The Shawshank Redemption
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
The Shawshank Redemption
YouTubes video pievienošanai neder īsā saite, ko viņi piedāvā šārēšanai, tikai lapas pilnā adrese. Nav nekas briesmīgs, tomēr, ja ir iespēja to vienkārši koriģēt, tad būtu jauki.
Nesen skatījos "Bucket List". Jau otro reizi. Patika atkal.
Šis koments bija no manis.
Var arī ar atbilžu variantu iztikt, tikai būtu jauki, ja tās atbildes, kas ir ienākušās pēc pēdējā apmeklējuma, būtu vieglāk sameklēt.
Vai nu tās īslaicīgi parādītos atsevišķi pēc pārējiem postiem, vai arī tiktu iekrāsotas...
Pasākums atbalstīts.
Tomēr man savu šībrīža ikdienas auto pa sausu asfaltu (vai pat grunti) pamocīt roka neceļas, bet rezerves auto man šobrīd nav.
Attiecīgi piedāvaju pasakumu nobīdīt līdz brīdim, kad būs kāda ledus trase uzlieta. Autiņam vieglāk ko tadu pārciest.
Arī sasniegtie rezultāti būs vairak no braucēja meistarības, nevis no auto jaudas atkarīgi.
1) Kaut kas nav kārtībā ar šodienas vārdadienām - "Neldas" ir 7. februārī.
2) Sludinājumu sadaļā varētu aizvākt latus un atstāt tikai eiro. Ja nu akurāti kādam to cenu latos vajadzēs, tad ir eirokalkulators, ar ko to visu var sarēķināt.
Par postu labošanas iespēju. Pirmajā reizē grūti trāpīt. Uzbraucu uz bultiņas ar aplīti, paradās iespēja labot vai dzēst postu. Kā braucu uz posta labošanas virsū, tā šīs abas iespējas pazūd. Pele ir jānovelk no aplīša pa ļoti šauru "taciņu", lai iespēja nepazustu, nācās pacīnīties pirmajā reizē.
MozillaFirefox
Esmu izceļojies pa Eiropu krustu šķērsu. Braucām katru gadu vienu vai divas reizes gadā. Gan lidojot un īrējot auto, gan ar auto no Latvijas līdz Spānijai un atpakaļ. Ja brauc ilgi ar 5vietīgu auto, tad labāk ne vairak kā 3 cilvēki, lai viens vienmēr var izstaipīties uz aizmugurējā benķa. Pirmajā vai pirmajās divās dienās divi šoferi var nobraukt vairāk - ap 1200 km/dienā, pēc tam gan jārēķina vismaz uz pusi mazāk. Viesnīcas lētas, ja laicīgi nobukotas. Ir arī pie privātajiem palikts. Tad tā kā mājīgāk.
Plānošanai ir ļoti liela nozīme. Pirms braukšanas parasti pavadījām 2x ilgaku laiku veltot plānošanai, tad sanak intensīva un iespaidiem bagata programma. Tomēr arī saplānotajam ir jābūt ar iespēju kko pamainīt, jo kādreiz neplānoti kāds objekts ir nepieejams, tomēr gribas to redzēt, attiecīgi parējais jānobīda par dienu vai tamlīdzīgi. Tagad jau gan laikam internetā arī to visu var noskaidrot uz priekšu.
Un ar laiku saproti, ka nevajag pārspīlēt ar līdzņemamajām mantām. Tomēr - ja brauc karstajā laika bet ir ieplānoti pazemes ezeru vai alu apmeklējumi, tad pienācīgi apavi un dažreiz pat ziemas jakas noderēs.
Varbūt no kādas filmas vai kā...
Visos jautajumos zelta vidusceļu jāmeklē - Manuprat katram normālam vīrietim ir jabūt automašīnai. Nu sliktākajā gadījuma darba mašīnai, kuru vajadzības gadījumā izmantot. Un sievietei arī noteikti vajag gan tiesības, gan mašīnu. It sevišķi, ja kāda iemesla pēc ģimenē nevienam citam nav auto.
Tomēr visiem jaunizceptajiem un pieredzējušajiem auto īpašniekiem nevajag kautrēties izmantot arī sabtransu, velosipēdu, motociklu vai rolleri. Un kājam šad tad pastaigāt.
Pirmajam auto par 1500 var būt ļoti atšķirīgas prasības. Piemēram vai nu tas auto paredzēts kā pirmais ~15 gados pirms vel tiesības ir noliktas, vai atkal pirmais auto no pirmās pensijas, ko no mazdārziņa karpeļus atvizināt...
P.S. Ja par lietu, tad te kkur jau ir topici par šo tēmu bijuši.
Teksts no paša īpašnieka:
pagaajuso gad , kad saakaas sii vaina taa arii bij
es ar roreni nevareeju pakustinaat
un knapi izsitu no bukseem
tur viss bij saruuseejis uv pat izruuseejusas bedres
un arii tad tas motorins vareeja veel pagrizt bisku
es ar roku nevareeju
tagad ar roku viegli kustas
kautkaadai aizsardziibai jaabuut
tad jau motors buutu izdedzis apstaajoties
bet uz rotora kolektora nav apdeguma, dzirkstelosanas peedu
Paldies par komentiem, cik sapratu, tad jau ir mēģināts sasmērēt, tik nezinu ar ko - varbūt, ka smērē vaina, ka nepalīdz.
Crankshaft rakstīja:
Neuztver visu tik personiski.
Ir onkas, kas arī savos 90 gados spēj braukt adekvāti.
Un ir Kalfonso minētie, kuriem jau ap 50 vai agrāk sāk šķobīties sapratne par normālu kārtību uz ceļa.
Esmu ārzemēs redzējis, kā ir, kad rolleri ir daudz. Tas nav nemaz tik forši, baigā bardaka sajūta.
Paldies par visiem noderīgajiem linkiem un idejām.
Kad pārbaudīšu dzīvē, tad atskaitīšos par rezultātiem.
Lasīju, ka Latvijai ir piemērotāks tieši tā saucamais "vasaras laiks", kurš ir bijis sākotnējais, ko pierādot Rīgas pilī atrodamais saules pulkstenis.
kalfonso rakstīja:
kasinsh79 rakstīja: Pilnīgi pie kājas tie leišu sodi
Jau n' tos gadus nevienu sodu neesmu maksājis un arī nemaksāšu. Visi leišu FR zibšņi tāpat uz mums neattiecas.
CP ir stiliņš agresīvi prasīt lielos sodus, rezultātā "klients" sabīstas un visticamāk, kaut ko maksā uz vietas (nav legāli).
Reāli nekas nevienam NAV jāmaksā! Vēsā mierā sēdiet auto un gaidiet to lapeli, kuru var uzreiz izmest ārā
kamēr nav spēkā kopējais ES pārkāpumu reģistrs - droši
Igauņi laikam bij vienīgie, kas caur kkādiem creditreformiem mēģināja piedzīt sodanaudas
Ir viena nianse - Creditreform ir pilnvarots pārstāvēt Igauņus arī tiesā.
Pēc pieredzes saku - paļauties uz to, ka viņi neķēpāsies ar iesūdzēšanu, ne vienmēr ir produktīvakais lēmums.
Aķis nav pārak nosēdies? Un ja uzstumj / ievelk, tad lec?
anonimikis rakstīja: man šitā viens kā no ķēdes norāvies panesās garām tieši uz gulošā policista. dzirksteles pašķīda, šis malā, leca laukā un vicinājās ar kulakiem.
Līdzīga situācija pirms ~25 gadiem, kad iepriekšējo reizi remontēja satiksmes pārvadu Ulmaņa gatvē. Zīme 20, sencis ar žiku arī brauca uz ~30 un vēl viens arī ar žiku kā nāca pie sotaka, tā tajās vaļējās remontbedrēs trāpija (bedre 50x50 cm, dziļumā kādi 20 - 25 cm., bet satiksme tām pāri uz 20 km/h atļauta). Arī bija dzirksteles utt. Viņš gan knapi savācās un par kulaku vicināšanu pat nedomāja.
ak rakstīja: Velomen ! Super aizvējā vai ne ?
Līdz pirmajai nopietnajai bedrei, kuru busiņš izlaiž pa vidu.
The Green Mile