Pļuti jau tu savas gudribas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pļuti jau tu savas gudribas
Visiem krutiem džekiem ir japerk mucasVot tas tik ir autiņš
msh rakstīja:
batka rakstīja: Bet ja tads msh šrots parlust uz pusem un ielido preteja braukšanas josla tad tads džips var glabt dzivibu.ņemot vera ka latvija parsvara ir bezceļi tad latvijai džips ir gana piemerots
Tas ja tu jau sen savu žiķeli piedarbini un bremzē ar kājām, nenozīmē, ka visiem tā ir
Un tu maz zini, kas ir bezceļi? Tie parketnieku pircēji, kas nav grēgeri, pārsvarā ir pārmīzuši par ceļu stāvokli, par kuriem jami nemaz nebrauc
Greger, a kas būtu, ja tas durango ielidotu betona sienā?
Tieši tas pats kas ar jebkuru auto
Bet ja tads msh šrots parlust uz pusem un ielido preteja braukšanas josla tad tads džips var glabt dzivibu.ņemot vera ka latvija parsvara ir bezceļi tad latvijai džips ir gana piemerots
Moška kontaktgrupa gatava????
COPY/PASTE
Kā nākamais solis bija Torsen (no TORque SENsing - jūtīgs uz momentu) diferenciāļu izmantošana, būvējot otrās paaudzes quattro. Septiņdesmit gadu beigās, pirmās quattro shēmas izstrādes procesā, Audi veda pārrunas ar viskozā sajūga patentētāju - FF Development, bet pēc tam viskozes sajūga tehnoloģija tikai klonēta - iemesli tiks izklāstīti mazliet vēlāk.
Torsen
Gleason's Torsen
Torsen diferenciālim, kuru izgudroja amerikāņu firma ar nosaukumu Gleason Corp., bija visas viskozā sajūga pozitīvās īpašības un nebija slikto. Tā ir pilnīgi mehāniska ierīce, kura normālos apstākļos griezes momentu sadala proporcijā 50:50. Gadījumā, ja vienas no ass ritenis sāk izslīdēt, griezes moments sadalīsies tās ass labā, kuras riteņiem ir vislabākā saķere ar ceļu. Runājot vienkāršāk - Torsen diferenciāļa darbība ir pilnīgi pretēja parasta diferenciāļa darbībai. Maksimālā pieejamā piedziņas sadale starp asīm ir 80:20, atkarībā no sadales kārbas soļa. Tā kā Torsen ir pilnībā mehāniska ierīce, tad sabloķēšanās process notiek momentāni, atšķirībā no viskozes sajūga, kam ir nepieciešams laiks, kamēr šķidrums saķer. Līdz ar to Torsen diferenciālis ir vairākas reizes jūtīgāks pret izslīdēšanu.
Torsen bloķēšanās principam ir progresīvs raksturs, Porsche inženieri atteicās no viskozā sajūga 964 Carrera 4 transmisijā, jo tam ir kāpinošs nevis lineārs raksturs bloķēšanai, kas ir raksturojams kā sliktās vadāmības iemesls.
Vēl viena svarīga Torsen priekšrocība ir, ka tas nebloķējas un necenšas izlīdzināt asu ātruma starpību pie bremzēšanas, ļaujot visiem četriem riteņiem griezties neatkarīgi. Torsen bloķējas tikai spēka pievades tajā pašā laikā, kad viskozais sajūgs gan pie spēka pievades, gan bez tās. Tas reaģē uz griezes momentu, viskozais sajūgs uz apgriezienu starpību.
msh rakstīja:
Pirmais rakstīja:
Uggga rakstīja:
batka rakstīja: Kapec sporta mašinas nebuve ar bezpiedziņu,bet gan ar pakaļpiedziņu???
Uzliec priekšpiedziņai vismaz kādus 250 zirgus un tad paskatīsimies, cik "sportiski" ar tādu varēs pabraukt
Priekšpiedziņa vairak piedod blīves kļūdas, tāpēc arī vairumam vidusmēra lietotāju tāda ir un labāk patīk.
renaults jau savai 230zirgu megānei priekšpiedziņai liek torsen difu.... tas lai varētu pabraukt arī tad, kad viens ritenis ir atrāvies no zemes
No zemes vai tikai ja buksē? Torsens nebūs tas, kas sabloķēs, ja viens ritenis būs gaisā
Un ka vel sabloķes...
nafigators rakstīja:
Zoo rakstīja:
nafigators rakstīja: Kāda sporta? Autošejas?
Kāpēc rallija mašīnas, piemēram, nav tirspiedziņas? (nu izņemot ļooooooti retus gadījumus) Cik tirspiedziņas mašīnas Dakāras rallijā un citos trofi reidos brauc
Kā saka uz sausa asfalta visi varoņi
schlesser buggy par piemeeru,viss DTM,F1 uc formulu seriaali.turpinaat?
nu pļā es par autošoseju nerunāju (F1)!
a tie pārējie man neko neizsaka!
un man kā tikai un vienīgi pilnpiedziņas atzinējam jūsu slimie suņu murgojumi par bezpiedziņām ir dziļi po kui!
Nu cik daudzi tad no auto lietotajiem brauc pa dakaru???Pašam ir veca kvatra nu i???Vasara nekada rezona sevišķi uz asvalta.
msh rakstīja: Viņš te sāka par sporta mašīnām runāt - kura sporta mašīna ir domāta ikdienai [ja vien ikdiena nesastāv no "vēdeklīšu mētāšanas"]?
Un kas tajos rs un s ir no sporta???
msh rakstīja:
batka rakstīja:
nafigators rakstīja:
TDIOTS rakstīja: o joop..makj pilosoofija panesusies, nez kaa ar moci var pabraukt - tam toksh tikkai pakpiedzinja
Bieži ziemā un lietus laikā redzi donorus, kas uz 2 rubļiem iet Un kapēc viņi vaimanā, ka pavasarī netiek savlaicīgi smiltis no ceļmalām savāktas
Paradi man tadu auto kam ir tada svara jaudas atieciba ka mocim!!!Kapec sporta mašinas nebuve ar bezpiedziņu,bet gan ar pakaļpiedziņu???
Pakaļa tak arī bezpiedziņa. Un paskaties uz poršiem - bezpiedziņa vai pilnpiedziņa
Manuprat pilnpiedziņa bij tikai Carrera versijam.Bet nu kas ir Porše salidzinot ar Martiņa sudumucu
nafigators rakstīja:
TDIOTS rakstīja: o joop..makj pilosoofija panesusies, nez kaa ar moci var pabraukt - tam toksh tikkai pakpiedzinja
Bieži ziemā un lietus laikā redzi donorus, kas uz 2 rubļiem iet Un kapēc viņi vaimanā, ka pavasarī netiek savlaicīgi smiltis no ceļmalām savāktas
Paradi man tadu auto kam ir tada svara jaudas atieciba ka mocim!!!Kapec sporta mašinas nebuve ar bezpiedziņu,bet gan ar pakaļpiedziņu???
msh rakstīja: Pasties, pilns ss.lv
P.S. Kur tu rāvi ledu?
Man vajag tadu kas ar plikam riepam iet atrak pa visiem.SS tadu naf
msh rakstīja:
Yetti rakstīja:
msh rakstīja:
batka rakstīja:
Vecit priekša jau ir ta bezpiedziņa.Ar pakaļu drusku ir jamak braukt un tad ta piedziņa ir drošaka par tavu bezpiedziņu
Protams, priekša arī ir bezpiedziņa. Bet ja jau reiz drošāka, izskaidro man, lūdzu - kā tas nākas, ka uzsniegot sniegam, bembji, kuri parasti lidinās uz divīti [nu 150 vismaz, atkarīgs no indivīda ], pēkšņi brauc ar 70-80 ? Drošība?
nē, riepas...
Riepas ta riepas, mani tolaik nenomainītie vissezonas sliki man netraucēja uz 90 vilkt tiem bembjiem garām
Pareizi tev tak ir muca.Ko ta ar tadiem bembjiemEu kads nezin kas pardod mucu???Pa ledu ar slikiem ejot atrak ka bembji ar radzem...
msh rakstīja:
batka rakstīja:
Vecit priekša jau ir ta bezpiedziņa.Ar pakaļu drusku ir jamak braukt un tad ta piedziņa ir drošaka par tavu bezpiedziņu
Protams, priekša arī ir bezpiedziņa. Bet ja jau reiz drošāka, izskaidro man, lūdzu - kā tas nākas, ka uzsniegot sniegam, bembji, kuri parasti lidinās uz divīti [nu 150 vismaz, atkarīgs no indivīda ], pēkšņi brauc ar 70-80 ? Drošība?
Neesmu tadus Bembjus kaut ka redzejis.Visi velk ka vilkuši
msh rakstīja: Kā parasti - smagu kastu fans
P.S. Ar smagu kasti, sevišķi ja pakaļas bezpiedziņas, ziemā vieglāk tajā grāvī nokļūt
Vecit priekša jau ir ta bezpiedziņa.Ar pakaļu drusku ir jamak braukt un tad ta piedziņa ir drošaka par tavu bezpiedziņu
Napalmu sievastevs nav meģinajis???
Yetti rakstīja:
Zoo rakstīja:
Yetti rakstīja: RUS krīzi vainot pie mūsu ražošanas izsaimniekošanas...
runa bija par penšiem, kuriem it kā citai valstij pensiju vajadzētu maksāt...
penshiem ir arì bèrni kas var palìdzèt.ne visàs valstís valsts pensiju maksà.
jā, bet tur valsts neatņem pēdējo... vai Tu zini, ka tagad ir izdevīgi atvērt lombardu?
tagadējās pensijas pieņēma Godmaņa valdības laikā... toreiz viņš solīja, ka tas pagaidām, tjipa LV celsies, attīstīsies un tml buļļa sūds... tās "pagaidām" pensijas ir vēl joprojām... indeksētas tiek katru gadu un valdība lepni paziņo, ka kārtējo reizi pie pensijas tiek pielikts pusotra vai divi lati...
Jā un ja pensionars vel strada tad nodira tadus nodokļus vel
Seene rakstīja:
batka rakstīja: Senne tu gadijuma nestrada tetuka biroja kas tev maksa neatkarigi vai tu strada vai nee???šitik stulbus tekstus tik var bidit kas pats ne graša nav nopelnijis
Pilnīgi noteikti. Tu uzminēji
Ta jau likas
Senne tu gadijuma nestrada tetuka biroja kas tev maksa neatkarigi vai tu strada vai nee???šitik stulbus tekstus tik var bidit kas pats ne graša nav nopelnijis
Yetti rakstīja:
batka rakstīja: Upitis
26544218 Andris laikam bija...
Jap
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
Ja arpus rigas tas varetu but normals atalgojums.Kur tadu algu maksa???
Kur tādu (kvalitatīvu) darbu dara?
Tur kur maksajot to labo algu.Zin ir tads teiciens ka maksa ta stradaju.Maz maksa maz stradaju
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
Piekritu.Atceros 90.gada stastija ka vacijas limeni sasniegsim pec 15-20 gadiem...Nu ko tie gadi ir pagajuši un vienigais ko esam sanieguši no tas vacijas ir lielas cenas veikalos,bet no visa pareja tikai attalinajušies.Deputateļi un tamlidzigie čibriki dzivo smukas villas pie Baltezera
Nu nu.... Sen jau daudzi brauc iepirkties uz Vāciju, jo tās mūsu veikala cenas ir no citurienes, ne Vācijas.
Pareizi esam jau apsteiguši
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
Seene rakstīja:
Ideots rakstīja:
Jā, attiecīga līmeņa vadītāji utt, var vairāk arī te, bet normālā, parastā tauta
Normālā parastā tauta pa tiešām nevar. Var tie, kas ir gatavi strādāt ar atbildības sajūtu, nevis ierasties darbā kad ir izgulējuši pohu un darīt visu, kā pagadās.
Seene pasaki kas tava izpratne ir laba alga kas butu jasaņem labam stradniekam???
Patreizējos apstākļos - sākot ar 4 Ls/h par nekvalificētu (bet kvalitatīvu) darbu.
Ja arpus rigas tas varetu but normals atalgojums.Kur tadu algu maksa???
Kontakti kaut kur pazuduši.Pajauta kada servisa gan izstastis
Gregers rakstīja:
arba rakstīja:
Laiks rakstīja: [
Liekas, ka tev mazliet vajag cītīgāk iedziļināties notikušajā, pirms kaut ko raksti.
esi bijis Gruzijā ?
Un esi dzirgējis, ko viņi saka un domā par visiem pārējiem kaukāziešiem
Nevienu brīdi neaataisnoju krievu darbibu, viņi izmantos katru iespēju paplašināt savu impēriju.
Bet šeit ir liela pašu gruzīņu problēma.
Krieviem nakuj nevajag paplašināt savu impēriju, šajā gadījumā visa lieta ir tajā ka Gruzija labu brīdi šantažēja un dirsināja Krieviju ar gāzi un naftu.
Un cik ilgi krievija visus vel dirsinas ar gāzi???