums bija 98 lietošana, šodien mierīgi var izmantot 95.

Mazuta cenas ir savstarpēji saistītas ar dabasgāzes, ne LPG cenām.

Crankshaft 05.08.2014 7:24

Nu jā, auto triālam, tamos laikos , 1990. gados, vēl īstenie

"dūņu kuiļi" tikai sāka kārpīties

Crankshaft 31.07.2014 7:25

1990. gados Latvijā tie Iltisi bija diezgan daudz savesti,

bezceļu sacensību braucēji bija iecienījuši. Jāsaka gan,

ka benzīnnieks bezceļā bija pavājš, dīzelim caurejamība

bija jūtami labāka ...

Crankshaft 31.07.2014 7:16

Hmm, kas gan 2203 varētu būt unikāls? Tā ieinteresēja, kā

bijušo RAFieti

Crankshaft 25.07.2014 7:53

kas tas tāds egr? Turbīnai eļļu tā kā mest nevajadzētu ...

=================

Izplūdes gāzu recirkulācija (Exhaust Gas Recirculation),

tikai kur dotajam auto tā pienāk ieplūdei? Turbīnai eļļu

laist nevajadzētu, bet kā ir dabā? Nāksies pirkt sporta auto

detaļu no silikonkaučuka gumijas, tādu smuki krāsainu, tām nekaitē ne eļļa, ne temperatūra

Crankshaft 25.06.2014 7:54

kasinsh79

Pilnīgi piekrītu! Arī esmu vairākiem mirkšķinājis, jo tie a la LED reālu gaismu un efektu nedod! Tomēr esmu par oriģinālām daļām

--------------------------

Mja, varu piekrist - Bauskas EČ autokrosa sakarā vairākas dienas nobraukāju ar visai savdabīgu auto, franču Citroen Berlingo, franču "kabluku". Un tam daiktam kā reiz ir "oriģinālie" LED dienas gaismas lukturi. Speciāli kāpu laukā un pētīju, cik labi var redzēt - izrādījās, redz ļoti labi. Laikam jau tāpēc, ka oriģinālie, no rūpnīcas ...

Bet kas mani pārsteidza - kā iet tas "štrunta" 1.6 ltr

turbomotorītis, nu jā, paliek vēl jautājums, cik ilgi tie

mazmotori iet, bet nu iet, kā Fredis saka, "točna"!

Crankshaft 04.06.2014 6:52

Okys

Tāpat, palasot forumos, secinu pasātam ligzdā ir vads (zils ar baltu strīpu) kautkādai power antenai, ko īsti neizprotu.

=================

Vispār neesmu baisais "radioamatieris", bet no savām ikdienas nodarbēm esmu ielāgojis, ka "pauerantena" ir tā, kura , ieslēdzot aizdedzi, "lien laukā". T.s. aktīvo antenu tā arī sauc, "active aerial". Citu nosaukumu diemžēl nezinu.

Crankshaft 27.05.2014 8:36

Tieši tā! Man savulaik Volvo 240 šitāds joks bija ar pakaļdurvju stikla tīrītāju - jaunībā vicinājās kā ...

jauna puiša bibis Un tad pēkšņi sāka izpildīt apmēram

1 vēzienu 3 sekundēs. Līdzēja vien visa tā mehaņizma

izjaukšana un 2 bukšu izmazgāšana un saeļļošana, izmantoju molibdena disulfīda ziedi. Pēc salikšanas

vicinājās kā jauns!

Crankshaft 27.05.2014 8:26

Juglā redzēju, kā kāds bērns šoseju mierīgi pie sarkanās gaismas, lūkojoties vienīgi sava telefona ekrānā.

===================

Ir, ir tādi tipiņi - svētdien Mūsas trases dalībnieku novietnē viens tāds kadrs, tā ap 13-14 gadiem, ieskrēja manā auto

Braucu cauri, cilvēku daudz, ātrums tāds, ka sprīžmeša bultiņa pat nepaceļas, un nāk pretī man tāds cilvēces gara spēka nesējs. Ausīs austiņas, rokā kautkas ar skārienekrānu, nāk un ar pirkstu baksta tai daiktā. Es tā korekti pasignalizēju - reakcija "O". Nu, apstājos, a jams tik nāk un nāk, līdz atdūrās manam "Berlingo" purnā un nokrita uz dibena. Labākais, ka kaut kāda sieviete momentā sāka kliegt "bērnu sabrauca, neģēlis sabrauca bērnu!", kaut pati stāvēja tobrīd ar muguru pret "notikuma" vietu. Bet šīs sievietes vecis to puiku uzrāva kājās, kaut ko viņam tur ierēca ausī, puika pienāca pie manis un atvainojās. Viņam , lūk, tobrīd sazin kāds džekpots esot iekritis Un tādi pa ielām un pāri tām kreisē bizos slāņos...

Crankshaft 27.05.2014 7:57

andzins1111 rakstīja: Bams, no kurienes tad tie paši briti ņemt detaļas vairāk kā 100 gadus veciem tramvajiem un vilcieniem?

---------------------------

Nezinu gan. iespējams, ka Eiropā kaut ko kaut kur var individuāli pasūtīt, lai izgatavo.

==================

Vispār jau Rietumeiropā ir lērums firmu, kuras specializējas tieši uz "nestandarta" detaļu izgatavošanu, protams, tas maksā nevājo naudu. Piemēram , Francijā,

Bordo, ir firma, kura specializējas uz lieto detaļu izgatavošanu vecajiem automobiļiem. Viens no piemēriem ir cilindru bloki Jaguar E Type auto, kuriem

jau sākotnēji bija tieksme uz plaisāšanu, pārkarsējot dzinēju. Cena gan tādam blokam ir kā mazam automobilim... Bet dabonams ir!

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti