Gachs rakstīja:
batka rakstīja:
tadsjautues rakstīja:
Chankaishi rakstīja: Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.
nee bet bija variants kad dabuja vilkt labu gabalu kameer pielec
tas ir mainiigi
Ja tev viņai ir komonreils tad vari pameģinat nelekšanas bridi noņemt sprauslam atpludes trubiņa.Startejot tur nedrikst nakt neviena pile degvielas.Ja pa kadu tek degviela tad ta sprausla ir kirdikt.Tada veida sistema neuzkačajas spiediens un tikmer neveras sprauslas vaļa.
wrong. un ahā lai atskrūvē gan atplūdes trubiņu un pēc tam lai mazgā seju un motoru no dīzeļdegvielas. kas tad tā par superloģisku diagnostikas metodi? tur ir ap 15000-2000bar spiediens smidzinot un krietni lielākā daļa atplūst no sprauslām/degvielas sliedes(akmulatora) atpakaļ uz degvielas tvertni
ved atpakaļ uz wess vai amserv lai skatās aizdedzes momentu vai arī sensoru/vārstu darbību pie startēšanas ar starteri.
nu šāda pati kaite bij paziņam ar franču meistardarbu - citoenu c2 hdi dīzeli, bet atrisinājām to ar klemmes nonemšanu no akmulatoru un atpakaļ uzliekot jaunu akmulatora bateriju, bet tas jau citroens tam tā var
Atplude nekadi tukstoši baru spiediena nav.Un startejot tur degviela nedrikst nakt araa.
Seene rakstīja:
batka rakstīja:
Atplude nekadi tukstoši baru spiediena nav.Un startejot tur degviela nedrikst nakt araa.
ko esmu palaidis garām? Commonrailam atplūde? Kādēļ tāda vispār vajadzīga?
To jauta inženieriem