IkdienasViesis rakstīja: nezinu kā ir pašreiz, bet savulaik Rīgas plānos bija paredzēts viadukts uz Imantu, Jūrkalnes ielas galā pie Zasulauka stacijas.
Tādu neesmu redzējis.
Ik pa brīdim uzpeld ideja par tuneli zem dzelzceļa Kuldīgas/Tapešu rajonā.
Tad it kā jūrmalenes šoseja būtu savienota pa tiešo ar Imantu. Šobrīd mēs redzam, kāda rītos un vakaros ir satiksme pie Imantas dzelzceļa pārbrauktuves - totālais PIKs....
Skiču projekta līmenī ir ideja par Anniņmuižas bulvāra Imantā un tāda paša nosaukuma ielas Zolitūdē savienošanu.
varētu uztaisīt arī atzary 2.tramvaja līnijā, izveidojot tramvaja maršrutus uz Zolitudi un lidostu
Par Lidostu ir tā, ka atzars ir plānots Ormaņu/M. Nometņu ielas krustā. ar tuneli zem dzelzceļa.
Palaidniex rakstīja: Diez kam "uz gunāra" vajag to megamilzonīgo park & ride splives pļavās? Kur viņi raus tos miljoņus auto tieši tajā Rīgas daļ¿... Ņo kurienes?
Tas viss ir zīmēts 2007. gadā, pats zini kādi plāni toreiz bija visām pļavām, katra sapņoja kļūt par Lasvegasu
IkdienasViesis rakstīja: Pēc tam jau varēs sapņot par Berģu liniju un jauniem depo... Lai realizētu tajā "plānā" rakstīto - gan būs vajadzīgas vēl daudzas "piecgades".
Berģi, godīgi sakot, diezin vai pārredzamā nākotnē būs. Reālāki kandidāti (uz doto brīdi) ir Lidostas virziens uz Ziepniekkalns.
Rxx rakstīja: Man tā īsti nav skaidrs, kam tā Ausekļa iela šajā gadījumā ir tik ļoti vajadzīga... Tiešām to divu pieturu (Nac. teātris un Ausekļa iela) ir vērts šādi čakarēties, no turienes kādam vajag tikt uz Juglu?
Kam vajag? Cilvēkiem. Psažieriem. Šādi ierosinājumi ir nākuši no Pasažieru ostas, Mūzikas skolas Ausekļa ielā un Nacteātra.
Turklāt posmā no 13. janvāºa ielas līdz Ausekļa ielai nesāksies baigais bardaks, ja pa tām pašām sliedēm brauc arī 5., 7., un 9. (ir tāds vēl?) tramvajs?
Pa vienām un tām pašām sliedēm tramvaji var braukt ar pusotras minūtes intervālu. Tas ir optimāli, lai neveidotos korķi.
Tagad tajā posmā kursē 5. reizi 15-20min, 7. reizi 10 min. un 9. 4x dienā.
Starp citu kādreiz visi 13.maršruti no saviem galapunktiem vilka līdz centram un tālāk pa vienām un tām pašām sliedēm meta riņki apkārt Vecrīgai. Viss notika, viss kustējās.
Labāk būtu izdomājuši kā to Juglas tramvaju dabūt uz Pārdaugavu, no tā būtu jēga, ja 4. ietu kaut vai līdz 45. videnei.
4. būtu jāatjauno līdz Čiekurkalna ūdenstornim, tur tagad IeM, Policija, netālu drīz būs jaunais VIDs.
Bet, ja tas notiks, tad ne ātrāk par 2014.gadu, kad jaunos palaidīs uz Imantu.
Ropažu ielā tam nav ko darīt, tur blakus ir 21.buss.
IkdienasViesis rakstīja: nu,nu - tramvaju līnijas jau arī laiku pa laikam tiek pagarinātas. Drīz jau 6.kursēs līdz Ausekļa aplim, nākotnē varbūt būs arī pagarinājums līdz Berģiem...? Kādreiz jau 2. maršrutu arī pagarināja no Zasulauka līdz tapešu ielai. Sākotnēji (pirms 4.maršruta izveides) pat esot bijuši plāni to pa tiešo laist pāri Bolderajas dzelzceļam tālāk uz uz Imantu.
Pirmais rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: nu,nu - tramvaju līnijas jau arī laiku pa laikam tiek pagarinātas. Drīz jau 6.kursēs līdz Ausekļa aplim, nākotnē varbūt būs arī pagarinājums līdz Berģiem...? Kādreiz jau 2. maršrutu arī pagarināja no Zasulauka līdz tapešu ielai. Sākotnēji (pirms 4.maršruta izveides) pat esot bijuši plāni to pa tiešo laist pāri Bolderajas dzelzceļam tālāk uz uz Imantu.
līdz ausekļa aplim tas poagarinājums ir vienas vienīgas galvassāpes.....
p.n.
pēc sākotnējā projekta tramvajam vajadzēja iet zem vantenieka....
Ja kādam interesē, te ir pašlaik svaigākā attīstības shēma. Tur gan nav iezīmēta citos projektos paredzētās līnijas cauri Ķīpsalai, pa Andrejsalu, uz Rāmavu un Berģiem.
kaķis tev ******* čību... tā vietā lai mest jamo ārā pa 12tā stāva logu, tu iespundē jamo mikrovilnenē.... rezultātā tev ir piedirsta mikrovilnene un nav kaķa...
ko dara normāls pasažieris - protams, ka sūdz tiesā mikrovilnenes ražotāju par to ka tas ir nogalinājis superdārgo un megamīļo kaķīti.... un pie reizes dabū miljonu...
un ja ražotājs būtu aizdomājies un papīros ierakstījis, ka tā kaste nav domāta kaķiem, tad tiesā uzreiz varētu atšūt...
Nu vot. Amerika dokaķilas i do nas
RS dara vienkārši: visos salonos izlīmē lapeles - TURIES! un šādās tādās vietās, šādos tādos maršrutos ierobežo braucamrīku ātrumu, lai nav strauji jāmet pa mēmajiem.
Ķipa tagad pa salonu lidojoša penša problēma ir viņa paša vaina.
vai arī neskatoties spogulī iepisi ar jauno ķerru blakus joslā... krašs uz 50 štukām.... veikli vīriņi tiesā pasaka, ka tu spogulī skatījiem, bet tev likās, ka ķerpila bija tālāk....
rezultātā tiesas lēmums, kas liek avāriju apmaksāt autoražotājam un jamais turpmāk uz spoguļiem maziem butiem drukā "tas pāķis ir tuvāk kā tu domā"
Tev labi sanāk. Negribi pieteikties SWH uz UFO vietu BB brokastīs? A to tā nošpaktelētā beibe nu nemaz nesaprot, kur atrodas un kas jādara...
IkdienasViesis rakstīja: Domāju,ka tīri teoretiski pārbūvēt vadu līnijas uz maskaveni nebūtu tas sarežģītākais darbs - ne tur krustteņi ar trolejbusu līnijām, ne arī daudz citu vadu pārmiju - pārsvarā taisnie gabali.
Nu ir gan ko noņemties. Visa vecā Maskavene ar n-tajiem līkumiem + vēl 3.depo. Jo priekš Ķengaraga gala Brīvībenes depo vagoniem vieta vairs nebūs.
Bet, cik dzirdēts, prioritāte jaunajiem vagoniem būs 4 maršrutam.
Nu tā ir saskaņā ar 2006.gadā pieņemto RD lēmumu. 4.maršruts 2014-2017.g. Pēc tam 5.maršruts 2019-2022.g.
Bet, vispirms jau ir jānoslēdz jauni līgumi. Varbūt ,Bams kaut ko sīkāk zin par RS rīcību turpmāko jaunu tramvaju iepirkumos.
Es nezinu. Zinu tikai to, ka esošajā līgumā bija opcija, kura paredzēja, ka, ja Škodas izstrādājums sevi attaisnos, tad vēl iespējama 32.gab. piegāde. Ko gudrās galvas lems - nezinu. Varbūt būs tāds pats cirks kā ar 6 pagarinātajiem trambūžiem, par kuru skrūvēšanu un čehu gatavību vest tos uz Rīgu, RS uzzināja no ..."Dienas".
Latviešu un čehu līguma varianti laikam ir dažādi...
Nav jau teikts, ka RS pilnībā apmierina pašreizējās jaunās škodiņas - varbūt tiks meklēti citi risinājumi.
Viss var būt. Škodai gan ir, ēee, teiksim tā- spēcīgs lobijs
Esmu tikai no viena mūsu trolejbusu tehniskā inženiera dzirdējis, ka jaunie škodu troļļuki "citelis" sevi ABSOLUTI neeesot attaisnojuši - švaki un daudz bojājoties. NEOPLANI esot daudz labaāki un izturīgāki - arī no vadītāju puses atsauksmes par tiem esot labākas.
Būtisku atšķirību nav. Visi ražotāji liek iekšā +/- vienu un to pašu elektrisko daļu.
alfa valstī ir kritiski nepieciešama.... nu lai izmestu no tramvaja visus tos, kam nav lata
Nedaudz savādāk: kuriem nav lata, tos savāc apsardze. Vai M-pāļi. Savukārt tos, kuriem nav lata un/vai nevēlas maksāt un vēl škadalējas- tikai tos nodod Alfai. Džeki braucot ar lielāko prieku uz tādu izsaukumu.
IkdienasViesis rakstīja: Interesanti - vai pašus RS tramvaju (arī trolejbusu un autobusu) vadītājus naktī /uz un no naktsmaiņām/ izvadā speciāli dežūr-tramvaji,trolejbusi un autobusi ? Jeb, viss notiek modernāk - ar RS vieglajiem auto, mikrobusiem? Vai arī pavisam moderni- KATRAM jābrauc ar savu transportu...pēc iespējām.
Principā ir specīāli vadītāju dežūrbusi. Bet nu katram pēc iespējām. Citi brauc ar savu auto, citi nāk kājām, citi ar velo.
