Viens meistars man teica ka uz svecēm netiek padots vajadzīgais spriegums!Ej nu tagad sazini vai tā var būt vai nē?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Viens meistars man teica ka uz svecēm netiek padots vajadzīgais spriegums!Ej nu tagad sazini vai tā var būt vai nē?
A tas dačiks kas mēra tosola temp. viņš uz kvēlsveču releju arī kaut kā ietekmē?
Es tagad tā padomāju un secināju:ja būtu noklājies kāds dačiks tad taču panelī vajadzētu iedegties CHECK ENGINE lampiņai, vai ne tā?
Kāds man var pateikt kur viņam atrodas tas āra gaisa temp. dačiks.Jo šorīt bija -4 un dabūju kārtīgi pagriezt lai pielaistu!
Izlasot visu ko te sarakstījāt nonācu pie secinājuma ka šeit ir labi padomi un ir arī nederīgi.Par to zobeni -tas atkrīt uzreiz jo šim ir ķēde un ievelkot iet uzreiz.Pārbaudīju kvēlsveces un to releju-tas arī viss ir o.k. tāpat kā gaisa filtrs.Šodien nomainīju degvielas filtru un pamanīju atplūdes trubiņā apmēram 0.5mm mazu caurumu,kurš bija radies beržoties pret vārstu vāku,nomainīju arī trubiņu.Tā īsti nesapratu par to āra temp.dačiku-tas ir tas kas dod signālu uz kvēlsvēču releju?
Griež ļoti labi,bet nelec...
Ir ir orģinālā.Man pat ir ar visiem kustību sensoriem.
Kas Tevi tieši interesē par to signalizāciju?Man ir 95.gada Omega ar oriģinālo signalizāciju.
AutoNet tur jau tā lieta ka pats esmu no Ventspils un man ieteica to vietu kā ļoti labu servisu.Cenu par remontu jau apmēram zinu, bet vajag zināt kvalitāti...
Tas viss ir o.k. ka viņš tur dzīvobet kas ir ar pašu servisu?Kādam ir kādas atsauksmes?
Kas Tev pa auto kas lec bez svecēm?
Tās jau gan ir muļķības.Pamēģini savam auto pie -1 izņem ārā svecēm drošinātāju un tad tu redzēsi ka pat pie tādas temp. sveces jau vajag.BET vienmēr ir arī izņēmumi...
Ka drošinātājs ir beigts uzodu ka man pie -2 grādiem negribēja lekt!Indikators (lampiņa) tik un tā panelī dega!
Negribu celt neslavu par Opel centru Ventspilī,bet uz turieni labāk nevajag braukt.Pats biju tur uz diagnostiku,un tas vecis man pateica to pašu ko zināju es:"Tev vecīt kaut kas ir p....c".Viņi pat nevarēja man pateikt kas tieši.Beigās no viena Spečuka (ar lielo S) uzzināju ka elektriskā daļa sūknim p....c.
Negribu celt neslavu par Opel centru Ventspilī,bet uz turieni labāk nevajag braukt.Pats biju tur uz diagnostiku,un tas vecis man pateica to pašu ko zināju es:"Tev vecīt kaut kas ir pizdec".Viņi pat nevarēja man pateikt kas tieši.Beigās no viena Spečuka (ar lielo S) uzzināju ka elektriskā daļa sūknim pizdec.
Nē,dzinējs ir parastais.Pagaidām nesaprotu par kādu vārstu tu runā bet es domāju ka tā drīzāk varētu būt signalizācija jo viņš noslāpst momentāli bet pēc tam atkal aiziet.Tu gadījumā nezini kur viņam varētu atrasties signalizācijai vadības bloks?
Tā jau ir.Tikko iznākuši no autoskolas un uzreiz sēžas pie stūres mašinām kam ir M pakate,type R,twin turbo vai vēl kas trakāks.Lai brauktu ātri nav jābūt īpaši gudram,bet braukt ātri un droši,īpaši ziemā, tur jau vajag ilgi praktizēties.Zinu no savas pieredzes.
A kā lai to nomēra?Es jau esmu izbaudījis visu gaisa un degvielas padeves sistēmu un tur viss ir o.k.Un pie minimāla sala viņš lec pēc 2 apgriezieniem. Sveces man silst tikpat ilgi kā vienmēr.Bet vai viņas tanī laika posmā arī uzsilst līdz vajadzīgajai temp?Tāds ir jautājums...