Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
msh 02.12.2023 2:46

Man kādus pāris gadus atpakaļ, gribot kā labāk un uz neliela grants celiņa taisot četras sliedes, tas beidzās grāvī... 😂

msh 30.11.2023 20:03

Pēc šitāda apstāsta īsti neko nevar saprast. Paskatījos shēmās - abiem gadiem nāk spuldzes, kāds vēl "atslēdzas vidusdaļa"? Attiecībā par šo situāciju - ja nav žēl bufera, var jau arī pielikt atsevišķu miglu...

msh 27.11.2023 21:36

Jūtubē lasīts ka ķīnieši kultūras revolūcijas rezultātā ir palikuši par appisēju un rāvēju nāciju - attiecīgi viens otru cenšas appist un cenšas netikt appists, un uz tāda pamata arī bizītis notiek, ja var izvairīties no sekām.

msh 27.11.2023 17:16

Jā, vai pirms pāris gadiem nodarbojās ar špricēšanos vai nē... Kaut kā pārāk daudz tie pēkšņie nāves gadījumi šitai vecuma grupai parādījušies, jeb kā par to izteicās kolēģis, kuram ir labi vietējie sakari, "esmu jau pieradis pie regulārām sliktām ziņām".

msh 26.11.2023 18:59

Khm... Nu, viss normāli - pēdējo pāris gadu laikā tā vecuma grupa diezgan smuki mirst - es ar savu salīdzinoši ierobežoto paziņu loku zinu divus līdzīga vecuma vīriešus kas pēdējā pusgada laikā pēkšņi nomiruši - viens vienkārši tika atrasts stallī nokritis un nomiris, otrs, mans kaimiņš, atrāvās insultu - uz slimnīcu gan paguva aizvest, bet pēc dienas slēdza nost no sistēmas jo nebija jēgas.

msh 26.11.2023 18:38

Pieredzes ar šo lietu nav, bet es intereses pēc palūrēju elsā - sistēma izskatās pietiekami sarežģīta - ja neskaita to vadības bloku kas vada durvī esošās funkcijas, kā parasti, durves bīdīšanu veic virs aizmugures arkas esošs vadības bloks, kas vada trīs motorus un vēl viskautko - protams ka visa tā sistēma ir kalibrējama un regulējama, tā ka es iesaku to lietu apskatīties ar datoru, respektīvi, meklēt kādu kurš sajēdz ko dara un kurš izmantos VCDS.

msh 17.11.2023 19:27

Vienkārši nemāki atrast speciālistu, tas arī viss.

Nē, es nemainīju tikai vadības bloku, bet vadības bloku ar visu motora vadu buntu - jo tika mainīta MSA15 vadība uz pirmās paaudzes EDC15, kur ja gribētos tikai mainīt vadības bloku, vajadzētu nopietni pastrādāt ar lodāmuru - patrāpījās donors ar gandrīz veselu vadu buntu - tā kā B5 passāc un A4 ir uz vienas platformas, pārliecinājos katalogā ka abi izmanto vienādus vadu buntus, pēc tam izgāju cauri shēmām lai pārliecinātos ka jaunāku vadu buntu varēs vecākā mašīnā vienkārši iespraust un nevajadzēs štekeru stacijas štekerus mainīt - atlika tikai to visu iestumt mašīnā, kas mums divatā aizņēma kādas piecas vai sešas stundas piektdienas vakarā - kamēr atvienoja veco, kamēr salodēja septiņu kvēlsveču vadus, kamēr izkoda sīkus gļukus, un tā tas viss ievilkās... Motora kods nebija tas pats, 1Z tika pārtaisīts par AHU - es gan nezinu kāda ir starpība starp abiem, jo kā rāda shēmas, agrīnam AHU arī nāca MSA15 vadība - nu jā, vajadzēja arī samainīt vienu ieplūdes trubu, lai temperatūras devēja vietā būtu kombinētais temperatūras/spiediena devējs, un samainīt MAFu - un, par laimi, IMMO2 paredzēts vadības bloks draudzējas ar IMMO1

msh 16.11.2023 21:05

Freijers rakstīja:

msh rakstīja: Normāliem diagnosticētājiem? Vai tomēr kaut kādiem ķepļepiniem? Normāli diagnosticētāji izmanto datoru, nevis glabā čupu ar devējiem.

Tavai zināšanai, ir problēmas, kas neizmet datora kļūdu - pēc kā vadās vairums remontētāji, pēc prakses reti kurš māk/vēlas diagnosticēt pēc reāllaika datiem/diagrammām ko redz uz atsevišķām programmām. Ja neglabā čupu ar devējiem (tas gn vairumā uz dīzeļu motoriem attiecas), tad var sākt tos mainīt uz klienta rēķina....jo katrs kļūdas kods automātiski nenoved pie viena mezgla/devēja/sensora, kas ir jāmaina.

"Tavai zināšanai, ir problēmas, kas neizmet datora kļūdu" - ā, ja? Nevar būt! 😂 Man, ja kas, golfā ir programmējams motora vadības bloks, kuram nav nekādu avārijas režīmu un kurš kļūdas māk izmest tikai par motora stāvokļa devējiem - attiecīgi ja motors nedarbojas [ir bijušas pāris reizes piecu gadu laikā], ir raiti jāsaprot kas ir sagājis pilnīgās auzās. Bet atgriežoties pie tēmas par standarta mašīnām - kā jau teicu, normāli diagnostiķi skatās datus. Man pirms pāris gadiem vajadzēja risināt līdzīgu problēmu, tik dīzelim - kolēģim agrīna B5 A4 1.9 TDI vadība nesildīja kvēlsveces - vienkārši lietojot datoru, un bez jebkādas pipelēšanās ar devējiem, noskaidroju ka problēma ir vadības blokā, nevis devējos - nu neko, to pirmo ziemu šis ar roku sildīja sveces, bet gadu atpakaļ gadījās no viena Passāta izcelt un ielikt tajā A4 jaunāku vadību, pie viena ar čipsi - nu neko, tas atrisināja arī sākotnējo problēmu, kā bija cerēts Katru reizi, kad es saskaros ar kāda motora darbības problēmām un esošu kļūdu, ja tā ir par kādu devēju, es vienmēr pārliecinos ka devēja rādījums atbilst kļūdai. Vēl tas sīkumiņš ka kļūdas ir jāmāk saprast - teiksim, ja benzīnniekam gaisa masas mērītājs sāks gļukot, bet to darīs, dodot ārā signālu kas mainās, bet ir ar nobīdi, kļūda būs par lambdu, nevis gaisa masas mērītāju Pēdējo piecu gadu laikā ir sanācis pietiekami risināt motoru, pamatā dīzeļu, darbības traucējumus - lielākoties vadu bojājumu sekas.

msh 15.11.2023 19:19

"Starp citu, līdzīgi tas bija 1.Pasaules kara laikā" - muļķības. Tolaik dzelzceļš bija vienīgais kaut cik ātrais transporta veids kas spējīgs vest kravas. Attiecīgi pirmā pasaules kara laikā dzelzceļu visvairāk būvēja vācieši izlaupīšanas nolūkiem - protams, būvēja arī krievi stratēģiskiem nolūkiem - ne jau tāpēc ka tur būtu kaut kas "ātrāk", bet tāpēc ka varēja vest lielus kravu apjomus. Un sabūvēja tolaik diezgan daudz, ja kas:

Kretinga - Priekule

Darbieni - Dubeņi [starpkaru periodā pārtaisīja un uzlaboja kā Rucava - Liepāja]

Ventspils - Stendes lauka platuma dzelzceļu tīkls

Viesītes lauka platuma dzelzceļu tīkls

Tilzīte - Šauļi - Jelgava [faktiski divas atsevišķas dzelzceļa līnijas]

Pabrade - Lentupi [ īsa līnija Lietuvas austrumos - Baltkrievijas rietumos]

Un krievi ar kara gūstekņiem uzbūvēja Ieriķi - Gulbene - Abrene un pārbūvēja Pļaviņas - Gulbene par platsliedi [tam gabalam esot bijusi prasība būvēšanai - būvēt tā lai vajadzības gadījumā var pārbūvet] - bija arī kaut kādi pagaidu šaursliežu dzelzceļi, bet tie netika saglabāti.

msh 15.11.2023 18:56

Pie mums tā nedara, jo pārāk labi dzīvo. Laikam piemirsi ka vēl 15 gadus atpakaļ bija vismaz pusducis ar neizmantotām dzelzceļa līnijām - cik pa tām brauca? Esmu redzējis bildes no viena leišu tūrista, kurš kaut kādā desmitajā vai kurā tur gadā aizminās ar sliežu velosipēdu no Liepājas līdz Kretingai, tas arī viss - ja tam būtu pamatojums priekulnieki un vaiņodnieki varētu maukt uz Skodu iepirkties pa sliedēm. Leišiem vēl varētu būt lielākas iespējas - viņiem no Aukštaitijas šaursliežu dzelzceļa darbojas kaut kādi daži desmiti kilometru, bet kopā ir 180 km - uz Latvijas fona grūti iedomāties ka leiši tā vienkārši 1997. gadā to dzelzceļu pameta, un tā tas arī stāv, ja neskaita to ka ceļu rekonstrukciju laikā pārbrauktuves tiek nolikvidētas, un piedevām vēl ik pa gabalam kaut kur stāv uz sliedēm kāda TU2 lokomotīve kā piemineklis...

msh 14.11.2023 2:56

Sakrustot

msh 10.11.2023 0:48

Tu kaut ko esi sajaucis, te ir runa par benzīnnieku ar šprici, nevis karburatornieku vai dīzeli ar sūkņa motoru - te vaļīgi savienojumi nekādu gaisu nesūc, tie laiž āra benzīnu.

msh 10.11.2023 0:46

Normāliem diagnosticētājiem? Vai tomēr kaut kādiem ķepļepiniem? Normāli diagnosticētāji izmanto datoru, nevis glabā čupu ar devējiem.

msh 07.11.2023 20:20

Kādu vēl tev lopbarību privātiem lopiem?

msh 06.11.2023 18:49

Protams ka nē. AdBlue jau ir priekš slāpekļa oksīdu katalizatoriem, nevis kvēpu filtriem.

msh 06.11.2023 17:25

Nu, bija arī pārdesmit gadus atpakaļ dažiem ražotājiem kvēpu filtri kuriem vajadzēja specifisku šķidrumu...

msh 06.11.2023 0:09

Kas man izskalojis smadzenes? Apkārt redzamais. Ir tāds labs teiciens - "zināšanas nav tas pats kas gudrība - tev var būt augstākā izglītība bet tu vari būt idiots" - šis dažādos veidos izpaužas mums apkārt katru dienu entās reizes.

msh 06.11.2023 0:03

Limonāde vai tūrista brokastis it kā neskaitās pie masu ikdienas uztura...

msh 03.11.2023 23:51

Hm, dažas dienas atpakaļ pusi dienas bik pasāpēja galva, kas man ir neraksturīgi - mošk kovids bijis...

msh 03.11.2023 23:46

Nu re, ZZZZ pareizi saka - cilvēki saklausās tādus kā tu, kas raksta pasakas, un tā rodas nepareizs iespaids. Tajā brīdī kad tu saki ka šarānam esot tāda pati piekare kā C5 un B5, paliek skaidrs ka tu runā pilnīgas muļķības, jo tā nav. Manam kolēģim mētājas izārdīšanai paredzēts galaksis bez riteņiem, un tur nekāda alumīnija arkās nav - speciāli paskatījos katalogā, un, protams - kā makfērsons [šarānam] var būt "tāda pati piekare kā A6", ja A6 ir daudzsviru piekare, KĀ?!

Attiecībā par ražotāju - šarāns/galaksis/alhambra ir vai nu tīrs fordelis, vai arī fofāgena dalība tā projektēšanā ir bijusi diezgan neliela - vienīgais kas šarānā/alhambrā ir apmēram tāds pats kā dajebkādā citā fofāgenā, ir motori, un pavisam agrīnos eksemplāros, drošinātāju kastes - viss pārējais, ieskaitot kārbas, ir neparasts un pavisam savādāks nekā jebkuram fofāgenam. Jā, pat ripuļi, ja nemaldos, ir 5x112, audī skrūvju attālums...

msh 02.11.2023 1:21

Suņa murgi turpinās, bet nu - neiešu ar tevi te vairs strīdēties.

msh 02.11.2023 1:17

Es laikam esmu pārāk atbildīgs, kamēr tu skaties no bezatbildīgā skatupunkta - man kaut kā liekas ka jebkurš darbs jādara atbildīgi. Abet par kriminālo sodāmību - uzprojektē vai uzbūvē kādu Zolitūdes maximu un pēc tam pastāsti, bija tas krimināli sodāms vai nē. Līdzīgi arī var sanākt ar kādu fūres stūrēšanu vai ko tamlīdzīgu.

msh 01.11.2023 20:13

"Tev prātā neienāk, ka par tādu specialistu viņš nav dzimis? " - nepareizi. Vismaz par 50% no tā speciālista ir iedzimts. Lai tu būtu labs speciālists, vispirms vajag noteiktas dotības, kuras iedzimst. Ja tu būsi stulbs bet uzņēmīgs un kaut kā izmocīsi to augstskolu, tu būsi sūdīgs speciālists. Arī tām pāris trīs rakstura īpašībām kas rada vēlmi jāties ar augstskolām, ir jāiedzimst. Pārējais ir vienkārši rezultāts tam visam. Bet par "lielāku atbildību" tu mani sasmīdināji - atbildība visos amatos ir vienāda, vienīgi dažos amatos pavirša darba sekas var būt krimināli sodāmas. Tad nu lūk, es ceru ka tagad tev ir skaidrs kāpēc sētnieki parasti nesteidz būt par vadošajiem speciālistiem.

msh 01.11.2023 20:13

Kurš teica ka bērniem jādzīvo sūdīgi?

Agrāk netika tālāk par kolhozu, vai arī negribēja tikt tālāk? Nerunājot nemaz par to ka tagad tie lauki [un arī pilsētas] ir apzināti nolaisti līdz kliņķim lai tā izvēle pist prom rastos dabiskā ceļā.

Normāls ēdiens nebija pieejams? Wtf? Pirmā dzirdēšana - nē nu par to ka astoņdesmitajos mani radi brauca uz Palangu pēc desām, zinu; sekas LPSR vadības čaklajai Krievijas apgādāšanai, bet problēmas nopirkt normālu maizi?! Kādā atejas bedrē tu esi uzaudzis? Man te kolēģis, par mani 10 gadus vecāks, stāsta kā viņš bērnībā gājis uz ceptuvi maizi pirkt, esot bijusi ļoti garšīga un lēta - bonusam vēl pončiku mašīna mēdza gļukot, un attiecīgi reizēm bija divreiz garāki pončiki par to pašu cenu - Nīcā tolaik arī bija ceptuve, kuru droši vien piebeidza kādas mūsdienu sanitārās prasības, jo tā aizklapējās kaut kur šī gadsimta sākumā; atceros vēl iešanu uz turieni pirkt maizi; gan klāsts nebija tik kruts kā Rucavā - bet tev maize bija problēma... Redzētas bildes iz tiem laikiem kad laucinieki ar otršķirīgu, no pilsētas ceptuvēm maisos vestu maizi, savus lopus baroja - kaut kā nav dzirdēts ka to mūsdienās kāds atļautos. Tajā pašā laikā piemirsi ka tolaik tā pārtika, kas arī tajā tavā veikalā bija, nebija piehujārīta ar konservantiem un cukuru, bet tas jau laikam sīkums, vai ne? Drēbes? Zināmas grūtības bija, bet viennozīmīgi tās nebija saistītas ar nevarēšanu atļauties kā tagad. Motocikla daļas? Jā, tam es ticu; komandekonomikas sekas - par močiem nezinu, bet par žiķeļu detaļu īpatnībām esmu dzirdējis. Bet par to autobusu satiksmi - jā, Nīcā autobusu satiksme bija laba, labāka kā tagad - uz Rucavas tagadējo 3-4 autobusu dienā fona šībrīža Nīcas viens autobuss stumdā, protams, ir kosmoss, bet tolaik laikam bija ik pēc 40 minūtēm.

msh 01.11.2023 19:51

Nepļūti; kārtējie suņa murgi no tevis, piedēvējot otram zilus brīnumus. Pēc dabas esmu konservatīvs [kas bija papildus iemesls ticēt Dievam, nevis otrādi] - tas ka es, atšķirībā no tevis, starp divām sūdīgām izvēlēm centīšos izdarīt izvēli balstoties uz saturu, nevis uz izkārtni, nepadara mani par "kreiso radikāli".

Lasītākie raksti

Jaunie raksti