Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
batka 27.12.2008 0:06

Seene rakstīja:

batka rakstīja:

Atplude nekadi tukstoši baru spiediena nav.Un startejot tur degviela nedrikst nakt araa.

ko esmu palaidis garām? Commonrailam atplūde? Kādēļ tāda vispār vajadzīga?

To jauta inženieriem

batka 26.12.2008 23:36

Gachs rakstīja:

batka rakstīja:

tadsjautues rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.

nee bet bija variants kad dabuja vilkt labu gabalu kameer pielec

tas ir mainiigi

Ja tev viņai ir komonreils tad vari pameģinat nelekšanas bridi noņemt sprauslam atpludes trubiņa.Startejot tur nedrikst nakt neviena pile degvielas.Ja pa kadu tek degviela tad ta sprausla ir kirdikt.Tada veida sistema neuzkačajas spiediens un tikmer neveras sprauslas vaļa.

wrong. un ahā lai atskrūvē gan atplūdes trubiņu un pēc tam lai mazgā seju un motoru no dīzeļdegvielas. kas tad tā par superloģisku diagnostikas metodi? tur ir ap 15000-2000bar spiediens smidzinot un krietni lielākā daļa atplūst no sprauslām/degvielas sliedes(akmulatora) atpakaļ uz degvielas tvertni

ved atpakaļ uz wess vai amserv lai skatās aizdedzes momentu vai arī sensoru/vārstu darbību pie startēšanas ar starteri.

nu šāda pati kaite bij paziņam ar franču meistardarbu - citoenu c2 hdi dīzeli, bet atrisinājām to ar klemmes nonemšanu no akmulatoru un atpakaļ uzliekot jaunu akmulatora bateriju, bet tas jau citroens tam tā var

Atplude nekadi tukstoši baru spiediena nav.Un startejot tur degviela nedrikst nakt araa.

batka 26.12.2008 20:19

Girc44 rakstīja:

tadsjautues rakstīja: ar degvielas filtru viss kartiibaa taa vinjsh neleca pirms mainjas, taa nelec arii tagad.

bet esmu shokeets kaa tas dzineejs var buut taa piededzis. kaads tad ir resurss tam d4d, manam vecajam sotakam 2.5tdi93.g nav vairs taalu pus ljimons bet veel pat ellju nav jauzlej no mainjas liidz mainjai, a shitam 130tkm un taadi uzdegumi, bija pat saķepis taads kunkulis pirksta gala lielumaa

Tev tam audi laikam degviela būs gājusi karterī, ka eļļu nemaz netērēja. neesu sastapis nevienu turbo motoru kas netērē eļļu.

Maz esi redzejis vnk

batka 25.12.2008 11:14

Ja tas normali.

batka 25.12.2008 10:36

tadsjautues rakstīja: akomulaators arii nav vainiigs, uz vienu dienu tika ielikts galiigi jauns, nekas nemainiijaas

Pameģini izputeju atskruvet pirms katalizatora.Ja nu...

batka 24.12.2008 23:00

bet ja ilgi javelk tad aķis nebus pie vainas

batka 24.12.2008 21:53

tadsjautues rakstīja:

Chankaishi rakstīja: Neiedziļinoties elektronikās, dikti izklausās, ka degvielas padeves moments nepareizs, varētu būt par agru, bet to tak vajadzēja diagnostikā redzēt. Sakrīt simptomi - ar starteri purinās, ievelkot(bišķiņ lielāki apgriezieni motoram) pielec momentā.

nee bet bija variants kad dabuja vilkt labu gabalu kameer pielec

tas ir mainiigi

Ja tev viņai ir komonreils tad vari pameģinat nelekšanas bridi noņemt sprauslam atpludes trubiņa.Startejot tur nedrikst nakt neviena pile degvielas.Ja pa kadu tek degviela tad ta sprausla ir kirdikt.Tada veida sistema neuzkačajas spiediens un tikmer neveras sprauslas vaļa.Tikai ta purinašana kaut ka jociga liekas.

batka 24.12.2008 10:16

Maz ticams variants bet moška katalizators pizdec???Reizem viņš sadrup un izveidojas tada bumba kas reizem aiziet trubai priekša un reizem atkal aizkratas prom.Ta ir viena no idejām.Varbut kada no komonreil sprauslam ķilē un nevar uzkačat spiedienu,bet diagnostikai nelekšanas bridi vajadzetu uzradit itkā

batka 22.12.2008 10:03

modena rakstīja:

batka rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Zatlers ne Zatlers... bet jebkuraa gadiijumaa...sevis norobezjoshana no informaacijas( lai arii taa buutu paaris murmulju sveetku runa tv...kura cepta ka reiz lai tatinjas domas kaut mazliet novirziitu no sevis sastraadaataa) ir absoluutaakaa muljkjiiba...

lai gan- katra personiigaa lieta- skatiities vai nee

te nu Ozzim jaapiekriit kautko reaali mainiit varees tikai 2010 rudenii

ko tieši vares mainit???vares mainit tikai tada gadijuma ja bus par ko balsot.Lidz šim vnk nav bijis par ko iet un balsot.

Vot tikmēr kamēr mūsu jopana inteliģence sēdes un gaidīs ka kāds vcits viņu vietā atnāks un visu sataisīs - tikmēr sūdos arī dzīvosim - gaidīsim kamēr visu uz paplātītes pasniegs...... huli nebalsojiet par opozīciju? Kaut vienu reizi par to nobalsojat? Par demagogu Plineru vai kaut to pašu Ždanoku? nē..... tikai vaimināt ka nav izvēles.... tipo Pliners ir slikts ka ir demagogs - bet taja pat laikā visi brīņišķīgi saprot ka pie varas lielako ties tie paši demagogi sēž...

normālās valstīs ja tautai nepatīk valdoša partija- tad parasti likumsakarīgi kā nākamās vēlēšanās uzvar opozīcija.... tikai pie mums lohu valstī pie varas sēž vieni un tie paši feisi...

Ko tur tagad murgo.Tie ir opozicija tikai lai butu opozicijā,tiks pie varas bus tieši tadi paši ka šie pašlabuma guveji.Kamer nebus neviena ar realu planu un programmu neiešu balsot jo nav par ko.

batka 21.12.2008 23:44

Kindzulis rakstīja: Zatlers ne Zatlers... bet jebkuraa gadiijumaa...sevis norobezjoshana no informaacijas( lai arii taa buutu paaris murmulju sveetku runa tv...kura cepta ka reiz lai tatinjas domas kaut mazliet novirziitu no sevis sastraadaataa) ir absoluutaakaa muljkjiiba...

lai gan- katra personiigaa lieta- skatiities vai nee

te nu Ozzim jaapiekriit kautko reaali mainiit varees tikai 2010 rudenii

ko tieši vares mainit???vares mainit tikai tada gadijuma ja bus par ko balsot.Lidz šim vnk nav bijis par ko iet un balsot.

batka 21.12.2008 23:35

tapec tas smerdelis uz jautajumiem konkreti neatbild,bet tikai rinķi un apkārtKa jau visi deputāteļi

batka 19.12.2008 15:27

Eu Sīris riko akciju.Pirmajiem 3 kas atbraukšot vismaz apskatities to askonu,atsūkašot

batka 19.12.2008 14:37

Sretsked rakstīja: Protams,katram sava mašīna, katram sava attieksme. Šī diskusija ir pamatā Pirmā ietiepībai par reno plastmasu krutumu. Nav jau ko brīnīties....var paskatīties uz to ,kāda izskatās Pirmā mašīna, kāds ir tā salons...un ne tikai renim ...top skaidrs ,kādi ir katra cilvēka uzstādījumi un prasības pret mašīnu. Ja uz visu pajāt, var braukt arī ar reni....

Reiz atpakaļ viens jautaja kaut ko pa gultnineatceraties kas tur bij

batka 19.12.2008 10:33

Arnijs rakstīja:

msh rakstīja:

Kindzulis rakstīja: Msh: standarta muca...standarta aprīkojumā ar Cx kādu nu tas ir...un tik garu,īsu gaņģeni&difu kādu nu ražotājs uzlicis-aizmirsti...

ETKĀ ir sarakstiņš ar kārbām, neesmu gan atradis, jo neesmu meklējis bet zinu, ka ir Pameklē @ www.elcats.ru pārliecināsies par dažādu garumu kārbu esamību uz vienu modeļu vieniem motoriem

Tiem pašiem viena modeļa vienādas kubatūras dzinējiem ir dažādi kodi, kas nozīmē dažādas jaudas.

Viņa muca ir tikai viens kods,uz ka ari viņam balstas visas autobuves principi

batka 19.12.2008 9:06

Pļa kas pa aunu.Tagad tu stasti ka max/V atslega ir varstu skaitsD.Tev par parsteigumu varu pateikt ka tur bus vajadzigi zirgspeki un nejau kaut kadi 140Un pokuj cik varsti

batka 18.12.2008 20:52

msh rakstīja: kur motors ar pārāk Īsu kārbu uzgriež 220

Nu uzgriež ar lielam mokam.Ja butu garaka karba jaudas pietruktu lai uzgrieztu tos pašus 220.Ta karba ir pieskaņota tai jaudai.tad pec tava tekta sanaktu ka ar 6 atrumu karbu viņš ietu kadus 260 km/h

batka 18.12.2008 20:29

msh rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja: Īsā shportiskā kārba, ko tu gribi? Kaut kādiem B2 mazmotorkvatro redlains iestājas jau pie kādiem diviem sotiem

Man gan ir tāda diezgan dziļa pārlieciiba, ka tā bija opcija, vismaz bezpiedziņām. Varbūt kļūdos.

P.S. Audi dohc motoriņiem redlains ir septiņas shtukas, ir pat dzirdēts, ka esot septiņarpus, nevis parastie ohc motoriņu 6,2

Tikai nevajag ka ar kaut kadiem suda 140 lopiem var ieskrieties 236 km/h.Varbut no kalna un ar ceļa veju(orkanu)no muguras

Kā redzi tam tavam "reiz bija audĪ" pietika ar "sūda 133 lopiem" lai aizgrieztu lĪdz redlainam, lai arĪ standarta 8v motoram max jauda ir kādu Štuku zemāk

Tad gribi teikt ka viss slepjas nevis zirgaspekos,bet cik talu ir redlains???Tad sanak ka ieliekot kadu japaņu nemotoru kam ir teiksim 7,5tk var sasniegt 250km/hNu pļe tev pat elementara fizika nav saprotama...

batka 18.12.2008 19:51

msh rakstīja: Īsā shportiskā kārba, ko tu gribi? Kaut kādiem B2 mazmotorkvatro redlains iestājas jau pie kādiem diviem sotiem

Man gan ir tāda diezgan dziļa pārlieciiba, ka tā bija opcija, vismaz bezpiedziņām. Varbūt kļūdos.

P.S. Audi dohc motoriņiem redlains ir septiņas shtukas, ir pat dzirdēts, ka esot septiņarpus, nevis parastie ohc motoriņu 6,2

Tikai nevajag ka ar kaut kadiem suda 140 lopiem var ieskrieties 236 km/h.Varbut no kalna un ar ceļa veju(orkanu)no muguras

batka 18.12.2008 19:37

msh rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja:

batka rakstīja:

realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...

.

Tad jau pec tava teksta sanak ka liekam nemotoram garu karbu un atrums tikai paliks lielaks!!!!!??????Ja nuhuij tos zirgus ka tik garš reduktorsTu gadijumā nepipē vecasmates bumbierenes....

Tu pats gadījumā nepīpē? Nosauc kādu iemeslu, lai divi nulle sešpadsmit vārstu motoriņš ar saviem 140 lopiem @ 5800 rpm nebūtu spējīgs uzvilkt līdz 236 kmph aparātu,

Pirmais iemesls varetu but maza jauda

Tā mazā jauda iebāzta aparātā ar gaisa pretestības koeficientu 0,29 [patreizējais rekords bija kaut kādai mazmašīnai kaut kādi 0,26 vai 0,27]. B3 vai B4, kuriem zem haubes ir R4 mazmotoriņi ar astoņiem vārstiem un simtpadsmit lopiem spēju pārsniegt 200 kmph var apliecināt simtiem bijušo vai esošo audistu

210 un 236 nav gluži tas pats.

2.0 8v un 2.0 16v arī nav gluži tas pats

Gribu rezdet kurš audi ar 2,o 16 v iet tos 236 km/h.Standarta izpildijumā protams.Reiz pašam bij ar 2,2 kvatro nu 220 ar lielam mokam,turpat jau redlainam bij ar beigas

batka 18.12.2008 16:43

msh rakstīja:

batka rakstīja:

msh rakstīja:

batka rakstīja:

realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...

.

Tad jau pec tava teksta sanak ka liekam nemotoram garu karbu un atrums tikai paliks lielaks!!!!!??????Ja nuhuij tos zirgus ka tik garš reduktorsTu gadijumā nepipē vecasmates bumbierenes....

Tu pats gadījumā nepīpē? Nosauc kādu iemeslu, lai divi nulle sešpadsmit vārstu motoriņš ar saviem 140 lopiem @ 5800 rpm nebūtu spējīgs uzvilkt līdz 236 kmph aparātu,

Pirmais iemesls varetu but maza jauda

Tā mazā jauda iebāzta aparātā ar gaisa pretestības koeficientu 0,29 [patreizējais rekords bija kaut kādai mazmašīnai kaut kādi 0,26 vai 0,27]. B3 vai B4, kuriem zem haubes ir R4 mazmotoriņi ar astoņiem vārstiem un simtpadsmit lopiem spēju pārsniegt 200 kmph var apliecināt simtiem bijušo vai esošo audistu

210 un 236 nav gluži tas pats.

batka 17.12.2008 22:12

msh rakstīja:

batka rakstīja:

realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...

.

Tad jau pec tava teksta sanak ka liekam nemotoram garu karbu un atrums tikai paliks lielaks!!!!!??????Ja nuhuij tos zirgus ka tik garš reduktorsTu gadijumā nepipē vecasmates bumbierenes....

Tu pats gadījumā nepīpē? Nosauc kādu iemeslu, lai divi nulle sešpadsmit vārstu motoriņš ar saviem 140 lopiem @ 5800 rpm nebūtu spējīgs uzvilkt līdz 236 kmph aparātu,

Pirmais iemesls varetu but maza jauda

batka 17.12.2008 14:26

realitātē ar esošo kārbu būtu jāspēj kādus padsmit virs, kā arī vienkāršais iemesls - kā tas izskatīsies, ja Audī S2 vmax ir kaut kas ap 250, bet bet manam līdzīgs divlitrīgs mazmotoriņš, tikai ar lielāku vārstu skaitu spēj, teiksim, 236...

.

Tad jau pec tava teksta sanak ka liekam nemotoram garu karbu un atrums tikai paliks lielaks!!!!!??????Ja nuhuij tos zirgus ka tik garš reduktorsTu gadijumā nepipē vecasmates bumbierenes....

batka 16.12.2008 17:20

Sandis_UR rakstīja:

markss rakstīja:

Sretsked rakstīja: Līdzīgi bija, kad savām vajadzībām gribēju nopirkt Actros.... jaunu naf nevajag, lietošana apmēram 30% no laika...nu i nekādu līzi dabūt tādam 6-8 gadīgam dabūt nevarēja.

A zeme un inserviss... tādām summām ir garām, tur var nopirkt dakšiņas.

Vislabāk ir sameklēt un pārņemt līzi, no kāda kurš jau ir apķīlājis

Tādu netrūkst

Ņemājs ir juridiska persona, ne visur ir taadi multjivaani kaadu vaig.

SEb arī procentu nosauca astronomisku 9,5 + EUROBOR

laikam pavisam jumts aizbraucis, vai arii katastrofiski truukst naudas.

Dekster! Panjem jaunu MAZU, i liizingu iedos, i cik dzirdeets nemaz tik traki nau, jo naak ar MAN motoriem. reizi gadaa paarlasiisi visu paareejo un brauksi beedu nezinaadams.

Ja reizi gada japarlasa jauns auto tad ta jau ir liela bēda

batka 15.12.2008 22:02

Man ka reiz ir.Rit sapildišu Paldies maisiņa un pa pastu aizsutišu

batka 15.12.2008 17:37

Laikam ta draudzene ne ipaši laba ka tadu sudu grib iemeret šai

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti