Sinn - cik es tur braucu, tad uz 50-60 tauta kustās tikai tad, kad starp mājām ir paslēpušies salātzaļie fēnotāji.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Sinn - cik es tur braucu, tad uz 50-60 tauta kustās tikai tad, kad starp mājām ir paslēpušies salātzaļie fēnotāji.
īstenībā te nostrādā visi faktori - bieži sanāk tur braukt, tāpēc ir novēroti visādi brīnumi.
minimālais ātrums pa ropažu ielu braucošajiem ir 70-80km/h reti kurš brauc zem 70. gadās arī sotaciņu izspiest. un te arī slēpjas problēma - perpendikulāri braucošie nespēj novērtēt braucošā šrotmobīļa ātrumu kā arī sava megarulza celtspēju. nu un galā sanāk krešiņš.
protams arī man gadās braukt pa labo joslu un pēdējā brīdī ieraut kreisajā (taisni). nu un protams nepārredzamība, ja sastājas visādi praida gājiena dalībnieki uz nogriešanos pa labi no ropažu ielas. + stresu piemet tramvaji, kuri tur īstenībā diezgan intensīvi kursē.
es domāju, ka ja pačekotu avārijas, tad 90p tur netālu ir bijis trambulis - vnk kad tu stāvi uz sliedēm tad vienīgā doma tev ir tikt ātrāk prom no turienes, it īpaši ja trambulis pilnā hodā nesas virsū (tas nekas, ka pieturas abos virzienos ir pareizi uztaisītas, resp - pirms krusta)
man liekas, ka tie getzi stāv CP stāvvietā un neviens ar viņiem nebrauc - kauns pēc to šrotvāgenu parādīšanās tak aizturēšanas statistikai vajadzēja trīskāršoties, bet tā pagaidām ir salīdzinoši nedaudz pieaugusi.
jo nu pēc idejas jebkurā ceļa posmā un jebkurā laikā var celt ārā agresīvos.
vienīgi tas h*jdaj getz laikam nevar noķert nevienu
HIPPY rakstīja:
Fridrihs rakstīja: Tagag drīzumā arī Ropažu un Džutas ielas krustojumā būs luksafors. Vismaz Brīvībeni varēja normāli apbruakt, bet tagad nekā
Brivibeni pa ropazeni nesanaak atrak apbraukt
ja jāgriež pa Lielvārdes, tad sanāk gan ātrāk
kad šampēterī lika luksaforus tajos debīlajos krustos, tad arī nepieslēdza mēnesi - kā rezultātā vismaz divas reizes luksafors tika nonests
man ta par tām imprezām PO
braucu pa šoseju ar 91km/h uz 1400 apgriezieniem un patēriņu 1,8 litri uz 100km
bet nu jā, nebiju dzirdējis, ka šamie no janvāra tikai. laikam jau mašīnas nokrešotas, kamēr vadjilām iemāca kā pareizi braukt
es dzirdēju, ka BMW ir baigi kruts auto, visi krutie ar tādu brauc, vot es arī nopirku tādu 760i. vienīgi kāpēc tur ir divi pedāļi nevis trīs? gribēju aizdzīt līdz mājām, sievai parādīt, bet kā ātrumus pārslēgt bez trešā pedāļa? stumt arī nevar!!! nestumjas!!! un starpcitu ātrumkloķis arī salauzts laikam - staigā tikai augšā un lejā.. uz sāniem no visa spēka mēgināju, kaut kas nolūza, tas nav traki?
sorr Viktos - nekas personisks
tak tur šosejā tie vadi iestrādāti. tie mēra ātrumu, mašīnu skaitu. daži mēra arī slodzi uz asīm, bet tie cik saprotu ir kkādi pārvietojamie - vismaz kaut kur lasīju.
btw sirdi silda, ka esmu viens no tiem ~30 kuri uz A1 virs 180km/h gāza sorr veči - bija sausa, skaidra nakts ar 0 transporta plūsmu vajadzēja testanutj drapaku.
bet par ceļiem piekrītu - katastrofāls stāvoklis. raudāt gribās, kad no Igaunijas iebrauc LV. drausmīgi. ir gadījies gan lietū, gan naktī, gan lietainā naktī, utt. nav nekā drausmīgāka par pretīgu lietainu nakti uz 2-joslu LV šosejas meža apvidū. nav ceļa apzīmējumu, stabiņus knapi var redzēt (ja vispār ir), utt..
un sena leģenda vēsta - savu briedi/stirnu/alni/bebri/vāveri (atbilstošo pasvītrot) nedzirdēsi
es jau vienreiz gandrīz aizvedu mājās uz 120km/h gatavotu buciņu. labi, ka tas maita paspēja paskriet. vēl metrs, būtu ķēpa ar papīriem/remontiem un cepetis
starpcitu tas ragulops bija akurāt tādā pat krāsā kā pērnā zāle, tākā pamanīt to lapukoku sukulentu ceļmalā bija diezgan neiespējami
veiksmi LV šosejās un bezceļos
visbaudāmākais ir Hummer ar 1.1D motoru
praktiski pierādās - jo vairāk reklāmas, jo "labāks" auto
qashqai un kia ceed manuprāt bija visreklamētākās mašīnas
parasti drošekļi tusējas salonā - vai nu vadītāja pusē zem stūres, vai arī blakussēdētāja pusē zem bardačoka
Девушка говорит юноше:
- Любимый, где мы сделаем нашу свадьбу?
- В фотошопе.
---
Бизнес - как онанизм, пока держишь все в своих руках, дела идут отлично,
как только руки чужие все начинает падать.
mwah, reckur bildes arī easyget.lv/...
golfiņš
a kas vainas pircējam paņemt un iebraukt to auto, tad arī redzēs degvielas patēriņu. nobrauks km 10 - 30 un +/- rezultāts na ļico
btw katalog affto ru dati bieži vien ir šķībi par to patēriņu.
vēl variants - kkādā veidā atsavinātie affto. jo nu ja pat viņi ir bijuši sisti, tādu kosmisku skidonu neviens nedos.
par to atsavināšanu te pazīstami bankā strādāja - par līdzīgu ļimonadņiku varēja dabūt svaigus bmw, utt. tjip - celtnieki sapirkušies, darba nav, līzings žmiedz nost nu i atņem. pēctam bankas darbinieki tiek pie zolīdiem affto. tiesa gan es nez kā viņi pēctam to auto uztur - nu tur apkopes, riepas, apdrošināšana - tomēr, jo dārgāks auto, jo proporcionāli arī viss pārējais dārgāks
nu savest kārtībā gan jau. izravēta airbag lampiņa, nogriezti spilveni, etc
man pēc vienas avārijas, bez airbagiem būtu strjomna braukāt, neskatoties uz to, ka sprādzējos vienmēr
nenu lai gan, ja starpība ir 10 - 20 eiro tad ir dziļi po par to naudu uztaisīs normālu veselības apdrošināšanu
btw fočēts nav no visiem rakursiem, moš kkur palicis kāds crash evidence. tjip - remontē pats
ā nu skaidrs
subaru - tu zini ko nozīmē izp1^#$@ airbags?! mazajām mašīnītēm aptuveni 1/3 - 1/4 no cenas
dova es arī piedalos miljonāru būšanā
bet nu kāds points vispār likt šitādu maļinu iekšā? reklāma? moš bez nodokļa, bet tāpat, pat ja nodoklis būs 30% cipars ir krietni zem vidējā tirgus.
subaru - tu tur palūri tā kantora lapu. tur viss pa ļimonādi iet. jauns A6 pilnīgi nopakots līdz acīm - 20eiro. parasti ~40-50 eiro.
ziemassvētku 50% atlaide? neticās
vai tā varbūt pirmā iemaksa?!
padod ziņu kas ar tām cenām.
jo tajā lapā cenas ir vnk
bezmaz rīt jau braucu uz fāterlandi pēc affto
salons
ij nepateiksi, ka mašīnai bez h!@# 20 gadu
izklausās pēc tīrākā uzmetiena
pabīdi bazarus par līgumiem, personas datiem utt. un redzēsim ko šis teiks
metro Maskavā
ja lanseristi neveras vaļā tad fiškās ir screeni
pag pag pag - gribi teikt, ka ja praidists nosper mašīnu un iekļūst ar viņu avārījā, viņš var bīdīt pridjavas īpašniekam kā cietušais, tjip - piemēram tur protektors bija par mazu, vai bremzes lāgā nestrādāja????