Sen neēsmu rakstijis par jaunumiem.
Tagad arī ņemos ar visa veida rūpnīcas immobilaizeriem.. Ja mašīna pēkšņi nelec, vai esat nozaudējuši atslēgas, vai venkārši ir vēlēšanas uztaisīt otro atslēgu - droši varat griezties.
Sen neēsmu rakstijis par jaunumiem.
Tagad arī ņemos ar visa veida rūpnīcas immobilaizeriem.. Ja mašīna pēkšņi nelec, vai esat nozaudējuši atslēgas, vai venkārši ir vēlēšanas uztaisīt otro atslēgu - droši varat griezties.
Yetti rakstīja: pastu apskaties
Man tur zaparka bija ar ē-pastu, cerams ka esmu atbildējis.
Nedaud kļūdijos - šē būs īstais - www.iauto.lv/...
Bišku kļūdijos - šīs būs īstais - www.iauto.lv/...
Pirmais rakstīja:
1) atrast rfid sakarīgā iepakojumā, kas tehniski ir piesienams pie tačkas.
2) samaksāt kādam par piesiešanu vai izdarīt TO pašam - nezinu kā žopelim, bet audī gadījumā ir nepieciešama informācija no ražotāja, ko dod dīlerim, bet nedod mirstīgajiem....
Pastāsti smalkāt ka izdarīt TO pašam ja nau KAUT VAI kaut-kāda veca vag-com?
Opel dīleri nemētājas ar pin kodiem
Seene rakstīja:
osiss rakstīja:
Seene rakstīja: Vai ir iespēja par saprātīgu naudu tikt pie otras atslēgas 2000. gada Opel Astra.
AdamAuto mani mēreni pārsteidza - 115Ls! Mazliet neiedomājami pēc tam, kad par analogu interesi "dārgajam" SAAB atslēgu ar iebūvētu imobilaizeru Vikings "treknajos gados" piedāvāja par 65Ls.
Prieks dzirdēt cik maksā atslēgas izgatavošana- plus ja vēl pulti jāpietaisa klāt sanāk smuki. beidzot sāku saprast, ka dīlera no manis prasītie ~120 ls par 3pogu brīvroku renault karti. Tikai nezinu vai tur arī atslēdziņa būs līdz vai nē?
Šī cena ir jau ar atslēgā iebuvētu pulti. Tā ka klāt neko nevajag skaitīt. Bet tik un tā kosmisks cipars.
thephenom@inbox.lv - varu līdzēt.
Mirgojoša lampiņa = Check engine. Tas ka tā nemirgo visu laiku nozīmē ka kļūda nav patstāvīga bet gan sporadiska. Tas ir tikai OK nevis gluks
Varu līdzēt thephenom@inbox.lv
bogy rakstīja:
phenom rakstīja: Tagad veicu diagnostiku arī Japāņiem, Korejiešiem un Ķīniešiem
..ja pie Tevis griežas ar MercedesVito pneimopiekari, kam deg sarkanā lampiņa un kompresors nerūc, tad varam kooperēties, ļoti ticams, ka varēšu palīdzēt. 29470443.
Nekādu problēmu, bet tikai gan jau par vēlu. Par tādām lietām ir jāraksta uz e-pastu nevis šeit, to es baudu vismaz reizi dienā
Gun_s rakstīja:
Zoo rakstīja: Sviestc arī reiz meklēja ECU,bet sameklēja MAF.
Topiks ar sarkano izcelts,nefis sev prātu!
Drit vai kociņ!
Vēl viens rakstnieks, kurš nelasa!
Problēma taču ir jau konstatēta konkrēti! Risinājums nu jau ir skaidrs (rakstīts augstāk).
Protams, tika jau pameklēts gan iekš www.fordmondeoclub.ru, gan citur. Tagad ir arī skaidrs, ka konkrētā auto dzinēja vadības bloks (ECC (A15)) ir nomaināms visai vienkārši, tik jāatrod pareizais (un dzīvs!) bloks. MAF te nav vainīgs! Arī tas jau tika izmēģināts, pirms devos uz diagnostiku, jo vairāk ideju nebija.
Viss! Topiks slēgts!
P.S.
Tikko pārbaudīju vēlreiz. Trīs vārsti signālu saņem, bet ceturtais nē! Kāds te sakars ar MAF, Lambda vai visu ko citu, loga skalojamo šķidrumu ieskaitot?!
P.P.S.
Laikam jau taisnība tiem, kuru komentārus esmu lasījis: padomu te sen jau nav vērts meklēt! Tikpat labi var pajautāt DELFI Forumā. Publika laikam tā pati..... Arī stils.
Ja ir donors, atnes man, pa 20Ls brauksi laimīgs. Ja ir nepieciešama diagnostika, noteiksim konkrētu vainu.
Ir man civlēks kas spēs savēst kartībā Tavu motoru pa tiešām minimālām izmaksām! Iesaku.
Uzbliez uz e-pastu, iedošu koordinātes thephenom@inbox.lv
ValdisM rakstīja:
tt rakstīja: Vēl jautājums - vai Audi un Volvo tā laika audio sistēmām var pievienot kādu nebūt MP3 atskaņojošu iekārtu? AUX IN nemanīju nevienam.
MP3 modulatoru var pat žigulī un golfā pievienot, varēs arī allroadā
Tev ir kaut mazāka saprašana par ko iet runa???
2 tt: Man nav risinājuma, un par tādu neesmu dzirdējis.
tt rakstīja:
phenom rakstīja:
tt rakstīja:
Seene rakstīja:
tt rakstīja: Vēl jautājums - vai Audi un Volvo tā laika audio sistēmām var pievienot kādu nebūt MP3 atskaņojošu iekārtu? AUX IN nemanīju nevienam.
Par konkrētajiem nezinu, bet vispār to risina ar CD mainītāja aizvietošanu ar mikreni, kas imitē MP3 folderus kā CD - attiecīgi strādā parastā audiosistēmas vadība, kam nav ne mazākās nojausmas, ka ir piečakarēta. Ja nu ir izdevies atrast auto ar audiosistemu, kam ne AUX, ne CD mainītāja pieslēgšana nav paredzēta, atliek vienīgi MP3 -> FM raidītājs.
Tev ir sīkāka info par to mikreni?
Ir. Audukam varam uzlikt, bet ar volvo gan palīdzēt nevarēšu. Cena ~70-80Ls.
nu ja tomēr tieku pie Allroad, atstāj kādu savu koordināti
Vienmēr vari mani atrast šīs mājas lapā, forumā pašā augšā - www.iauto.lv/...
Tur arī ir manas koordinātes.
tt rakstīja: Bet nu cik saprotu, pieredze te nevienam nav ne ar vienu no šiem auto ..
Man labs draugs braukā ar allroad jau 5to gadu. Ir ļoti apmierināts.. Bet ja ir nepieciešams kaut-ko remontēt, to mēģina darīt pats, neskatoties ka ikdienā staigā kostīmā ar šlipsi
Ko esu redzējis - ammortiņš viņam ir noklājies - 200ls par lietotu.. Bet tas ir 5 gadu laikā.. un ekspluatēts tas ir nežēlīgi.
Runājot par xc70, neko nepateikšu, bet xc90 man vispār nepatika, it īpaši elektronika un citi sīkumi
tt rakstīja:
Seene rakstīja:
tt rakstīja: Vēl jautājums - vai Audi un Volvo tā laika audio sistēmām var pievienot kādu nebūt MP3 atskaņojošu iekārtu? AUX IN nemanīju nevienam.
Par konkrētajiem nezinu, bet vispār to risina ar CD mainītāja aizvietošanu ar mikreni, kas imitē MP3 folderus kā CD - attiecīgi strādā parastā audiosistēmas vadība, kam nav ne mazākās nojausmas, ka ir piečakarēta. Ja nu ir izdevies atrast auto ar audiosistemu, kam ne AUX, ne CD mainītāja pieslēgšana nav paredzēta, atliek vienīgi MP3 -> FM raidītājs.
Tev ir sīkāka info par to mikreni?
Ir. Audukam varam uzlikt, bet ar volvo gan palīdzēt nevarēšu. Cena ~70-80Ls.
Tagad veicu diagnostiku arī Japāņiem, Korejiešiem un Ķīniešiem
Zoo rakstīja: Autosam 10,kas ir laiks piropatronu nomaiņai pie Oficiālā Dīlera par smuku naudiņu.
Risinājums-mesties Dīlera apskāvienos ja gribi šikot ar jauniem airbagiem,nahrenizēt lampinju vai arī apmānīt kompi pie Vasjas pasakot ka patronas ir nomainītas.
Nu jā protams...
thephenom@inbox.lv raxti uz e-pastu, specializejos uz Airbagiem.
Arnijs rakstīja:
phenom rakstīja:
Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.
Šī ir oficiala daļa.. Viennozimīgi varu pateikt to, ka pieprogramēt var pilnīgi visu jebkuros apstakļos.
Gribi teikt, ka ar parastajiem programmēšanas softiem var "atdzīvināt" immo kodu, ja nav nevienas atslēgas?
Sveiks! Ar parasto nē, nevar.. bet atkal ir svarīgi zināt kas par auto.. bet pastāv ne tikai "parastais" softs, ir arī speciālais
Tak ved pie manis, uzliksim cik vajag.. 180k, normāls noskrējiens.
pnau rakstīja: ko tik latvju bāleliņi neizdomā..krīzes laikā laikam cenšas dajebkā notirgot autiņus.. kādam noteikti NODERĒS šis bonuss
www.youtube.com/...
No Tevis 60 santīmi!
Pirmais rakstīja:
vispār precīzāk sakot tev ir daļēja taisnība.... spidometra kaste sazinās nevis ar motora, bet automātiskās kārbas vadības bloku
Tieši sazinās ar MOTORA bloku, bet automāts sūta parasto analoga signālu par PARKINGU
Un vispar tukša runa, jo runa iet ne par konkreto auto
Pirmais rakstīja:
phenom rakstīja:
Pirmais rakstīja:
renaultam diemžēl nezinu, bet audī atslēgas piekodē tam blokam, kurā fiziski atrodas spidometrs un citi pulksteņi.... tā tas vienkārši ir
ja tev ir audī (uz msh tas neattiecas, viņam ir pārāk antīks lūznis), tad tu ar savu spidometru un atslēgām vari iet zagt kaimiņaudī....
Nu jā, protams tas ka atslēgas ir spidometra ir taisnība.. bet motora vadības blokā arī ir parole, kas visu laiku sinhronizējas ar paneli.. nesinhronizejot tos, var sūkāt ķepu.. Runa neiet par vecajiem audukiem kuriem ir atsevišķa kaste uz immo
piemēram par 2004 gada izstrādājumu tev NAV taisnība (varbūt tagad jaunajiem ir tā, kā tu saki),
vispār precīzāk sakot tev ir daļēja taisnība.... spidometra kaste sazinās nevis ar motora, bet automātiskās kārbas vadības bloku
manuālai kārbai nekas nav papildus jākodē, samaini spidometra kasti un brauc ar tai piesietām atslēgām...
automātiskās kārbas gadījumā ir biki gemoroičiks ar to imobilaizeri
precizēju savu iepriekšējo ziņojumu - tātad, ja tu vēlies nozagt audī ar manuālo ātrumkārbu, tad tu vari paņemt sava audī paneli, atslēgas un TAS audī tev atdosies tobiš ja tev izdosies ieslēgt aizdedzi, tad ziņojums par to, ka nav atrasta atslēga netiks izspīdināts, starteris griezīsies un motorītis rūks....
))) nu ja... PIŠI ESČO... Tavs augstakteiktais varbūt vel var sanākt uz IMMO-2(97-2000 gads), bet uz IMMO-3.. kā es jau teicu, var sūkāt čupa-čupsu
Arnijs rakstīja: Šī sistēma ir GM autiņiem... Lai pieprogrammētu jaunu atslēgu, ir jāaktivizē immo, ieliekot ejošu atslēgu aizdedzē. Pretējā gadījumā (ja nav nevienas ejošas) pieprogrammēt klāt neko nevar. Jābūt ir vienai ejošai atslēgai. (vai - pareizāk sakot - pie programmēšanas klāt ir jābūt visām ejošajām atsēgām, imho, tās kuras klāt nebūs, pārvērtīsies tikai par mehānisko daļu durvju atvēršanai, jo immo kods tiek nomainīts pie JEBKURAS atslēgu pieprogrammēšanas, neatkarīgi, vai programmē vienu, divas vai trīs.
Šī ir oficiala daļa.. Viennozimīgi varu pateikt to, ka pieprogramēt var pilnīgi visu jebkuros apstakļos.
Pirmais rakstīja:
renaultam diemžēl nezinu, bet audī atslēgas piekodē tam blokam, kurā fiziski atrodas spidometrs un citi pulksteņi.... tā tas vienkārši ir
ja tev ir audī (uz msh tas neattiecas, viņam ir pārāk antīks lūznis), tad tu ar savu spidometru un atslēgām vari iet zagt kaimiņaudī....
Nu jā, protams tas ka atslēgas ir spidometra ir taisnība.. bet motora vadības blokā arī ir parole, kas visu laiku sinhronizējas ar paneli.. nesinhronizejot tos, var sūkāt ķepu.. Runa neiet par vecajiem audukiem kuriem ir atsevišķa kaste uz immo
Centis_Nuudele rakstīja:
Arnijs rakstīja: parasti galējas karšu pazušanas vai sačakarēšanas gadījumā jaunu karti uz esošā imo pieprogrammēt nevar!
Un tā naudiņa tiek prasīta arī par jaunu imo bloku, kas nāk komplektā ar kartēm.
Man kā lauku onkam šis teksts izraisa nelielu neizpratni....varbūt ka tā ir, bet - ar ko tad šāda čipkarte atšķiras no čipkartes kuras izmanto piemēram kodētās durvju atslēgās, autostāvvietu barjerās utt.?
vai tad ja no 100 cilvēku kolektīva 1 pazaudē savu čipkarti - maina automātisko barjeru? Tak jau ne
Un pati karte - plastmasas gabals, maksā smieklīgas kapeikas. Šeit drīzāk ir Dīleru lielā kāposta iespēja - neviens cits datu bāzei klāt netiek, mašīna stāv un nerūc - nu tik mēs noplēsīsim klientam pēc pilnas programmas.
Daļeji Tev ir taisnība.. Pie Tā visa, parasti ir vel vismaz 2 rezerves atslēgas uz katru mašīnu. Piemēram BMW šīs atslēgu skaits ir 9.. Tikai piemēram uz veco "žurku" pasūtīt centrā gatavu atslēgu maksā ~170Ls
Tagad arī piedāvāju Toyota RAV4 automatiskas kārbas vadības bloka remontu. Kad "korobočņiki" spiež ar pleciem un saka kā ir jāmainā uz jauno.
Kā arī remontēju Volvo V70/S60/XC90/S80 spidometrus ar 2 gadu garantiju.
Skoda Octavia paneļu remonts.