Pirmais rakstīja: A man joprojām ir pārliecība, ka jaunietim vaig otro golfu
Es gan neesmu tik skarbs, domāju, ka derētu arī III vai IV golfs.
Pirmais rakstīja: A man joprojām ir pārliecība, ka jaunietim vaig otro golfu
Es gan neesmu tik skarbs, domāju, ka derētu arī III vai IV golfs.
No darba uz mājā pieklātos doties ar sabiedrisko transportu vai privāto, nevis darba, tad nebūs problēma ar aptiekas apmelējumu....
ja pabrauc ar benzīnu, benzīna patēriņš nav pieaudzis?
Tie reitingi ir interesanta padarīšana, piemēram, ja ienāc no 2 datoriem - uzskaitīsies jau 2 apmeklētāju - unikāli.
Iedod operators pēc cik tur tām stundām jaunu IP, atkal unikāls lietotājs
Pagājušajā vasarā Jūrmalas apvadceļu lietuviešu uzņēmums remontēja, nosaukumu neatceros.
Darba tehnika bija gan ar LV, gan LT numuriem.
Nez kāda ir statistika par pēdējiem 10 gadiem (pirmie 2 neskaitās) - ir audzis lietāju skaits, apmeklētāju skaits utt.
Man nez kāpēc liekas, kā Deksters ar Pirmo ņemas, tā ņemas, pārējie nāk un iet, bet nekas daudz klāt nenāk....
Saprotu jau, ka reklāma ir ieņēmu avots galvenais, bet nu tas augšas lielais banneris nav par lielu sanācis?
Gan jau ka skrūvē savu audi, nav laika rakstīt....
Nortel rakstīja:
sarashkins rakstīja: Par tēmu -
Barona ielā no sliedēm nobraucis zemās grīdas tramvajs
www.tvnet.lv/...
Tiek gatavoti iemesli, lai likvidētu ar 11-tā tramvaja galapunktu un novāktu sliedes apkārt radiomājai. Projektā, tālā nākotnē, ir paredzēta arī gājēju satiksmes likvidācija ap šo ēku.
Kāpēc?
Kam tas ir izdevīgi?
Policijas taču tur vairs nav?
Uzraksti apstrīdēšanas iesniegumu CP, norādi, ka uzskati, ka bija krustojums un zīme beidzās.
Tad uzzināsi policijas viedokli.
Vakar braucu ar 6.tramvaju virzienā uz Ausekļa ielu.
Nesapratu, kam vajag pieturu Aspazijas bulvāris un uzrei Nacionālā opera.
Mierīgi var apvienot vienā.
e46 rakstīja:
kolumbs rakstīja: Man ir bijis vadības bloks no cita modeļa auto, dažas funkcijas jaunzuliktais neatbalstīja, pārējais viss normāli.
Un tev tie cipari bija puslīdz vienādi? Kādas, piemēram, funkcijas neatbalstīja?
Es tagad jūtos nedaudz apmulsusi, jo vieni saka, ka tiem blokiem jābūt identiskiem, citi, ka var būt arī nedaudz atšķirīgi.
Jāpaņem tas līdzīgais bloks, jāuzliek un jāskatās, vai iet.
Manā gadījumā paņēma no šrota līdzīgus veselu klēpi līdzīgus, jo tieši tāds nebija kā vajag, un skatījās, vai iet...
Man ir bijis vadības bloks no cita modeļa auto, dažas funkcijas jaunzuliktais neatbalstīja, pārējais viss normāli.
Pie tam Škoda vienīgie piedāvā N1 kategorijas autiņus saglabājot salonu.
Škoda nav vienīgā, ir ar Citroen kaut kāds kabluks ar salonu un N1, par citiem ražotājiem jāskatās...
Krasta ielā labajā pusē viezienā no centra pie kaut kāda veikala ir pašapkalpošanās.
A ko MSH darīs ar ielūgumu, viņam auto būve beidzās 1990.gadu sākumā, kad beidza ražot audi 80?
Jā, tā velo vešana ar busiņu interesanta lieta...
Saprastu starppilsētu busiņos, bet par Rīgu ar riteni braucot sanāk apmēram tas pats temps, kas ar sabiedrisko (atkarīgs gan no konkrētā maršruta).
Kāda jēga kāpt ar visu riteni busā?
Jāziņo policijai un mežsargam.
Nesekošu.
Kas Tu esi, jaunais iauto saimniek?
Sveces normālas? Mainītas?
Stendā varētu izvieto vw fanu ar visu merivu, Pirmo un Deksteru. Tos pēdējos abus arī ar visu aprīkojumu.
Ja nezin, ko likt stendā, tad stendu nevajag.
Lai ņemtu līzingu, jāpērk dārgāka mašīna
Tev jāņem sms krīts. Pasteidzies, kamēr nozare nav likvidēta
Bankā to varbūt var nofinansēt kā patēriņa kredītu vai kā tamlīdzīgi.
Jābrauc uz Līvāniem, jāsameklē ciema galvenais inženiers.
Viņš visu izstāstīs un sapratīsi, ka nemaz turbīnu nevajag.
Nu ja, ka pie auģiku tirgoņiem par bijušiem parlamenta volviķiem ....