Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
staar 18.02.2008 23:31

robchix rakstīja: Sievietei ieptikaas Matrix. Aizbraucaam uz Skandi, pec nedeeljas ienaacaas piedaavaajums.

Augustaa pirkts auto ar nepilnu 3000 km noskreejienu. Automaats, 1,6 l, ekstras kaa jau shim auto standartaa, kaa papildus ekstra parkingsensori aizmuguree. 10k eur.

Cenas kritums pa 5 meen. un 3000 km pa teshdalju (jauns ap 15 000).

No truukumiem, nav ziemas riepu, uz salonu atbraucis ar vasareneem.

Liekas jau ka labs gads, noskreejiens un cena.

Ko teiksiet, tauta?

Oi kaa tuuliit panesiisies... bet nu labi

Cena tiešām ļoti zema. Es arī esmu starp tiem kam Matrix dizains liekas nepieņemams, bet galvenais, ka patīk tam, kam ar to auto jābrauc. Ja sievai auto patīk tad pērc tik nost. Viens no lielākiem tā auto plusiem ir tas, ka pie viņa nestāvēs zagt gribētāju rinda.

Es pats domāju par cita auto pirkšanu un arvien vairāk domāju par ne top klases brenda auto pirkšanu, jo pēdējā laikā atkal ir parādījušies slimnieki, kas pa nakti aplasa migliniekus, pagriezienus, restes utt. Tur pat ar apdrošināšanu nekas nav līdzēts, jo kaut kā negribas reizi nedēļā domāt kur resti vai luktus ielikt atpakaļ. Un + čakars ar apdrošinātājiem.

Pirms gadiem biju kupejnieka īpašnieks, paldies, vairāk nevajag

Nebiju pat mēnesi pabraukājis, kad lukturiem stiklus (jo lukturu skrūves biju pārlicis) + pagriezienus+ līstes + migliniekus izcēla. Rezultāts nedēla bez auto.

staar 04.02.2008 23:53

msh rakstīja:

staar rakstīja:

hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.

Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.

Tā ir kā cilv. raksta. Es pirms kada laiciņa ar OCTAVIA 1,6 sedanu no rīgas uz talsiem braucu, nu sorry. Auto visā visumā patika, bet radās jautājums kapēc ražotājs sabojājis auto ieliekot 1,6 motoru tik lielā mašīnā??? Bijām 5 cilv mašīnā un pie apdzīšanas vajadzēja štepselēt ceturtajā un degvielu viņš ar to 1,6 motoru noēda labi. Ja nekļūdos, tad šim modelim piedāvāja pat 1,4, hmmm. Paskaties pie cik tūkstošiem abarotu ir tie 102 zs, man radās iespaids, ka pie 4-5, tad padomā cik bieži ar to auto ikdienā tu sasniegsi tos 102zs Dīvaini bija, ka 36000 km noskrējušam auto salonā dažās vietās bija graboņa, bet tas laikam vairumam LV auto. Dīvaini tāpēc, ka salons likās diezgan kvalitatīvi nostrādāts, ķipa mīstais panelis āda utt.

Tam auto īstais varētu būt kaut kāds 2,0 motorelis, tiesa es nezinu vai skoda viņam tādu piedāvā.

Pričom tev tie zirgi? Kā viens cilvēks saka - pērkam zs, braucam ar nm. Ko tas dod, ka tur ir tie 102 zirgi? Es uz šosejas ar savu 20 gadīgo šrotu, kura nokautajam 1.8 motoriņam pirms 20 gadiem bija 88 lopi, apdzenu mierīgāk

zirgi pri tom, ka info par NM nav un tam arī nav nozīmes, jo ideja bija tāda, ka pie maziem apgriezieniem tas auto pret kalnu mirst nost ar visiem 102 zs . Tur nu arī saistība ar NM, bet kas attiecas uz vecajiem šrotiem, tad viņiem tā pašmasa ir līdz štukai. Man pašam savulaik bija 1,8S kupejnieks un ar apdzīšanu problemu nebija, bet pašmasa tam auto bija, ja nemaldos, ap 950 kg. Tur arī atbilde kapēc var apdzīt. Es personīgi izvēlētos dīzeļ oktaviju tieši dēļ NM un ekonomijas

, bet cik sapratu autors grib benzīnieku.

staar 04.02.2008 22:51

hacis rakstīja: Runa iet par jaunu. Ir jautājums par 1.6i dzinēju (parasto 102 zs, ne FSI), vai lietotājiem ir bijušas kādas problēmas garantijas laikā? tipa neadekvāti kusls, rijīgs, konstruktīvi slikts vai kas tamlīdzīgs.

Paldies jau iepriekš par sakarīgu info.

Tā ir kā cilv. raksta. Es pirms kada laiciņa ar OCTAVIA 1,6 sedanu no rīgas uz talsiem braucu, nu sorry. Auto visā visumā patika, bet radās jautājums kapēc ražotājs sabojājis auto ieliekot 1,6 motoru tik lielā mašīnā??? Bijām 5 cilv mašīnā un pie apdzīšanas vajadzēja štepselēt ceturtajā un degvielu viņš ar to 1,6 motoru noēda labi. Ja nekļūdos, tad šim modelim piedāvāja pat 1,4, hmmm. Paskaties pie cik tūkstošiem abarotu ir tie 102 zs, man radās iespaids, ka pie 4-5, tad padomā cik bieži ar to auto ikdienā tu sasniegsi tos 102zs Dīvaini bija, ka 36000 km noskrējušam auto salonā dažās vietās bija graboņa, bet tas laikam vairumam LV auto. Dīvaini tāpēc, ka salons likās diezgan kvalitatīvi nostrādāts, ķipa mīstais panelis āda utt.

Tam auto īstais varētu būt kaut kāds 2,0 motorelis, tiesa es nezinu vai skoda viņam tādu piedāvā.

staar 24.01.2008 23:24

405 rakstīja:

staar rakstīja: Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt

Pāris tonnu pavalkāšanai pa LV visa veida ceļiem jau tieši vecais 2,4 būs labāks, , bet pa shtrasi ekonomiskāk, klusāk un dinamiskāk būs 2,5 TDI.

Man tēvs tieši kad pirka meklēja 2,4, jo dzīvo Aizkraukles raj. dziļi mežā, un drillē patstāvīgi uz rīgu turp atpakaļ.

Viņš Dīzeļcentrā R rukā jau savus gadus 10 un sliktāka pieredze viņam bija par modernāko 2.5 TDI, itsevišķi aukstājā periodā viņam atsakot sūkņa vadība un kopumā esot kaprīzāks pret mūsu degvielu, itsevišķi ja pildies "sētās" nevis statoilā.

Dabūja savu 2.4 un ir apmierināts, protams hadene ir patstāvīga rūpala, bet ekspluatē viņš auto arī atbilstoši. Mauc jau 3 gadus.

Tas tā, mans viedoklis

Tur jau tā problēma, ka lielā piekabe jāvelkā ne pa LV ceļiem. Ir jau bijuši mēģinājumi ar 85 HP pavilkt lielo piekabi pa vācijas bāni, bija hrenova, jo ja fūre velkas ar 80 - 90 km/h , tad lai tā korekti apsteigtu un nesataisītu drāmu vidējā joslā vaig virs 100 HP un ja vēl kalns gadās tad vispār. Pietam, ja jauda trūkst tad tad degvielas patēriņš arī ir pamatīgs.

Patiesībā tanī svara kategorijā un cenas kategorijā nekāda lielā izvēle nav MB VITO vai T4.

Tam ka 2,5 TDI motors varētu būt cimperlīgāks, tam es pat varētu piekrist, jo 2,4 dīzelis ir elementārs un bez liekas elektronikas.

Par degvielu nav runas, jo sētas tankos uzpildīties ir rupji attiecībā uz dīzeli. Tā jau LV tā degviela ir hrenova, tad ielejot no kanas pie krievijas robežas, sūknim bēru maršu jau uzreiz var pasūtīt

Sūknis ir tas kas biedē pērkot LV auto, jo ja paklausās tekstus, tad rodas sajūta, ka vācietis sūkni tā arī nav iemācījies uztaisīt. Bet izskatās, ka sūkņi ir tāda LV problēma, jo DE, BE un NL tā nav tik plaši izplatīta problēma.

staar 23.01.2008 23:53

Njā, nu izskatās, ka T4 būs pareizā izvēla, jo buss vajadzīgs plašas amplitūdas izmantošanai, sākot ar šebjonku un beidzot ar eiropas ceļiem. Dotajā situācijā laikam mūsu prasībām atbilst tikai 2,5 tdi ar 102 HP, jo šad tad pāris tonnas uz āķa jāpavalkā un tad ar 2,4 būs pa īsu. Un pat jādomā vai tam 2,5 nevaig kādu čipu iečakarēt

staar 08.01.2008 0:53

msh rakstīja: Nebūs sists Varbūt vienīgi kāds vācietis tam golfam būs izšāvis divus caurumus vadītājai durvij pa vidu un pēc tam tie sametināti Apakšā ir nevis kaut kādi rūsas pleķi, bet vienkārši ap dažām vietām [piemēram, ap bākas stiprinājuma skavām] sāk uzrasties rūsa, bet ne jau pleķi. Kad būšu ticis galā ar savas mucas motoru, būs jāpieķeras

varbūt vācietis tikai durvis sačakarējis un viss. Ja jau tie rūsas postījumi ir tik mazi tad vispār var likties mierā, jo auto nav jauns un katram rūsas pleķītim pakaļ neizsekosi. Nu jā, labi sistam pēc 3-4 gadiem LV ir drāma. Ir redzēti gadījumi, ka rūsa lien ārā gar logu gumījām, uz jumta, kapota malas aprūsējušas utt.

staar 07.01.2008 23:45

msh rakstīja:

Ear rakstīja: liidz tam laikam kad saaka cinkot.

shos izgatavoja no cinkotaa skaarda loksneem. arii golf II un ko tur veel.

Audi arii izgatavoja no shaadaam loksneem,bet kad sametinaats bija gremdeeja veelreiz cinka vannaa.

P.S. ar to izskaidrojams ka VW nemaz taa neruusee,kaa likms bojaajmu vietaas.

Toyota un MAzda arii ir pazinjojushas ka vairs necinkos,pietiekot ar cinkotaa blekja izmantoshanu.

te ir starpiiba garantija 6 vai 12 gadi.

Izskaidro, lūdzams, kāpēc manas muteres mk3 golf sākusi mesties virsū rūsa? Un ne jau bojājumi, bet vienkārši sāk uzrasties rūsa apakšā [autiņš lv 3 gadus], durvīm kaut kur pa vidu pleķi uzmetas...

Master_D kurus audi modeļus daļēji cinkoja? Cigāru kādus gadus?

Tas golfs laikam vien būs bijis labi sists un viss. Pats savulaik tirgošanai esmu nopircis vairākus golfus (priekš paziņām). Likums Nr.1 ja ieraudzīju rūsu tad tai vietai vajadzēja pievērst lielāku uzmanību un 95 % ka tas nav akmentiņa nedarbs, bet tā vieta ir dauzīta. Rūsa uz bagāžnieka vai aizmugures šuvēs, značit pa pakaļu dabujis utt. Latvijas auto akmentiņu nedarba procents būs lielāks, jo akmentiņi uz ceļiem mēdz būt sirsnīgāki, jo viens labs stiepiens pa šķebjonku un salasīta visa DE, BE U.C auto vairāku gada akmentiņu norma Tas attiecas praktiski uz visiem auto, ja nu vienīgi ne uz 25 gadīgiem vai rūsētāj markām. Ļoti grūti ir nerūpnīcas apstākļos nokrāsot auto lai rūsa neizlīstu. Varbūt kļūdos, bet bez kr.kameras varētu būt neiespējami. Iemesli; gaisa mitrums, materiālu kvalitāte, meistara godaprāts un kvalifikācija. Parasti, kad sasit auto iet uz lētāko servi, kur žmiedzas par saņiem un saka ka pa dārgu un protams lai ilgi nemarinē jo autiņš vajadzīgs. Un protams pēc tam mēģina tikt no auto vaļā.

Tas pats attiecas praktiski uz visiem vācu auto. Cinkojums priekš LV protams par skādi nenāk jo ceļa apstākļi protams ir drastiskāki.

staar 04.01.2008 20:21

Seene rakstīja:

staar rakstīja:

Nu nebūs jau gan īsti taisnība, jo benzīns maksā apmēram 20 santīmi litrā, zinu precīzi jo pats pa mexiku braukāju ar auto.

Var jau būt, ka tie amigo, kas ar izgrabējušajiem pikapiem tur braukāja kā degvielu izmantoja tekilu, bet lielāko daļu auto ar kandžu nepabraucināsi.

Kad braukaji? Kopa ar Kortesu? Pagajusa gada beigas (svaigaku neatradu) litrs benzina tur maksaja ~7 peso jeb ~0,35Ls. Leti protams, bet diezgan butiski atskiras no tava piedavajuma.

vot tieši tad ar braukāju, tikai lētāk. uz ZS.

Un atlaides viņi nedod

es točna netaceros cik peso, jo degviela tik lēta, ka seviški neiespringu par cenu, bet atceros, ka pilnu bāku no praktiski tukšas bākas ielēju par peso, kas atbilda 20 eiro. Tiesa nezinu cik liela bāka, bet cik zinu nav neviena benzīnnieka kam bāka būtu mazāka par 40 litriem, bet varbūt kļūdos. Auto nebija FORD FIESTA , bet kaut kāds DODGE un HYUNDAI kopražijums

staar 04.01.2008 0:11

Zoo rakstīja:

staar rakstīja:

RHINO rakstīja:

staar rakstīja:

gastello rakstīja:

Shiirs rakstīja: dezeldzinejs baudamaks? muaahahahaaa!!! kautko tadu jau var pateikt tikai kartiigs laukjis

tu esi lohs.kāpēc eiropā visi raujas pēc dīzeļiem.tie arī ir lauķi?

eiropā dīzeļus pērk ekonomijas un nodokļu pēc, jo dīzelis ir manāmi lētāks (degviela), ja nebūtu jātaupa naudu ar dīzeļiem brauktu krietni mazāk.

Nesen biju meksikā un tur nu ar dīzeļiem nečakarējas, jo pat fūres un satiksmes autobusi uz benzīnu brauc. Ok meksika ir cita pasaule, bet uzskatāmi parāda, ka ja nav jātaupa tad nafig dīzeli.

Tur gan liela daļa ar spirtu braukā! ja kas!

vai liela daļa es nezinu bet tas varētu atbilst īstenībai. Bet cik es zinu ar spirtu brauc ne jau ekonomijas dēļ, bet lai sirsnīgi atvilktu. Ja nemaldos daļa dragsteru kā degvielu izvēlas spirtu.

Nu ne jau latiinjamerikaa...

tur vnk no cukurniedreem kandžu dzen....benziins tur daargs- tikai pielaišanai, pec tam paarsleedzas un spirtu...

Nu nebūs jau gan īsti taisnība, jo benzīns maksā apmēram 20 santīmi litrā, zinu precīzi jo pats pa mexiku braukāju ar auto.

Var jau būt, ka tie amigo, kas ar izgrabējušajiem pikapiem tur braukāja kā degvielu izmantoja tekilu, bet lielāko daļu auto ar kandžu nepabraucināsi.

staar 03.01.2008 12:46

viktors1961 rakstīja:

modena rakstīja: nez kāpēc Vācijā ar visām akcīzem un ziemas aukstmu DD joprojam maksā lētāk neka benzīns.... pietam ceņa ievērojami patīkami zemāka....

Kas tur ko nezināt Nu būtu mums tie dīzeļi 10% no autoparka, soļarku mestu pakaļ par 40 santīmiem max. Nu bet kad dīzeļi jau bez maz ir vairāk nekā benzīnnieki ... no valdības puses arī būtu nekorekti tādu slaukšanas iespēju garām laist ...

pareizi vārdi

staar 02.01.2008 15:22

RHINO rakstīja:

staar rakstīja:

gastello rakstīja:

Shiirs rakstīja: dezeldzinejs baudamaks? muaahahahaaa!!! kautko tadu jau var pateikt tikai kartiigs laukjis

tu esi lohs.kāpēc eiropā visi raujas pēc dīzeļiem.tie arī ir lauķi?

eiropā dīzeļus pērk ekonomijas un nodokļu pēc, jo dīzelis ir manāmi lētāks (degviela), ja nebūtu jātaupa naudu ar dīzeļiem brauktu krietni mazāk.

Nesen biju meksikā un tur nu ar dīzeļiem nečakarējas, jo pat fūres un satiksmes autobusi uz benzīnu brauc. Ok meksika ir cita pasaule, bet uzskatāmi parāda, ka ja nav jātaupa tad nafig dīzeli.

Tur gan liela daļa ar spirtu braukā! ja kas!

vai liela daļa es nezinu bet tas varētu atbilst īstenībai. Bet cik es zinu ar spirtu brauc ne jau ekonomijas dēļ, bet lai sirsnīgi atvilktu. Ja nemaldos daļa dragsteru kā degvielu izvēlas spirtu.

staar 02.01.2008 14:13

gastello rakstīja:

Shiirs rakstīja: dezeldzinejs baudamaks? muaahahahaaa!!! kautko tadu jau var pateikt tikai kartiigs laukjis

tu esi lohs.kāpēc eiropā visi raujas pēc dīzeļiem.tie arī ir lauķi?

eiropā dīzeļus pērk ekonomijas un nodokļu pēc, jo dīzelis ir manāmi lētāks (degviela), ja nebūtu jātaupa naudu ar dīzeļiem brauktu krietni mazāk.

Nesen biju meksikā un tur nu ar dīzeļiem nečakarējas, jo pat fūres un satiksmes autobusi uz benzīnu brauc. Ok meksika ir cita pasaule, bet uzskatāmi parāda, ka ja nav jātaupa tad nafig dīzeli.

staar 02.01.2008 12:45

aizmirsi viņiem pateikt, ka Luksemburgā dīzelis maksā vēl lētāk kā BE

neesmu kadu laiku luksemburgā bijis, bet BE šorīt dīzelis palicis lētāks 1,08 eiro litrā, bet bezīns tāpat kā bija 1,32 eiro par litru un tas pietam Briseles piepilsētas tankā tāpēc ja pabrauktu tālāk no centra tad noteikti varētu atrast vēl lētāk.

staar 02.01.2008 1:16

ZigiZ rakstīja: Pašlaik likt gāzes iekārtu vēl atmaksājas.

Bet vai kādam ir informācija, kāda būs autogāzes cena pēc Krievijas gāzes cenas celšanas šogad?

ja nemaldos tad autogāzes cena ir piesaistīta benzīna cenām, jo autogāze ir naftas blakusprodukts nu vismaz viens gudrinieks man tā skaidroja. Līdz ar to nevajadzētu būt saistībai ar dabasgāzes cenām.

A cik tagad ir autogāzes cena LV ????

staar 02.01.2008 0:54

modena rakstīja: forša pirma diena sanākusi jaunājā gadā - DD ir dārgāks pat par E98....

Varbūt nebūšu pilnīgi precīzs sīkumos, bet doma bija tāda, ka pirms daudziem gadiem Somijā degvielas tirgoņi saprata, ka ar dīzeļiem piķi nenopelnīs, rezultātā nolobēja valdību un mašīnām, kas aprīkots ar dīzeļmotoru uzlika nesamērīgi augstu ikgadējo nodevu, rezultāts tāds, ka somijā vēl tagad salīdzinoši maz dīzeļu un visi brauc ar benzīnu. Vai tik LV nav kas līdzīgs, jo latvijā dīzelistu ir procentuāli ļoti daudz un kļūst ar vien vairāk. Dīzelis mazāk ēd un tankā iebrauc retāk.

Nezinu, kā citur eiropā, bet beļģijā starpība starp dīzeli un benzīnu vidēji 15 - 20 centi, proti dīzelis lētāks. Autogāze ap 0,45 centiem litrā , ja nemaldos LV cena par gāzi līdzīga.

Tiesa diemžēl bet cenām ir kur kāpt jo BE bēnzīns jau maksā ap 1,35 eiro par litru, tas laikam ir pie lata bet dīzelis 1,18 -1,22 tas ir ap 85 saņiem.

Tad kā būs ar inflāciju??????

Tā lietiņa ar dīzeļa un benzīna cenu attiecību labi strādā, jo dagad pat man zināmi dīzeļfani sāk skatīties uz benzīnnieka pusi, jo lai kā bet pamatā dīzelis prasa lielāku uzmanību.

Abidna, bet izskatās, ka atkal čakarē, jo neesmu ekonomists, bet izskatās dīvaini, ka valstī kur visas izmaksas pamatā krietni lielākas kā LV un pat PVN 21%, degvielas cena LV un BE dīzelim atšķiras par dažiem saņiem..

Hmm. blin, ka es jums saku čakarē

staar 12.10.2007 1:42

Lielai tava teiktā daļai piekritīšu, bet par tiem labajiem auto lietuvā īsti nē. Par vāciju nezinu, bet Beļģijā leiši un poļi tirgo savus māklasdarbus, kurus letiņi un neinformēti leiši un poļi pērk kā beļģijas auto. Leiši un poļi pirmstam beļģijā nopērk pilnīgi sadauzītu šrotu sataisa vai sagriež odo leišos un ved atpakaļ uz Beļģiju, nepiereģistrējot lietuvā, rezultātā visādi āži pērk beļģijas labos auto. Beļģi šitās mašīnas neļaujot reģistrēt savā zemē, ķipa nenormāli piekasās pie pirmspārdošanas apskates, bet tas neliedz uzbliest plačus kur auto sadalās divās daļās beļģiem un TIKAI exportam. Pats redzēju pilnu leišu treli no holandes iebraucot beļģijā un ievēroju vienu zīmīgu busu ko vēlāk redzēju beļģijas saitā tirgojam. Sludinājumam bija piezīme TIKAI EXPORTAM un tas protams ir placis. Es neticu, ka viņi šito triku nedara vācijā.

Šā iemesla dēļ nevar nokomplektēt treli ar labām mašīnām par tādu cenu lai varētu vēl divreiz pārdot.

Tas pareizi, ka letiņi ar treļiem tālāk pa leišiem nebrauc, jo pēdējo reizi kad braucu no beļģijas tad uz 2k kilometrim redzēju tikai 1 letiņu treli, bet kaudzi ar leišiem un poļiem. Un VISI leišu un poļu treļi bija pilni ar pilnīgiem šrotiem. Gadus atpakaļ vel Letiņus manīja. Labas mašīnas ir tikai pie privātiem vai plačos kas dod garantojas tirgotajiem auto, bet problēma ir visas šitās mašīnas savākt uz viena treļa. Trelis tev nebrauks pa ģerevņām vācot autiņus. Es pērku tikai autiņus tikai no privātiem un tādus no kuriem saimnieks savus numuru noņem tikai tad kad es lieku tranzītniekus vai arī auto noņemts no uzskaites dažas dienas pirms pārdošanas.

Esmu tas tavs pieminētais idiņš, kas čakarējas ar mazo treli vai dzenu pats Protams es nebraucu pakaļ, bet dzīvoju Beļģijā un dzenu uz LV un tas nav mans pamatdarbs, bet neskatoties uz visu man savu klientu pietiek kam svarīgi nopirkt labu autiņu un kuri ir gatavi maksāt 1-3 stukas vairāk, kā tāds pat autiņš maksā LV. Un manu klientu vidū ir arī leiši, kas paši saka ka labus auto lietuvā dabūt nevar, jo konstruktoru īpatsvars ir tik liels, ka labas mašinas atrast vairs nevar. Es neticu, ka šitas leišu bezpriģels ilgi turmināsies, jo tagad parādās arvien vairāk iespēju pārbaudīt auto pirms nolikt piķi un līdz ar to pašiem rafinētākajiem leišiem paliek grūti iečakarēt. Parādās iespējas pārbaudīt spidometra rādījumus utt. Es ceru ka drīz nebūs vairs tā kā tagad, kad es bērku labu auto un beļģis brīnās ka tādas mašīnas uz austrumeiropu arī dzen vai kā vienreiz man uz bāņa stajankā leitis teica, pēc papildus nodokļu ieviešanas LV "jūs latvieši esat dīvaina tauta, jums laikam patīk ka jūs čakarē" es tā padomāju viņam taisnība. tas ir tā kā ar policiju. Ppoļu policisti drāž visus izņemot poļus, Leišu poliči poļus un latviešus, bet latvieši tikai latviešus

nuhajs rakstīja: Pie leišiem brauc latvieši,igauņi,krievi,baltkrievi,ukraiņi,kazahi.

Gan njau vēl kāds, arī poļi brauc. Jo leišu valdība saprata, ka vajag dot tiem visiem vizas uz dažām dienām,lai atļautu nopirkt auto. Nu, par krieviem, ukraiņiem utt. Leišu valdība saprata, ka nevajag uzreiz likt nodokli nomaksāt, ir iespēja nemaksāt,ja izved. Agrāk visi tie uzskaitītie bija sastopami Rumbulā un tās apkārtnē. Kad slavenais ekonomikas eksperts Apinis sajāja tirgu,izdomājot nodokļus pacelt,vēl kāds bāleliņš izdomāja, ka krievus nevajag te laist bez baisajām vīzām...vot tad sākās leišiem lielie prieki.

Agrāk Vācijā bija ko darīt, tagad tur visu izpērk leiši,tagad viņi izpērk arī Franciju un Itāliju.

Un kas tur slikts,kad tiek vestas mašīnas no Lietuvas? Vislielākie kakātāji šajos jautājumos ir tie,kuri neko par to nezina.Ļoti liela daļa autiņu nāk pa taisno no tām valstīm uz Latviju,izmantojot Lietuvu par pārkraušanas punktu,protams, čupiņu eiro atstājot leišiem. Mašīnas leiši tur pērk pamatīgos apjomos, līdz ar to mēs pie tādām cenām nemaz netiktu un cena, par kādu var nopirkt Lietuvā autiņu ir līdzīga tai, kura būtu jāmaksā Vācijā,jo leišu vairumniekiem atlaides.

Latvietim piezvana leitis,izstāsta ko nopircis, atsūta kādu bildi,sīku aprakstu un labākās mašīnas tiek nopirktas telefoniski, vēl par neesot Lietuvā. Kad treileris iebrauc leišos, bāleliņš Jānis brauc pakaļ un ved šurp, leiši ne roku tur nepieliek.

Tā kā tos drausmīgos mītus par no 3 sametinātiem auto izdomā pīlīšu pūtēji. Protams, kāds gadījums var būt, bet nu......

Toties leišiem ir vesela industrija uz auto atjaunošanu, uz dzinēju remontiem un visu ko citu. Man pašam vienai mašīnai uztaisīja šāli no jauna, izslīpēja kloķeni, kuru pie mums mūsu 'speciālsiti' ieteica izmest. Tā mašīna joprojām brauc ar tām detaļām.

Amēram tā.

staar 11.10.2007 22:27

Nu domāju, ka 100%, bet iespējams arī, ka 99%, jo šajā pasaulē par neko nevar būt 100% pārliecināts. Auto pats prieks čoma pirku Beļģijā no privātā, jo pats dzīvoju beļģijā. Īpašnieks strādā bankā un viņš zina, ka es zinu kur viņš dzīvo Auto ir servisa grāmata pie BMW dīlera ar zīmogiem līdz šī gada aprilim. Jau 9 gadus beļģijā ir CAR PASS sistēma, kā rezultātā katru gadu CAR PASS sistēmā fiksē auto noskrējienu. Ja beļģi uzraus ka viņš pargrieazis spidometru, tad var nākties rūtaino sauli skatīt Kopš 99 gada viņiem baigā cīņa pret spidometru griiezējiem. Un ja beļģis grib pārdot auto, tad viņam ir jāsaņem no CAR PASS tas sertifikāts, kura īstumu var pārbaudīt oficiālajā CAR PASS mājaslapā ievadot kodu. Pietam vēl nepieciešam lai automašīnai kuru pārdod būtu izieta pirms pārdošanas apskate. Vecajam īpašniekam nekas nav jātaisa, tas domāts lai jaunajam pircējam būtu redzams auto patiesais stāvoklis un lai līgumā varētu ierakstīt, ka jaunais pircējs ir iepazinies ar auto patieso teh stāvokli un tanī pārbaudē ir ierakstītas arī lietas kuras nav bijušas pārbaudītas, ķipa ātrumkārbas, eļas spiedieni, ģeneratora darbība utt. Tam bembim bija ierakstīts, ka nav trīsstūris un riepas drīz būs jāmaina. Visas iepriekš minētās formalitātes nav vajadzīgas ja liek uz treļa. Bet CAR PASS īpašniekam tāpat var prasīt.

Iedzinām Rīgā apskatē piezīmēja tikai rocenei vieninieku, bet tur arī apskates inspektors kaut ko nomudrija, jo tiklīdz kā viņš norāva roceni tā auto izmeta no stenda, skats bija labs un galvenais viņš vairāk neraustīja, jo kautkā neveikli piesarka un noburkšķēja ka tas esot normāli Nezinu, cik tas normāli, ja autiņš ar troksni izlido ārpuss rituļiem. Bet vispār visi auto kurus esmu atdzinis apskati iziet praktiski bez komentāriem. Vecākiem auto ieporķī vieninieku par rūsu un eļas noplūdi. Ķipa atrod ar akmeni nosistu plankumiņu un ka padons smērē pirkstus

p.s.

bet par "lai labi ripo" paldies.

osiss rakstīja:

staar rakstīja:

Pontiak rakstīja: Nomaini ellju kaarbaa pie 200k ir jaamaina ielej orginaalo ellju un vaina pazudiis. Izmaksas 7Ls litrā apm 7 litri filtrs un blīves ap 20 Ls

Hmm, nu var jau būt, jo auto ir 189 k noskrējis. Un zvanīju uz darbnīcām kur remontē automātus un tur ļaudis bija izbrīnīti par šitādu lietu, jo automāti vai nu iet vai nē, un neviens nebija dzirdējis ka kaut kas mainītos uzsilstot.

Jebkurā gad. bišku nomierināji. paldies!

Vai par tiem 189 k ir 100% pārliecība? Atkārtoju- 100%, nevis 99%.

vācijā iekš mobile.d jau 3 gados lielākā daļa manis interesējošo auto šajā laikā ir noskrējuši virs šiem Tevis norādītajiem 189k.

Man sievas 1997. gada auto uz odo stāv 146k, kas pēc visa šķiet ticami, bte vienlga meklēju kautko, kas šo domu kliedētu, pagaidām nevaru atrast neko, kas to apgāztu, bet saku atklāti- neticu, ka pa 10 gadiem var noripot tik maz.

bet iesaku nomainīt eļlu kārbā, un kas tur vēl- filtri... un lai labi ripo... good luck!!!

staar 26.09.2007 14:04

DeaDMoroZZZ rakstīja: vai šis nav slavenais fīlipa bmw ?

Nebūs gan filipa bembis. A varbūt vienreiz jāataisa hauba un jāpaskatās možet man patiesībā tāds varen kluss un žiperīgs traktos )

staar 26.09.2007 14:01

Pontiak rakstīja: Nomaini ellju kaarbaa pie 200k ir jaamaina ielej orginaalo ellju un vaina pazudiis. Izmaksas 7Ls litrā apm 7 litri filtrs un blīves ap 20 Ls

Hmm, nu var jau būt, jo auto ir 189 k noskrējis. Un zvanīju uz darbnīcām kur remontē automātus un tur ļaudis bija izbrīnīti par šitādu lietu, jo automāti vai nu iet vai nē, un neviens nebija dzirdējis ka kaut kas mainītos uzsilstot.

Jebkurā gad. bišku nomierināji. paldies!

staar 14.05.2007 17:25

modena rakstīja:

filips rakstīja: BMW E39 Universal 530D

Melan āda, kruīzs, klimats, steptronic, miglinieki, 6CD changers, utt.. Apskate līdz 1.2008. Nobraukums 182822 km. Labā tehniskā kārtībā. Cena 8500Eur, runājama. t.29241421 vai edgars@denovo.lv

www.autoscout24.de/...

noskrejiens bišķ mazāks.... cena arī drošvien runājama.... pie tam jau defaultā zemāka nekā tev....

varbūt ir vērts pārdomāt cenu politiku????

www.autoscout24.de, īstā vieta kur cenas skatīties))

Turku mākslasdarbu izstāde)

staar 12.04.2007 0:53

Tautai paldies!!

Viela pārdomām ir

Ceru tikt cauri ar obligātajām braukšanas nodarbībām, jo termiņi spiež , bet redzēs ko instruktors teiks, jo galavārds ir viņam. Itkā pieredze ir apmēram 11 gadi pa rīgu ar 150 cc brīnumu, līdz šim CP mani neaiztika, jo ir A 1, bet tagad nopirkās lielāks braucamais un plānoju šovasar izbraukāt eiropu, tapēc gribās lai papīri kārtībā.

a kāds braucamais ir CSDD eksī? Kad liku A1 bija klepojoša minska)

staar 08.03.2007 16:00

Ronalds_ rakstīja: Jā - bet kā man atškirt iekš plača patiešām labu auto (kādus te tikko pieminēja) no nojātiem, bet "profesionāli" uzfrišinātiem?

Domājams - par dīlera servisa diagnostika nez vai varēs palīdzēt...

Vispār - ja par auto plānojas maksāt 3000 - 4000 ls - kā profi labāk iesaka rīkotos lai dabūtu pēc iespēja labāku un ilgmūžīgāku braucamo bez lieka čakara?

Būs grūti, jo LV nopirkt labu auto tiešām ir krievu rulete. Jo lietoto auto tirgus pa šitiem gadiem ir totāli sačakarēts, paldies brāliem leišiem par viņu lego mašīnītēm. Piemēram beļģijā Leiši un poļi izpērk praktiski visas dauzītās mašīnas, labās praktiski neaiztiek.

Lai saprastu kādu auto vari atļauties, tad papēti eiropas valstu auto cenas,jo mašīnai jāmaksā tik, cik vidēji Vācijas, Beļģijas, NL autosludinājumu mašīnas + 1500-2000 eiro (ja gribi ar LV numuriem un skati). Visās lapās ir visādi super skastie piedāvājumu ar 90 k noskrējienu utt, tad lūk tie nav rādītājs, jo tās ir turku, arābu un marokāņu mašīnas.

Un tad meklē paziņas, kas tavu noskatīto auto modeli var atdzīt vai atrast. Ja prasi lai atdzen tad vari arī paprasīt lai saglabā sludinājuma textu, bet kā jau teica, tād tā ir laimes spēle.

staar 08.03.2007 10:52

Maardza rakstīja: [Labus auto uz LV nav jēgas dzīt, jo neviens neticēs, ka auto ir labs un ar orģinālo noskrējienu un cena gandrīz par štuku lielāka. Es pagājušo gad divus labus auto atvedu, rezultātā bļin visu vasaru tirgoju, reāls ieberziens sanāca. Nu ir mācība... Diviem āžiem reāli nospīdēja, jo beigās gandrīz pa pašizmaksu atdevu tagad šie braukā smaidīdami. Pareizi te kasinsh79 teica, ka labi auto tur arī labi maksā, bet ja tādu nopērk, tad gan var iekaifot.

Tas tiesa - ka NAV jēgas dzīt labus auto...Arī muns tagad ir tieši tāds pat ieberziens, ka auto (kuram pat nav par ko piesieties) cena jau pa pašizmaksu gandrīz nolaista un tik un tā neiet prom..Hvz - pēc kādiem parametriem te cilvēki pērk auto...

Vispār ar šito šteli ir bezizeja, jo reāli pārbaudīt ir grūti. Es nesen dabuju pabraukt ar bembi, kuram 400000 štukas autostrādes noskrējiens, zini arī nebija kur piesieties, bet kā man auto īpašnieks teica, eļļa gan zūd, bet pa trubu ārā nenāk. Tā arī viņš sludinājumā raksta, ka auto ir tikai exportam, vopšim savējiem pat nepārdod, kāds LV šito auto nopirks un būs bēdu leja, jo uz latvijas ceļiem tas vāģis pē 50-100 štukām izjuks. Cena tam auto protams bija smieklīga un tirgotājam varka super. Kamēr LV cilvēki sapratīs, ka jāpērk ir mašīna nevis izlaiduma gads tikmēr nekādas izmaiņas nebūs.

staar 07.03.2007 21:40

Ronalds_ rakstīja: Vai vispār iekš LV ir iespējams dabūt auto no vācijas vai citas Rietumeiropas valsts, bet tādā stāvoklī kā viņš ir atnācis?

Tā kā lēnā garā skatos jauna, t.i cita auto virzienā. Dzīties uz vāciju tā kā negribās - nav ne zināšanu, ne treilera ne vācu valodas....

Bet nu LV tirgotāju pasakas - "ideāls stāvoklis, nesists, 20000 uz odometra 7 gadīgam vāģim jo pensionārs brauca tikai pa weekendiem" utt. arī negribas klausīties...

Gandrīz vai optimāls variants izskatās nedaudz sists auto + piegādes izdevumi. Tad vismaz ir skaidrs kāpēc viņš tiek pārdots un var izkontrolēt kā tiek salabots. Bet vai tas ir iespējams?

Labus auto uz LV nav jēgas dzīt, jo neviens neticēs, ka auto ir labs un ar orģinālo noskrējienu un cena gandrīz par štuku lielāka. Es pagājušo gad divus labus auto atvedu, rezultātā bļin visu vasaru tirgoju, reāls ieberziens sanāca. Nu ir mācība... Diviem āžiem reāli nospīdēja, jo beigās gandrīz pa pašizmaksu atdevu tagad šie braukā smaidīdami. Pareizi te kasinsh79 teica, ka labi auto tur arī labi maksā, bet ja tādu nopērk, tad gan var iekaifot.

staar 02.03.2007 0:41

TDIOTS rakstīja: latvijaa visi 'uzshautenji' ir iz jaa ti nekoptenji , bet vaacijaa tie ir 'druscinj' apskaadeeti pensioneetu maaciitaaju auto , paarsvaraa BMW ar 'maaciitaaju' paketeem

un tad vēl visiem 185k 175k utt un cena tāda, ka tos auto pat būtu izdevīgi vest atpakaļ uz fāterlandi tirgot.

Atliek tik apbrīnot vācu autodarinājumu izturību, ja auto var noskriet 300k un vairāk un priecēt vēl vairākus gadus cilvēkus austrumeiropā respect!

Kamēr būs aitas ko cirpt, tikmēr cirps

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti