nelasīju visu diskusiju, bet sekojošs jautājums - a policis vispār var palūgt aizvērt(!!) logu. nu resp es braucu ar megatonētu logu - skatos policis tur mani nost, es ātri logus nolaižu lejā. šis pienāk, saka, ka man tjip laikam logi tonēti - a es saku, neko nez. nu un šis prasa, lai paceļu stikliņus un parādu
gan atbalstu gan neatbalstu visu šo sviestu ar tonējumu. principā likuma normām ir jābūt, bet ne tik stingrām. un vairāk varētu pievērst uzmanību dzērājiem un durikiem pie stūres nekā skraidīt apkārt ar pāris tūkstošus vērtiem aparātiem pa valsti un ķerstīt baisākos pārkāpējus.
domāju, ka ja savilktu galus attiecībā ar avāriju skaits pret logu tonējumu, tad tas cipars būtu smieklīgi niecīgs
ja neesi speciāli gatavojies un trennējies tad labāk braukt ar ABS. bez ABS tev ir lielāka kontrole pār auto, bet līdz ar to arī lielāks risks salaist visu pakaļā. tomēr ne velti visās puslīdz jaunajās mašīnās tas ABS standartā nāk
bet nu tas 115zs motorīts īstenībā ir dikti labs priekš 1.6. kā reiz pa brīvdienām biju pavilcis ar 2.5 un pēctam uzreiz sēdos 1.6 115zs un īpaši apdalīts nejutos
Дело было в Туле, где-то в середине восьмидесятых. Возвращался Гера с приятелем со студенческой свадьбы на последнем трамвае, в изрядном подпитии. Трамвай совершенно пустой, у окна сидит негр и с большой грустью смотрит через окно на заснеженный ночной город. И тут друг Геры садится на сиденье рядом с негром, дружески обнимает его за плечо, и дыша живой водкой в лицо, говорит:
vietējās laika ziņas ir pilnīgs saks. precizitāte aptuveni 60 - 80%. nu es te domāju ilgākas prognozes - dienas prognozes protams, ka ir ok , bet kuram gan tādas vajag
vienu ko esmu iečekojis ir gismeteo.ru - tas ir zlobnijs saits. daudzas reizes laiks pa nedēļu uz priekšu ar 90 - 95% precizitāti sarakstīts. protams nākot tuvāk laikam, bik piekoriģējās, bet nu teiksim tuvākajām 3 - 4 dienām ideāli precīzi. esmu sev un citiem izglābis brīvdienas, kad lv meteo ziņo, ka būs brīvdienās lietus, skatos gismeteo - tik apmācies un reizēm saule. nu un protams, ka nekāda lietus nebija, pat saulīte uzspīdēja
un redz - LVC tak saskaņoja visu, tātad LVC nes 100% atbildību par to kas notiek. un ja kkas ir sačakarēts dēļ pārvadātājiem tad prasības ir sekojošas: prasītājs -> LVC un tad pēctam LVC -> pārvadātājam. jo starp prasītāju un pārvadātāju vispār nekādas vienošanās nav. mums kā auto lietotājiem teorētiski saistība ar LVC ir
bet tak neņem situāciju no vienas puses. otra puse tak arī varēja būt iecietīgāka un nah aizvākt savu grabažu un palaist auto - itkā baigi grūti 1min lejā un 1min auto malā...
nevajag vienu vai otru pusi skatīt tikai pozitīvā vai negatīvā gaismā!
kā kravinieka šoferis var nogriezt ne tur, ja pa priekšu brauc polismeni?! nelīmējas kopā.
a tāpēc, ka tu esi tipiskais latvietis drisējs, kurš vairāk arī neko nemāk īsti darīt, dzīvē neveicas, dusmu izliek uz tiem, kuri dara.
nekļūdās tie, kuri nedara. redz LVC to ir darījuši tik reti, ka kļūdījās, protams savu vainu neatzīs, bet tas tak ir normāli gan atzīt vainu, gan kļūdīties, bet pēctam arī kļūdas novērst!!
bija pa NG laikam tāds foršs videoklipiņš, bet neatceros precīzu saturu, bet ideja apmēram tāda - vajadzēja 5429 reizes kļūdīties lai 5430-tajā reizē izgudrotu lampiņu, utt.. par daudz ikdienas priekšmetiem šitā bija.
es saprastu, ja tās mašīnas būtu visu ceļu aiztirsušas, bet pastāvēja bik maliņā un diezgan operatīvi tika līdz Ogrei.
nuhaj - pepiņ, tieši dēļ tādiem kā tu, mēs dzīvojam tādā bedrē. tālāk par savu galu redzi? ne jau pofigs par situāciju, bet gan normāla pretimnākoša attieksme.
būtu palūrējis ārzemju raidījumus, kā tur pārbīda veselas mājas un vēl sazin ko ar auto transportu un kādas tur rodas problēmas, tad šitais 1h korķis tev liktos kā tīrā izprieca. un ka tur normāli un cilvēcīgi atrisina šādas problēmas.
ja mums biežāk vestu šitādas iekārtas, tad gan jau ierēdnīši sarosītos un bīdītu lietas nopietni.
LVC tagad gāž uz šoferiem, kuri "pabraukuši garām" nobrauktuvei. bet nu taču CP pavadīja viņus - kurš tad pašāva garām?
un ko man tiešām ļoti negribētos apšaubīt ir truckdraiveru profesionalitāte - es domāju tādu cilvēku vispār pasaulē nav daudz līdz ar ko viņu profesionalitāte ir mērāma desmitos, ja ne simtos reižu augstāka par vidēja rietumeiropas draivera autovadīšanas prasmēm
es domāju, ka ja sasummētu visu to nepacietīgo un dusmīgo tirliņu kapeikas, kuras viņi zaudēja pasēžot sastrēgumā par 10 - 30min ilgak, tad summa nesastādītu pat 1/50 daļu no tā cipara, kuru zaudētu kantoris atliekot darbus līdz vakaram
a es vispār nesaprotu par ko ir ņemtne. katru dienu šitādus brīnumus neredzēsi. bet visos portālos komentētāji ir max naidīgi noskaņoti (izņemot iauto, kur daudz maz cilvēcīgi tomēr). pašiem vai tad viss iet pēc plāna?
saplānot varēja noteikti labāk, bet te visdrīzāk nostrādāja, ka visu vajag asap, jo jebkurš normāls strādājošs cilvēks zin, ka pat vismazākā dīkstāve jebkurā darbā nes zaudējumus un jo īpaši šādā lielā projektā. gan jau, ka kuģis pienāca V-pilī 7dien un uzreiz krāva nost un naktī uzreiz vilka uz Rīgu. ja tas viss pasākums stāvētu līdz 6-7dienas naktij tad nu uj.. pāris ļimaki pa kāju.
pietam cik saprotu tad šis arī bija visreālākais variants kā dabūt mašīnas uz krasteni, jo citi varianti bija vēl šaurāki.
gan jau, ka oficiāli neļāva pārkāpt noteikumus, bet ja būtu noticis (un arī notika) kkas "neparedzams" (piemēram pēkšņi izrādās, ka mašīnai griešanās radiuss ir milzīgs), tad citas izejas nebūtu.
un šitā peripētija tak nemaz nevilkās ļoti ilgi. pats sekoju līdzi webkamerām caur netu - izgrozījās tie auto ļoti ātri.
jautājums joprojām aktuāls - kam šitie brīnumi bija vajadzīgi???
btw vakar tieši vilku uz V-pili un pretī nāca kaut kas līdzīgs - divi kravinieki ar miiiiiiiiiiiilzīgām tjip turbīnam, tjip kkādiem gredzeniem.. ātrumā nesapratu. bet nu bez pavadošā un tā. vilk arī tā uz 90 cik varēja nojaust
ja tā godīgi, tad man ir traucējuši tonētie logi, bet tikai un vienīgi tie, kuri ir uz manas mašīnas! (parkošanās tumsā saks)
neviena cita braucamrīka kaut vai 100% tonējums nav traucējis