Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
pinguin 28.11.2007 14:42

man visvairāk patīk ka uz eksporta ielas luksofors darbojas pie krusta kur sāniela ir aizbarikādēta...

pinguin 15.11.2007 10:39

šuvējdarbnīcām labs bizness, jāšuj maskas un jātirgo, jo to lietošanu pagaidām likums neaizliedz.

Maskas varētu rotāt arī dažādi uzraksti, piem:

BMW RULLS

ESMU DEBILS

utt.

pinguin 15.11.2007 10:35

vēl var uzmaukt galvā zeķi, vai laupītāju masku, tad intīmās telpas būs diezgan, un varēs vēl agresīvāk uzvesties uz ceļa.....

pinguin 15.11.2007 10:22

Baisulis rakstīja:

Sinn rakstīja:

Baisulis rakstīja: ??? Kā redzamību caur notonētu sānu logu uzlabo 100w jaudas spuldze?? Klau,tu skolā nebiji iedalīts jefiņu un pārgudreļu kategorijā?

A tu lasi tikai to ko pats esi uzrakstījis? Te bija cilvēciņi kam notonēts bija arī priekšējais stikls.

Tev rēgojas. Kur tu esi redzējis ar plēvi tonētu PRIEKŠĒJO stiklu???

Kaut kad sen sen bija tādi 'kooperatīvu' ražoti piekšējie stikli VAZiem un hotabičiem, bet sen tādus neesmu manījis.

man pašam bija kupeja, kurai sānu logi bija ar 50 % plēvi, un priekšējais ar 30%. Tas bija agrās jaunības laikos kad "krutums" bija vissvarīgākais, tagat protams tā nedarītu, bet jāsaka ka redzamība nebija nemaz tik slikta.... gribētos teikt ka labāk, nekā ja nebūtu tonēts priekšējais, jo nebija tāda kontrasta no sānu logiem un priekšējā. gaišā dienas laikā salonā bija patīkama buduāriska atmosfēra, un iekšā nevarēja no ārpuses redzēt absolūti neko...

pinguin 14.11.2007 17:02

tas ka ABS kā te viens minēja darbojas uz principa:

sāk bremzēt, sajūt ka slīd, atsit bremzi vaļā, sagaida kad ripo utt.

tas bija 80 gados pirmajiem ABS, tapēc arī autiņiem viņu taisīja atslēdzamu, jo darbības princips bija diezgan prasts, efektivitāte slikta.

mūsdienās, tiek sajusta riteņa ļeņķiskā ātruma pārāk strauja samazināšanās, un jau tajā brīdī tiek samazināts bremzēšanas spiediens, tālāk nesagaidot pilnīgu bramžu "atsišanu", bet cikls atkārtojas. tapēc tehniski nav brīža kad auto nebremzē vispār, un riteņi ir saķerē visu laiku uz stāvberzes, slīdberzes robežas...

pinguin 14.11.2007 16:58

abs bremzēšanas ceļu pagarina tikai dažos izņēmuma gadījumos, bet pārsvarā samazina. Lai izskaidrotu humanitāro zinātņu piekritējiem, kaktu "rallistiem" un vienkārši muļķiem, visuzskatāmāk būtu uzzīmēt grafiku, kur uz x ass ir berzes spēks, un uz y ass pieliktais spēks ķermenim. berzes spēks aug līdz ar pielikto spēku kamēr ir STĀVBERZE, kad stāvberze pāriet SLĪDBERZĒ grafikā redzams straujš kritums un turpmāk līkne iet horizontāli

ABS nelietošana pagarina tikai kaktu rallista krānu...

pinguin 14.11.2007 16:58

un šo slīdberzes un stāvberzes atšķirību arī izmanto ABS princips

pinguin 14.11.2007 16:46

Uggga rakstīja: Par plastmasām runājot - konkrēti zinu par polikarbonātu (PC). Tie ir 2 veidu UV stabilizētie un parastie. Pirmie attiecīgi nelaiž cauri UV un var tikt lietoti āra apstākļos, otros UV ar laiku "saēd" jeb tie noveco.

tas ir domāts, ka ir noturīgs pret UV starojumu - nemaina pats savas īpašības, bet starojumu laiž cauri tāpatās...

mūsdienās polikarbonātu praktiski nelieto, jo tas viegli skrāpējas. Tagat lieto polimetilmetakrilātu, kas ir daudz cietāks, un gaismu laiž cauri 95%, protams arī UV

pinguin 14.11.2007 16:29

par saulesbrillēm, tad ir vissliktākais variants plastmasas lēca bez nekā - laiž cauri visu spektru, tumšs ir, bet acis pēc tam sāp. Nākošais līmenis ir plastmasa ar UV aizturošu pārklājumu, daudz labāk, bet pārklājums noberžās nost. Trešais līmenis ir plastmasa, ar UV filtrājošam vielām, kas piejauktas pašai plastmasas masai, un darbojas nu jau kā biezāks UV filtrs, un nenokasās nost...

Ceturtais līmenis D&G brilles par 200 Ls gabalā, ar plastmasas lēcu bez nekā, 100 % stilīgi un 100 % UV caurlaidīgi

pinguin 14.11.2007 15:56

Sinn rakstīja:

hacis rakstīja:

nu atceroties fiziku no skolas gadiem, bija taa ka

ultravioletais spektrs ir ar visiisaako vilna garumu un stikls peec definiicijas nelaizh to cauri.

tas viss kas uz brilleem un saabiem rakstiitsvisdriizaak ir maarketinga bullshits, jo cilveeki baidaas no UV un ir kruta uzrakstiit ka tas tiek nofiltreets cerot ka nezinaataaji taapec nopirks.

tu pats arī nemaz tik labi neatceries to fiziku.... UV starojumam nav nekāda sakara ar salona piekaršanu, par to rūpējas Infrasarkanais starojums...

Sūdīgi tu atceries to fiziku.

1. Stikls laiž cauri UV starojumu, ja tas nelaistu cauri tad tavs auto nekad vasarā nepiekarstu.

2. Kur tu esi redzējis lētās saulesbrilles ar stikliem? Tām ir plastmasas lēcas. Ņemot vērā ka šis lēcas ir tumšas, acu zīlītes ir palielinātas un attiecīgi uzņem palielinātu UV starojuma devu. Lai cilvēki nepaliktu akli, saulesbriļļu lēcām ir nepieciešams UV aizturošais slānis.

pinguin 14.11.2007 15:54

stikls laiž cauri ļoti mazu daļu UVA staru, bet gandrīz nemaz UVB. UVA ir tas kas nosauļo, UVB tas kurš kaitīgs.

Tā kā stikls ir UV filtrs, bet ne 100%.

pinguin 14.11.2007 15:40

Baisulis rakstīja:

pinguin rakstīja:

Dorisa rakstīja: Metkas uz ķēdes

ko tieši tu gribēji pateikt?

To,ka metkas uz ķēdes NAV novērotas. Ir uz ZOBRATIEM.

Tā kā, ko tu gribēji pateikt?

nu redz tieši šeit tu kļūdies, BMW kā reiz uz sūkņa ķēdes ir metkas. Uzkrāsotas ar baltu krāsu, pret kurām jāliek zobratu metkas.

es to motoru ārā nejaucu, jo dabīgi ka būtu atzīmējis, bet kolēga neiedomājās...

nav man nekas pret to, ka viņš pats ķērās klāt kaut nav ar baigo pieredzi, bet noskaidros kas un kā un viss būs bumbās.... ja neatradīs kā, nopirks jaunu ķēdi, uz kuras metkas būs, vai nu arī ar mikrometru nomērīšu plunžera pacēlumu....

pinguin 14.11.2007 14:19

parasts, netonēts auto stikls laiž cauri aptuveni 75-80% gaismas...

pinguin 14.11.2007 9:32

SIA "BAPKA" ideāli der lasot gan krieviski, gan translitā...

pinguin 13.11.2007 15:30

Ingaaaaa rakstīja: tas atkarīgs ar ko tirgosies????

tirgošos ar krieviem un eiropiešiem, tapē vajag tādu lai visiem viegli izlasīt un saklausīt...

ja tu domāji "ko tirgošu", tad - kas pagadās bet vairāk tendēts uz celtniecības materiāliem

pinguin 13.11.2007 14:41

labais

pinguin 13.11.2007 13:28

bummerr rakstīja:

pinguin rakstīja:

Dorisa rakstīja: Metkas uz ķēdes

ko tieši tu gribēji pateikt?

aizbrauc uz servisu! pietiek kiimikot

redz, ja šādu jautājumu uzdod, tad nekur aizbraukt vairs nevar...

pinguin 13.11.2007 13:26

curmis rakstīja: Uzraksti e-adresi, aizsūtīšu.

birxtc@inbox.lv

paldies!!!

pinguin 12.11.2007 11:17

Dorisa rakstīja: Metkas uz ķēdes

ko tieši tu gribēji pateikt?

pinguin 30.10.2007 16:13

martinello rakstīja:

RHINO rakstīja:

martinello rakstīja: eljā tosols nebūs, var būt tikai otrādi

elļa tosolā- bachokaa uz shtyoka

Nāksies tev novēlēt eljā tosolu! ja tu saki ka tā nevar būt! - man tas nevar būt izmaxaja 1000Ls

ir divas atsevishkas sisteemas, eļļeošanas un dzesēshanas

elļoshanai vienmeer ir lielaaks spiediens nekaa dzeseshanai

taatad dabuut tosolu ellla ir nereaali, bet izskataas ka iespeejami

muļķības, ne jau visos eļļas kanālos ir pilns spiediens...

pinguin 30.10.2007 8:55

mass rakstīja:

Ozz rakstīja:

smart235 rakstīja: Btw, ja to, ka beņu ielej mazāk, katrs var konstatēt ar 5litru mērtrauku, kā konstatēt to, ka gāzi ielej mazāk?

Ar bākas metodi, vai? Un šur tur toč, ka lej mazāk!

pa dienu gaazei cits tilpums (kad uzsilst)...

ziemaa tas gan nav aktuaali....

iepildes daudzums atkariigs no taa, kad pretvaarsts nostraadaa.

Attiecīgā gāze ir sašķidrināta. Šķidrumiem tilpumi pie temperatūras, cik zinu, nemainās.

Un ja man bāka ir 46 litri, tad kā sanāk, ka "jauna gāze" tankos man vienmēr ielien 49?

šķidrumam nemainās tilpums atkarībā no temperatūras???

un ne jau tikai uz tilpuma izmaiņām šmauc - šmauc visi , jo vnk cilvēks nevar ieliet kanniņā un pārbaudīt. Nez kapēc jebkurā citā eiropas valstī lejot gāzi, patēriņš ir vismaz par 2 litriem mazāks...

pinguin 26.10.2007 16:26

pavisam lēti ir nokačāt netā AUTODATA un nopirkt testeri, un tad var diagnosticēties līdz nelabi paliek un nebūs jāmeklē "kur Lēti un labi"

pinguin 16.10.2007 16:09

cybercannibal rakstīja:

zhavoronoks rakstīja: a kāpēc ziemā nedrīkst pulēt?

Drīkstēt drīkst protams, bet īsti jēgas nekādas tieši uz lielajiem sāļiem un sniegiem sagatavot mašīnu, domāju labāk ir pirms vai pēc, aber ziemas vidū es tam jēgu īpaši neredzu. Protams ka drīkst un nekas slikts nenotiek

kur loģika? labāk vēlāk nekā vēl vēlāk, kau ziemas vidū.

pinguin 04.10.2007 15:04

Biju anglijā, un apmaldījos mazā pilsētelē, iebraucu kautkādā autobusa ieliņā kas vēlpietam bija vienvirziena - es nepareizajā virzienā. Griežos ārā no tās ieliņas uz lielāks nozīmes ielu, un man tieši gar degunu nobrauc policijas mašīna un menti izbrīnīti nolūr uz manīm. Viņi pabrauc gabaliņu uz priekšu un apstājas un gaida mani. Kad tuvojos viņiem viens izkāpj un stādina mani. Man jau protams auksti kauli, galvā štukoju cik varētu būt sods utt. viņš pienāk, es atveru logu un viņš man prasa:

"Vai jūs esat apmaldījušies? Uz kurieni braucat, vai jums vajag palīdzību?"

Stāsta doma ir tāda, ka tajā valstī vispārējā cilvēku kultūra un godaprāts ir tādā līmenī, ka policists pat neiedomājas ka es pārkāpju noteikumus speciāli - viņš domā - ja jau es braucu tur un tā kā nedrīkst, tātad esmu apjucis un man vajag palīdzēt.

Domāju ka mūsu valstī tāds līmenis būs ne ātrāk kā pēc 100 gadiem, diemžēl...ja vispār kādreiz būs.

pinguin 04.10.2007 9:43

FIAT DOBLO, par pārējiem fiatiem man slikts viedoklis, bet šitie ir uztaisīti salīdzinoši vienkārši, tapēc ar tiem problēmu nav. Mūsu firmai tādi ir 3, skrien jau 3 gadus, un nevienam nav bijušas problēmas...

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti