Kaut ko tādu nevar?
www.youtube.com/watch?v=-_azEsNkA9Q
motoland.lv/produkti/servisam/vitnu-lime
motoland.lv/produkti/servisam/helicoil/1/16248/helicoil-refill-pack-plus-thread-inserts-m-12
Tas diskusijai....
Saprātīgais variants būtu mainīt galvu un iemācīties precīzi izurbt iesprūdūšas vītnes.
Bet helikoil vītņu ieliktņi strādā, tik nu nebūtu slikti ka kāds ar pieredzi to dara ...
cik apmēram servisā tas varētu izmaksāt?
Pirmām kārtām neesmu servisa darbinieks. Otrām kārtām tas atkarīgs cik sarežģīts darbs, virtuāli diezin vai kāds spēs pateikt kaut ko jēdzīgu ...
Piezvani to pašu helikoilu izplatitàjiem, uzjautā kuri sevisi jau ilglaicīgi tos lieto, gan jau spēs ieteikt sakarigākos kadrus ...
ja jau galva mainīta un atkal problēmas, tad tas dzinējs ir savu mūžu nodzīvojis. Laiks iet uz otrreizējo pārstrādi.
izšauta kvēlsvece Audi A4 B5 1.9 tdi
pirms dažiem mēnešiem mainīta galva, vienu kvēlsveci nevarēja izskrūvēt, nācās izurbt un ietaisīt jaunu vītni. Tos dažus mēnešus viss ok, braucu tik, un šodien pēkšņi to kvēlsveci izšāva laukā. Kādi ieteikumi, ko darīt? Mainīt galvu? braukt uz servisu un cerēt, ka vēl to pašu var glābt? Un vispār kas izmaksātu lētāk? galvu varu nomainīt pats, tikai nopirkt lietotu un veselu laimes spēle.