Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
scope 21.04.2018 21:12

Nefiga, ir arī DSV un DHL "palešu pievedēji" jeb komplektētāji, bez puspiekabēm (nezinu, cik tonnīgi tie skaitās), kuri no vairākiem sīkajiem klientiem savāc pa vienai divām paletēm, kur lielo fūri pakaļ nedzen.

P.S. Tas nemaina to, ka bojā firmas tēlu. Piemēram, Cemex uz savām piekabēm liek telefona nr., kur var pasūdzēties zem nosaukuma "kā es braucu?".

scope 21.04.2018 12:00

Tipiska problēma ar profesionāļiem jeb kravas auto šoferiem.

Šie izliekas nemanām ceļazīmes Rīgā, Vienības gatves un Ozolciema ielas krustojumā aizliegumu braukt kravas automašīnām (cauri mikrorajonam, pa tam ne īpaši paredzētām ielām), jo tā var ietaupīt kādu ~ 1 km attāluma un krietni vairāk laika ziņā virzienā uz Dienvidu tiltu, jo pēc visiem noteikumiem nevar griezties arī Graudu ielas krustojumā un ir jābrauc līdz pat Mūkusalas aplim.

Lieki teikt, ka CP ekipāžā parādās tikai tad, kad kārtējo reizi ir izbesījis un ir uzrakstīts iesniegums, tad dažas reizes atbrauc, saraksta kaudzīti protokolu un pēc tam lepni atbild, ka sodījuši tik un tik...

Tipiskie grēkotāji DHL, DSV, Maxima, Rimi utt.

P.S. Jā, Ozolciema ielā ir nogriešanās uz bāzēm bij. Robotu rūpnīcas teritorijā, bet tā tiešām ir ļoti maza daļa no kravas automašīnām, kas tur arī iebrauc, pārējais ir tranzīts cauri mikrorajonam, kur ir neregulējamas gājēju pārejas pie skolām un ielas, kas nav paredzētas šāda izmēra un svara transportam (tā pati Graudu iela, piemēram).

scope 16.04.2018 10:11

Danimars rakstīja: Manējā tur nav, tāpēc es arī necepos, atšķirībā no daža laba. Ja CP ņemtu vērā videoreģistratora ierakstus un uz tā pamata sodītu, tad es būtu otrais aiz Nortel, kas tādu uzliktu! Besī tie, kam šķiet ka steidzas tikai viņš...

Peace on you!

CP jau tagad ņem vērā ierakstus, vajag tik sūtīt iesniegumus.

scope 11.04.2018 9:40

Pie šī strādāju, kad ir laiks un iespēja fiksēt video.

Lēnām tie vienlīdzīgie pazūdīs, jo VP ņem pretī video un iesniegumus, parakstītus ar eID, attiecīgi pašam mazs čakars, lai lietu iekustinātu.

Arī RS jāaaudzina, tik, kā izrādās, viņiem arī savs reģistrators kabīnē, kuru pēc tam paskatās, ja ir sūdžiba, un šoferim prēmija nost.

scope 05.04.2018 22:42

Zini, nav tik traki.

Pēc 10 gadiem ar manuālo kārbu, pārsēdos uz automātu, ne reizi neesmu izspiedis sajūgu.

scope 29.03.2018 12:38

Prāta darbs būtu aizdzīt pie dīlera, lai pārbauda kļūdas, gan kārbai, gan dzinējam, gan vēl visām ekstrām.

scope 29.03.2018 11:22

Ir Seat Alhambra (tas pats Sharan), 2012. gada, 2.0 TDI ar 170 zirgiem un 6 robu DSG, sūdzību nav.

Par paātrinājumu arī nevar sūdzēties.

scope 26.02.2018 14:22

Te jau jāņem vērā, ka tās GPS koordinātes, ko noziņo, nebūt nav līdz metra precizitātei (mežā uztveršana var ļoti gļukot).

CSNg gadījumā gan tas arī nav vajadzīgs - jāzina kaut aptuvenā atrašanās vieta, tuvākais autoceļš utt.

scope 26.02.2018 12:53

Un kā tad TA pārbauda spilvenus - izšauj, uzsperot pa devēju vai skatās OBD + lampiņas?

Ar ko eCall pārbaude ar testa zvanu uz 112 sliktāka?

scope 26.02.2018 12:30

Atkarīgs no dienesta, kuru sazvani.

112 noteikti ir gan karte, gan iespēja saņemt GPS koordinātes dažādos formātos, kā arī paprasīt zvanītāja atrašanās vietu.

scope 26.02.2018 12:29

Tieši tāpat taču pārbauda ABS, airbag u.c. drošības fīčas - lampiņa nedeg, tātad strādā.

scope 26.02.2018 11:30

Vispār jau eCall strādā, no 2017.10.01.

Galvenā fīča - precīzas koordinātes, kā arī automātiska izsaukšana, ja vadītājs nav spējīgs pēc CSNg piezvanīt.

Pārbaude vienkārša - eCall ir paredzēts testa zvans, to gan jau, ka arī TA pārbauda/pārbaudīs - izdevās vai neizdevās veikt.

scope 13.02.2018 11:10

Tiem, kas bez TA, tiek dotas 15 dienas, lai pazustu.

Ja nekustina, bet ir TA, tad ir 45 dienu termiņš.

+ par pozitīvu pieredzi ar RPP aplikāciju.

scope 10.01.2018 21:29

Rēķini, ka rati jau nebūs ilgu laiku, noteikti krietni īsāku periodu, kā lietosiet auto.

Man gan nav jāvadā ikdienā 6 gab. cilvēku, tāpēc 2 pieaugušajiem + 3 maziem bērniem (3 g., 2 x pa 1 g.) pilnībā pietiek ar 7 vietīgo Seat Alhambra/VW Sharan, var arī vecmāmiņu līdzi paņemt, tik domāju, ka tālākiem izbraukumiem varētu noderēt jumta bagāžnieks.

P.S. Kolēģis 6 cilvēku komandai lieliski iztika ar Toyota Verso un jumta bagāžnieku, brauca arī tālos gabalus atvaļinājuma uz Eiropu. Viss atkarīgs no pieraduma, es tik mazā auto nevarētu sapakoties.

scope 12.12.2017 22:10

Ok, nevar patiekt, ka tiešām ir datums X, bet video redzamās darbības gan nevar apstrīdēt, jo pašu video eksperti varēs pārbaudīt, vai nav labots.

Un pats video jau nebūs galvenais pierādījums, būs video plus cilvēka iesniegums, un tālāk jau vainīgā nopratināšana.

scope 11.12.2017 14:54

Vvz, Valsts policija ar lielāko prieku ņem pretī video, kas papildina iesniegumu. Vismaz līdz šim nav sūdzējušies, filmēts gan ne ar reģistratoru, bet gan ar telefonu.

scope 01.11.2017 11:40

Seat Alhambra 2012. g., 10 mēneši.

Auto mainīju pamatā dēļ ietilpības - vajadzēja salikt blakus 3 bērnu sēdeklīšus un lai vēl kādam citam vieta pietiek, plus iespēju atslēgt (bez kompja iesaistes, vai vadu raustīšanas) pasažiera AirBag.

Pirms tam Passat B5 1998. gada, 9 gadi 8 mēneši.

Kādu laiku vēl būtu braukts, bet perspektīvā arī jau būtu baigā cīņa ar rūsu apakšā, redzēs, cik ilgi jaunais saimnieks cīnīsies.

scope 31.10.2017 9:32

Demo autiņu paši salonu darbinieki arī labi iztestē.

Pie tam, tiem gadās arī šādas tādas ķibeles, kad savā gaitā, piemēram, no Igaunijas kāds izdomāt atdzīt, bet riepas uzlikt atbilstošas sezonai nav laika...

Kolēģim kaimiņš katru dienu ar citu auto no salona brauc mājās.

scope 31.08.2017 0:19

Pats kāreiz augstāk minēji, ka tos vajag, lai izietu TA.

P.S. Es nekur neminēju, ka mans auto nebūtu atbilstoši aprīkots ne šobrīd, ne visus 10 gadus iepriekšējais auto.

scope 30.08.2017 19:36

Pēdējo 10 gadu laikā tieši apaļas nulle reizes ir prasīta aptieciņa, trijstūris un ugunsdzēšamais aparāts.

TA gan ieta Rīgā, reģionos, aiz nekā nedarīšanas (piemēram, Bauskā), ir dzirdēti visādi joki, par ko tik nemēģina piečakarēties.

scope 27.08.2017 16:29

A7, līkums pirms Codes krustojuma ar ātruma ierobežojumu un fotoradaru, diennakts tumšais laiks, priekšā noķerts busiņš ar lielu piekabi, garām iet nav prāta darbs, tas gan neattur pasažieru autobusu un vienu vieglo aiz tā veikt apdzīšanu uz aklo.

Tādi lūk mums tie "profesionāļi".

scope 31.07.2017 18:05

Skatoties CSDD radaru karti, šķiet jocīgi, ka Liepājas virziens tāds novārtā pamests, pirmais radars tikai ap Brocēniem, uz pārējām šosejām kaut kā vairāk...

scope 31.07.2017 17:42

Uz A7 atkal citi jaunumi - ir jau uzstādīts, bet vēl nav palaists darbībā fotoradars pirms Iecavas, starp Balticovo un pilsētas robežu, taisnā pārskatāmā posmā, kur iepriekš varēja droši apdzīt.

scope 13.07.2017 19:58

Grabažnieks - jā, pavicini kājas purngalu zem bampera un el. grabažnieks atveras www.youtube.com/watch?v=-2_Phwa7T38

scope 13.07.2017 17:50

Pēdējā laikā sanāk bieži pa A7 un pa apvedceļu starp A7 un A8 braukt:

- uz A7 vai nu motopeles vai netrafarētie (pat Bauskā manīts vismaz viens gab.), pamanāmi dēļ kārtējā "loma";

- uz apvedceļa - netrafarētie, parasti arī jau ar "lomu".

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti