Nevarēju iedomāties labāku tēmu kur šitos pāris viģikus ielikt, tāpēc jāieliek tos te
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nevarēju iedomāties labāku tēmu kur šitos pāris viģikus ielikt, tāpēc jāieliek tos te
Piecinieci pret piecinieci un sešinieci pret sešinieci, ja nē, vajadzēs vēl papildus gabalus. Pārējais - vai nu skaties pārnesuma skaitļus, vai var nākties pieciest nepareizus pārnesumskaitļus.
Kāds labums Finkam no woke? Iespējams ka nekāds. Bet tu piemirsti vienu sīkumu - kas maksā, tas uzsauc mūziku - Finks iekš tā BlackRock skaidri redzams ka ir tikai runasvīrs - jā, ar savu daļu, bet tādu relatīvi nelielu, attiecīgi - viņš kā BlackRock vadītājs nevar darīt to, kam pārējie ir pret, vai arī pretēji, viņam jādara to, ko grib pārējie.
Viņš vienkārši sauc lietas īstajos vārdos, neko neizskaistinot. Kā rāda ASV armijas IQ testi, baltajai rasei ir otri augstākie koeficienti aiz aziātiem - ķīniešiem, korejiešiem un tādiem. Tu arī te kaut ko saputrojies, novelkot vienādības zīmi starp ganiem un runasvīriem - no tevis nosauktajiem valdnieki bija vienīgi tur tie no seniem laikiem - pārējie trīs bija vairāk vai mazāk lelles ganu rokās.
Manipulatori ir ļoti gudri - tikai nevajag iedomāties ka viņu mērķi ir sabiedrībai par labu.
Sensenos laikos stiliņā viena traktorķūnera bija lasīts variants - šis bija sācis vīlēt savu 1.9, un, cita starpā, jā, tur bija pacelts ierobežotājs uz 6k - viņa vārdiem, apskates rūķītis uzgāzējot esot gandrīz apdirsies kad tas motors tik augstu iegriezās 😂
Kārba kāda, automāts vai manuālis? Šitā mēdz jaunākiem motoru vadības blokiem būt, motora aizsardzība - parasti bija kaut kāds veids kā to apiet - tomātiem, cik minos, bija jāieliek neitrālajā.
Ja tās būtu bijušas elektriskās mašīnītes, tad būtu bijis interesantāk?
Man tas nav saistoši - pat ar visu to, ka mans motora vadības bloks neredz ātrumu, es varu mierīgi laiku izmērīt ierakstot log failu - laiku no WOT līdz noteiktiem apgriezieniem trešajā robā.
Vēl neesmu ticis pāri aizspriedumiem pret spolēšanu uzsākot - šitento kārbu, cerams, nepiemeklēs aizpagājušās liktenis, par cik šitā tika atrauta vaļā un satelītu vārpstas tapā iedzīta vēl viena tapa...
Un, visbeidzot, ir pasākts uzlabot skaņu - apnika mucas skaņa bez jebkādiem basiem, un izdomāju izvilkt no detaļu noliktavas plaukta tur pirms dažiem gadiem iemestu, no šrota čupas izvilktu un pa piecīti paņemtu Chrysler Infinity pastūzi - sameklēju netā izvadu aprakstu, izmēģināju, darbojas - iestūķēju golfā - pēc tam ar pārejām aizmugurē tika iestūķēti 130 mm komponenti aizmugurē dzimto 100x150 mm elipšu vietās - vēl atlicis kaut kā priekšas durvīs iebāzt 165 mm subjus, par cik tas pastūzis paģēr durvīs subjus, kas arī ļoti atbilst manām vajadzībām - un kaut ko jēdzīgāku panelī - panelim gan ir problēma - brīdī kad negrib 3,5" koaksiāļus, tuvākais pieejamais izmērs ir 80 mm, kur skaļruņi sākas no 80 eirām gabalā...
Ā, pavasarī cita starpā ieliku golfā stūres liftu - īsti man viņš nav vajadzīgs, bet nu tomēr, sakārojās - par cik stūres kolonna man uz plaukta jau kādus gadus stāvēja.
Ieskrējiens līdz simtam - kaut kad vajadzēs normāli pamērīt no nulles, sagaidu ka vairāk par 6 sekundēm nebūs Pēdējos mēnešos ir izveikti šādi tādi uzlabojumi, tajā skaitā, pirms pāris nedēļām, uzliku eksperimentālos nolūkos īso kārbu, lai paprovētu, kā būtu ja būtu - rezultātā mašīna palika daudz atsaucīgāka un stipri brutālāka - ar visu to ka neesmu vēl piemetis 200 gramus pūtiena, ko pēc kārbas maiņas esmu ieplānojis darīt.
Tā kā pēc dažām dienām būs apskate, tad pie viena šis tas tiek činīts, cita starpā, bremzes - vispirms, kādu mēnesi atpakaļ, priekšā tika salikti ATE diski un kluči, un supportu remontkomplekti ar virzuļiem - viens supports bik vilka līdz un kluči bija padiluši, un cerēju ka varbūt metas priekšā kāds disks - cerības nepiepildījās, tāpēc pirms dažām dienām aizmugurē uzliku Brembo diskus un TRW klučus, un nācās uzlikt citu supportu, jo esošais radās esam mitrs. Kopā bremzēm iztērētas nepilnas 150 eiras
Nedēļā pirms jāņiem sanāca arī taisīt pornogrāfiju ar spidometru - es te kaut kur rakstu komentāros izrunājos ka man nav bijusi nekad problēma ar spidometra trosēm, un dažas dienas vēlāk man tā novērpās - bet nu biju nedēļu pirms tam aizdomājies atkal par B3 audī spidometra pulksteņa iestūķēšanu golfa panelī, par ko jau biju prātojis pirms pāris gadiem, ar domu ka VW un audī astoņdesmitajos izmantoja vienus kruīza blokus, tātad signāls neatšķiras, un spidometrs impulsus nepārveido, tātad jābūt daudzmaz saderīgiem. Pasāciens ir, khem, interesants, jo spidometrā šis tas ar dremeli jāapgriež lai odometra soļu motoriņš ielīstu, bet nu sagāja, te viņš ir, rāda ātrumu un skaita kilometrus - gan dabā darbojas neprecīzāk nekā uz galda; vēl būs bik jāpiestrādā.
Pārlasot vēlreiz problēmu, jāizsaka minējums ka gultnis vienai no vārpstām, pirmārajai vai sekundārajai, un tajā galā, uz kuru tā vārpsta tiecas kad riteņi griež motoru.
Bļa, volx, iemācies vienreiz ielikt viģikus...
Cik minos to stāstu, bija slikti pielīmēts tas lietus sensors, līdz ar to starp viņu un stiklu veidojās kondensāts. Bet par bremzēm - ja nezināji, jau kādu laiku krutakām mašīnām ir bremžu disku noslaucīšanas funkcija - ABS bloks, vadoties pēc informācijas par lietu [kas tie paņemta no tā sensora], bišķi padarbina bremzes.
Nu bet labrīt, vairākas zināmas, mokošas saslimšanas [piemirsu kuras] rodas dēļ tā, ka imūnsistēma uzbrūk noteiktām organisma šūnām...
Ak tā? Bet kur tad ir tā jauda? Viģikā tās jaudas nav.
Ja viņš tā izdarītu, tur toč būtu škrobe - dēļ spidometrā esošā immo.
Jēga? Vajag ieganstu karam, tāda jēga. Padomā kā izcēlās otrais pasaules karš.
Man kaut kā liekas ka C5 vēl izmantoja ātruma signāla devēju.
Ar šito problēmu vari vērsties iekš auģiks.lv - tā forma īpašnieks ar tiem spidometriem spēlējas kā ar lego.
Nejauc - japāņi vienmēr savas kosmosa tehnoloģijas pietaupa sev, pārējajai pasaulei, ar zināmiem izņēmumiem, piedāvājot tikai širpotreba modeļus, un ļoti pamatoti - kādas būtu to kosmosa modeļu izredzes pret pieklājīgākiem konkurentiem? Šo problēmu vēl ātrāk atklāja eiropas lētā gala ražotāji - fordelis, un jo sevišķi opelis savulaik piedāvāja diezgan pieklājīgas mašīnas, bet - priekš kam cilvēkam pirkt Opel Omega, ja var nopirkt piecsimto bembi? Un te tas pats, tikai mūsdienu versijā - priekš kam kāds lai pirktu kaut kādu pilnpiedziņas akordu, ja tāds pats passāc diez vai pat būtu dārgāks? Un ja piemet vēl kādas desmit piecpadsmit štukas klāt, sanāk pat kaut kas pieklājīgāks.
Un par to pēdējo - nu, ASV tirgū īstu mazcenas mašīnu nav - tur jau kā reiz hondai ir tā konservbundžas loma - Eiropā tādam pielietojumam pērk daciju.
"pieņemu, ka labāki atgāzu rādītāji TA" - par šito naivas cerības. Par pārējo, iespējams, un veselu divu, nevis viena iemesla dēļ...
imzz rakstīja: Par plakano zemi, man nešķiet īpaši korekti, ka sāk apstrīdēt kaut ko, par ko vairumam nav nemaz priekšstats, kas tas ir, jo nav šīs ticības adepti.
Piemēram, kā plakanzemieši savā teorijā apstrādā zemes malu: ja tāda ir, vai no tās var nokrist, vai okeānu ūdens līst tai pāri, jeb plakanā zeme ir divdimensionāli bezgalīga, un kā galu galā plakanzemieši izskaidro pasaules apceļošanu, ierodoties izejas punktā no otras debesu puses.
Šis bija jautājums? Pieņemsim ka jā. Tā kā man ir sanācis iepazīties ar plakanās zemes teorijas pamatiem, varu atbildēt uz šādu jautājumu.
Zeme plakanās zemes teorijā ir apaļš disks, virs kura gredzenveidīgi rotē saule - līdz ar ko ceļojums apkārt zemeslodei sanāk par ceļojumu uz riņķi, un seno grieķu astronomiskie novērojumi arī ar to visu sader kopā. Plakanās zemes karte bija kaut kā īberīgi nosaukta, nosaukumu prātā neturu, tāpēc vienkāršāk ir pateikt "apskaties ANO logo" [pasaule ir pilna ar aizdomīgiem simbolismiem, tajā skaitā ANO logo ir šāda karte...] . Kā izskatās plakanās zemes mala? Nav zināms - bet aizdomīgā kārtā valstis kopīgiem spēkiem sargā Antarktīdas krastus, kur pēc plakanās zemes teorijas tā zemes mala varētu būt.
Vai es tam ticu? Nezinu. Es VĒLOS ticēt tam ka zeme ir bumba, jo ja rastos esam ka tā nav - nu, tu pats saproti ko tas nozīmētu...