iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
TDIOTS 25.12.2011 12:17

\'\'kapeļņica\'\'-www.heinrihs-gaze.lv/...

normālas ,LV pieejamas, sprauslas -www.heinrihs-gaze.lv/...

var jau sipt sani arī ar -www.heinrihs-gaze.lv/...

bet nušitās ira pilnīgs sūcc-www.heinrihs-gaze.lv/...

tāpat neiesaku sipt sani uz reduktora rēķina , utt utpr...

auKstas komponenšu kvalitātes LPG iekārta ,4zilindru motoram , sanāks ap 600ls . Itkā dauxja bet tad atliks tik braukt ,bēdu nezinot ar xlamu pa 400lašiem , job_ļa sāksies , pirms vēl sāksi izbaudīt santīmsipšanas prieku tobišš jau pēc 20kkm ja ne wēl ātrāk......

TDIOTS 24.12.2011 18:02

Yetti rakstīja:

i_edgars rakstīja:

Yetti rakstīja:

Vai, paldies!

Mani vienkārši interesēja cik daudz teiciens "jo garāks kāts, jo lielāks cirvis" atbilst dabā redzamajam...

Bērnudārza intelektu rādi??

Gandrīz katrā diskusijā kurā tu mēģini piedalīties, nonāk līdz "bērnudārza līmenis", "bērnudārza intelekts" un tml, vai tā kāda trauma vai nepiepildītie sapņi?

mēģināšu minēt: tēma "bērnudārza līmenis" ir izsmelts, nākošais būs "galma āksts", tad būs kaut kas no "inžinierijas"... un tas arī būs viss...

grūti tev...

tikai trīs stūrakmeņi uz kuriem balstīta visa tava komunikācija, argumentācija, pat teiktu - dzīves filozofija...

Yetti nau labi apcelt 'ubogijus' inenierus ..........

P.S. kad trinos pa RPI soliem , 90% kolēģu bij 'iedgari' , tasiju viņiem rasējumus tēlotājģeometrijā , raxtiju kursadarbus ,karoč 'varijos' nemērā utt..... nez ko viņi tagad dara

TDIOTS 24.12.2011 17:39

bet par tēmu no sawas pieredzes- laps bij CV 03' ar LPG -tas sanāktu ap ls3k .

TDIOTS 24.12.2011 17:37

pardon smaidīgais ,wēlreiz .....pagaričilsja es

TDIOTS 24.12.2011 17:36

karočččč , wisām spammerēm priecīgas Xmassas un PN

TDIOTS 24.12.2011 17:35

ursis rakstīja:

i_edgars rakstīja:

ursis rakstīja: pareizi nokopēts lasāms šādi:

Vismaz tik elementāras lietas kā nokopēt iemācies!

IEKOD skābā GURĶĪ ! INŽEŅJEIR !

nea , lai knāb suņa sūūtāā , būs piekritīgāk

TDIOTS 24.12.2011 17:28

msh rakstīja:

Bracus rakstīja: Par A6. Principā arī tas ir viens no variantiem. Un arī ir domāts šajā virzienā. Bet lieta sekojoša. Par cik neesmu baigais DE auto piekritējs tad šim pārstāvim ar kaut ko jābūt pārākam. Tas pārākums varētu būt Quattro. Un vēl arī tam jābūt ar veco dzinēju ne V6. Un šajā gadījumā principā sanāk ka auto laikam ap 1997. g. Un tas atkal nozīmē ka Kasko atkrīt.

Par Zafiru. Arī varētu būt vērā ņemams variants. Cik esmu dzirdējis tad liekas labas atsauksmes. Neesmu vēl nevienu apskatījis. Kaut kāda barjera laikam uz O.

Par C5 būs jāapskata.

Jā, un tas īpašais tajā C4 ir kvalitāte.

Baigi vēlies pirkt gadu, nevis mašīnu, vari arī pirkt C5 ar 1.9 kuļmašīnu. Vai, ja zini ko pērc, var arī pirkt 2.5 kuļmašīnu. Varbūt paveicas.

ahūnais padomdevējs :}:}:}:}

pac neko lepnāku par [c}'A80 B3 - šķībs, līks, sapuvis šrots ar klaipēdas numuriem, kurā esošais 3A motoriņš griežas arvien labāk... ' lietojis nau , bet zinās ko ieteikt......

TDIOTS 24.12.2011 17:24

TDIOTS rakstīja:

smaidiigais rakstīja: crv jau nu nav salonā neko lielāks par parastu golfu

līdz šim , nebiju domaajis ka tu tik stulpss kā tāc drisāiz3,14sts komunists -''kņigu ņečital ,no mņeņije imeju''

nau lielāka bagāžnieka un salõna , nu nevienam , 4,3m garam autõ ,kā CiRVim 03'-07'

benzīnu rij ap 11,5-13l/100km , gāzei noteikti jāliek ''kapeļņica'' un labas sprauslas-vēlams KEIHIN ( ja kāc ,šajā santīmjākļu zemē ,tās vēl liek )

sorry smaidīgais , nedalasiju wisu topiku , Tu gānijies par 97'-02'' , tur nau tik grezni ar rūmēm .....

TDIOTS 24.12.2011 17:22

smaidiigais rakstīja: crv jau nu nav salonā neko lielāks par parastu golfu

līdz šim , nebiju domaajis ka tu tik stulpss kā tāc drisāiz3,14sts komunists -''kņigu ņečital ,no mņeņije imeju''

nau lielāka bagāžnieka un salõna , nu nevienam , 4,3m garam autõ ,kā CiRVim 03'-07'

benzīnu rij ap 11,5-13l/100km , gāzei noteikti jāliek ''kapeļņica'' un labas sprauslas-vēlams KEIHIN ( ja kāc ,šajā santīmjākļu zemē ,tās vēl liek )

TDIOTS 23.11.2011 21:38

ejiet ka galīgi xunaj ar visiem FSI un GDI

nau bijis tādas vajadzības apgāzēt FcukinSakinIdioten un GalīgiDrisāIeberzto

Par FSI+LPG ,zinu ka nu TO jau dara , ka tam ir izstrādāti atbilstoši gādžeti . Vai kāds latvijā TO dara -xvz , nau bijis vajadzības 'rakt'...

P.S. sava līdzšinējā pieredze ar 'parastu' V6 + LPG ira stipri patīkamāka pret visādiem dieslsūdiem no WAG,Xreno,VM ,.......

TDIOTS 22.11.2011 22:21

ursis rakstīja: man saka ka jaunais 3.0 TDI ar -common rail-.tiešām visi?

vai tiesa? 2.7TDI esot uzlabots 2.5TDI. ?

tad jautājums varbūt kaut kad common tiek likts arī vēlāk? uz pasratj ?

nu kā war šitā sauresēt visu vienā putrā ??

jau kādu mazu laiciņu WAGs kratās vaļā no sava PD un ļaujās globalizācijai CR izpildijumā , tobiš gan pasraķ gan golpaķ u.c. WAGi iraid atronami ar CR , par ko mēs visi varot priecāties

P.S. a man pilnīgs pouxj

P.S.S. man baudāmāks ira un paliek V6-> ar LPG

TDIOTS 22.11.2011 20:52

ursis rakstīja: pimpja(pumpja) dīze (dise) PD PumpeDuse(es vāciski neferštein,bet gan jau apjauti).

P.S. cik samaksāji par pimpja dīzi? 300? 400ls?

moped ņe moj

350LVL

TDIOTS 22.11.2011 20:51

Sūķņsprausla- www.kfztech.de/...

TDIOTS 22.11.2011 20:35

i_edgars rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

Pagaidām tikai ES esmu visgudrākais! Tā teikt spīdu ar tukšpļūtīšanu.

Tādā stilā es ar māku, jo riju kakas.

wa ta nu kāc wairs šaubās

TDIOTS 22.11.2011 19:27

2008.gac.mellls Xailaina universālis:

no kuzava lobās ,krāsa .

pie 77kkm noņirdzās pirmā PD, process turpinās...

el.stābremze noklājās viena puse .

1-2X gadā izbedzas zenonlampa...

citādi 2,0TDI ar 170zs ,iet lopā,rij neko ...

TDIOTS 22.11.2011 19:19

i_edgars rakstīja:

Seene rakstīja:

Nu bet to tak tev arī visu laiku cenšos iestāstīt -

Pagaidām tikai ES esmu visgudrākais! Tā teikt spīdu ar terminu un ciparu savārstījumu.

tā tik turpini

ir zaijbiss

ikvakara feļeteons ,ko palasīties

TDIOTS 20.11.2011 15:05

westboy rakstīja: Paldies par informāciju, sākšu no viena gala, ja nu pats netikšu galā tad braukšu uz Melnsiļa ielu pie Viļņa.

nebrauc , tur jau tā nau vietas ...

TDIOTS 16.11.2011 16:17

i_edgars rakstīja: Ir, ir ietaupījums ar to programmējamo kasti pie apkures katla. Vienīgi vajag ar galvu rīkoties! Nevar katlu ziemas vidū atslēgt uz pāris dienām nu tad pa stundu censties uzsildīt telpas.

Pats ar to esmu pietiekami daudz noņēmies un papētījis. Pie kam ja ar galvu regulē laikus, tad arī ēkai nekāds kaitējums netiek nodarīts. Tiem kas grib ieekonomēt uzreiz reizēs, parasti sanāk čiks un jau 2. gadā ar sēnēm noaugusi vismaz ziemeļu siena.

Ir noteikts koka diametrs virs kura ir jāņem atļauja cērtot pat savā mežā... zem šī diametra nevienam nekas nav jāprasa - tā ir meža tīrīšana (citā valodā ... ravēšana).

tad redz kādas sēnes tu lieto , pirms dodies ravēt mežu

TDIOTS 15.11.2011 19:48

i_edgars rakstīja:

TDIOTS rakstīja:

nabaga ķerpila

Nabaga Idiotiņš - pat nevar atrast savus vārdus, lai kaut ko pateiku! Tik vien ir kā kopī peist no gūzmas ar izteicieniem, no arhīva...

japp ,grūti viņam , niuxja nivar atrast, lai pārgudri patuxšpafļūtītu , nu niuxja pawisam un galīgi

moš kāc Sūdorpis jāiepērk un jāpaķimerē nu tā lai apgaismība nāktu ???!!!

TDIOTS 15.11.2011 18:41

i_edgars rakstīja: Man no garāžas priekšas ar neviens netīra sniegu! Vēl vairāk - lai aizbrauktu uz darbu vēl nākas 2 - 3 garāžu priekšas iztīrīt... jo tiem ir poh.

Cauro jumtu arī pats lāpu, jo berneļi šo regulāri salauž jādalējot pēc bumbieriem uz sētu kur ar niknu suni. Var jau protams vāģi zem logiem turēt! utt utt.

nabaga ķerpila

TDIOTS 14.11.2011 19:42

i_edgars rakstīja: Es zinu džeku, kas treknajos gados brauca ar jaunu parketnieku un smādēja visu pavecāko tehniku, teikdams, ka pat 3 gadu vāģī sēsties netaisoties! Taču nu jau 2. gadu redzu kā šis vīzdegunis brauc ar II Golpu!!

un Forc Scropils 2,5D liecina par ouxjennu pārākumu ???

TDIOTS 02.11.2011 9:21

VWfans rakstīja: Mans uzskats ir taads, ka jaunaa Opel-Meriva 1,4 Turbo benziinnieks ir baudaamaakais jaunais auto cenu grupaa no 11 liidz 12 tuukstoshiem latu.

Laimīgais jo zin ka akkal wajaga opli ,kurš iztur veselus 89234 km ,bez dzinēja kapitalkas

Es gan vairs nezinu ko vairs var gribēt Patīk MB un OOOO -bet nepatīk ka birst , kā opeļi, pie kam riktīgi pa dārgo Nepatīk ģešofkas apdare un dizains no 'made in japan' -bet patīk ka nebirst

Nu kad autoražotāji beidzot sāks ražot MeršLekšus waj AUDIyotas ?????

Kāāāāāāāāāāāāāāād ........

TDIOTS 29.10.2011 21:24

Par to cenu .....

Še tika piedāvātas BēŪ kitajozu (testu otrā desmita \'\'līderu\'\' )galašas par 198/4=49,50LVL/gab

Nupat tika iehavotas analoga izmēra ,JAUNAS - www.bridgestone.lv/...

par Ls65,- gab. ( ar PVN )

nu uxjviņuzin waj tā 15,5LVL starpība ir tik liela lai ņemtu lietotu suņgujčaju bez PVN utt utpr utml .

TDIOTS 24.10.2011 16:54

Yetti rakstīja:

Guzis rakstīja: Ar džipu riepām vienkārši - īstie džipu izmēri vēlarvien ir collās - piemēram 33x12,5 R15. Un nekāda muģīšanās ar procentu rēķiniem

un šie "neīstie džipu izmēri" kam domāti:

315/70 R17 vai 285/70 R17

tie ira priekš kolchozniekiem

'īsto džipu ' eRrss sākās ar 21

TDIOTS 24.10.2011 7:05

bobcat rakstīja:

Slinkais rakstīja: aaksti, tak ir jaskataas arii diska iznesumu kad peerk. perkot komplektu par 1kls tak varejaat piemeriit un paskatiities

man town&country arii standarts ir 215.65.16 vasaraa drasseju ar 225.70.16 viss ir super, bedres juut 3 reiz mazaak. vienigaa problema ir ka spido rada bik mazaak par realo atrumu, pieradu. klirens arii palika iespaidiigs.

šo lietu pārbaudījām pēc visiem Latakko pieejamiem katalogiem, kā arī pats pārbaudīju info AEZ, DOTZ, MAK, un citiem online katalogiem. Iznesums bija pareizs

Problēma ir cr-v aizmugures spārnu konfigurācijā. Varēja jau ar āmura un mātes palīdzību to likvidēt izlokot un pilnveidojot spārnu formu, bet plastmasas aizsarguzliku konfigurācijas dēļ sanāktu baigā ķēpa.

japāņu mizām raksturīga problēma

kamrijai, meistariņš, pavalcēja pakaļspārnu arku kantes un autoss ieguva radikāli citu skatu , nekā ar origin diskiem

a vot vācu grabažām pilnīgi pouxj , nu gandrīz pouxj ......vismaz , ja disku ražotāji saka der , tad tā arī ira

Lasītākie raksti

Jaunie raksti