Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
staar 25.07.2008 22:02

Zoo rakstīja: Tie turbìnu "speciàlisti" naw kàdi subàristi vai evo piekritèji?tas lènais dìzelis tak nekad tik daudz gaisa nesarazos.nebrìnìtos ja tam sùknis vèl mehàniskais bùtu.

Ne subāristi, ne EVO māņi Vienkārši lauku gudrinieki Sūknis nav mehāniskais, bet tā vai tā motorelis vienkāršs. Viss tam auto ir ok un jaukt ārā īsti nav iemesla, bet gribās lai viss būtu ok, un pārsomas raisīja tās mīkstās trubas, jo, ja tā loģiski padomā tad spiedienam tur vajadzētu būt un varētu pat sliekties piekrist BATKA teiktajam, jo lai cik tas spiediens palielinātos trubām būtu jāpaliek cietām kā opeli, starpcitu salīdzinātais opelis bija 2000 gada vektra, takšto nekas tur ūberkruts arī nav. Cik man pats busa stūrētājs teica, tad to vārstu esot skatījušies un secinājuši, ka nesagaidīt apstākļus, kad šis varētu nostrādāt.

staar 25.07.2008 20:28

Zoo rakstīja: Man domàt ka dìzelim vairàk par 1bar nepumpê,tà ka trubas nevar bùt cietas.

Salīdzinājums bija ar OPEĻA 2,0 td un tam itkā trubas fiksi sacietējušas.

A kas tas pa kvēpu filtru, kur tāds varētu būt iedēstīts???

staar 25.07.2008 19:37

msh rakstīja: Turbīna ir kompresors - turbokompresors, nevis parastais, siksnas

Spārneļi vai tad parasti nelidoja ārā pa izpūtēju?

Stāsts par tiem spārneļiem bija tāds, ka viņi nevis nolūstot, bet paliekot īsāki vai šaurāki. Iskatās, ka tie gudrīši ir pārliek lieli gudrīši

staar 20.07.2008 20:37

fokss rakstīja:

tipone rakstīja: kāpēc sestdien braucot uz Tukumu bija tikai BMW automašīnas, kuras riskantā vietā apdzina pārējos, kuri braucauz ~100. Kāpēc man braucot no tukuma uz Rīgu un vedot sievu ar 3 mēnešus vecu bērnu bija strauji jābremzē, lai nebūtu purns purnā, jo pretī viens izdirsts jāņoga ar melnu BMW izdomāja, ka līkumā apdzīs citus, kuri jau tā brauca pietiekoši ātri. Kāpēc vēl nav ar likumu noteikts obligāts psihologa apmeklējums visiem BMW pircējiem, lai atsijātu šitos potenciālos slepkavas un neļautu viņiem pirkt bmw, kuri vēl vairāk sačakarē viņu slimās smadzenes?

tik pat labi atsaldenis var braukt ar opeli,zapeli,vai kaut ko citu kas kustas uz priekšu. Atsaldeņiem nav svarīgi ar ko viņš brauc. Galvenais ir pievērst sev uzmanību. Tāpēc nevajag lieku reizi izcelt jau tā nolamāto auto marku.

Nu īstam atsaldenim opelis nebūs topā.

Neesmu BMW fans, bet tie kas ir braukuši ar BMW ar daudz maz normālu bīdeli piekritīs, ka ir patīkami iespiest pedāli sirsnīgāk, ķipa skaņa + rāviens +pakaļas piedziņa, pietam pat salidzinoši lētiem BMW un, ja šitāds auto nonāk psihiski nelīdsvarota vadītāja rokās, tad rezultāts ir bēdīgs. A lielai daļai atsaldeņu naudas citu ražotāju lidmašīnām nepietiek.

staar 19.07.2008 21:05

msh rakstīja:

staar rakstīja: Vajadzētu būt, ka GPS ir precīzi skaitļi, bet pārbaudīt uz radaru es neriskēju man GPS rāda mazāk kā spidometrs. Vienreiz braucu gar stacionāro ātruma mērītāju un tur praktiski sakrita ar GPS, tāpēc sliecos domāt ka spidometrs melo, pietam riepas + diski orģinālie.

Labrīt, amerikas atklājēj Man ļoti nāk smiekli par tiem "radara pārbaudītājiem" - it kā tie būtu baigi precīzi Bet GPS'iem, lai arī precizitāte nav ideāla, tas ir sīkums - pa normālu, atklātu šoseju uz vienmērīgu ātrumu braucot,GPS savu ātruma rādījumu svārsta viena kilometra robežās - domāju, ka pietiekami maz Kamēr visas pārbaudes metodes ar "pārbaudītāju", kas atrodas ceļa malā, suks, jo ir daudz lielāka kļūdas iespēja.

gudriniek, ja tas būtu tik viennozīmīgi, tad es nemaz par to neprātuļotu, jo reiz, kad mani nobildēja fotoradars es uzreiz uzmetu aci spidometram un secināju ka smieklīgi maz esmu pārkāpis, kad atnāca rēķins, tad fiksētais ātrums praktiski atbilda spidometra rādījumam, bet spidometra rādījums pa kādiem 7-8km/h atšķiras no GPS. Tad kā sanāk ar to GPS precizitāti? Var jau būt, ka GPS rādījums ir pats precīzākais, bet tad policijas ātruma mērītāji pieskaņoti automašīnas spidometriem.

staar 18.07.2008 23:53

Vajadzētu būt, ka GPS ir precīzi skaitļi, bet pārbaudīt uz radaru es neriskēju man GPS rāda mazāk kā spidometrs. Vienreiz braucu gar stacionāro ātruma mērītāju un tur praktiski sakrita ar GPS, tāpēc sliecos domāt ka spidometrs melo, pietam riepas + diski orģinālie.

staar 18.07.2008 1:48

vdrug32 rakstīja: Nu protams ka pirkt vajag auto, ne bet ciparus...bet tomer griež tos odometrus vai ne???jautajums atklats...:0

Girež un vēl kā griež Ja mašīnai ir 140-190 un ir no fāterlandes, tad pa lēto viņa nebūs. Apmēram jārēkinās ar 1k eiro vairāk kā pamat tirgus cena. Vācieši tos labos auto pa lēto neatdod.

Protms nav jau izslēgts, ka arī pa dārgo nenopērc pārgrieztu, bet ja zem tirgus cenas vai par tādu naudu kā LV mašīnas tad 99% ka griezts. Bet nu tā ir un paliek laimes spēle, jo braļukas savu darbu pieprot

Varbū ir vērts pameklēt LV pirktu un labi koptu auto, kuram var izsekot servisa datiem (ja tas opelim vispār ir iesp;ejams).

P.s auto tīri ok, tāds vienkāršs protams, bet ja vienkāršība dzīvot netraucē tad braukalēsi godam.

staar 18.07.2008 1:19

batka rakstīja:

Ideots rakstīja: es teiktu, tiesibu iegushanu japataisa par pamatigu pasakumu, ta apmeram 1 k lvl cenaa un 6 meneshus gatavoshanos....taa, lai sajuut, kas ir "dabut tiesibas" un tas godat, ka ari CSN

Piekritu ka latvija tiesibas uzdavina.Vajadzetu ekstremo braukšanu ziema obligati apgut,lai nav ka uz pirma ledus aiztaisa acis un nejedz savakt autiņu

prātīgi vārdi.

staar 15.07.2008 16:58

HIPPY rakstīja: Es ari braucu uz Ceesiim "apmeeram uz 100" un visadi "staveja" uz cela un trauceeja brauksanu

Tad ko tu darīji??? stāvēji ar šiem vai brauci uz simts ??

staar 15.07.2008 1:29

es pirms nedēļas, apmēram uz 100, sēņoju uz Cēsīm, nu tas ir fakts, ka ar 100km/h neradās vajadzība kādu apdzīt garām brauca kā stāvošam. Tuvojoties siguldai, vietā kur vairākjoslu štrāse pāriet šaurajā viens slims transportierists naturāli nogrieza ceļu un ielida priekšā, ja nebūtu sabremzējies, tad sanāktu kā renim uz venspils šosejas. Bēdīga tā braukšanas kultūra. Izskatās, ka lielai daļai vadītāju nav pretenzinu dienās kļūt par slepkavām.

staar 11.07.2008 21:38

Sinn rakstīja:

Arsmens rakstīja: Ja veel pieskaita faktu, ka ar 1L muusu DUSu benju var nobraukt mazaak km, nekaa ar vaacijas DUSu 1L,

mani tiešām sajūsmina šie pseidozinātniskie secinājumi. Protams tas tā ir, bet nevis tapēc ka tur soļara ir 3x labāka, bet tapēc, ka bānis nav Rīgas-Daugavpils šoseja ar ceļu remontiem, apdzīvotām vietām un neskaitāmām fūrēm kas jāapdzen.

nezinu, kas un ko mēra un kādi standarti ir iekš LV, bet vācijā pildītu degvielu braucot pa LV ceļiem auto patērē mazāk kā latvijā pildītu un tur jau pilnīgi po pa kādiem ceļa remontiem brauc.

Kas attiecas uz neprecīziem degvielas sūkņiem, tad man pofig tie saņi, kas lieki samaksāti, bet nepatīk ka čakarē. Ja tā novirze būtu abos virzienos, tad ok, bet ir tikai pa labu tirgotājam, tātad apzināti čakarē.

staar 10.07.2008 22:23

Velomens rakstīja: Jautājums kādam likumu specam:

Vai ir kkur aizliegts tuvumā apskatīt tos radarus(uz ceļa,kad tie darbojas) pieskarties tiem,fotogrāfēt,nolikt auto tiešā to tuvumā?

ja gudris policis, tad pantu piemeklēs, piemēram, par policijas darba traucēšanu utt. palūgs aizvākties ja nē tad izčakarēs un ar to arī visa bravūra izbeigsies. Un navig tev stāvēt un aizklāt to radaru??? kas tu kāda labdarības māsa, pats stāvēsi a pārējie braukās

staar 06.07.2008 1:33

Sandis_UR rakstīja: Gribēju uzzināt vai ir iespējams kaut cik jēdzīgi piekrāsot autiņu mājas apstākļos un kāda tehnoloģija pareizi ir jāievēro. Gribu autiņam pielabot šīvkas un dažas nelielas buktes.

Es ar iesaku Kristapa ielas krāsu bodi. Kad sāku ķēpāties ar krāsošanas lietām tās bodītes pārdevējs daudz palīdzēja ar padomu ko un kā labāk izdarīt. Ja kompresors ar labu pistoli nav pieejams tad prasi lai krāsu iepilda baloniņā (6-7 LS) laku man liekas arī varēja iepildīt balonā, bet tad vajadzēja dienas laikā izpūst, jo laka ir ar cietinātāju. Gatavās lakas balonos ir štruntīgas, jo ilgi žūst un saglabājas notecēšanas risks . Ja auto tev nav metālika un ir tumšā krāsā, tad var gadīties, ka kaut kas sanāks Bet pirms sačakarē auto patrenējies uz kāda bleķa gabala

staar 04.07.2008 0:47

tunos rakstīja:

Kaspersky rakstīja: Ekrāns kvadrātains kā vecam televizoram, atmiņa īsa, domāšana lēna.

kvadrātaināki tv ir mūsdienās, bet tas nu tā...

saki, tad uz ko jāpievērš uzmanīb pērkot uz kādiem parametriem?kā tas lēnums iespaidojās?

Lēns ir tad kad ievadot maršuta nosaukumu tas GPS ilgi apstrādā katru burtu + kad šis rādīs tev ceļu uz kurieni braukt tad var gadīties situācijas, kad GPS nespēs tikt tev līdzi, piemēram, ārzemēs kur daudz mazu apļveida krustojumu tu būsi jau apli izbraucis, kad GPS vēl rādīs ceļu pa apli.

Pievērs uzmanību tam, kādas kartes ir komplektā un vai var ielikt LV karti (ja vaig).

Lietošanā ērtāki ir ar skārienjūtīgu ekrānu, jo tos ērti var iestatīt braucot.

