Ja ir, bet neieslēdzas, tad dabūsi "2". Ja ir izņemti, tad TA iziesi. Smukuma pēc var pēc izņemšanas tās ligzdas aiztaisīt ciet kaut ar nokrāsotu kartona gabalu. Ja prasa kāpēc nav, nozaga. Sen atpakaļ ar vienu auto šitā izdarīju. Viena migla nebija, bet otra bija izsista ar akmeni. Izņēmu to ārā, izgāju TA bez problēmām. Inspektors tikai pajautāja, kur palikuši. Pēc tam ligzdas aiztaisīju ar krāsotiem plastmasas gabaliem un nevienu citu gadu TA neko nejautāja.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam



















Ar BMW vispār ir interesanti. Ar "mazajiem" BMW (līdz 5.sērijai) problēma ir tā, ka pirmajam īpašniekam vairumā gadījumu ir pilnīgi vienalga kāds būs auto stāvoklis to pārdodot. Jo viņš pērka BMW un ekspluatē viņu kā BMW, par visiem 100%-tiem. Savukārt lielo BMW problēma ir tā, ka pārsvarā viņu pirmais īpašnieks ir juridiska persona vai fiziska persona, kas sēž aizmugurējā sēdeklī. Līdz ar to auto tiek ekspluatēts gandrīz taksometra režīmā. Ilgi stāv uz vietas ar ieslēgtu dzinēju, brauc komforta režīmā, kas negatīvi ietekmē liela tilpuma dzinēju un citu sistēmu darbību.
Bet ar japāņiem viss ir vēl sliktāk. Tur pat cilvēkam normāli pārvietojoties "lido" sūkņi par 2 kEUR (Toyota), bremžu darbības nevienmērību var novērst tikai nomainot pilnībā visu bremžu sistēmu (Mazda 6), pusass, kas paredzēta mazākai slodzei maksā 3 reizes dārgāk (Mazda 6 pret Espace 3) u.t.t.
Bet vecā patiesība strādā uz visiem auto - kādu nopirksi, ar tādu arī brauksi. Svarīgi ir nopirkt auto atbilstoši ienākumiem un vajadzībām.
Bet, ja gribi labu price/performance, tad pērc Citroen.