Sensenos laikos ap 1995. gadu (kad biju jauns un ne tik prātīgs kā tagad), reizi stundā pa Rīgu brauca dežūrtramvaji visos virzienos.
Kad pēc labi pavadītas nakts Vecrīgā sapratu, ka taksim vairs sagrabināt neizdosies, mēģināju trāpīt uz dežūrtramvaju uz Ķengaragu. Kad biju kānebūt aiztenterējis līdz tramvaja pieturai 13 janv. ielā, izrādījās, ka tramvaijs tikko ka no pieturas izkustējies, bet apstajies pie luksofora. Piegāju pie vadītājas loga un ar žestiem palūdzu atvērt man durvis. Tomēr mans stāvoklis vadītājai nelikās piemērots braucienam ar viņas vadīto transporta līdzekli.
Rezultātā visu pieturu līdz tirgum nobraucu pieķēries pie atpakaļskata spoguļa. Pieturā viņai nekas cits neatlika kā atvērt durvis.
Dusmīgs uz viņu es biju, bet nepateicu ne vārda, jo sapratu arī viņas nepatiku pret tādu tipiņu, kas knapi kājās turas.
a kur paliek nepatika pret tiem fiderasiem, kas naktī nepērk biļeti?
Tagad tas vairs nav iespējams. Nakts busos bez biļetes virs nepabrauksi. Škandalētājiem tiek izsaukta apsardze, vai Municipāli vai pa reizei arī "Alfas" specrota.
Tas garais jau pirms jaunā gada 6 maršrutā kursēja.
Runa ir par 11. maršrutu.
IkdienasViesis rakstīja: Nu,nu - tik traki jau nebūs. tramvajs kā tramvajs - sliedes kā sliedes. Nav 11.maršrutā nekādu īpašu "virāžu".
Tieši tā, viss notika pēc iepriekš saskaņota plāna un nekādu problēmu nebija.
c]IkdienasViesis rakstīja: Vispār jau , kā vēstures cienītāju, mani interē arī veco tramvaju renovacijas problemjautājumi. nosvilušais MTV-82 vagons. Vienu laiku depo bija pamanāms arī klasiskais RVR-7 "zilais daugavpilietis",
MTV-82 ir restaurācijas procesā. Jāsaka gan, ļoti lēni darbi norit.
Savukārt no D-pils atvestais RVR-6 gan restaurēts netiek. Iespējams, kaut kad nākotnē.
HIPPY rakstīja: Kur tad ņems tik daudz jaunos tramvajus lai palaistu uz Mežparku?? Visu sesto maršrutu vēl īsti nodrošināt nevar.
taaneko rakstīja: Remontējams nav, bet maksā nieku. Ja esi galvaspilsētā- sameklē firmu "Lāsma" Aizkraukles ielā (ja nemaldos cietvielu fizikas institūta telpās) šiem ir iebūvējamie. Vēl ir (ja nemaldos) "VAKS serviss" veikaliņš netālu no Ieriķu ielas. Tiem arī ir laba izvēle. Gan jau uzlikt pats mācēsi. Biki jāpaārda katla apšuvums un turpat apakšā nāk. Nekā sarežģīta vai bīstama.
Paldies visiem, izdevās to štruntu atrast un pat pašam nomainīt
Ja nu kādam ko vajag, tad Akveduktā (Rāmavā) ir ļoti daudz kā no visiem tiem apkures un santehnikas loriņiem.
anonimikis rakstīja: tas sūds, kurš regulē gaisa padevi? gadās. neko daudz nemaksā santehnikas bodēs. varot arī iztīrīt.
Nu ķipa viņš regulē granulu katla ventilatora ieslēgšanos/izslēgšanos. Defaultā tas stāv uz 70*. 6 gadi nostāvēja- nu kirdik. Kā reiz, kad salu sola...
Rxx rakstīja: Šodien pie centrālā tirgus redzēju kaut kādu it kā atjaunotu 7. maršruta kantaino Tatru ar kaut kādiem dīvainiem benķiem iekšā. Tādiem uz Vīnes krēslu pusi.
IkdienasViesis rakstīja: nezinu kā ir pašreiz, bet savulaik Rīgas plānos bija paredzēts viadukts uz Imantu, Jūrkalnes ielas galā pie Zasulauka stacijas.
Tādu neesmu redzējis.
Ik pa brīdim uzpeld ideja par tuneli zem dzelzceļa Kuldīgas/Tapešu rajonā.
Tad it kā jūrmalenes šoseja būtu savienota pa tiešo ar Imantu. Šobrīd mēs redzam, kāda rītos un vakaros ir satiksme pie Imantas dzelzceļa pārbrauktuves - totālais PIKs....
Skiču projekta līmenī ir ideja par Anniņmuižas bulvāra Imantā un tāda paša nosaukuma ielas Zolitūdē savienošanu.
varētu uztaisīt arī atzary 2.tramvaja līnijā, izveidojot tramvaja maršrutus uz Zolitudi un lidostu
Par Lidostu ir tā, ka atzars ir plānots Ormaņu/M. Nometņu ielas krustā. ar tuneli zem dzelzceļa.