nevaru nepiekrist, shitais topiks sparda pa tirsu
Master_D tu gadijuma neesi latentais gejs? ![]()
![]()
man nav nekas pret minoritatem, bet nevajag to tik ljoti visu laiku uzsveert! ![]()
![]()
jums abiem ar to utumaisu Sretsked varetu sapaseet ![]()
![]()
![]()
nevaru nepiekrist, shitais topiks sparda pa tirsu
Master_D tu gadijuma neesi latentais gejs? ![]()
![]()
man nav nekas pret minoritatem, bet nevajag to tik ljoti visu laiku uzsveert! ![]()
![]()
jums abiem ar to utumaisu Sretsked varetu sapaseet ![]()
![]()
![]()
Sretsked rakstīja: Un vispār , vai ir iespējams nofotografēt kaut ko tik ļumīgu kā šīris? Bildē nebūs kaut kāda izplūdusi masa?
ljumiigs esi tu vecais uzbliidushais briljainais krakji ar palielinaato prostatu. es esmu trenets lauku chalis ar labu figuru un stingru krampi ![]()
![]()
![]()
Sretsked rakstīja:
anonimikis rakstīja:
Shiirs rakstīja: savas fekalijas es nemedzu fotografet. prasi Master_D lai nofotografee.
nevajag fekāliju bildes, bet paša procesa.
varētu būt populārs topiks - "šīris d.irš uz kapota". tik reds droši vien ātri izdzēstu
Tak nekas tur nebūs, apdirsīs pats savas kedas un ar to viss beigsies.
PS. Vakar redzēju kā šīris maksimā pirka jaunas kedas pa 2,99.
tajos geltilnos kur tu dzivo nav maximas. taka tu dir$ ![]()
![]()
![]()
Sretsked rakstīja:
Shiirs rakstīja: . es savukart shovakar aizbraukshu pie tevis un uzd.irsishu tavai alfai uz kapota
Piezvani beztabu un palūdz reportāžu par primātu uzvedības īpatnībām brīvā dabā.
olgalvi tavi joki ir bezpersoniski un truli. es nebrinos ka tevi ari moka nesatureshana un impotence.
savas fekalijas es nemedzu fotografet. prasi Master_D lai nofotografee. ![]()
![]()
![]()
Master_D rakstīja: spied ka aizmirsi paroli. dabūsi jaunu uz epastu
prieksh kam kam tas butu vajadziigs? jeb tu negribi manu kluci no kapota tiiriit? ![]()
![]()
![]()
Master_D rakstīja: tev alfistos tāds interesants avatars.
www.alfisti.lv/...
tirdzniecību veicini?
nu ciinies kompleksu nomaktais nevarigais laukji. ![]()
![]()
vienigais jau ko tu vareji izdarit tas ir liegt man piekljuci savam profilam un pievienot manam avataram pedinju logo. jaatziist, sameeraa neorigjinali. es savukart shovakar aizbraukshu pie tevis un uzd.irsishu tavai alfai uz kapota ![]()
![]()
![]()
peerciet to auto! gerai stovis. ![]()
![]()
![]()
Sretsked rakstīja: Mans piedāvājums spēkā, es pat varu atļaut šīrim tām abām kastēm izņemt aķus un eļļu no dzinēja izliet,zinu, ka šīris labi nopelna nododot akumulatorus vecos,nav jau žēl. Un eļļa šim noderēs to zaru būdu ziemā sildot.
ko tu tur mūldi briljainais olgalvi ar shkjirdo uusinju. ![]()
![]()
pakar sevi viereiz aiz riekstiem pie vanshu tilta margam un nolec daugava. ![]()
![]()
![]()
tas Master_D ir smagi sastriideejies ar savu galvinju ![]()
![]()
![]()
es chista nekad muzha nebutu iedomaajies ka getlinu bomaariem ir internets ![]()
![]()
![]()
Sretsked rakstīja: 210 ls par abiem.
gribu lai tev piemetaas caureja ![]()
![]()
![]()
nezinu ka lai tevi tagad nosauc.
par bomzi laikam butu vispreciizaak... ![]()
![]()
![]()
marrutkis rakstīja: Visi vecie zubāra motori ir ar tieksmi uzvārīties.... Dažs labs jau vairākus motora eksemplārus savlaik iemanījās nomainīt
tu dauni. ja tu to par mani, tad ceru ka tev kraans uz pieres izaugs
tak nevajag te ljerljer. tads 2,2 subars rij nenormaali daudz prieksh tas sakainaas dinamikas. tapat kaa 2,5. vini visi ir meesli.
vienigais ka dubljos un sniegaa nepaliec kaa lohs. un vel nedod dievs tev kads amortizators nomirst. un vispar, pirkt tik vecu suabru par tadu naudu ir mulkjigi. jo vinu ir gruti pardot, tas pirmkart. un otrkart ja sanak investet, tad konkreti legacim diezgan daudz detaljas ir no zelta.
tadsjautues rakstīja: man ari liekas ka pa dargu, es 93.g passatu pa 500ls panjeemu
tu jau ari mute panjemtu ja butu pa leeto ![]()
![]()
![]()
zobsiksna ir shrotiem, normalam mashinam tadas problemas nepastaav. ![]()
un tu doma ka cilveki tagad rindaa staavees? cena kosmoss, mashiina degvielas kapseeta. ![]()
![]()
priecajies ja kads pa 7000eiro vinu atbrauks paskatiit.
slima suniisha murgi, jums ir jaaiet aarsteeties ![]()
![]()
![]()
kur varetu Plljavniekos kondishku uzpildiit un cik tas vispar tagad maksaa?
nava jau vinam tur nekadas elektriibas, divi tadi vadu kushkji
var savilkt visu pats.
izlasiiju lidz pusei iepriekshejo topiku. secinaaju ka ar renault brauc pilnigakie degjeneraati ![]()
ps. 0,7 litri uz 1000km???!!! jeibogu, manam opelim ar pieceptajiem gredzeniem un zilo no ispuuteeja bija mazaaks eljas pateerinsh ![]()
![]()
![]()
superb rakstīja: Te no AutoBilda par abiem
Trūkumi un biežākie atteikumi
Pēc TUV-Report 2005 datiem A4 II ieņem augsto 3 vietu 3 gadīgu mašīnu grupā ar izcilu rezultātu – 3,2 atteikumi uz 100 pārbaudītajām mašīnām. Salīdzinājumam MB C klase 17 vietā, bet BMW 3 sērija 99 vietā ar 11 TA izbrāķētām mašīnām. Pirms 8 gadiem tik augstu sarakstā bijis vienīgi Porsche Boxster. Pirms un pēc tam izteikts Japānas ražotāju pārsvars. Taču arī Saulei ir plankumi. Kādu brīdi aktuāli bija bojājumi indukcijas spolēm (īpaši aukstā laikā). Vainīgs izrādījās piegādātājs un konkrētā mašīnu partija tika atsaukta defekta novēršanai. ADAC (Vācijas auto klubs) uzrāda problēmas ar imobilaizera elektronisko vadību un benzīna motoru degvielas sūkņiem. Iepriekšējā modeļa sāpe - priekšējā piekare ir pieveikta. Jaunajam alumīnija sviras jāmaina divas reizes retāk. Prātīgiem braucējiem tas ir turpat 100000 km. V6 TDI motoriem var sastapt pastiprinātu sadales vārpstu un rokeru izdilumu, kā rezultātā iespējama to sagrūšana. Tāds iznākums var draudēt ar nopietnu motora remontu. Daļēji tā ir konstruktīva nepilnība, jo attiecīgajiem mezgliem netiek nodrošināta pietiekama eļļošana. Defekts lielākoties piemeklē nekoptas mašīnas (nesavlaicīga apkope un neatbilstošas kvalitātes eļļu lietošana) pēc 250000 km. Zobsiksnas un pavadošo mezglu nomaiņa ik pēc 90000 km obligāta, jo TDI motoriem šī problēma joprojām aktuāla. Tik pat lielas pretenzijas izvirza Multitronic variators. Ignorējot eļļas maiņu katrus 60000 km (~150 Ls) nākas sastapties ar elektroniski vadāma vārstu bloka atteikumiem (izvietoti kārbā). Modelis saglabājis garu sajūga pedāļa gājienu ar ņemšanu beigu fāzē, pie kā kādu brīdi jāpiešaujas. Salonā pirmie nodilst logu elektropievada un citi vairāk lietojamie taustiņi un slēdži. Tas ir viens no orientieriem zinātājiem, kad odometra rādījums liekas aizdomīgs. Nereti sastopama atlobījusies matētā krāsa no stiklu tīrītāju kronšteiniem. Sportistus neapmierinās ESP drošības žņaugi. Sistēma pilnībā nav atslēdzama, attālinās tikai reakcijas laiks.
BMW E46
Sāksim ar piekari. Alumīnija pielietošana atvieglināja auto kopējo svaru un amortizējamās masas, taču mezglu ilgmūžību tas nepalielināja. Priekšējās piekares apakšējās sviras iztur 45-60000 km, bet stabilizatora atsaites 20-30000 km. Pārpresēt sailentblokus var tikai vienu reizi, pie nākamās jāmaina sviras ar kronšteiniem abās pusēs. Aizmugures piekare ir ilgmūžīgāka, taču mēdz plaisāt nesošās sijas stiprinājums pie virsbūves. Stūres zobstienī brīvkustība sākas pie 40-60000 km un laika gaitā progresē. Regulēšana nav paredzēta un dīleris garantijas laikā parasti veic nomaiņu. Vēlāk rūpes uz lietotāja rēķina. Stūres stiepņi mašīnām līdz atjaunināšanai dzīvo ~50000 km. Tikpat kalpo priekšējo bremžu kluči un diski. Aizmugurē tie iztur līdz 100000 km pārdzīvojot divus kluču komplektus. Mašīnām ar nobraukumu virs 200000 km dzirdams aizmugures tilta reduktors, kas ir vispārzināma lieta bez tālākejošām sekām. Pie šāda nobraukuma parasti saplaisājis arī kardānpārvada gumijas dempferis. Pie pedantiskas uzraudzības motori bezmaz mūžīgi. Ierindas lietotājiem apdraudējumu krietni vairāk. Pirmkārt motori necieš pārkarsēšanu, kura var rasties no aizsērējuša radiatora, termostata vai ūdens sūkņa defekta. Cietēji – motoru galvas, blīvslēgi, vārsti un to piedziņas mehānismi. Otrkārt tie nepieņem neatbilstošas kvalitātes eļļas un to nepietiekamību. Ražotājs paredzējis vismaz 0,7 litru eļļas patēriņu uz 1000 km un ar to jārēķinās agregātu smagi slogojot. No eļļas bada cieš balansēšanas vārpstas, ķēdes piedziņas spriegotājs, vārstu hidrokompensātori, kloķvārpstas šāles un virzuļgrupa. Motora nestabilā tukšgaitā vai apgrūtinātā iedarbināšanā nereti vaina jāmeklē droseļvārsta atvēruma devējā vai kontaktu zudumā kabeļsavienojumos. Dīzeļiem (izteiktāk 3,0 l) pie nobraukuma virs 200-250000 km sākas problēmas ar turbīnu, augstspiediena sūkni vai sprauslām, kas ne vienmēr ir nevērīgas attieksmes sekas. Akumulatora piepīpēšana atļauta pie izslēgtas aizdedzes pie tam vispirms pievienojot plusa klemmes attiecīgās vietās zem motora pārsega (akumulators atrodas bagāžniekā). Slodze dodama tikai pie darbojoša motora. Ar Steptronic automātu nav problēmu, bet mehāniskajai kārbai līdz 2000.gada sākumam dažkārt novērota apgrūtināta pirmā ātruma ieslēgšana vai tā izsišana. Daudz redzējušiem eksemplāriem parasti ir nebeidzamas elektroniskas ķibeles, kuru novēršana prasa pacietību un līdzekļus. Nestrādājošs borta dators vai cita sistēma, protams, spēlē uz nerviem. Nu ko – atliek grēku atlaišana, ja vien tas netraucē braukšanas priekam.
man patik Autobild rakstinji par lietotajiem auto
tur parsvara visiem ir problemas ar parkarseshanu un galvas bliiveem ![]()
![]()
tapat arii ar stabilizatora atsaiteem un tekoshiem radiatoriem. beidzat smiidinaat publiku un tulkot vecus vacu tekstus.
butu pajautajushi E46 lietotajiem, katrs 5 teiktu ka tur numura apgaismojumam nosuubee kontakti un durvju ruchkas meedz kjerties. a te tikai ljerljerljer tekstinji.
Kindzulis rakstīja: blaablaablaa
BTW- par taam abaam miskasteem- 220Ls un miers
noraujies sausajaa havajaa umnjik!!

