Tipiska problēma ar profesionāļiem jeb kravas auto šoferiem.
Šie izliekas nemanām ceļazīmes Rīgā, Vienības gatves un Ozolciema ielas krustojumā aizliegumu braukt kravas automašīnām (cauri mikrorajonam, pa tam ne īpaši paredzētām ielām), jo tā var ietaupīt kādu ~ 1 km attāluma un krietni vairāk laika ziņā virzienā uz Dienvidu tiltu, jo pēc visiem noteikumiem nevar griezties arī Graudu ielas krustojumā un ir jābrauc līdz pat Mūkusalas aplim.
Lieki teikt, ka CP ekipāžā parādās tikai tad, kad kārtējo reizi ir izbesījis un ir uzrakstīts iesniegums, tad dažas reizes atbrauc, saraksta kaudzīti protokolu un pēc tam lepni atbild, ka sodījuši tik un tik...
Tipiskie grēkotāji DHL, DSV, Maxima, Rimi utt.
P.S. Jā, Ozolciema ielā ir nogriešanās uz bāzēm bij. Robotu rūpnīcas teritorijā, bet tā tiešām ir ļoti maza daļa no kravas automašīnām, kas tur arī iebrauc, pārējais ir tranzīts cauri mikrorajonam, kur ir neregulējamas gājēju pārejas pie skolām un ielas, kas nav paredzētas šāda izmēra un svara transportam (tā pati Graudu iela, piemēram).
Nefiga, ir arī DSV un DHL "palešu pievedēji" jeb komplektētāji, bez puspiekabēm (nezinu, cik tonnīgi tie skaitās), kuri no vairākiem sīkajiem klientiem savāc pa vienai divām paletēm, kur lielo fūri pakaļ nedzen.
P.S. Tas nemaina to, ka bojā firmas tēlu. Piemēram, Cemex uz savām piekabēm liek telefona nr., kur var pasūdzēties zem nosaukuma "kā es braucu?".