C`mon. Ir kaut kāda statistika par to, cik ceļu satiksmes negadījumu notikuši tieši slikta auto tehniskā stāvokļa dēļ? Teiksim tāpēc, ka bremžu kluči nodiluši līdz nullei un cilvēks, pirms līkuma nevarot sabremzēt pienācīgi, aizmizo taisni? Vai arī sametās bremzējot sametās auto, jo ir izteikti atšķirīgs bremžu spēks abu pušu riteņiem. Es nesaku, ka tos divus gadus vajadzētu attiecināt uz pilnīgi visiem auto. Bet līdz desmit gadiem jau nu pavisam mierīgi. Tie, kuri ikdienā brauc n`tos kilometrus, paši regulāri aizbrauc uz servisu aplūrēt, vai nav kaut kas jāmaina, nevis gaida ikgadējo TA, lai pēc tās salāpītu tikai akūtās vainas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Bet nekas būtiski sliktāks jau no tā nenotiks, ka būs ielocīts sāns.
Ja ivitis7 ir reāla persona ar tik tiešām neizdomātu fordu, tad nu pļeeeee es šitā nebiju rēcis.
Tu pērkot neredzēji, ka spārns sapuvis? Tu neredzēji, ka viņu nevar vienu pašu nomainīt, kā pakaļējo, bet jāzāģē gabals ārā, jāmetina gabals iekšā, jākrāso? Var jau, protams, pats izgriezt, pie kaimiņu Jankas iemetināt, pats špaktelēties un ar flakoniņu nokrāsot - un tik dārgi nemaz nesanāks. Bet nu.. Ja viss pārējais ir bijis ok, tad viena tāda spārna dēl varbūt var pievērt aci. Bet te izklausās pēc konkrēta lūžņa, kas 300 latus toč nemaksā.
Un nogulties zemē, lai palūrētu, vai apakšā nav grīda caura kā siers, neienāca prātā? Tur pat nav jāguļās zemē - pietiek pieliekties, pataustīt, vai nevar ar pirkstu slieksnī caurumu izbakstīt.
Ieguldīt naudu, taisīt, tad pārdot - nav jēgas. Neatmaksāsies. Pārdosi par tik pat, cik nopirki. Ieguldīto naudu norakstot kā lietošanas izmaksas.
Heh, un tas par to motora maiņu bija labs. Pa cik naudiņām tu ceri tikt pie cita motora? Kāda garantija, ka tas būs labs un dzīvotspējīgs? Pats kā izskatās tu viņu nenomainīsi.. lai gan tur nekā traka nav. Tātad, tev jāmaksā kādam, kas to darīs. Tas tiešām būs to vērts?