Priekš LV uberkruts GPS manuprāt nav vajadzīgs, jo liela daļa funkciju vai nu LV nedarbojas vai nav.

staar 10.06.2008 23:57

es gan ieteiktu aizbraukt pie dīlera un lai šie meklē, a to, kas tu vakarējais ka pašam jālauza galvu, kas auto pa vainu. Pirms tam protams padomā vai pats neesi ko izstrādājis, ķipa kādu labu bedri paņēmis utt.

staar 10.06.2008 2:11

msh rakstīja:

staar rakstīja: Hmm, ja tas nodoklis paliktu tikai ievedamajām mašīnām, tad hrens ar visiem nodokļiem, vienreiz jau var samaksāt, bet ja ikgadējā nodev būs kosmoss tad gan vāks.

Viss vairāk riebjas, ka viņi kaut ko izdara pat nepadomājot par sekām. Vispār jau sanāk, ka ar tām CO normām ziepes tautai ir vēl lielākas, jo reti kurš 10 gadīgs auto ierakstās sakarīgos rāmjos. Viss jau skaidrs, dabai kaitē utt., bet nevar jau šitā blaukš un veči ejat pirkt jaunas mašīnas. Man itkā auto ir jauns, bet tantei laukos ir FORD fiesta 1,1 84.g, tai jau tas CO ir vispār auzās a nafig tantukam jaunu auto??? A mašīnu vaig lai līdz pilsētai var aizbraukt, jo kājas sāp. Nu jācer ka paliks tikai uz pirmreizējo reģistrāciju. Beļģijā vēl jo projām šitos nodokļus rēķina no auto KW. Būs tak blin jāiet uz to baznīcu sveci nolikt, lai valdība netaisa sūdus

It kā tas par to jaudu nebūtu stulbi, bet to piedevām var apiet

Protams, ka stulbi. Šitā iemesla dēļ Beļģijā tiek piedāvāti automašīnu modeļi, kuros atstāti vecie motori, ķipa jaunajam mini nāk 175 ZS motors, bet Be ir iespēja nopirkt jauno mini ar iepriekšējā modeļa 163 ZS motoru un tas tiek darīts tikai dēļ nodokļiem, tāpat ir ar merša busiem utt. Situācija tad sanāk tāda, ka mini 1,6 dīzelim ceļa nodoklis ir 348 eiro, bet MINI COOPER s (175zs) 1081 eiro gadā. Bet jāatzīst, ka Beļģija sevišķi nestimulē jaunu auto pirkšanu, jo viņiem pastāv kaut kāds pielaišanas nodoklis, kas normālas jaudas auto grozās ap 2,5k eiro. a iekšzemē pirktam lietotam auto praktiski nekas nav jāmaksā. Pietam ir saglabāts vecuma nodoklis, ja vecāks par 25g tad 30 eiro un viss. Hren tur sapratīsi kur doma .

staar 09.06.2008 21:54

Hmm, ja tas nodoklis paliktu tikai ievedamajām mašīnām, tad hrens ar visiem nodokļiem, vienreiz jau var samaksāt, bet ja ikgadējā nodev būs kosmoss tad gan vāks.

Viss vairāk riebjas, ka viņi kaut ko izdara pat nepadomājot par sekām. Vispār jau sanāk, ka ar tām CO normām ziepes tautai ir vēl lielākas, jo reti kurš 10 gadīgs auto ierakstās sakarīgos rāmjos. Viss jau skaidrs, dabai kaitē utt., bet nevar jau šitā blaukš un veči ejat pirkt jaunas mašīnas. Man itkā auto ir jauns, bet tantei laukos ir FORD fiesta 1,1 84.g, tai jau tas CO ir vispār auzās a nafig tantukam jaunu auto??? A mašīnu vaig lai līdz pilsētai var aizbraukt, jo kājas sāp. Nu jācer ka paliks tikai uz pirmreizējo reģistrāciju. Beļģijā vēl jo projām šitos nodokļus rēķina no auto KW. Būs tak blin jāiet uz to baznīcu sveci nolikt, lai valdība netaisa sūdus

staar 03.06.2008 15:39

arny rakstīja: Ar to sēdēšanu ir ļoti ērti, ja jābrauc pa pašu centru, bet jātiek uz Bolderāju vai vēl kaut kur, tad braucot uz 70, vējiņš ir diezgan nepatīkams.

P.S. Varbūt kāds lieto rolleri ar priekšējo aizsargstiklu. Nevaru saprast ir vērts vai nav?

Atkarīgs no tā kādam rollerim un kādu stiklu taisies pirkt. Personīgi varu pateikt par vespas stiklu. Lielais ir paredzēts līdz 110km/h ātrumam, bet var braukt arī 130, ja neesi ļoti viegls. Vespai aiz lielā stikla braucot uz 120 ir salīdzinoši bezvēš. pie 120 var braukt ar vaļā ķiveres stiklu un ne asara nenobirs Lielajiem gabaliem tas stikls ir zelta vērts. Vasaras karstumā pa pilsētu es viņu ņemu nost un lieku mazo, jo pa pilsētu braucot vēšs uz sejas netiek un sanāk itkā mašīnā sēdētu.

staar 29.05.2008 0:02

Master_D rakstīja: Jūs visi esat tādi stulbeņi

Ei gulēt, rīt skolā pirmo stundu nokavēsi

staar 28.05.2008 23:58

ā un sods par 146 pie atļautā 120 tāpat 50 eiro. sanāk virs 20.

staar 28.05.2008 23:55

mx_black rakstīja:

staar rakstīja: i auto jau bija sitāda tēma. bet labi jau. Ja Lv ieviesīs stacionāros, tad sūdi būs, ātrāk par atļauto būs grūti, jo mobilo radaru uz trijkāja var nolikt jebkura žiguļa briekšā, kas stāv stajankā ceļa malā. Cik zinu, tad detektori viņus neatpazīst, jo ja radaru nekacina tad viņš klusē un neizdveš signālus. bet ir viens, bet, proti tos foto radarus eiropā parasti liek uz ceļiem kur ir vismaz 2 joslas vienā virzienā. Tas tāpēc , lai neapžilbinātu pretīm braucošo auto. Līdz ar to būs maz ceļu kur izmantot šitos brīnumus.

ko noziimee nekacina? tam aparaatam peec idejas ir jaameera jebkuras braucoshas automashiinas aatrums, ja aatrums netiek paarkaapts, tad ir ok, ja tiek paarkaapts, tad iesleedzam fotoaparaatu. jebkuraa gadiijumaa vinjam kkas ir jaaizstaro un to detektori var uztvert.

vot par to signālu točna nezinu, bet ja tas būtu tik vienkārši tad cilvēki neiespringtu uz metodēm, nopirktu detektorus un braultu lopā. Vienīgais varat LV priecāties, ja Zivtiņš piekāpsies un atļaus sākt bildēt no pārsniegtiem 20 km/h, jo kā sovakar zebrā teica kļūda foto radaram ir 1km/h. Es dzīvoju Beļģijā un regulāri mani nobildē, lai gan neesmu skreejeejs. Bisku piebesījuši tie fotogrāfi, jo pēdējo reizi mani nobildēja uz 72km/h pie atļautā 70. Bija klusa vieta un kalniņš uz leju un palaidu pedāli lai auto piektajā ripinās un še tev, 50 eiro vēstulīte. Pie tam es vēl spogulī ar interesi paskatījos ko tas FIAT uno starp kokiem ar vaļā kapotu stāv, a tad šetev zipsnis un sapratu ka vecajai mizkastei priekšā trijkājis. Galvenais ka BE nav vienotas nostājas, jo pirms tam uzrāvos ar 146km/h pie atļautā 120. Vot i izproti kur ģēla. Jo pēc atrašānās vietas sanāca ka mobilais radars.

staar 28.05.2008 21:47

i auto jau bija sitāda tēma. bet labi jau. Ja Lv ieviesīs stacionāros, tad sūdi būs, ātrāk par atļauto būs grūti, jo mobilo radaru uz trijkāja var nolikt jebkura žiguļa briekšā, kas stāv stajankā ceļa malā. Cik zinu, tad detektori viņus neatpazīst, jo ja radaru nekacina tad viņš klusē un neizdveš signālus. bet ir viens, bet, proti tos foto radarus eiropā parasti liek uz ceļiem kur ir vismaz 2 joslas vienā virzienā. Tas tāpēc , lai neapžilbinātu pretīm braucošo auto. Līdz ar to būs maz ceļu kur izmantot šitos brīnumus.

staar 28.05.2008 14:26

Fridrihs rakstīja: Varbūt kāds var padalīties ar info, kas tad tiem ķīniešiem ir tik slikts. Visi tikai tos noliek kā pēdējos mēslus, net neko sīkās nepasaka. Izdeg motors, bremzes sāk sulot, lampas vairs pie stiprinājumiem neturās, aizdedze gļuko, vai kas cits. Kas ir tas sliktais, kas nepatīk visiem ķīniešu lietotājiem.

Vienkārši ir doma Lietuvā uz rudens pusi paņemt kādu jaunu ķīnieti. Jau pašlaik viņi tur maksā tikai 800 ērikus. Uz rudeni varētu būt vēl lētāk.

Kāpēc es to jautāju? Tāpēc, ka arī man tagad visi auto, kuriem nav ādas salons, elektriski regulējami beņķi, automāts un vismaz 8 sekundes līdz simtam, liekas ka ir mēsli

Sāc ar to, ka ja izdomā pirkt ķīnieti, tad uzzini vai viņam var dabūt rezerves daļas un kur, jo kad sāksi braukāt, agrāk vai vēlāk vajadzēs kaut ko nomainīt. Ja tev tas rolleris ir vajadzīgs tam lai vienreiz nedēļā uz jūru aizbraukt, tad var paveikties un tev tas rolleris kalpos kādu laiku, bet ja tasies uz darbu braukt utt, tad tevi fiksi piebesīs, ķīniešu rolleru kvalitāte. Atceros, ka viens puiks kādu laiku atpakaļ nopirka ķīniešu kavadraciklveidīgo. Sākumā gāja zvērā, tad salūza rāmja metinājums, pabrauca vēl kādu laiku, aprāva kaut kādu ķīli vai nūtis zobratam. Puikam rokas no p*****ļas nebija izaugušas un visu viņš sataisīja, rāmi sametināja utt. bet tas raksturo kāda veida ķibeles var piemeklēt.

staar 27.05.2008 23:23

Tengizss rakstīja:

staar rakstīja:

Beļģijā jaunas mašīnas pērk ģimenes kur ģimenes ienākumi ir no 5-6k mēnesī ar nosacījumu, ka nav nekustamā īpašuma kredīta. Pārējie pērk lietotas. Cilvēki tur nevēlas pasliktināt dzīves kvalitāti dēļ mašīnas.

Nu, nu, neticu. Nav viņiem tai Beļģijā tik lielas tās algas. 1000 latu uz rokas mēnesī ir pasūdīga alga, 1500 - vidēja, 2000 - palaba alga, vairāk par 2000 - laba alga. Ja ģimenē viens pelna, teiksim, 1800 latu, otrs - 1400 latu, tad ģimenes ienākumi ir 3200 latu uz rokas mēnesī. Nesaki, ka šādi cilvēki tur nepērk jaunu vidusmēra vieglo auto, piemēram, lieliskos Opel-Meriva 1,7 CDTI vai Nissan-Note 1,5 dCi !

eirikos nevis latos un protams ka nav visiem tādas labas alga, tāpēc arī beļģi braukā ar lietotām, bet ne virs 200 k. Be ir ļoti izplatīta mazlietoto auto tirdzniecība un cilvēki labprāt pērk un ir pat tāda lieta kā lietoto auto garantija, pat 5 un 6 gadīgām. Piemēram NERLY NEW CAR visas mašīnas ir nedaudz zem jaunas vērtības, bet iekāpjot mašīnā vienīgais, kas liecina ka auto ir lietots ir kilometri uz spidometra, jo pārējais ir iztīrīts un sakopts(protams ir arī izņēmumi). Be tavus pieminētos auto pērk protams bet lielāko ties pensionāri un sievietes un par šitām markām iespējams, ka arī ar mazākiem ienākumiem. Bet doma vairāk bija par auto kuri jauni maksā ap sākot no 18 k eiro.

Bija vienā auto saitā pētījums par ienākumu attiecību pret pirktajiem auto.

staar 27.05.2008 22:58

lai gan lv laikam arī var 3-4 gadus nobraukt bez remontiem un jautrība sākas vēlāk.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti