iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
lynx85 22.12.2016 11:49

Nē, mani vienkārši fascinē, cik ļoti mēs sev ļaujam kāpt uz galvas. Šeit pat tēmā, tā vietā lai visi būtu kopīgi PAR, atrodās gana daudz gudrinieku, kas piedāvā nevis atvieglot birokrātisko procesu, bet pat uzlikt to dubultā! NU kam būs labums, ja skate būs 2reiz gadā? Pilsonim parastajam? Kā emeša teiktu - dižās pilsētas iedzīvotājiem varbūt pajāt, TA darbojās līdz 20.00 vakarā. A reģionos? Apskate ir reāli izdirsta darbdiena. Kam to vajag? Tai formalitātei,ko skaisti sauc par "satiksmes drošību"? Smiekli nāktu, ja tas nebūtu tik traģiski.

lynx85 22.12.2016 10:53

Estētika bojājas - nu vareni - pēc šāda principa vajadzētu pludmalēs aizliegt atkailināties lielākajai daļai ļaužu, jo, redz, nav kā no žurnāla vāka nokāpuši un "vienkārši nesmuki izskatās"

A ja par tēmu - vai vispār ir daudz tādu negadījumu, kas notiek tiešā cēloņsakarībā no sliktā auto stāvokļa? Es tā uzreiz pat neko nevaru iedomāties, vienīgais - ja pēkšņi atsakās bremzes. Visas pārējās brīvkustības buksēs vai klaboši stāvāboli vai nedaudz caurs izpūtējs - vai tas var izraisīt avāriju? Kādā veidā? Nu, ja neiepin estētiku?

lynx85 21.12.2016 14:10

Standarta atrunas.

Ja gribētu, tad šādus apskates punktus varētu ieprojektēt un uzbūvēt tiešā ceļa tuvumā - kas nekaitētu, piemēram, tai pašai tīnūžu štrāsei vienā pļavā ietaisīt stacionāru TA būdiņu? Ne lielu, ne milzīgu, teiksim, ar jaudu 50 auto dienā - lūk, tas būtu REĀLS satiksmes drošību uzlabojošs darbs. Jā, labi, lai grausti brauc apkārt, bet kamēr neķers nevienu uz ielām, tikmēr turpināsies tas, kas ir pašlaik. Ok, riepu palienētājus vēl varētu izskaust biežākos CP reidos (tikpat biežos, kā uz alko, lai ir REĀLS risks uzrauties).

lynx85 21.12.2016 12:56

Apskate kautkādā kantorī pilnīgi nekā neietekmē to, kādas mašīnas braukā pa ceļiem. M''es te tēmā cepamies, ka uz skati pat riepas aizņemās - nu tad ko tā skate dod satiksmes drošībai? NEKO!

Pilnībā piekrītu, ka skati kā tādu varētu nahrenizēt un veikt pārbaudes uz ceļa. Piemēram, reidus, lai pārbaudītu riepas un gaismas - tas daudz laiku neprasa. Var arī nopietnākas pārbaudes, kā piemēram, bremžu stendu vai kratītāju - teiksiet - šoferīšiem nebūs tam laika? Ierosinu tad šādu modeli - katram ir kādas n-reizes, ko drīkst atteikties, ja patrāpies reidā uz "lielo' pārbaudi, piemēram, tieci apturēts 3 reizes - nu vienā no tām trim reizēm arī ej skati. Reālu tehnisko apskati ceļa malā, ar reālu auto, kas piedalās ikdienas satiksmē. Nevis tā kā tagad - graustus speciāli pieķīlē, a tie, kas seko sava auto stāvoklim, tiem nezahuj padirsta darbdiena dēļ stulbas birokrātijas un privātkantora peļņas vārdā.

Esošā sistēma nenoņem graustus no ceļa. Nekādi. Arī policija to nedara. Un apskate ir tikai butaforija, lai kāstu naudu.

lynx85 20.12.2016 14:45

Jā, kāpēc gan ne? Ja tu to kiju kop pie dīlera visus septiņus gadus, tad jau kija daudzmaz labā stāvoklī arī būs, ne?

Par tiem, kas notirš garantiju - jā - lai iet gada laikā skati no pēdējās apkopes datuma. Neizdarāmi? Nedomāju. Bet visādiem pie siles pietuvinātajiem uzņēmumiem neienāks kasē lieka naudiņa, tāpēc šādi nebūs nekad...

lynx85 20.12.2016 14:26

Jauniem auto, pirktiem šeit, vispār vajadzētu skati kā tādu atcelt tajā periodā, kamēr ir dīlera garantija.

lynx85 19.12.2016 17:27

A kādēļ folksvāģi par identiskām darbībām uzvilka zarā? šie tak arī uzlaboja dzinēja vadības programmu, lai testos viss atbilst

lynx85 06.12.2016 13:41

cauruļu savienojumi, pac sūknis - gaiss var tikt iekšā arī pa spraugām, kuras pat īsti nesulo un tādējādi nav redzamas. Es vismaz sāktu ar hermētiskuma pārbaudi.

lynx85 06.12.2016 8:12

95% vaina gaisa piesūkšanā kaut kur degvielas sistēmā. Meklē kādu dīzeļservisu, kur izveikt sistēmas hermētiskuma pārbaudi. Ja nebūtu filtri jauni, tad kā varbūtību izskatītu aizdirstu rupjo filtru, bet nu ja reiz mainīti - paliek tikai gaiss.

lynx85 01.12.2016 9:44

Itkā nosolījos neturpināt verbālo ateju, bet ja reiz vērsies tik personiski, paturpināšu.

Tātad - tava nespēja sameklēt vai aizmaksāt jaunu lukturi noved pie reflektoru pseidotaupīšanas, un pajāt, kā uz ceļa tas ietekmē citus braucējus. Šīs tēmas pirmajā lapā es rakstīju, posts 12.okt 16.01:

"Miglas var žilbināt, un kā vēl. Nevajadzētu naivi domāt ka visiem viņas ir saregulētas kā pienākas. Man vairāk izskatās ka miglas+tuvie nereti tiek lietoti šādi: migla kā tuvais un tuvais jau kā pustālais. Un tad ar šitādu vālē un spiež visiem acīs."

Lūk - šis ir tieši tavs gadījums! Tev žēl pamatlukturu reflektoru, tāpēc tu miglas uguņus izmanto tuvo gaismu vietā! Gan jau ka arī esi saregulējis nevis tā lai nežilbina, bet tā lai tu pats lieliski ceļu redzētu, vai ne tā? Par šo arī ir mans cepiens. Par to ka miglas gaismas slēdz visur, tikai ne tad, kad ārā ir īsta dabas parādība MIGLA. Reflektoru taupītāji, jibio. P.S manam tēvam pieder 85' kaupis - vari man nestāstīt par detaļu pieejamību. Kas meklē, tas atrod.

P.P.S tava verbālā ateja par hrenona līmeņotājiem, izskatās vienkārši pēc vēlmes ieriebt atsevišķai braucēju grupai. Cepiens nevietā (c).

lynx85 29.11.2016 21:53

Tie 230 tak nav vienā acī - 55w reiz divi no mūžam degošām tuvajām + papildus pieslēdzami 60w reiz divi tālās gaismas. Un reflektori kūst tā ka spēj tik taupīt...

lynx85 29.11.2016 12:05

Zini - varēji arī paklusēt - neko gudru nepateici.

Kā jau es, iesaistoties šajā diskusijā teicu, citēšu atkal sevi, jo laikam ar vienu reizi te dažiem nepielec: "Es tomēr balsotu par Polijas modeli - lai lieki nespīdina tad, kad tas nav vajadzīgs" - tātad, vai apdzīvotā vietā miglas ir tik vitāli nepieciešamas, turklāt ja NAV miglas kā dabas parādības un/vai ja tā apdzīvotā vieta pat ir apgaismota?

Tu man visu laiku piepisies par itkā neveiksmīgi bambera piemēru, bet vai tad pašā saknē man nav taisnība? Pamatlukturi IR labāk aizsargāti, un tas IR FAKTS. Par to, ka vajag reidus, es arī varu nocitēt pats sevi, lai tiem kas tankā, arī pielec: "Lukturi kā tādi būtu pelnījuši visu to enerģiju, kura tika sadzīta "kreisās joslas aunu" vai "dodiet mums 140kmh" kampaņās" - tātad, pateici citiem vārdiem tieši to pašu, ko es jau pirms nedēļas tiku rakstījis.

Ja tev patīk "kā izskatās" gabarīti+miglas, tad jau tieši tu esi tas, kas grib ieriebt braucēkju grupai, kam patīk vienkārši normālie tuvie. PAr reflektoru taupīšanu - nu te es vienkārši hujeju. Tupa hujeju - tev viens lukturis uz visas mašīnas mūzu iedots, vai? Nopirkt jaunu nevar? Pačukstēšu noslēpumu - ir ļaudis, kas, nopērkot lietotu auto, var ne tikai samainīt bremžu šķidrumu un tosolu, bet arī vējstiklu un pat lukturus, ja tie liekas saguruši/saskrāpēti. Tici man, ar svaigu vējstiklu pavisam cita braukšana. Bet klaipēdas šrotos to jau nesaprast.

Ok, ja gribi nepiekrist strīdēšanās pēc - uz priekšu. Ja gribi pļūtīt šķidru tik pļūtīšanas pēc, tad tik turpini. Es laikam turpmāk izmantošu ekskluzīvo iespēju paklusēt, jo vairāk jau man nav ko stāstīt. Turpināšu "cepties ne par ko un ieriebt atsevišķai braucēju grupai"...

lynx85 29.11.2016 0:23

"Līdz ar to tavs iecepiens ir vienkārši vēlme vienai braucēju grupai ieriebt" - emeša - tu neesi nedaudz appisies? Tu ko ar šito centies pateikt? KA es diršu un uz pasaules nav "neviena, atkārtoju, NEVIENA" mudaka ar neriktīgām miglām? Tikai tāpēc ka TU tādus kautkā nepamani?

Ja tev grūti ar saprašanu un ticēšanu, atkārtošos trešo reizi, lai gan mazas manas cerības ka tev kas pieleks:

Tātad - mans apgalvojums, ka miglas sapist ir vieglāk nekā pamatlukturus - nepareizs? Apgalvosi, ka pamatlukturi vieglāk sajājami? Varbūt vari pamatot ar piemēriem? Es savu viedokli pamatoju, tie paši bamperi (kurus tu nekad neesi redzējis izšķīstam), kautvai notriecot kaķi /suni var izist miglu regulāciju, a lai safistu pamatlukturi, vajag jau krietnu stirnu. Tīri konstruktīvi miglas ir DAUDZ neaizsargātas nekā pamatlukturi. Nepiekrīti? Pamato, nevis stāsti ka es diršu vai man ir vēlme kādam (braucēju grupai!!!) ieriebt. Tu pat nezini vai man pašam ir miglas vai nav, bet diagnozes jau stādi.

Un vēlreiz atkārtošu, citēju pats sevi: "Es saku, ka redzu un man traucē - lasi - apžilbina visādi glupi braucēji ar nenoregulētiem lukturiem, tajā skaitā (ne tajā mazākajā) ar miglām." Tātad, ja proti ne tikai lasīt, bet arī SAPRAST, es neapgalvoju ka tikai un vienīgi miglas mani žilbina.

P.S ja nav ko gudru pateikt, iesaku izmantot ekskluzīvo iespēju kādreiz arī paklusēt.

lynx85 27.11.2016 20:14

Pie viena arī pastāsti, cik reizes kratījies pa vairākiem servisiem tā garantijas remonta laikā

lynx85 27.11.2016 20:10

Es to tā sapratu, komentārā "vakar braucu pa ļooooti tumšu ceļu... pievērsu uzmanību gaismām..." - man tas izlikās vienskaitlī. Viens brauciens, viena brauciena statistika. Bet nu tas tā, nepiesiesimies sīkumiem. Priecājos, ka līdzīgi liepājas emešam, dzīvo apvidū, kur visi savas miglas ir ļoti skaisti noregulējuši un nevienam nekad nekas nenoplīst un neizregulējās. Ļoti skaisti. Ak, tik man tā ņefiga negadās. Katru dienu 6.30 izbraucu no mājas, tātad stipri pa tumšo laiku un diezgan bieži, jā, BIEŽI, pretī brauc kāds jāklis ar sapistiem uguņiem. Kāpēc man tā neveicas?

lynx85 27.11.2016 17:55

lasam tikai to ko tu raksti: piemini nobirušu gultni un 2eur - man tur nesanāk ABI gultņi UN šokolāde. Tālāk - ja arī tā ITKĀ nomainītā šokolāde izrādās brāķis, tad arī tā otrreiz nomainītā ARĪ ir brāķis - lasam - ģenģeris izdomā stumt 19v - kas tad par to atbild ja ne šokolāde, jebšu sprieguma regulators? Mainīji trešo reizi? Palabo, ja kļūdos, bet vēl labāk - uzreiz uzraksti tā lai nav pašam pēc tam jātaisnojas un jāskaidrojas vai jāpiefantazē...

lynx85 27.11.2016 17:46

Kā noprotu, tev patīk nepiekrist tikai strīdēšanās pēc. šobrīd esošajam mondeo bamperis ir no "trauslās" plastmasas, vismaz mans vecais volvo un tēva pasrāķis mierīgi varēja ņemt ar bamperi šķēršļus un atlocīties pēc tam atpakaļ, tagad ar fordu jāsaka - plaisā tas maita, netur neko. Nav runa par to, kādā apvidū es dzīvoju, un nav arī runa par to, cik es vai mana ģimene sit buferus lupatās. Es saku, ka redzu un man traucē - lasi - apžilbina visādi glupi braucēji ar nenoregulētiem lukturiem, tajā skaitā (ne tajā mazākajā) ar miglām. Teiksi ka es diršu? Man nav iemesla par to melot. Ja tu tam nepiekrīti, vai ikdienā neredzi vairāk par 5 mašīnām, nenozīmē ka tā nav. Līdzīgi kā kasiņš oponē Didzim - redz, esot vienu reizi (!) izbraucis, neko neredzējis, tātad "cepšanās nevietā". Nu sviests, ko lai saka.

lynx85 27.11.2016 16:44

msh rakstīja: Es neatceros kad man kāds būtu pretī braucis ar žilbinošām - sūdīgi saregulētām vai ar hrenonu tajās - miglām - toties mašīnas, kurām viens lielais lukturis ir par augstu es redzu praktiski katra šosejas brauciena laikā.

Attiecībā par tavu novērojumu - parasti buferim apakšā ir kaut kāda stingrāka konstrukcija [jo bufera funkcija tomēr ir amortizēt sitienu, nevis tikai smuki izskatīties] un miglas pieskrūvētas pie tās. Līdz ar to vienīgais reālais veids kā traumēt miglu regulāciju - vai nu reāli atsist pašas miglas pret kaut ko, vai arī tur tā borda jāpaņem tā ka buferis ir lupatās.

Nav tur nekādu stingrāku konstrukciju bamperī, nu nav. Jā, zem bampera ir tie lokāmie bleķi, kas ņem sitienu mazajās avārijās, bet tie ne tuvu nesniedzās līdz vietai, kur stiprinās miglas, ne manam mondeo, ne famīlijā esošajai mazdai. Tā kā tomēr palikšu pie viedokļa ka miglas var sajāt vieglāk, nekā pamatlukturus. Turklāt es visnotaļ regulāri ikdienā varu novērot tādus pretimbraucējus, kam miglas konkrēti spiež acīs, tā ka nevajag teikt ka tā nav vai ka "cepiens būtu nevietā". Lukturi kā tādi būtu pelnījuši visu to enerģiju, kura tika sadzīta "kreisās joslas aunu" vai "dodiet mums 140kmh" kampaņās - jo tie pieminētie man nekādi netraucē, bet nesaregulēti lukturi CITĀS mašīnās reāli apdraud MANU drošību.

lynx85 27.11.2016 16:38

man ir viens ļoti attāli pazīstams vojādžeru fans, kam pašam tāds kaktu servisiņš pieder - savām acīm redzēju strēķī nokrautus 14gab cilindru blokus, visi kā viens - plaisa sestā katla plānākajā malā - un tas bija viņa paša krājums pa gadiem, kopš famīlija ar to džeri braukā, ne jau pa klientiem sakasīts. Tur gan problēma bija vienas litrāžas (3,5 vai 3,8, neatceros) apgāzētiem motoriem. Citi tā neplīstot

lynx85 27.11.2016 9:55

Reta tāda reize, bet šoreiz pilnībā piekritīšu msh - tas DJ40 piemērs ar ģenģeri ir reti tizls un stulbs - un pierāda tikai to ka remonts veikts ārkārtīgi līkrocīgi un pilnīgi nedomājot ar galvu. Tikpat labi var teikt - nomainīju zobsiksnu un pēc 5 dienām nobeidzās atbalsta rullītis, nu jopt, ir lietas mašīnā ko ir vērts (un pat vajag) mainīt KOMPLEKTĀ, kaut vai tāpēc vien lai aiztaupītu nākotnē lieku skrūvēšanu. Nu huļi nevīžojāt tai vektrai visu ģenģeri pārlasīt UZREIZ? Tad nu brīnaties pēc tam uz ceļa paliekot, kad paši lieli santīmjākļi.

lynx85 24.11.2016 17:44

švaks tas tavs salieķis, ja jau pie 30 ir sajūta "būs katastrofa un līķi"

lynx85 23.11.2016 13:34

Es tomēr balsotu par Polijas modeli - lai lieki nespīdina tad, kad tas nav vajadzīgs. Paskaidrošu arī, kāpēc - visa problēma jau ir tajos, kas vālē ar tiem nenoregulētajiem. Ja pamatlukturus sačakarēt ir stipri grūtāk, tad miglas, sevišķi zemajos bamperos, cieš stipri biežāk. Un ja šoferis ir pofigists, tad viņš kļūst par reālu traucēkli apkārtējiem braucējiem. Pāris dienas sens piemērs - pieparkojos pie lielveikala, kamēr dāmas iepērkās, novēroju skatu: auto, ar zemo purnu iebraucis puķu apstādījuma nomalē, atpakaļgaitā to bamperi tā kā padīrā uz augšu. Lieki piebilst, bamperī ieinstalētas miglas - vai lukturu regulācija spēj pārciest tādus ekscesus - nedomāju vis. Vai šāds šoferis centīsies ko regulēt - pēc tāda braukšanas/parkošānās stila stipri apšaubu. Vienīgā iespēja - lai CP tādus izķertu. Šobrīd neķer neko.

Protams, man teiks - tāds ir tikai niecīgs procents braucēju. Jā, piekritīšu. Bet kas notiek ja samaisam spaini ievārījuma ar karoti sūdu? Pareizi - iegūstam spaini sūdu...

lynx85 17.11.2016 14:08

man par nogriešanos papildsekcijas virzienā iešķieba 4 punktus - gluži kā par braukšanu pie sarkanā, lai gan lielajai plūsmai bija zaļais un to papildsekciju pat nepamanīju. Tas gan bija pirms ~5 gadiem, tagad, kā rādās, par to dod vairs tik 1 punktu. Vēl pirms ~10 gadiem ieliku vienam bamperī (priekšā esošais negarantēja, b*e), par to 1 punkts, pirms ~8 gadiem 1 vai 2 punkti par +30 apdzīvotā vietā, vēl senā pagātnē brīdinājumi par120kmh un bez gaismām (2 dažādas epizodes). Nesen norāvos fotoradaru uz 40eur. Visi mani pārkāpumi. Šobrīd braucu salīdzinoši maz, bet citus gadus 50-60kkm bija norma.

lynx85 04.11.2016 15:59

Pie vainas ir iemaņu trūkums. Man šodien, roceni raujot, ne reizi nesanāca aiziet šķērē - jo vienkārši saķere ir pārāk laba. Liselli kavalieriem, protams, pie vainas būs dienestu neizdarības nevis pašu tupums.

lynx85 03.11.2016 21:51

Kas tas par tusiņu šodien Medzābakos bija?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti