msh rakstīja:
staar rakstīja:
hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.
Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.
Tā ir kā cilv. raksta. Es pirms kada laiciņa ar OCTAVIA 1,6 sedanu no rīgas uz talsiem braucu, nu sorry. Auto visā visumā patika, bet radās jautājums kapēc ražotājs sabojājis auto ieliekot 1,6 motoru tik lielā mašīnā??? Bijām 5 cilv mašīnā un pie apdzīšanas vajadzēja štepselēt ceturtajā un degvielu viņš ar to 1,6 motoru noēda labi. Ja nekļūdos, tad šim modelim piedāvāja pat 1,4, hmmm. Paskaties pie cik tūkstošiem abarotu ir tie 102 zs, man radās iespaids, ka pie 4-5, tad padomā cik bieži ar to auto ikdienā tu sasniegsi tos 102zs Dīvaini bija, ka 36000 km noskrējušam auto salonā dažās vietās bija graboņa, bet tas laikam vairumam LV auto. Dīvaini tāpēc, ka salons likās diezgan kvalitatīvi nostrādāts, ķipa mīstais panelis āda utt.
Tam auto īstais varētu būt kaut kāds 2,0 motorelis, tiesa es nezinu vai skoda viņam tādu piedāvā.
Pričom tev tie zirgi? Kā viens cilvēks saka - pērkam zs, braucam ar nm. Ko tas dod, ka tur ir tie 102 zirgi? Es uz šosejas ar savu 20 gadīgo šrotu, kura nokautajam 1.8 motoriņam pirms 20 gadiem bija 88 lopi, apdzenu mierīgāk
zirgi pri tom, ka info par NM nav un tam arī nav nozīmes, jo ideja bija tāda, ka pie maziem apgriezieniem tas auto pret kalnu mirst nost ar visiem 102 zs . Tur nu arī saistība ar NM, bet kas attiecas uz vecajiem šrotiem, tad viņiem tā pašmasa ir līdz štukai. Man pašam savulaik bija 1,8S kupejnieks un ar apdzīšanu problemu nebija, bet pašmasa tam auto bija, ja nemaldos, ap 950 kg. Tur arī atbilde kapēc var apdzīt. Es personīgi izvēlētos dīzeļ oktaviju tieši dēļ NM un ekonomijas
, bet cik sapratu autors grib benzīnieku.
robchix rakstīja: Sievietei ieptikaas Matrix. Aizbraucaam uz Skandi, pec nedeeljas ienaacaas piedaavaajums.
Augustaa pirkts auto ar nepilnu 3000 km noskreejienu. Automaats, 1,6 l, ekstras kaa jau shim auto standartaa, kaa papildus ekstra parkingsensori aizmuguree. 10k eur.
Cenas kritums pa 5 meen. un 3000 km pa teshdalju (jauns ap 15 000).
No truukumiem, nav ziemas riepu, uz salonu atbraucis ar vasareneem.
Liekas jau ka labs gads, noskreejiens un cena.
Ko teiksiet, tauta?
Oi kaa tuuliit panesiisies... bet nu labi
Cena tiešām ļoti zema. Es arī esmu starp tiem kam Matrix dizains liekas nepieņemams, bet galvenais, ka patīk tam, kam ar to auto jābrauc. Ja sievai auto patīk tad pērc tik nost. Viens no lielākiem tā auto plusiem ir tas, ka pie viņa nestāvēs zagt gribētāju rinda.
Es pats domāju par cita auto pirkšanu un arvien vairāk domāju par ne top klases brenda auto pirkšanu, jo pēdējā laikā atkal ir parādījušies slimnieki, kas pa nakti aplasa migliniekus, pagriezienus, restes utt. Tur pat ar apdrošināšanu nekas nav līdzēts, jo kaut kā negribas reizi nedēļā domāt kur resti vai luktus ielikt atpakaļ. Un + čakars ar apdrošinātājiem.
Pirms gadiem biju kupejnieka īpašnieks, paldies, vairāk nevajag
Nebiju pat mēnesi pabraukājis, kad lukturiem stiklus (jo lukturu skrūves biju pārlicis) + pagriezienus+ līstes + migliniekus izcēla. Rezultāts nedēla bez auto.