Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
msh 28.09.2024 16:50

Manai vecākajai māsīcai [pāris trīs gadus jaunāka par gābešņiku] pirms kovida bāriņtiesa atņēma mātes tiesības. Savulaik, kaut kādus 10-11 gadus atpakaļ viņai gadījās gadījuma attiecībās atrauties sīko no viena mudaka no Pāvilostas - gribēdama bērnam labāk, lai tas varētu tikties ar tēvu, viņa pārcēlās uz Liepāju [pirms tam pa Rīgu grozījās] - papucītis izdomāja ka grib bērnu, un attiecīgi bāriņtiesa, noteikti ne bez kāda pamudinājuma, safabricēja lietu un atņēma bērnu - lieki teikt ka bāriņtiesai ir pohuj par to ka pret bērnu tiek veikta garīgā vardarbība [papucītis viņam skalo smadzenes par māti; neatceros vairs tieši ko], tas neatrodas normālā ģimenē [papucītim laikam diezgan bieži mainās piegulētājas] un bērnam netiek nodrošināts adekvāts uzturs [papucītis ir vegāns]. Pa lielam no viņas puses divas kļūdas - 1) vēlme saglabāt bērnam sakaru ar tēvu, kam sākotnēji par bērnu bija vispār pohuj, un 2) tad kad sākās lieta, nevērsās pēc palīdzības pie radiem; dzirdēju ka viņas māsas vīrs ir jurists. Pēc tam viņa vēl visādas interesantas lietas uzzināja par bāriņtiesām; stāsta morāle - man kaut kā šķiet ka tai institūcijai nav nekāda devuma ar plusa zīmi.

msh 28.09.2024 11:54

Upuru vainošana augstākajā līmenī - pazīstot tevi, vēl tikai pietrūka ka viņi būtu vateņi. "Bērni slimi ar difteriju" - ar diviem negatīviem testiem? Un ja jau slimi ar difteriju, tad kāpēc zonderkomanda kas viņus izņēma, no tās neizvairījās - nezināja pēc kā brauc? Tiesības lemt par atteikšanos no sevis, šajā gadījumā savu bērnu ārstēšanas - tās tātad ir tukša skaņa? Un diez kāpēc tēvam iedeva parakstīt nepareizu veidlapu? Par prokuroru - pieņemsim - bet tev tā nešķiet dīvaini ka bāriņtiesas darbiniece deviņos piektdienas vakarā strādā? Tur arī dežūrējošā diennakts darbiniece? Visbeidzot, būtu interesanti uzzināt kā tad viņus atrada, ja pat rīts nepienāca.

Vienkārši kārtējais atgādinājums par ierēdnu patvaļu - un gaidi ar maisu, ka būs šāda rosība ja tev kaut kas notiks. Apvienojumā ar faktu, ka šī valsts no šī mēneša ir pievienojusies digitālajām špriču pasēm un skaļajiem un melīgajiem ziņu virsrakstiem - nesaskati konkrētu ierēdņu ieinteresētību? Sākot jau ar to stervu, kurai "imūnsistēma panes 10000 potes dienā"...

P.S. Kā jau ir pierādījies, tavi ad hominem lai aizstāvētu visādus neliešus lielākoties ir smieklīgi - domāju ka šis nav izņēmums

msh 28.09.2024 1:11

Palasīju par šo notikumu, un man palika šķērmi ap dūšu. Tie, kas krāmē volksim mīnusus - jūs vispār saprotat, kas ir noticis? Iecitēšu vienu ļoti izsmeļošu komentāru no purnagrāmatas:

"Ļoti skumjš, bet ļoti pamācošs stāsts, kas liek aizdomāties par to, kas patiesībā slēpjas zem vārdu salikuma "veselības aprūpe". Pirms neilga laika "sabiedriskie" mēdiji skaļi kliedza, ka, vienas ģimenes, pret difteriju nevakcinēti, bērni itkā saslimuši ar difteriju un nonākuši slimnīcā. Pēc neilga, slimnīcā pavadīta, laika viens no bērniem, diemžēl, nomira. Kā 21. septembrī rakstīja LA.lv, bērnu vecākiem bija radušās aizdomas par neatbilstošu un bīstamu "ārstēšanu", tādēļ viņi izmantoja savas TIESĪBAS un atteicās no tālākiem BKUS pakalpojumiem. Tūlīt pēc tam, 20.09.2024, 20:55 bāriņtiesa pārtrauca viņu vecāku tiesības, 21.09.2024, 3:16 Rīgas prokurore pieņēma lēmumu par kratīšanu dzīvesvietā un tajā pat rītā, 6:10 ieradās 6 cilvēku komanda, kas māti un bērnus aizveda. Vēlāk māte tika aizturēta, bet bērni nogādāti BKUS!!! Te man ir daži jautājumi- Kam ir jānotiek, lai bāriņtiesa 20:55 pieņemtu (jebkādu) lēmumu un kurš 3- os naktī (uzdrīkstējās) pamodināt Rīgas prokurori? Tāda steiga rada aizdomas par to, ka te kaut kas tiek slēpts, kā kriminālfilmās, nevis izrādītas rūpes par bērnu veselību. Izdariet secinājumus un sargājiet savus bērnus!"

Un te vēl izsmeļošs, bet pagarš viģiks:

msh 26.09.2024 2:10

Nūūū... Tu esi pārliecināts ka tev autonomkas funkcija nav? Paskatījos Elsā 14. gada šārānam [manā elsā tas ir pēdējais gads] uz šo tēmu, bet tur, atšķirībā no pirmās paaudzes, kam nāca dažādas autonomkas, ir tikai viena - cik noprotu, tā viena darbojas gan kā autonomka, gan kā papildus sildītājs. Rakstīts ka autonomkas režīms ieslēdzams vai nu uz klimata nospiežot "instant heat" pogu, vai ieprogrammējot laiku spidometrā, vai nospiežot pogu uz tālvadības pults, kas ir breloks, līdzīgs signalizācijas pultij...

msh 26.09.2024 2:02

Kur tu Latvijā, uz asfaltēta seguma ārpus biķeriem vai trijniekiem, rupji nepārkāpjot CSN, vari sajust atšķirību? Visa atšķirība kas ir dabā redzama - ar otro golfu, kam ir viengabala tilts pakaļā, var braukt bez iespringuma, kamēr ar kastēm, kam ir tā neatkarīgā piekare, pirms nelīdzenumiem spēcīgi jāsamazina ātrums; laikam ja tā neatkarīgā piekare sāk kustēties, tā sabrūk... 😱

Kā jau teicu - jā, ar kvatru var sajust atšķirību uz grants, bet atkal - uz grants atļautais ātrums ir 80, kam pietiek arī ar viengabala tiltu...

msh 24.09.2024 21:40

Celt augšā iekšējo riteni... Jautrs fakts - otrajiem golfiem nāca trīs, nē, laikam pat četras dažādas pakaļas tilta sijas - bāzītes dzelža gabals, kas nāca nemotoriem - tālāk pusmotoriem nāca tilts, kam tai sijai nāca sānu daļām pa virsu uzmetināti pastiprinājuma dzelži, GTI nāca tilts ar pastiprinājuma dzelžiem un vidusdaļai pa vidu stabilizatora stienis - un, cik noprotu, GTI G60 nāca tilts kā GTI, bet ar vēl stingrāku stabilizatora stieni - lasīt - jo jaudīgāks motors priekšā, jo tilts kas mazāk vērpjas aizmugurē - laikam fofāgena inženieri neko nesaprata. Ja teiksi ka švaki motori, tad paturi prātā ka GTI 8v simtu sasniedz kaut kur virs 8 sekundēm, GTI 16v ap septiņarpus, un G60 sešarpus. Neatkarīgā piekare, ja kas, arī bija pieejama, bet tikai kopā ar pilnpiedziņu. Šī pati kārtība, tik droši vien ar mazāk variācijām pastāvēja arī mk3, un droši vien arī mk4.

Es personīgi braucot ar kvatrām starpību dēļ neatkarīgā pakaļas tilta esmu sajutis tikai uz grants. Pie tā ka jauno kastu braucēji nospiedošā vairākumā čurā biksēs ieraugot nelīdzenu ceļu, tad kādu vēl nah neatkarīgo piekari aizmugurē... 😂

msh 24.09.2024 17:52

Pateikšu priekšā kāda ir atšķirība - neatkarīgajai piekarei ir visādi sūdi ko regulāri mainīt, kamēr viengabala tiltam divas bukses, kas jāmaina reizi desmitgadē.

Fofāgens arī savulaik nullto vidū pasāka piedurties uz neatkarīgajām aizmugures piekarēm - padsmito vidū sāka atmesties - jo neatkarīgā aizmugures piekare ir papildus izmaksas, kamēr labums no tās ir reti kuram.

msh 24.09.2024 12:46

Es esmu diezgan pārliecināts ka lielo aķi diez vai daudzi izvēlas - tieši cenas dēļ. Tu vēlies mašīnu, bet viņiem vajag tikai iepirkumu ratiņus ar durvīm un jumtu.

msh 22.09.2024 17:16

Ne tev lemt kāpēc kāds dara tā, vai citādi. Es savulaik mēdzu savu sievu paretam pavizināt uz ričuka bagāžnieka. Vienīgā ķēmošanās te ir no politikāņu puses, to aizliedzot.

msh 21.09.2024 19:56

Man vecmāte nekur nav jāved, kur nu vēl ar ričuku.

msh 21.09.2024 11:04

Priekš manis pārāk sarežģīta informācija? Nē, ne priekš manis - priekš tevis - tu jau esi tas muļķis, kas nespēj saprast, kāpēc tas punkts ir galīgi garām. Tāds viens piemērs - kāpēc lai pilngadīgs cilvēks nedrīkstētu vest uz bagāžnieka citu pilngadīgu cilvēku? Abi taču zina ko dara - vai tad nē?

msh 20.09.2024 21:33

Tavas pieredzes? Cik gadus esi ar viņu nobraucis pa mūsu ceļiem?

msh 20.09.2024 18:29

Paldies, zināju ka kaut kas debīls, un tā arī ir. Interesanti arī kurā brīdī paradījās sēdeklītis - agrāk bija šitas debīlisms, bet bez sēdeklīša...

msh 19.09.2024 22:55

Es kaut kad nesen iebliezu gūglī, bet neatradu neko, laikam nepareizie atslēgas vārdi - kādi bija CSN attiecībā uz to, kādu cilvēku drīkst vest uz velosipēda bagāžnieka?

msh 19.09.2024 22:52

Ja nu vienīgi ja rēķina degvielu. Un tāpat prātīgāk iztērēta nauda nekā pērkot kaut kādu Oru...

msh 19.09.2024 18:09

Vai "pirktākais" nozīmē "jauns"? Ja jā, nebrīnos - purnagrāmatas elektrisko mašīnīšu grupa bija manāma interese no cilvēkiem par elektriskajām mašīnītēm ap 20 pakām.

msh 13.09.2024 17:59

Un kā ar akumulatoru ievešanu no draudzīgās Ķīnas?

msh 12.09.2024 22:25

Tūkstoši, protams.

msh 12.09.2024 9:38

eidis rakstīja: Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.

Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts. 

Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.

"Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts.  " - jā, tieši tā - mašīna novēro vadītāju - ja nezināji, tad FSD prasa ne tikai rokas uz stūres , bet arī skatīties uz ceļu, un sāk pļērkt, ja sāk skatīties kaut kur citur, vai arī ja vadītājs valkā saulesbrilles, un var arī atslēgt uz braucienu, vai pat uz nedēļu, ja vaditājs nemāk uzvesties.

Stāsta morāle - ja tev to vajag, tad labāk aiznes savu apliecību atpakaļ uz CSDD.

msh 12.09.2024 9:32

Kanibaals rakstīja: Norvēģi pilnīgi nejēgas, ka pērk ziemeļvalstīm nekam nederīgus elektroauto. 95% jaunie auto ir elektro. Video saturs.

Laikam neesi pamanījis cik Norvēģijā parastajām mašīnām lieli nodokļi. Ja Tesla maksā līdzīgi kā Golfs ar pašvaku motoru, es arī nopietni apsvērtu teslu...

msh 12.09.2024 9:30

Errrm... Normālus ekrānus? Tu gribēji teikt - normālās pogas aizvietoja ar lētiem, sūdainiem ekrāniem. Un par to jaudu - abet kam tā ir vajadzīga? Lai ātrāk vadītāja apliecību padirstu? Ir diezan zīmīgi ka mans golfs ir spējīgs izpuļķēt lielāko daļu Latvijā reģistrēto tosteru - jo pēc entajiem simtiem zirgspēku mašīnai, kas paredzēta tusēšanai Rīgas korķos, nav vajadzības, un tāpēc arī to parasti tur nav. Ar jaudu plātās amerikāņi - kuriem policijas klātbūtne ir pietiekami švaka lai varētu atļauties pilsētā starp diviem krustojumiem uzskrieties, procesā atstiepjot līdz divīti - es tikmēr neesmu vēl purnagrāmatā nevienu norvēģi redzējis lielāmies ar Tesla Model S Plaid jaudu - tur varbūt nevienam tāds pat nav, jo nav jau kur izmantot...

msh 12.09.2024 9:26

Kanibaals rakstīja: >jo laukos valdošais ražīms ir ieviesis iznīcību.

Demagoģijas paraugs. Kādu vēl iznīcību. Lauki attīstās kā nekad, tikai pašu neizdarība ievieš iznīcību. Stulbā valdība nenopļauj zāli un neuzliek man mājai jumtu. Stulbā valdība nav uzlikusi vēl lielāku nodokli spirtam un nākas nodzerties.

Kādu vēl iznīcību? Vistiešāko. Vienīgais kas laukos attīstās ir brīvdienu mājas. Stulbā valdība [es gan neteiktu ka stulbā, jo ja būtu tikai stulba, tad 30 gadu laikā arī kaut kas jēdzīgs patrāpītos] ar nodokļiem, regulām vai bezdarbību veicina sīkzemnieku izzušanu, ar nodokļiem un citām prasībām apgrūtina citu mazo uzņēmēju pastāvēšanu [uzmini kur atrodas lielražotāji - jā,uzminēji, pilsētās] un ar dažādām reformām - administratīvajām, skolu utt - veicina cilvēku aizplūšanu dēļ dažādu pakalpojumu kvalitātes krituma vai pazušanas - un tam visam vēl bonusā veicinot emigrāciju.

msh 12.09.2024 9:21

topinamburs rakstīja: Cik kārtu mazāk vajag litija tonnās un kiloeirās salīdzinoši ar naftas produktu importu, demagog?

Intereses pēc parēķināju - pieņemot ka akumulators maksās 17 pakas [kaut kur tāds cipars manīts; gan neatceros kāpēc man galvā ielidoja tieši 17], kas manuprāt ir diezgan optimistisks cipars, un degviela 7 eiras uz simtu, par akumulatora naudu sanāk degviela 242 tūkstošiem kilometru. Pie tā ka Latvijas vidējā mašīna nobrauc 12 tūkstošus gadā, sanāk ka tie 242 tūkstoši tiks nobrautu 20 gados - nu pieņemsim ka tas aķis tik daudz izdzīvos, lai arī maz ticams - naudas eksports būs ne mazāks kā ar degvielu, tikai uz citām valstīm, Kāpēc tev to gribas atbalstīt, nezinu.

msh 12.09.2024 9:12

Tev vienkārši rokas līkas un pierasts pie elektriskās mašīnītes mazohisma - tāpēc arī kaut kada appene un priekšapmaksa. Pirms pāris nedēļām sanāca izbraukāt Kuldīgu ar patapinātu A4 1.9 TDI - atpakaļceļā netālu no Aizputes iedegās degvielas lampa; plāns bija Liepājā ieliet 20 litrus, bet ar svešu mašīnu riskēt negribējās - braucot garām Aizputes Kingam iebraucu, ielēju degvielu par piecīti, iegāju iekšā, nometu to piecīti uz letes un braucu prom - kopā kādas 2-3 minūtes. Kā tas būtu tev - piebrauc pie uzlādes kastes, izvelc plakano telefonu, dročī telefonu instalējot appeni un reģistrējoties, pēc tam kad izdevies piereģistrēties ieštepselējies, un pat ja viss darbojas, ej ēst bulkas vai ko tu tur dari - un kur nu vēl tas moments ka lai brauktu ar mašīnu, nepieciešams plakanais telefons ar internetu... 😂

msh 29.08.2024 23:55

topinamburs rakstīja: Es nesen runāju ar antipodu dzīvajā, nevis ar virtuālu runājošo. 

Tava antipoda secinājumos trūkst vārdiņu "tāpēc, ka" 

Tas viss ko šams apraksta ir tapēc, ka viņiem bija tà lielà ogļu atkarība, un tāpēc, ka netika domāts par alternatīvu. Investīciju nebija ne ražošanā, ne infrā, un tad atdeva badīgajiem privātajiem. Kam visu vajag ar skubu atpelnīt!

Man patīk šitā tava pasaciņa Jo vairāk tāpēc, ka viņu scenārijs velk uz mūsējo, tikai ir daudz niknāks. Atveram wikipēdiju, sameklējam kādas bija viņu spēkstacijas - jā, tās vispirms tika privatizētas, pēc tam ekofašisma regulas - gan izmešu, gan tās, kas deva priekšroku propelleriem un paneļiem -  padarīja tās nerentablas, un tad tās aizklapēja ciet - un tagad ir skaistas elektrības cenas - jo elektrību ražo ar paneļiem un propelleriem - kas ļoti labi sasaucas ar Eiropas pieredzi - jo "zaļāka" elektrība, jo dārgāka.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti