Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
zhuks 24.10.2011 8:54

opelis rakstīja: Ja plāno braukt pa A8 no Varšavas uz leju, Katovices virzienā, tad zini, ka sākot no A8 krustojuma ar 50 ceļu 100 km garā posmā notiek remonti. Varbūt labāk braukt caur Plocku uz Wroclavu un tad uz Praha? Pie Augustowas nekādus nopietnos remontus neesmu redzējis.

Paldies visiem par ieteikumiem- par 100km garo posmu biju dzirdējis, bet tik kurā vietā īsti nezināju. Tā ka nāksies viņu apbraukt.

zhuks 03.06.2011 23:53

Ko tad paņēmi?

Ķīniešu brīnums 6" ar iGO. Katrā ziņā viņš zin vairāk par Tomtomu kā arī sniedz daudz detalizētāku informāciju par ceļošanas datiem.

zhuks 02.06.2011 23:20

Esmu ticis pie jaunas ceļu kartes.

Paldies visiem padomdevējiem.

zhuks 12.04.2011 0:13

i_edgars rakstīja: VWfans, tur ir vēl nevienmērīgāk!! Kaut ko ražo tikai lielās pilsētās, bet mazās ir tikai individuālās bodes, 1 vai 2 supermārketi ar 1 - 2 kasierēm, kāds autoplacis, kur parasti ir ģimenes uzņēmums, kāds feldšers, kāds frizieris un tamlīdzīgi. Ah jā - krogs, baznīca un kapsēta! Dažreiz ir DUSs, bet ne visos miestiņos! No nelielām pilsētām un pilsētelēm brauc strīpām strādāt uz lielajām pilsētām.

Tā ka nevienmērīga attīstība ir krietni nevienmērīgāka Vācijā!

+1. Precīzi!

zhuks 30.03.2011 22:28

ak rakstīja: Nu, kā to ņem. 2500 garus dēļus es Omegā, piemēram, varu fiziski vest, bet pastāv iespēja, ka stipri bremzējot tie ielidos priekšējā logā. Tāpēc labāk vai nu uz jumta, un to jau var arī sedanam, vai nomāt busu, bet kam tad na.fig universālis Izņemot kravas vešanu, universālis noder, pirms sacensībām pārģērbjoties mežā zem aizmugurējā vāka, lai lietus uz galvas nelīst, piemēram

Jāved patiešām ir krava, kastītes, paciņas, maisiņi un kociņi, bet ne 2,5metrīgi dēļi- tos tiešām var uz jumta pārvadāt(universālim standartā ir jumta sliedes), bieži izbraucieni uz velo mačiem un pikniki brīvā dabā. Universāltipa auto tomēr vairāk piemērots tādām lietām.

zhuks 30.03.2011 8:13

ak rakstīja:

zhuks rakstīja: Sveiki,

Nepieciešams vidējās klases ekonomisks dīzeļuniversālis.

Šobrīd izskatās, ka viens no labākajiem ir fabia, meriva, arī roomsters, golfs.

Varbūt varat ieteikt kādus citus, kurus esmu piemirsis, kurus būtu vērts pamēģināt.

Budžets 5000,- LVL, paredzamais gada nobraukums virs 50 000 km, braukšana galvenokārt pa maģistrālēm.

Neviens no nosauktajiem nav vidējās klases auto. Tātad pircējs nezina, ko grib

... pēc minēto auto markām var nojaust vēlamā auto izmērus (man vienalga, pie kuras klases kurš auto tiek pieskaitīts)!

zhuks 23.01.2011 19:09

i_edgars rakstīja: Astra - kura gada modelis? Sūknis kāds??? Lukas, Boš, ...?

Ja Lukas mehānika, tad sūkni ņemt nost vispār nevajag!!

1999. ar Bosh sūkni

zhuks 22.01.2011 22:23

Varbūt ir zināms, kuri servisi ar to nodarbojas?

i_edgars rakstīja: Tur zemspiediena sūknis ir biku jāpamaina - detaļas (jaunas) ap 20 Ls un darba kādas 15 min. Bet te viens labāk pārdod auto!!

zhuks 16.12.2010 16:26

Ja tev kurpes vajag 43. izmēru, bet par labu cenu ir 46, pirksi tādas?? Pašļūkāt taču var.

Lieta tāda, ka riepa uz diska der, tikai zole platāka!

zhuks 24.11.2010 23:05

jugasvilli rakstīja: bet vai tiešām corsa cenas starpība tur un šeit ir tik liela, ka ar visiem čakariem tas varētu atmaksāties?

2009.gada beigas, designe versija ar ādas salonu UK var nopirkt sākot ar 6000,- mārciņām.

zhuks 01.08.2010 2:09

Ja atgriežamies pie tēmas nosaukuma, tad automāta vienā ir jau mēnesi manuālā. 1.4benzīns, sakarīgā kompletācijā ar piecām durvīm un 2009.gada. Ārpus pilsētas augsti apgriezieni, bet uz ceļa turās labi. Klusa un komfortabla braukšana, vidēji patērē 6,3 litri, robi slēdzas labāk kā iepriekšējās paaudzes opeļiem. Bet noteikti ir vairāk paredzēta pilsētas braukšanai, kā štrāsēm.

zhuks 19.04.2010 21:06

Paldies par komentāriem.

zhuks 19.04.2010 21:05

Pirmais rakstīja: ja prasi, tātad pats neremontēsi tik un tā.....

1kārt - paskaties kādā krāsā ir eļļa... da kaut uz ščupa.... ja viņa ir tāda nedabiski gaiša ar tādu, ķipa, perlamutra spīdumu, brauc uz servīzi.

2kārt - eļļas līmenis ir kāds? vairāk nav palicis? ja ir stum pie meistara

3kārt - moš pagaršo to šķidrumu, kas nāk ārā no izpūtēja...

ja tas ir salds, tad brauc uz servīzi

ja nē tad piepumpē rezerves riteni un brauc vien tālāk

Eļļas līmenis ir tāds pats, kā visu laiku, un krāsa ar tāda pati kā vienmēr.

Vienīgās izmaiņas bija tā bēšā masa uz vāciņa, nedaudz zili dūmi iedarbinot(iepriekš netika novēroti) un nedaudz pazudis dzesēšanas šķidruma līmenis.

zhuks 14.03.2010 1:00

Paldies par savām domām.

Šis auto ir kā otrs ģimenes auto. Nekas nav ķīlēts- viss kā no rūpnīcas nācis. Tehniskais stāvoklis uzturēts labs.

Pārdot nevēlos. Bet nedaudz individualizēt, no vizuālā viedokļa sēdināt un tonēt stiklus, kā arī 16" diskus, pārējās izmaiņas justu braucot ar to.

Un auto netiek lietots pa Latvijas ceļiem.

zhuks 03.01.2010 23:00

stāsti stāsti... Ar Octaviju uz 140 jau vidēji 6.5litri uz sotaka... kur tad vel uz 180....

neit runa par momentāno patēriņu.... tas vidējais cipars ir uz visu ceļa posmu kopumā, jo ne jau virus var maukt uz 160

... bet sorry, ja ņem tikai uz bāņa patēriņu uzrādīto, tad 6,5l dīzeļa ēd 1,9 motorīts tad, ja auto ir pārkrauts ar 5 resnuļiem salonā

zhuks 01.01.2010 18:13

Bieži brauktais maršruts Jelgava-Berlīne:

- astra 2001. 2.0 td sēņojot(pēc noteikumiem braucot, bānis 120km/h) 4,7l , bet pedālis grīdā 6l(Polijas un Vācijas bāņi 170km/h)

- octavia 2006. 1.9tdi tajā pašā maršrutā pēc noteikumiem 4,2l , bet atvelkot uz bāņiem 180km/h vidēji 5,4l

- abi auto vairāk patērēja ziemā - respektīvi vidēji 6,7l un 5,7l ciklā 40:60 šosejailsēta

zhuks 18.09.2009 22:22

osiss rakstīja: tas var liecināt arī par pilnībā nesadegušu degvielu- sāc ar sveču maiņu, vai vismaz pārbaudi- vai dzinējs darbojoties nevibrē vai nestrādā neritmiski?

Tur jau ir tā štelle, kas viss darbojas pilnīgi normāli.

zhuks 18.09.2009 22:21

Sretsked rakstīja: Kāpēc tu domā,ka tā ir izplūdes gāzu lampele ??

Tā rakstīts astras grāmatā

zhuks 06.07.2009 19:47

Palasīju par Xado- un pietika. Labāk darīt pārbaudītu variantu- remonts! Ja to veic pie kāda Škodas dīlera, tad aptuvenās izmaksas varētu būt 400,- Jebkurā gadījumā paldies par ieteikumiem.

zhuks 27.06.2009 13:51

msh rakstīja: Problēma ļoti vienkārša un parasta - izdilis otrā roba sinhrs. Nasing spešel. Katram otrajam no vecajiem audī, manējo ieskaitot, ir tāda proba Neko, slēdzu ar izjūtu.

P.S. Kura gada oktāvija?

2006.gada modelis- O2

zhuks 09.02.2009 19:16

Paldies par informāciju!

Bet par ceļiem, kuri piespiež iemācīties braukt- tādi ir daudz Norvēģijā, Itālijā, Vācijā- bāņi remontvietās u.c. Arī Anglijā un Skotijā- pat tur 90gadīgs tantuks "nesēņo" uz viņu divvirzienu 5m platajiem ceļiem- bliež uz savi 110km/h!

zhuks 07.02.2009 22:49

Shiirs rakstīja: un cik parsniedzi?

Pirms 7dienām tiku nofočēts naktī(summu laikam jau tas nemaina) uz bāņa remontdarbu veikšanas vietā- zīmju bija tik daudz, ka ātruma ierobežojumi uz vācijas bāņa toč nebija aktuāli. Pārsniedzu 20-40km/h, varbūt pat virs 50km/h. Līdz ar to ja kvīts var atnākt, tad sods var būt 100eiras.

zhuks 07.02.2009 22:27

Shiirs rakstīja: un cik parsniedzi?

Pirms 7dienām tiku nofočēts naktī(summu laikam jau tas nemaina) uz bāņa remontdarbu veikšanas vietā- zīmju bija tik daudz, ka ātruma ierobežojumi uz vācijas bāņa toč nebija aktuāli. Pārsniedzu 20-40km/h, varbūt pat virs 50km/h. Līdz ar to ja kvīts var atnākt, tad sods var būt 100eiras.

zhuks 09.12.2008 16:20

Centis_Nuudele rakstīja: Nu, nolej....kā noliesi?

Noskrūvē filtru un izlej tukšu.

Tā arī darīšu, jo šprices nav.

zhuks 09.12.2008 16:02

Eļļas lampiņa nedeg, nekas neliecina par kaut kādām izmaiņām. Viss ir kā vajag, izņemot taustu. Līmeņa pārbaudīšanas reizēs auto stāv horizontāli. Tagad pārbaudīju līmeni- pus iedaļas par daudz. Pēc eļļas maiņas jau ir nobraukti kādi 350km un rāda, ka eļļas pārliešanas daudzums ir samazinājies. Ko darīt- noliet nedaudz nost, vai turpināt braukt?

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti