Toties ar 1.4 TSI ir bauda braukt. Iet labāk kā 2.0 TDI. Tagad pēc uzlabošanas vispār raķete, RSiniekam tur līdzi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Toties ar 1.4 TSI ir bauda braukt. Iet labāk kā 2.0 TDI. Tagad pēc uzlabošanas vispār raķete, RSiniekam tur līdzi.
Pilnīgas muļķības. 90 tkm ar nullīti laikā pa garantiju nomainīja tikai gaudojošu gultni un ātrumkloķi (atlobījās āda), kas uz cenā līdzvērtīgu VW, Renault un Nissan fona ir tīrais sīkums.
Slikto ceļu piekare ir par 15 mm augstāka par standarta. Dēļ garākā gājiena, uzsākot braukt ar izspolēšanu, ir nepatīkami triecieni pa piekari, kas čakarē pusasis, gultņus un bukses. Īpaši kaitinoši gadījumos, kad "jāielec" intensīvā satiksmē. ESP nepatīk dēļ tā, ka nostrādā pārāk ātri (iespējams var pārprogrammēt) un atslēgšanai nepieciešams 3 reizes ar pirkstu bakstīt displejā, nav pogas kosolē kā agrāk. Īpaši aktuāli ziemā un dubļos, jo nevar fiksi atslēgt.
Škoda ir reāls darba zirgs. Ir paskaļa salonā, salīdzinot ar VW, slikts sēdekļu audums (jau pēc nobrauktiem 60 tkm izskatījās sliktāk kā golfam pie 300 tkm). Nepatīk slikto ceļu piekare un ESP darbība.
Attaisi pulti un apskaties baterijas kodu.
VW Touran (2007) atslēgai ir CR 2032, čipam DL 2430.
Izskatās, ka b5 ir tāda pati:
Maza tilpuma turbodzinējam ir augstāks lietderības koeficients. Un 6 litru patēriņš 200+ zs motoram būs tikai tad, ja izmantos ne vairāk kā 100 zs un braucot pa šoseju.
Cik ir un ko ir jādzer, lai šodien notiktu vakardienas avārija?
Sestajam golfam pie 300 tkm mehāniskās kārbas restaurācija ar sajūga maiņu un vēl kautkādiem sīkumiem izmaksāja gandrīz 1000 EUR. Sākotnējā problēma, caur iekšējo granātu sūcās eļļa.
Manuālai kārbai ir divmasu spararats, kas VW grupas auto maksā sākot no EUR 500.
Pērkot mazlietotu/lietotu ir jāskatās uz stāvokli. Ticēt nedrīkst nevienam, kamēr pats neesi pārbaudījis. Ja trim cilvēkiem viens un tas modelis kalpo labi, tad tas nenozīmē, ka arī tev tā būs. Iesākumā nopērc/noīrē krāsas biezuma mērītāju. Ar tā palīdzību vien var atsijāt 1/2 no modeļiem.
Sodīt vajadzētus visus pārkāpējus. Vajag atjaunot sodu par avārijas izraisīšanu, diferencējot pēc vainīgā "svara" klases un avārijas smaguma. Un sodīt arī vainīgo pēc saskaņotā paziņojuma. Vienkārši profilaksei, lai turpmāk brauktu uzmanīgāk. Dažās Eiropas valstīs CP drīkst prasīt uzrādīt avārijas protokolu, ja konstatē, ka auto ir redzami defekti, pat ja esi iebraucis savos vārtos.
Jaunākās avārijas:
Cik smagas sekas izraisa smago auto vadītāju rīcība un kāds par to ir sods? Smieklīgs.
Jau 90 tkm nepilnos divos gados ar 1.4 TSI 150 zs. Vasarā pa trasi braucot uz 90 km/h reāli var dabūt 4.4 litrus, pie 150 km/h 7.2 litri. Dinamika pilnīgi pietiekama, motors nav jāgriež, maksimālā grieze jau pie 1500 apgr./min. Standartā 8.2 s līdz 100, pēc uzlabošanas varētu būt ap 6.5 (nav mērīts, uz stenda 213 zs).
Karlo motors ir tīri ņemama 2014 Octavia 1.4 TSI par 10 850 EUR un 2013 par 12 900. Vidējais patēriņš ziemā ap 6, vasarā 5.5, braucot apmēram 70% ārpus un 30% pilsētā. Braucot ar atļauto uz šosejas ir pat gadījies nodzīt līdz 4.4/100.
Bet ja ir šādas riepas:

Kas ir bīstams apstāklis?
Man īpaši neinteresēja, kas tur ir atjaunots un salikts iekšā. Steidzami vajadzēja dabūt auto dziesmā un tas bija tuvākais kantoris. Cipars pilnībā apmierināja (latos 50 Ls) un ar atjaunoto nobraucu divus gadus līdz auto pārdošanai. Pēc tam ņēmu starteri un ģeneratoru citiem, ne saviem auto. Arī bez problēmām, kvalitāte laba.
Labāk ņem atjaunotu. Es iemainīju 2 gab starterus šajā kantorī:
Espeisam startera nomaiņa pret atjaunotu ar vecā atstāšanu izmaksāja 70 EUR.
Pazīstamam priekšpiedziņas Škodai šitāds izgājiens ar vieglu piesitienu apmalei beidzās ar kārbas maiņu. Trieciens pa riteni caur pusasi kautko salauza kārbā.
Pagājušajā gadā divas vēstules un viens brīdinājums par ātrumu. Pārkāpju diezgan regulāri, braucot ar +20...+30. Un vēl šādi tādi maksas manevri.
Bet joprojām uzskatu, ka vēlme pārkāpt ir saistīta ar sūdīgu dzīvi. Tāpēc veidosim dzīvi labāku! Sakārtosim savas galvas, vidi un tikai tad varam prasīt kautko no valsts.
Es arī lieku uz spararatu. Manam bēdu VW dīzelim paātrinoties 5 un 6 ātrumā arī parādās vibrācija.
CP nav drošības sargs!
Drošs ātrums un drošība kā tāda sākās katra autovadītāja galvā! Ja galvā ir bardaks, tad nekādi sodi nelīdzēs.
Vienīgais veids ir nopietnāk kontrolēt vadītāja apliecības izsniegšanu šādām galvām (med. komisiju darbs) vai pašam spēt atzīt savu problēmu un griezties pie speciālista (psihologs, psihiatrs, psihoterapeits, narkologs).
CP-istu darbs ir izpildīt pavēles un cīnīties ar sekām, nevis cēloņiem.
Papildus var prasīt lielāku atbildību no apdrošinātājiem, lai viņi izvērtē, kam dod apdrošināšanu. Paaugstināt TA prasības.
Ja par sodiem, tad iesaku padomāt par soda par avārijas izraisīšanu atjaunošanu (nu ne tos smieklīgos pārdesmit EUR). Un ne tikai par tām avārijām, kur iesaistās CP, bet arī par saskaņotajiem paziņojumiem. Kaut par tādu sīkumu kā pašrocīgu iebraukšanu savos vārtos.
Bet kopumā ņemot, svarīgākais ir paša braucēja psihiskā veselība un dzīves kvalitāte. Jo cik gan nožēlojamai ir jābūt dzīvei, lai pārkāptu likumus, apdraudot citu drošību!
1)Ja nesaprati, tad varu uzrakstīt citādi. Priekš kam kontrolēt intensitāti?
2)Vadītājs nav lieta? Varbūt sāc lāpīties ar sevi.
3)Pats debīls! Puteņa laikā nav aizliegts braukt ar maksimālo atļauto.
1)Kā kontrolēt intensitāti?
2)Transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli jau kontrolē pietiekami.
3)Ceļa un meteroloģiskie apstākļi ir pieskaitāmi pie nepārvaramās varas. Tur var kontrolēt cik gribi, kādi viņi ir, tādi ir.
Pirms kārtējās bezjēdzīgās diskusijas uzsākšanas, izlasām:
99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).
100. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.
101. Apdzīvotās vietās visu transportlīdzekļu braukšanas ātrums nedrīkst pārsniegt 50 km/h, bet dzīvojamās zonās, daudzdzīvokļu namu pagalmos, degvielas uzpildes staciju un stāvvietu teritorijās – 20 km/h. Ārpus apdzīvotām vietām transportlīdzekļu braukšanas ātrums nedrīkst pārsniegt:
101.1. motocikliem, tricikliem, kvadricikliem, vieglajiem automobiļiem, kravas automobiļiem, kuru pilna masa nepārsniedz 7,5 t, un autobusiem – 90 km/h;
101.2. automobiļiem un autobusiem, velkot piekabi, un kravas automobiļiem, kuru pilna masa pārsniedz 7,5 t, – 80 km/h.
102. Ceļa posmos, kur uzstādītas attiecīgas ceļa zīmes, transportlīdzekļi, ievērojot šo noteikumu 99. punktā minētos nosacījumus, drīkst braukt ar ātrumu, kas nepārsniedz ceļa zīmē norādīto ātrumu.
Riepas ražotāja ieteiktās, pārbaudītas pēc GPS, CP un fotoradariem.
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
8
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
8
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
2016