Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4
vinstrol 13.02.2008 22:21

--------------------------------------------------------------------------------error

Lai izvairītos dzīvē no fin. probl. jādzīvo pēc likuma-auto jāpērk ,kas maksā

vinstrol 13.02.2008 22:16

Lai izvairītos dzīvē no fin. probl. jādzīvo pēc likuma-auto jāpērk ,kas maksā

vinstrol 09.02.2008 12:45

izrēķini bay.lv

vinstrol 03.02.2008 19:09

VR4(twin turbo,AWD)---varbūt kādu ieinteresētu, bet šādu parastu gt 3000 visur pilns.

vinstrol 01.02.2008 23:33

Vācijā pāris gadus atpakaļ pa lēto(kosm. def.) gandrīz nopirku z3 ar 1.9(140zs) ,atturēja BMW necienīga dinamika. Bet 318 coupe laikam ir vēl smagāks. Jāmeklē ļoti specifisks pircējs(kupeja,m -style un...nemotors).Tomēr novēlu izdevīgi kādam iepuļīt.

vinstrol 23.01.2008 15:34

to shiirs:---- vārstu skaitam uz gāzes patēr. nav nekādas ietekmes.,4vārsti ir vairāk pakļauti pārkarš.riskam,jo gāzes sadegš temp ir augst it sev pie augst apgr.

vinstrol 23.01.2008 15:27

to shiirs-----Iformācija nav nav mans izdomājums,Vajag lasīt uzmanīgi,praktiķis hrenovs. Par praksi gāja runa pēc tam un tur ne viena vārda ,ka 5,2 v8 rij mazāk par 2 litr mot,gāja runa par to ka gāze 5.2 mot strādā efektīvāk,kā 2 litr. mot. Par 1.8 un 3.3 iet runa par monotonu Šosejas režimu(overdrive,cruise control)-vienādas masas auto.

vinstrol 23.01.2008 14:21

INformācija(expertu pētījumi ) no viena saita(ja atcer. ielikšu linku) par pēdējās paaudzes gāzes iešprici:-----1)gāzei ir labāks griezes moments un ekonomiskums līdz 2000 apgr. min.nekā benz.!,virs 2000 otrādāk .2)nedaudz palielinās termiskā slodze uz vārstiem-tāpēc vēlami motori ar 2vārst. uz cil(lielāks vārsts)3)Tātad gāz. iešpr. seviški efekt. lielas kubat .,zemapgr..V8 amer. mot.,neefektīva-mazas kubat 4-vārst augstapgr,piem hondas mot. PIeredze ar vienu dodge durango 5.2 v8 --ar gāzi ikdienas pils. rež velk labāk,kā ar benz(1500-2000apgr)-patēriņā nekādas starp.Uz šosejas jūt niecīgu starp virs 140 km/h. un 3.Bembis 1999. 2litri-te gāzes iešpr. nav tik efekt.-patēr.10% vairāk visos rež,velk nedaudz sliktāk. ,jo mazs augstagr. mot. Tā ka teorētiski iespējams ko dot. buicks ar 3.3 mot. uz šos būs ekon. par 1.8 mot.,jo pie 100 kmh 3.3 strād. pie apm 1800apgr(gāzei efekt rež),bet kaut kāds 1,8 4vārst. strādā pie 3000 (gāzei neefekt rež).Praktiski tā var nebūt jo 90. gadu sāk buickam laikam ir mono iršprice un tātad nav iespējams uzlikt pēdējās paaudzes multi gāzes iešpr. Vispār gāzes mot. griežot tuvu sark .zonai uz to brīdi ieteicams īslaic. pārsl. uz benz.

vinstrol 12.01.2008 20:04

Visu jauno budžeta krosoveru dizaina proļēma ir šaurās riepas(tievkājainība) ,kuzovi neļauj pat kā opciju iebāzt kaut ko platāku par 245,lielā diam. diski neko neglābj.

vinstrol 02.01.2008 23:58
vinstrol 02.01.2008 20:10

Pilnīgi pareizi,lūk camaro 1.paaudzes dzinēji(7 litr. beigās-430zs)---en.wikipedia.org/...

vinstrol 02.01.2008 16:29

girtz rakst.:vinstrol atvaino bet tu te esi saraxtījis megasviestu kvadrātā.

batka e30 m3 ir viegls augstapgriezienu 4-cil motors

P.S. vadāmības(handling) etalons ir Jaguar D-type(Sir Stirling Moss) vai arī Porsche 911 GT2(Walter Rohl)

p.s.s nevies Z28 camaro nekad nav bijis pasaulē jaudīgkāis auto uz to godu var pretendēt ikia Copo un Yanko

_____________

Par e30 m3 nav mani vārdi Ka camaro z28(top modifik.) bija jaudīgākais SĒRIJV. auto pasaulē uz 60.g vidu---inform. no dokum. filmas par camaro un mustang vēsturi(sat .kanāls-auto plus) Man ir ierakst. cietā diskā dvd form. Fragm . varu mēģ. aizsūtīt uz norād. e-pastu.

vinstrol 02.01.2008 13:56

AP tv torni (Alexanderplatz) ir vairāki milzīgi centri ar veikaliem dažādām pirkstspējām un brendu līmeņiem.

vinstrol 02.01.2008 13:35

Edžulis rakstīja: Vienīgais normālais (pat iekārojamais) USA auto ir Corvette Vēlams Ztka... Vot tas ir car for value (Porsche atpūšas)... Pēdējais Z06 arī izceļoties ar labu vadāmību. Corvette ar būs vieta manā superauto angāriņā

_____________

_----te pilnīgi piekrītu,ir vēl daži apvidus 4x4,ja piestrādā pie piekares. Protams camaro Z28(1999---) nav corvette, kaut gan kopīgi ir viens no motoriem -V8 LS1,viena no kārbām(automāts),riteņu diski un dažādi sīkumi salonā utt. Ja iznāk ,pamēģini pabraukt un būsi pārsteigts, ka aizmugurē ir masīvs,primitīvs atkarīgais tilts.Ne vienmēr teorija sakrīt ar praksi. Latvijā Z28 (pēc 1999) esmu redzējis kādu vienu,vecos z28 ar LT-1(iekritušās acis)-vairākus.

vinstrol 02.01.2008 0:34

Labs tīrs dieselis tehnoloģiski nav lētāks par labu benz. Kur te bija raksts,ja turpināsies dieseiauto pārd. apjomi eiropā var pienākt laiks ,kad obnagl. komersanti uzcels diesel cenu 2:1 pret benz. atb . pieprasīj.

vinstrol 01.01.2008 23:31

farruhs: Pilnīgi dorņi.......Kas tas ir nesalāpīti pohains uzbraucošs rukšķiens?-it kā neviens pagaidām te viens pie otra personīgi nebija vērsies.Pagaidām uztversim kā humoru. SAAB- visu cieņu markai, ir nācies pabraukāt. Bet nevajag reliģiozi sjūsmināties par paša ražotāja reklāmas klipiem:www.youtube.com/... Konusi ir diezgan tālu viens no otra.Tas vairāk ir šovs. Varētu te sabāzt veselu čupu ar ar klipiem par porshe ,bmv m3 uc. trikiem. Pēc fizikas lik . priekšpiedziņa ir stabīlāka par pakaļpiedziņu,bet stūrējas ātrāk un straujāk pakaļpiedziņa pēc tam pilnpiedz. -konusu testu vislabāk izietu pilnpiedziņa ar īsu bāzi(jo te vajag ne tikai strauji stūr,bet arī notur . uz trajekt.)

vinstrol 01.01.2008 22:13

Arī stabilitāte uz autobāņa camaro z28(2000.g)arī līmenī.Uz autobāņa pāri 200(puspedālis) stāvēja kā pielīmēts.Bija praktiski jauns -20000km pirkts pie vācijas čevroleta dīlera(tanī laikā eiropas chevrolet vēl daewoo klonus netirgoja).Tiesa riepas aizm. bija uzbāztas 315/35 .Ja attaisīja kapotu no V8 bija redzami 2cilindr.-motors aizbāzts uz centru-labākai razvesovkai.Līdz ar to priekša deform.zona lidz motoram 1m(pasīvā drošiba).Paprasīju saimniekam ,kā uz līkumota ceļa-atbilde: man pa likumotiem ceļiem nav jābraukā -lai braukā autosportisti,es nodarbojos ar citiem sporta veidiem. Bet pats pamēģināju-arī stūrējas pienācīgi ,kā jau iepriekš minēts.

vinstrol 01.01.2008 18:28

Runāt kopumā par kaut kādām autobūvēm ir no tās pašas sērijas ,ka visas sievietes ir mau.... Runa iet par konkrētu modeli(modifikāciju ,motoru utt.) .Ir jēga te rakstīt ,ja pats esi ar doto konkrēto auto braucis, vai dot atsauksmi uz kādu testu. Ja neesi, tad tā ir tukša gvelšana ,pamats respektēt 0. Ar 2000.g Z28 pabraucu Vācijā 2001.gadā-pirkta Vācijā(eiropas variants)-īpašnieks normāls puika-vācietis (3 sporta zāļu īpašnieks),kam vēl bija 750.bmw.

vinstrol 30.12.2007 15:01

Don\'t panic . neesmu deutsche auto ienaidnieks, ne usa auto fans, pārsvarā esmu braucis ar bmw un merzaveciem.Vienīgais gribēju pievērst uznanību,ka camaro z28 pēdējā paaudze ir viens no retajiem usa auto,kam ir vērts pievērst uzmanību,jo ir nācies ar to babraukāt. Modelis principā ir 1992.gada,1999-restailings, tā ka salīdzinājums ar attiecīgo porshe nav nekorekts testā: www.phy.duke.edu/...

vinstrol 30.12.2007 12:21

Tur tā lieta ,ka camaro z28 pēc 1999 ir viens no tiem uz pirkstiem sask. USA auto,kas testos var vienl. sacensties ar porshe 911 un maksā > kā 3X mazāk.

vinstrol 30.12.2007 11:58

salīdzinājums 90.gadu beigas(atkārtojums):www.phy.duke.edu/...

vinstrol 30.12.2007 11:55

iet runa par 60.gadiem porshe 911,tajā laikā:www.dennigcars.com/...

vinstrol 29.12.2007 22:46

500 zs par humānu cenu-----www.cars-on-line.com/...

vinstrol 29.12.2007 22:28

www.americanstreetmachines.com/... ,23,26/1967-Camaro-Z28/RS.html----1967.gadā maksāaja 3100 usd...

vinstrol 29.12.2007 22:20
1 2 3 4

Lasītākie raksti

Jaunie raksti