Arnijs rakstīja: Taa meedz gadiities. Ir jaaliek centreejosha sheiba apakshaa statnii, pirms tur liek amortinju
pastāsti sīkāk, kāds princips. Tipa iemet šaibu iekšā, ar domu, ka aportizatora apaļais gals iesēdīsies šaibas centrā? Pieļauju ka tas varētu darboties labi, ja amortiņa apakšējais gals būtu normāla paskata - apaļš, bet šitiem bija apakšā pagarinājums, uz leju vērstas bļodiņas formā, tādejādi šaibā viņš neiecentrētos...
viktors1961 rakstīja: A kā var pateikt, ka nav no brāļiem??? Un ja numurus pirms pārdošanas nomaina un stāsta baiku par tikko..., kā var atmaskot? Vieglu spama piesitienu var atļauties, nu bet kaut nedaudz tēmas ietvaros...
a kāda strpība no kurienes auto? galvenais lai labā kārtībā, un ja leišos salīmēts no diviem , bet tu to nevari pateikt, tad vai nu labi salīmēts, vai nu pats vainīgs...
saf rakstīja: Nom jauda ir 4x18W, nep*s smadzeni ar savām mistiskajām Maximas max jaudām!
Gribēji paspīdēt ar zināšanām? tāpat lielākā daļa cilvēku to nezin, un ir piraduši ka 4*50W ir ok, un ja pierakstītu 4*18 tad domātu - kas tas par sū...
Tad nafig lieki sarežģīt dzīvi - tie kam vajadzēs - sapratīs...
flanči ir izgudroti lai piedzītu pareizo ET, ja diski nav ar pareizo, nevis lai izvilktu diskus uz āru līdz maksimumam - rodas nepareizi spēki.... izskats par tavu drošību nedomās!
acigais rakstīja: Vai tautiešiem nav kāda infa, kur varētu iegādāties flančus, uz vasaru ir iepirkti smuki diski, bet pilnam komplektam derētu arī uzlikt flančus, kā sacit jāsaka lai smukāks skats
kā sacīt jāsaka lai beržās arkās, un rausta stūri pa risēm?
brīvdienās mainījām amortiņus audi cabrio - es no augšas pa amīšiem, saimnieks pa bedri maina aporas uc. Kad viss pabeigts saku lai šis piezvana un pasaka kādas sajūtas ar jaunajām plazām - pēc brīža zvana... es prasu nu kā ir? viņš saka ka ritenis nokritis - šis bija aizmirsis aporai skrūvi ielikt...
TDI rakstīja: ew , kas i ko , tiktieshaam ir tik ljoti bail , ka jaasleepjaas aiz melliem logiem , waj arii tik briesmiigs muulis ka nedriikst nevienam raadiit -beerni saak zjagoties un goveem pienu norauj
vakar redzeeju vienu compaktBMW faareetaaju ar mellam pleeweem , taa wilka pa RIMI Pplaci , nu shumaxers dritwajkocinj , a izkaapa nu taads knarinjsh ka knapi savu kraanu wareej pavilkt , max 55kg un 1,5m ar visu laiwu amizanc skac es jums teikshu nez bez mellajaam pljonkaam tik leciigi laikam newar pabraukt ja , pasakiet pleewmiilji kaa tas ir -kauns ziepes straadat , ilji kak ?
Daniels_Reebuss rakstīja: Pilnīgi lieka cepšanās. Jāņem nost plēves un viss,kas tur ko diskutēt ????? Man, piemēram, gribās braukt uz 200 pa Bauskas šoseju, gribās braukt pie sarkanā,jo man tā krāsa labāk patīk nekā zaļā. Tad ko, braukt un apvainoties,ka dabonu mizā???
Tak kraans viiriem tad nepagarinaasies, redzees nabaga sejinju aiz beemeewee logiem, ko tad?
rgcwtxkmt9729w9 rakstīja: Starp citu saskaņā ar fizikas likumiem - uz katras virsmas atstarojas ~4% gaismas, logam ir 2 virsmas - iekšējā un ārējā, tā ka netonētam logam caurlaidība jau ir tikai ~92%
Staastu to tik paarliecinoshi taadeelj, ka nu jau 2 vai 3 meenesi laboju Fiat Coupe '95 2.0 turbo leekushu siksnu un lociitus izpluudes vaarstus. ....... bala bala
Kas tad tev tas par dzinēju,ka 3 mēneši jālabo? Kaut kāds jonu izlādes vai urāna-hēlija dzinējs?
irāna kodolprogrammu apturējusi - ar detaļām sūdīgi
Arnijs rakstīja: Taa meedz gadiities. Ir jaaliek centreejosha sheiba apakshaa statnii, pirms tur liek amortinju
pastāsti sīkāk, kāds princips. Tipa iemet šaibu iekšā, ar domu, ka aportizatora apaļais gals iesēdīsies šaibas centrā? Pieļauju ka tas varētu darboties labi, ja amortiņa apakšējais gals būtu normāla paskata - apaļš, bet šitiem bija apakšā pagarinājums, uz leju vērstas bļodiņas formā, tādejādi šaibā viņš neiecentrētos...
Laikam jāpielej ar cementu