Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6
rrupucis 26.11.2007 17:54

taapat par to m M paketi... nezinaaju --> pajautaaju, bet vienam otram bmw niideejam uzreiz gudri kraani jaacilaa... pats starp citu nekad neesmu bijis bmw fan, vienk izskatu reaalaakos variantus auto iegaadei...

rrupucis 26.11.2007 17:52

blaaviens, ku var dirst nejeegaa!!! es pajautaaju tikai paaris normaalus jautaajumus... un par to automaatu bija jau taa doma, ka vish kaa vecais, nezinaaju, ka var pats sleegt... taa cita lieta, bet te jau viens otrs nezin cik taalu aizrakstas ar savaam gudreliibaam...

rrupucis 26.11.2007 0:55

nakujators rakstīja: Pamēģini pats dzīvē reāli nevis ļerkšķi tomāti tādi un tomāti šitādi... Kādreiz pašam tomāti likās kaka... Pēc tam, kad pamēģināju, mešalku vairs negribu!

kad dziivosos pa riigas korkiem, tad varbuut gribeeshu, bet cik te liepaajaa pastaaveet utml, man nevajag

rrupucis 26.11.2007 0:43

edzulis rakstīja: Un skatos labs 2002-2003 eksemplārs ar m-paku maksās savu 15-18k eur... A pa 20 jau sanāk jaunās paaudzes 530d...

es jau nesaku ka tiesi m paketi vajag, vnk peetot sludeklus mobile.de ieveeroju ka daljai sajiem modeljiem ir taa M pakete, taapee arii jautaaju... un nepatiik jaunajai paaudzei panelis (no bildeem) un nevaru arii atljauties...

rrupucis 26.11.2007 0:41

edzulis rakstīja: Reti kurš pirks to auto ar manuālo kārbu... tur kā nekā grieze 500nm. Ar visu automātu iet līdz 200km/h pilnīgi vienādi ar 330i benzīnu. Pirms mēneša pārbaudīts speciālā duelī. 530da un 330ia 0-200km/h vienādi.

automaatam divi nejauki truukumi - lielaaks degvielas pateerinjs un svakaaks ieskreejiens un man labaak patiik pasam kontroleet auto, nevis ka kaarba to dara manaa vietaa...

rrupucis 26.11.2007 0:13

edzulis rakstīja: Mpakete - citi buferi (Kā M5, tikai sieta vietā redeles), diski savādāki R17, stūre kā M5 (viena no labākajām stūrēm kas BMW bijušas) tikai ar melniem diegiem. Tas ir būtiskākais no vizuālā.

Jāņem tikai un vienīgi 530d ar automātu un vēlams M paku. IZskatās 5x labāk un vēlāk vieglāk pārdot... Neticama dinamika un mazs patēriņš. Ja sanāk iegrābties tad uz parasti par motora remontu četrciparu skaitlis

diemzeel nepatiik automaatiskaa kaarba, gribas mehaanisko un taa kaa ikdienaa braukaaju pa Liepaaju un shosi, automaats nemaz nav vajadzigs

rrupucis 01.10.2007 23:18

paldies bolzenam par ieskatu motora dinamikā...

rrupucis 01.10.2007 23:17

rrupucis rakstīja:

Motorolers rakstīja: Kapeik pisēji!!!! Es būtu priecīgs ja 3K Ls gadā iekļautos Te pa kaut kādiem santīmiem cepas! Toč kāp Solarisā iekšā un nesapņo par mašinu!

svists kau kāds - tik izplatīts motorelis, bet neviens neko jēdzīgu nezin pateikt. viens cilvēks, kas pāris desmitus nobraucis un pāris iedirsēju par kapeikām...

sviests!!!

rrupucis 01.10.2007 23:16

Motorolers rakstīja: Kapeik pisēji!!!! Es būtu priecīgs ja 3K Ls gadā iekļautos Te pa kaut kādiem santīmiem cepas! Toč kāp Solarisā iekšā un nesapņo par mašinu!

svists kau kāds - tik izplatīts motorelis, bet neviens neko jēdzīgu nezin pateikt. viens cilvēks, kas pāris desmitus nobraucis un pāris iedirsēju par kapeikām...

rrupucis 24.09.2007 10:17

i_edgars rakstīja: Kurš idiots Tev teica ka sūknis jāmaina ik pa 2-3 gadi!!! Ja bākā neliesi pēdējos mēslus un ūdeni, tad sūknis nokalpos ilgāk kā motors!!! Tas ka servisā ir sapratuši ka Tu no dīzeļiem itin neko nejēdz un pie jebkura sīkuma (kuru pa 10 min var sataisīt) paziņo ka jāmaina sūknis (bet faktiski samaina sūkni ar tādu pat nezinīti no citas mašīnas)!! Tā ir vistīrākā obdiralovka - tie servji pelnās uz tavu nezināšananu!

tev pasham ar taadu motoru bijusi dariishana vai vnk iedirst gribeejaas? teica cilveeks, kas kau ko saprot un ne jau taapat jaamaina, bet taapeec, ka nokaujas... protams vienam tie buus 2-3 gadi, citam, kas mazaak brauc varbuut 5-10gadi

rrupucis 24.09.2007 10:15

Bolzens rakstīja: Man ir Zafirs ar šādu dzinēju. Nav problēmu. Galvenais neliet iekšā dīzeli "no kannas", bet uzpildīties normālā tankštellē. Opel dīleris arī informēja, ka biodīzeli aizliegts izmantot šiem dzinējiem, tāpēc ar to arī droši vien ka neeksperimentēšu.

Varbūt Omegā tā nebūs, bet Zafirs uzsilst ļoti lēnām ar šo dzinēju. VW dīzeļi šajā jomā ir pārāki.

Dzinējam ir ķēde, tāpēc uz to rēķininu ekspluatācija lētāka, taču eļļa ir jālej samērā laba un pie tam 5,5 l, tā kā eļļas maiņa sanāks padārga.

Dzinējs, vismaz man liekas, nav super dinamisks, izteikta turbo bedre, bet iet labi.

cik tad esi nobraucis ar sho motoriiti?

tas ka ella laba vajadziiga un ka tur kaads litrs vairaak vai mazaak, tas nieks

rrupucis 23.09.2007 20:54

EDZS rakstīja: Ar tiem sūkņiem jau ir tā, ka visi zin, visi ir dzirdējuši bet redzējis beigtu sūkni ir labi ja pāris cilvēki

tā jau gluži nav. fāterim šobrīd ir 95.gada omega ar tā saucamo bembja 2.5 dīzeli. kā uzsilst, ta vairs neiet - sūknis beigts. tas nieks - ar visu nomainju (ne viss sūknis, bet kau kāda tur tā svarīgākā detāļa) kaadi 350 Ls, bet tam jaunajam 2.2 dti sūkņa maiņa ar visas elektrības regulēšanu (bez taa nestrādā) maksā tuvu pie 2000 Ls... normāls ceņiks... prikols, ja vienreiz pēc pirkšanas tāds joks sanāk, bet ja pēc 2 gad akal???!!!

man tā omega liekas labs variants uz atbilstošajām cenām... ekonomiska, liela, pilna ar extrām utt utt... neko citu jēdzīgu par to cenu nevar dabūt...

tāpēc gribu zinu zināt, cik īsti kilometrāžu apmēram tas sūknis velk. benzīnieks rijīgs vaig būt...

kam lielāka pieredze ar šo motoreli, iemet lūdz kād koment!!!

rrupucis 25.06.2007 22:03

Palaidniex rakstīja:

rrupucis rakstīja:

juriz rakstīja: Freeair subis bojās tās blakus skandas, tas tā.

Bet tā to plauktu noteikti jāpastpirna ar kādu finieri, MDF vai tml. Arī visu pārējo bagāznieku jānpako ar vibroizolāciju, jo pārējās sienas jau arī rezonēs.

Bet tā, laipni lūgts www.mObileaudiO.lv

nu jaa, saprotu, ka nav nekas labs visu vienaa plauktaa kraameet, varbuut ko citu veel sadomaashu... bija jau taadoma par finieri, bet tas plaukts jau ar visaadiem izliekumiem utt... taapeec jautaajums sekojoshais, vai taas skirbas starpfinieri un plauktu ir kau kaa jaaizpilda??? ar ko... taapat arii jautaajums ar kaadiem sameeraa leetaakiem liidzekljiem pasrociigi taisiit to vibro izolaaciju??? saprotu, ka taadus var nopirkt, bet zinu arii, ka tiem cenjiki labi...

Nu uz to grabažnieku nekas dārgs jau nebūs nav jau desmiti kvadrātmetru jāizlīmē...

bet par to subu un skaļruņiem freeairā uz vienu grabažnieku - švaki

izdomā tad vismaz, kā tos skaļruņus akustiski noīsināt, tiem uztaisīt kastes apakšā, lai subis lielo membrānu netirina pa savam...

šķirbas var nepildīt, vai arī ar skaņās izolējošo porolonu

galvenais, lai plaukts būtu max smags un nevērptos

to arī jāpiestiprina KĀ NĀKĀS, lai nelēkā...

njaa ar taam kasteem vareetu kau ko sadomaat, pashaam tumbeleem ar tad vajadzeetu labaak skaneet un droshaak no bagaazas viedokla, nevareetu aizkjert, ja kas bagazniekaa pa gaisu lido... kaa tas ir ar to suba trauceeshanu tumbaam, tas tikai, ja viss vienaa pamataa, vai vispaar, ja tuvu... ir doma, ka subam vareetu kaadu kaartiigaaku finieri vai tml zem plaukta piemonteet, taa lai tajaa stipinaatu, nevis tiesi pashaa plauktaa... kjipadazus cm zem originaalaa plaukta, tajaa arii ieskruuveet - kjipa nebuutu jaagriez lielaaks caurums originaalajaa, nebuutu viss vienaa pamataa un stingraaks buutu... vai taads variants nebuutu jeedziigaaks, varbuut kaads ir ko liidziigu veidojis...???

rrupucis 25.06.2007 21:20

juriz rakstīja: Freeair subis bojās tās blakus skandas, tas tā.

Bet tā to plauktu noteikti jāpastpirna ar kādu finieri, MDF vai tml. Arī visu pārējo bagāznieku jānpako ar vibroizolāciju, jo pārējās sienas jau arī rezonēs.

Bet tā, laipni lūgts www.mObileaudiO.lv

nu jaa, saprotu, ka nav nekas labs visu vienaa plauktaa kraameet, varbuut ko citu veel sadomaashu... bija jau taadoma par finieri, bet tas plaukts jau ar visaadiem izliekumiem utt... taapeec jautaajums sekojoshais, vai taas skirbas starpfinieri un plauktu ir kau kaa jaaizpilda??? ar ko... taapat arii jautaajums ar kaadiem sameeraa leetaakiem liidzekljiem pasrociigi taisiit to vibro izolaaciju??? saprotu, ka taadus var nopirkt, bet zinu arii, ka tiem cenjiki labi...

rrupucis 24.06.2007 23:07

starp citu, veel nesen praatoju cik forsi, ka amiishi var vaaleet ar jaudiigiem lieliem dzineejiem cik atiet, jo benzulis leets, bet algas labas.. un nu...!!!??? zeel... veel bija doma kau kad pasham uz ASV vilkties...

rrupucis 24.06.2007 23:02

deksters rakstīja:

VWfans rakstīja: Man bija īsts prieks, ka redzēju, ka pārkāpējus drāza.

Tu,kretīn, tu zini,ka drāza??? Varbūt vienkārši pārbaudīja...slims tu esi,slims.....

dekster va ta tev zeel ka draaz kaadu dzeeroni???

rrupucis 24.06.2007 23:01

pie tam braucu taa liidz 100, jo likaas, ka nu Jaanjos buus, nu varbuut paaris posmos mazliet virs, svaki, jo mani neviens neapdzina, visi praatiigi brauca... esmu viilies... gribeeju, lai vairaak dzeerusos nokjer --> tie pelnijushi!!!

rrupucis 24.06.2007 22:57

6dien braucu Liepaja- Skrunda un veel bisk, nevien ment nemaniij, 7dien brauc otraa virzienaa akal nevien ment nemaniij, tik Liepaajs centraa, liekas pasvaki!!! iisteniibaa esmu viilies, cereeju pa celjam vismaz paaris ekipaazas satikt... svaki!!!

pats biju skaidraa, bet manaa vietaa vareeja buut puisis ar dazaam promileem un skirba nekaada, jo pat taa vieniigaa ekipaaza Liepaajaa mani neaptureeja...

rrupucis 24.06.2007 22:37

deksters rakstīja:

rrupucis rakstīja:

deksters rakstīja: Es tev jautāju- tas BMW pats brauc?? Ja ne, tad vainīgs ir cilvēks, kurš to stūrē. Aizgāja,Urmas ( tu tak igaunis,ne) ?

neesmu igaunis un negribu ar tevi strideties, jo liekas esi sakariigs cilveks, bet arii tu nevari noliegt faktu, ka jefinji par daudz BMW sagaadaajushies... pasham ar patiik protams patrakot, bet censos citus netrauceet... ja citus trauceeju, ta censos krist uz nerviem tiem kas visur censas pa prieksu tikt, nekauniigaa, avaarijas variantaa visiem pa prieksu nesas utt...

Piekrītu. Es jau agrāk esmu teicis, ka kaut kādu mistisku sakarību dēļ BMW īpašnieku vidū ir lielāks ambīļu % nekā citu auto īpašnieku vidū.

njaa taa ir... piekriitu, ka BMW labs vaagis, diemzeel daudzi iipasnieki nav labi...

luudzu, kam sajeega, iechekojiet topiku "Subs metala plauktaa"....

rrupucis 24.06.2007 22:17

deksters rakstīja: Es tev jautāju- tas BMW pats brauc?? Ja ne, tad vainīgs ir cilvēks, kurš to stūrē. Aizgāja,Urmas ( tu tak igaunis,ne) ?

neesmu igaunis un negribu ar tevi strideties, jo liekas esi sakariigs cilveks, bet arii tu nevari noliegt faktu, ka jefinji par daudz BMW sagaadaajushies... pasham ar patiik protams patrakot, bet censos citus netrauceet... ja citus trauceeju, ta censos krist uz nerviem tiem kas visur censas pa prieksu tikt, nekauniigaa, avaarijas variantaa visiem pa prieksu nesas utt...

rrupucis 24.06.2007 21:23

deksters rakstīja:

rrupucis rakstīja:

deksters rakstīja:

rrupucis rakstīja: 2 reizes abos virzienos tiesi bembis bija tas kas visiem garaam nesaas garu garaa rindaa

Bembis pats brauca?

laikam aspraatiigs gribeeji buut???

Kad iztaisnosi piksteļus, Anniņ, piesakies.

vareeji jau kau ko jeedziigu uzraxtiit, nevis kau kaadas debiiliibas... laikam esi Be Mee Wee fans, tas jau oki, bet te par ko citu runa gaaja - par lohiem, kas BMW slavu bojaa... pats ar pie taadiem sevi pieskaiti???

rrupucis 24.06.2007 21:12

deksters rakstīja:

rrupucis rakstīja: 2 reizes abos virzienos tiesi bembis bija tas kas visiem garaam nesaas garu garaa rindaa

Bembis pats brauca?

laikam aspraatiigs gribeeji buut???

rrupucis 24.06.2007 21:01

piekriitu, ka lohhi brauc ar visaam markaam, bet tomeer, kad staavu pie sarkanaa pie paarbrauktuves, vnk luksofora utml, tomeer paarsvaraa bmw ir tie pimp.i, kas visiem garaam nesas... veel sodien paarliecinaajos par to - vienaa un tajaa pashaa vietaa 2 reizes abos virzienos tiesi bembis bija tas kas visiem garaam nesaas garu garaa rindaa un tad kjipa nabadzinjs meeginaja rindaa atpakalj tikt...

man pasham sameeraa jaudiigs mobiiliits, taapeec nereti pacakareeju bembistus, kas lecas, protams ne jau normaalos brauceejus... arii taadi taadi brauc ar bmw

rrupucis 24.06.2007 18:59

martinello rakstīja:

rrupucis rakstīja:

i_edgars rakstīja: Logika ir elementāra - nevar salīdzināt japošku šujmašīnu ar 12 un pat 20 000 apgr min ar deforsētajiem amerikāņu dzinējiem kuriem pat 5000 apgr min ir ļoti daudz!

Taču ir ļoti liels pluss - amerikāņu dzinēji kalpo ļoti ilgi!!! Pa to pat laiku (km) vismaz 3 japoški tiks nodzīti lupatās!

Ja grasāties salīdzinās šādus vāģus tad salīdziniet izmaksas uz visu tā kalpošanas laiku!!! Nevis brauciens ap sētmali!

kurai japaanju masiiniitei ir 12-20 stuk apgr min???

kawasaki, piemēram

mociem jau tik liidz kau kaadiem padsmit iet, bet ne jau masiinaam...

rrupucis 24.06.2007 18:46

i_edgars rakstīja: Logika ir elementāra - nevar salīdzināt japošku šujmašīnu ar 12 un pat 20 000 apgr min ar deforsētajiem amerikāņu dzinējiem kuriem pat 5000 apgr min ir ļoti daudz!

Taču ir ļoti liels pluss - amerikāņu dzinēji kalpo ļoti ilgi!!! Pa to pat laiku (km) vismaz 3 japoški tiks nodzīti lupatās!

Ja grasāties salīdzinās šādus vāģus tad salīdziniet izmaksas uz visu tā kalpošanas laiku!!! Nevis brauciens ap sētmali!

kurai japaanju masiiniitei ir 12-20 stuk apgr min???

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti